abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221114066
En ik maar denken dat deze poule een makkelijke 9 punten voor de Belgen zou worden :')
pi_221114068
@capuchon_jongen wat was er met Kevin vandaag?
  zondag 21 juni 2026 @ 23:12:48 #253
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221114073
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ongelofelijk dat ING ook sponsor is van de rode duivels

Hebben die belgies zelf geen banken of zo?
Dat ze Proximus ofzo fixen. Blijf van ONZE ING af!
  FOK!Fotograaf zondag 21 juni 2026 @ 23:12:57 #254
842 Zorro
Z
pi_221114074
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:11 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Doku als die in vorm is geef ik nog een goede kans.
In plaats van wie dan?
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 23:13:10 #255
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221114076
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:12 schreef OmniRocket het volgende:
@:capuchon_jongen wat was er met Kevin vandaag?
Te oud, versleten afgeschreven. Die moet stoppen met voetballen of terug in de Belgische competitie spelen.

Net zoals Lukaku
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221114080
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:13 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Te oud, versleten afgeschreven. Die moet stoppen met voetballen of terug in de Belgische competitie spelen.

Net zoals Lukaku
Jammer
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 23:14:02 #257
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221114081
capuchon_jongen is onverbiddelijk
What can change the nature of a man?
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 23:14:05 #258
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221114082
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:12 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Dat ze Proximus ofzo fixen. Blijf van ONZE ING af!
Proximus is een telecomoperator Hans

Zeg dan Belfius of KBC
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221114083
quote:
6s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:11 schreef Zorro het volgende:

[..]
Een paar jaar geleden wel. Nu is het net Brobbie.
Groot en sterk.
pi_221114087
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:14 schreef Coco het volgende:
capuchon_jongen is onverbiddelijk
Zou een goede moderator kunnen zijn.
  zondag 21 juni 2026 @ 23:14:38 #261
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_221114089
Wa vonde gij
  zondag 21 juni 2026 @ 23:14:46 #262
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221114091
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:10 schreef Coco het volgende:
Even naar Imke luisteren.
Zou Imke wel doen hoor
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 23:15:20 #263
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221114093
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:14 schreef Coco het volgende:
capuchon_jongen is onverbiddelijk
Ik ben vooral diep teleurgesteld. Ik had er een goed gevoel bij voor het WK.

Beetje omgekeerd effect met Nederland

Voor het WK hadden jullie geen goed gevoel bij, nu schreeuwen jullie al dat NL Wereldkalmpioen gaat worden.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221114098
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:14 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Zou Imke wel doen hoor
Zij nou niet helaas.
  zondag 21 juni 2026 @ 23:15:44 #265
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221114100
Egypte-Iran een pride wedstrijd? :')

Complete elftal van een flatgebouw genot
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  zondag 21 juni 2026 @ 23:15:56 #266
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221114101
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:14 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Proximus is een telecomoperator Hans

Zeg dan Belfius of KBC
Maakt toch geen reet uit of je sponsor een bank of telecom provider is!

Belgen :')
  FOK!Fotograaf zondag 21 juni 2026 @ 23:16:04 #267
842 Zorro
Z
pi_221114102
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:15 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Ik ben vooral diep teleurgesteld. Ik had er een goed gevoel bij voor het WK.

Beetje omgekeerd effect met Nederland

Voor het WK hadden jullie geen goed gevoel bij, nu schreeuwen jullie al dat NL Wereldkalmpioen gaat worden.
Alle spelers en de bondscoach hoor ik Frans spreken.
Daar gaat het al mis natuurlijk.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221114105
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:12 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Dat ze Proximus ofzo fixen. Blijf van ONZE ING af!
FN Herstal _O_
pi_221114106
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:08 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Toch maar fuseren met Nederland?
Noemen we het gewoon Zuid Nederland:

Bekijk deze YouTube-video
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zondag 21 juni 2026 @ 23:16:49 #270
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221114108
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:15 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Ik ben vooral diep teleurgesteld. Ik had er een goed gevoel bij voor het WK.

Beetje omgekeerd effect met Nederland

Voor het WK hadden jullie geen goed gevoel bij, nu schreeuwen jullie al dat NL Wereldkalmpioen gaat worden.
Dat zijn vooral de buitenlandse pundits eerwaarde.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 23:16:57 #271
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221114109
Ik ga proberen de slaap te vatten in deze hitte en kater
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 23:17:08 #272
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221114111
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:15 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

nu schreeuwen jullie al dat NL Wereldkalmpioen gaat worden
.
nou nou nou
What can change the nature of a man?
pi_221114112
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Noemen we het gewoon Zuid Nederland:

Bekijk deze YouTube-video
Zuid Brabant...
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 23:17:26 #274
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221114113
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ga proberen de slaap te vatten in deze hitte en kater
Welterusten
What can change the nature of a man?
pi_221114114
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:15 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Ik ben vooral diep teleurgesteld. Ik had er een goed gevoel bij voor het WK.

Beetje omgekeerd effect met Nederland

Voor het WK hadden jullie geen goed gevoel bij, nu schreeuwen jullie al dat NL Wereldkalmpioen gaat worden.
Wereldkalmpioen allen.

Kalm blijven allen!
U MAD?
pi_221114116
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:14 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Zou Imke wel doen hoor
Imke haalt uwen pener eens uit uwen pantalon @Zipportal
  zondag 21 juni 2026 @ 23:17:59 #277
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221114117
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:15 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Zij nou niet helaas.
Blijven doneren
pi_221114118
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ga proberen de slaap te vatten in deze hitte en kater
Moet je je telefoon allereerst eens weg leggen maat.
U MAD?
pi_221114123
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:15 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
nu schreeuwen jullie al dat NL Wereldkalmpioen gaat worden.
Als Nederland wereldkampioen wordt eet ik elke dag een manneke pis dropje op.

Hoeveel stroopwafels heb jij vandaag op?
pi_221114128
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:15 schreef Regilio_ het volgende:
Egypte-Iran een pride wedstrijd? :')

Complete elftal van een flatgebouw genot
Wedstrijd van het toernooi, spelers voelen zich eindelijk thuis.
  zondag 21 juni 2026 @ 23:19:26 #281
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221114129
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Noemen we het gewoon Zuid Nederland:

Bekijk deze YouTube-video
Vlabant
  zondag 21 juni 2026 @ 23:20:46 #282
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221114138
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:18 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Moet je je telefoon allereerst eens weg leggen maat.
Fapje om zinnen te verzetten.
  zondag 21 juni 2026 @ 23:20:54 #283
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221114139
Ken net niet
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 23:21:16 #284
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221114141
What can change the nature of a man?
  zondag 21 juni 2026 @ 23:26:16 #285
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_221114172
Perzië _O_


@PowerLoungen
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_221114340
Roefs die deze random gozer in het publiek Lil Wayne noemde :D

  maandag 22 juni 2026 @ 00:55:00 #287
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_221114506
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:13 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Te oud, versleten afgeschreven. Die moet stoppen met voetballen of terug in de Belgische competitie spelen.

Net zoals Lukaku
Niks aan toe te voegen. De Jong kan nog maar man die spelers van België zijn wel een beetje vergaande glorie.

Toen hij die bal zo hoog overschoot drong het bij me door. Dit België heeft zn beste tijd gehad.
pi_221114518
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:09 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Flinke slurf hangt daar allen
pi_221115187
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:13 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Te oud, versleten afgeschreven. Die moet stoppen met voetballen of terug in de Belgische competitie spelen.

