Ik heb me er bij neergelegd dat het WK winnen niet voor dit jaar zal zijnquote:
Wallonië afstoten.quote:Op zondag 21 juni 2026 23:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb me er bij neergelegd dat het WK winnen niet voor dit jaar zal zijn
0-0quote:Op zondag 21 juni 2026 23:07 schreef Kriegel het volgende:
Egypte en Iran gehad. Jongons, het wordt erop of eronder tegen Nieuw-Zeeland!
Toch maar fuseren met Nederland?quote:Op zondag 21 juni 2026 23:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb me er bij neergelegd dat het WK winnen niet voor dit jaar zal zijn
quote:Op zondag 21 juni 2026 23:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb me er bij neergelegd dat het WK winnen niet voor dit jaar zal zijn
Dan komt Courtois in het doel bij Nederland en verder niks.quote:
Lukaku genotquote:Op zondag 21 juni 2026 23:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan komt Courtois in het doel bij Nederland en verder niks.
Mika Godts.quote:Op zondag 21 juni 2026 23:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan komt Courtois in het doel bij Nederland en verder niks.
Een paar jaar geleden wel. Nu is het net Brobbie.quote:
Doku als die in vorm is geef ik nog een goede kans.quote:Op zondag 21 juni 2026 23:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan komt Courtois in het doel bij Nederland en verder niks.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |