Wie was het?quote:Op zondag 21 juni 2026 23:01 schreef Stoorzendert het volgende:
Commentator heeft niet door dat de wedstrijd klaar is
Alle poules zijn eigenlijk brandhout.quote:Op zondag 21 juni 2026 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgen maar eens zien wat er van EGY - NZE terechtgekomen is. Wat een brandhoutpoule dit.
Heeeeeeeey vriendquote:Op zondag 21 juni 2026 23:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat een pure ellende. Niet kunnen winnen van Egypte en Iran dan heb je niets te zoeken op het WK. Hopelijk toch de 3 punten tegen Nieuw-Zeeland
Ik heb me er bij neergelegd dat het WK winnen niet voor dit jaar zal zijnquote:
Wallonië afstoten.quote:Op zondag 21 juni 2026 23:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb me er bij neergelegd dat het WK winnen niet voor dit jaar zal zijn
0-0quote:Op zondag 21 juni 2026 23:07 schreef Kriegel het volgende:
Egypte en Iran gehad. Jongons, het wordt erop of eronder tegen Nieuw-Zeeland!
Toch maar fuseren met Nederland?quote:Op zondag 21 juni 2026 23:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb me er bij neergelegd dat het WK winnen niet voor dit jaar zal zijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |