abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221114047
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:07 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Ik heb me er bij neergelegd dat het WK winnen niet voor dit jaar zal zijn
pi_221114049
De druk van de prumjur liek 16
pi_221114052
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mathematisch kan het nog.
Als belgie maar goed recupereert
  FOK!Fotograaf zondag 21 juni 2026 @ 23:10:10 #244
842 Zorro
Z
pi_221114053
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:08 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Toch maar fuseren met Nederland?
Dan komt Courtois in het doel bij Nederland en verder niks.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221114057
quote:
6s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:10 schreef Zorro het volgende:

[..]
Dan komt Courtois in het doel bij Nederland en verder niks.
Lukaku genot
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 23:10:42 #246
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221114058
Even naar Imke luisteren.
What can change the nature of a man?
pi_221114059
quote:
6s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:10 schreef Zorro het volgende:

[..]
Dan komt Courtois in het doel bij Nederland en verder niks.
Mika Godts.
  FOK!Fotograaf zondag 21 juni 2026 @ 23:11:16 #248
842 Zorro
Z
pi_221114061
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:10 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Lukaku genot
Een paar jaar geleden wel. Nu is het net Brobbie.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 23:11:25 #249
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221114063
quote:
6s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:10 schreef Zorro het volgende:

[..]
Dan komt Courtois in het doel bij Nederland en verder niks.
Doku als die in vorm is geef ik nog een goede kans.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  zondag 21 juni 2026 @ 23:11:41 #250
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221114065
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:10 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Lukaku genot
Belgian scoring genius
24 inch penis
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221114066
En ik maar denken dat deze poule een makkelijke 9 punten voor de Belgen zou worden :')
pi_221114068
@capuchon_jongen wat was er met Kevin vandaag?
  zondag 21 juni 2026 @ 23:12:48 #253
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221114073
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ongelofelijk dat ING ook sponsor is van de rode duivels

Hebben die belgies zelf geen banken of zo?
Dat ze Proximus ofzo fixen. Blijf van ONZE ING af!
  FOK!Fotograaf zondag 21 juni 2026 @ 23:12:57 #254
842 Zorro
Z
pi_221114074
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:11 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Doku als die in vorm is geef ik nog een goede kans.
In plaats van wie dan?
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 23:13:10 #255
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221114076
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:12 schreef OmniRocket het volgende:
@:capuchon_jongen wat was er met Kevin vandaag?
Te oud, versleten afgeschreven. Die moet stoppen met voetballen of terug in de Belgische competitie spelen.

Net zoals Lukaku
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221114080
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:13 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Te oud, versleten afgeschreven. Die moet stoppen met voetballen of terug in de Belgische competitie spelen.

Net zoals Lukaku
Jammer
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 23:14:02 #257
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221114081
capuchon_jongen is onverbiddelijk
What can change the nature of a man?
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 23:14:05 #258
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221114082
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:12 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Dat ze Proximus ofzo fixen. Blijf van ONZE ING af!
Proximus is een telecomoperator Hans

Zeg dan Belfius of KBC
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221114083
quote:
6s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:11 schreef Zorro het volgende:

[..]
Een paar jaar geleden wel. Nu is het net Brobbie.
Groot en sterk.
pi_221114087
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:14 schreef Coco het volgende:
capuchon_jongen is onverbiddelijk
Zou een goede moderator kunnen zijn.
  zondag 21 juni 2026 @ 23:14:38 #261
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_221114089
Wa vonde gij
  zondag 21 juni 2026 @ 23:14:46 #262
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221114091
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:10 schreef Coco het volgende:
Even naar Imke luisteren.
Zou Imke wel doen hoor
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 23:15:20 #263
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221114093
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:14 schreef Coco het volgende:
capuchon_jongen is onverbiddelijk
Ik ben vooral diep teleurgesteld. Ik had er een goed gevoel bij voor het WK.

Beetje omgekeerd effect met Nederland

Voor het WK hadden jullie geen goed gevoel bij, nu schreeuwen jullie al dat NL Wereldkalmpioen gaat worden.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221114098
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:14 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Zou Imke wel doen hoor
Zij nou niet helaas.
  zondag 21 juni 2026 @ 23:15:44 #265
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221114100
Egypte-Iran een pride wedstrijd? :')

Complete elftal van een flatgebouw genot
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  zondag 21 juni 2026 @ 23:15:56 #266
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221114101
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:14 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Proximus is een telecomoperator Hans

Zeg dan Belfius of KBC
Maakt toch geen reet uit of je sponsor een bank of telecom provider is!

Belgen :')
  FOK!Fotograaf zondag 21 juni 2026 @ 23:16:04 #267
842 Zorro
Z
pi_221114102
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:15 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Ik ben vooral diep teleurgesteld. Ik had er een goed gevoel bij voor het WK.

Beetje omgekeerd effect met Nederland

Voor het WK hadden jullie geen goed gevoel bij, nu schreeuwen jullie al dat NL Wereldkalmpioen gaat worden.
Alle spelers en de bondscoach hoor ik Frans spreken.
Daar gaat het al mis natuurlijk.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221114105
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:12 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Dat ze Proximus ofzo fixen. Blijf van ONZE ING af!
FN Herstal _O_
pi_221114106
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:08 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Toch maar fuseren met Nederland?
Noemen we het gewoon Zuid Nederland:

Bekijk deze YouTube-video
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zondag 21 juni 2026 @ 23:16:49 #270
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221114108
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:15 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Ik ben vooral diep teleurgesteld. Ik had er een goed gevoel bij voor het WK.

Beetje omgekeerd effect met Nederland

Voor het WK hadden jullie geen goed gevoel bij, nu schreeuwen jullie al dat NL Wereldkalmpioen gaat worden.
Dat zijn vooral de buitenlandse pundits eerwaarde.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 23:16:57 #271
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221114109
Ik ga proberen de slaap te vatten in deze hitte en kater
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 23:17:08 #272
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221114111
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:15 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

nu schreeuwen jullie al dat NL Wereldkalmpioen gaat worden
.
nou nou nou
What can change the nature of a man?
pi_221114112
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Noemen we het gewoon Zuid Nederland:

Bekijk deze YouTube-video
Zuid Brabant...
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 23:17:26 #274
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221114113
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ga proberen de slaap te vatten in deze hitte en kater
Welterusten
What can change the nature of a man?
pi_221114114
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:15 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Ik ben vooral diep teleurgesteld. Ik had er een goed gevoel bij voor het WK.

Beetje omgekeerd effect met Nederland

Voor het WK hadden jullie geen goed gevoel bij, nu schreeuwen jullie al dat NL Wereldkalmpioen gaat worden.
Wereldkalmpioen allen.

Kalm blijven allen!
U MAD?
pi_221114116
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:14 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Zou Imke wel doen hoor
Imke haalt uwen pener eens uit uwen pantalon @Zipportal
  zondag 21 juni 2026 @ 23:17:59 #277
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221114117
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:15 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Zij nou niet helaas.
Blijven doneren
pi_221114118
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ga proberen de slaap te vatten in deze hitte en kater
Moet je je telefoon allereerst eens weg leggen maat.
U MAD?
pi_221114123
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:15 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
nu schreeuwen jullie al dat NL Wereldkalmpioen gaat worden.
Als Nederland wereldkampioen wordt eet ik elke dag een manneke pis dropje op.

Hoeveel stroopwafels heb jij vandaag op?
pi_221114128
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:15 schreef Regilio_ het volgende:
Egypte-Iran een pride wedstrijd? :')

Complete elftal van een flatgebouw genot
Wedstrijd van het toernooi, spelers voelen zich eindelijk thuis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')