Net zoals Lukaku
Dit ja, die kan het niet meer belopen. Wordt volgende week ook alweer 35. Die zal nog wel een jaartje MLS of zo doen. Lukaku was ook drama gisteren. Die kun je als invaller en stormram er nog wel bij hebben, maar voor de rest is zijn tijd wel geweest.
pi_221115312
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 08:34 schreef Halcon het volgende:

[..]
Dit ja, die kan het niet meer belopen. Wordt volgende week ook alweer 35. Die zal nog wel een jaartje MLS of zo doen. Lukaku was ook drama gisteren. Die kun je als invaller en stormram er nog wel bij hebben, maar voor de rest is zijn tijd wel geweest.
Conclusie kut lichting. Domme draver Doku is hun sterspeler, tsjah. En die achterhoede... :') :') Zelfs voor Belgische begrippen is dit kut.
pi_221115331
NL gaat Wereldkalmpioen worden!!
pi_221115363
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 09:09 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Conclusie kut lichting. Domme draver Doku is hun sterspeler, tsjah. En die achterhoede... :') :') Zelfs voor Belgische begrippen is dit kut.
Dit idd. Het is echt enorme middelmaat en die verdediging echt om te janken.
  maandag 22 juni 2026 @ 10:23:42 #293
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_221115677
Zappen naar ‘de Belg’ is iets om te verkondigen en in de echo van die mededeling klinkt steevast een vleugje pedanterie door.
(plus artikel)
https://www.parool.nl/han(...)terie-door~bfe3655d/

Laatste zin.
Voor urgentie hoef je dus niet naar de Belg te zappen. En schrijf maar vast op: wereldkampioen worden ze weer niet.
pi_221115746
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 09:09 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Conclusie kut lichting. Domme draver Doku is hun sterspeler, tsjah. En die achterhoede... :') :') Zelfs voor Belgische begrippen is dit kut.
Vorige lichtingen waren ook wel erg goed. Het is in elk geval goed genoeg om het WK te halen. Kwalificatie ging het ook al niet echt geweldig.

Nu veel te veel zwakke schakels inderdaad.
  maandag 22 juni 2026 @ 10:38:09 #295
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_221115754
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 08:34 schreef Halcon het volgende:

[..]
Dit ja, die kan het niet meer belopen. Wordt volgende week ook alweer 35. Die zal nog wel een jaartje MLS of zo doen. Lukaku was ook drama gisteren. Die kun je als invaller en stormram er nog wel bij hebben, maar voor de rest is zijn tijd wel geweest.
Romelu heeft al vaak gezegd terug te gaan naar Anderlecht. Zal wel gebeuren als zijn contract afloopt volgend jaar.

En zou door willen tot WK 2030 (lol)
pi_221116257
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 10:38 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Romelu heeft al vaak gezegd terug te gaan naar Anderlecht. Zal wel gebeuren als zijn contract afloopt volgend jaar.

En zou door willen tot WK 2030 (lol)
Dan moet hij dat nu doen inderdaad, anders kan het zelfs in de Belgische competitie nog wel chanant worden.
pi_221116959
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 10:23 schreef spapaars het volgende:
Zappen naar ‘de Belg’ is iets om te verkondigen en in de echo van die mededeling klinkt steevast een vleugje pedanterie door.
(plus artikel)
https://www.parool.nl/han(...)terie-door~bfe3655d/

Laatste zin.
Voor urgentie hoef je dus niet naar de Belg te zappen. En schrijf maar vast op: wereldkampioen worden ze weer niet.
Pedanterie.... aldus het parool.

Hahahaha
pi_221117045
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 10:37 schreef Halcon het volgende:

[..]
Vorige lichtingen waren ook wel erg goed. Het is in elk geval goed genoeg om het WK te halen. Kwalificatie ging het ook al niet echt geweldig.

Nu veel te veel zwakke schakels inderdaad.
Ze hebben ook mazzel dat ze elke x nog groepshoofd zijn met de lotingen.
pi_221117132
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 10:23 schreef spapaars het volgende:
Zappen naar ‘de Belg’ is iets om te verkondigen en in de echo van die mededeling klinkt steevast een vleugje pedanterie door.
(plus artikel)
https://www.parool.nl/han(...)terie-door~bfe3655d/

Laatste zin.
Voor urgentie hoef je dus niet naar de Belg te zappen. En schrijf maar vast op: wereldkampioen worden ze weer niet.
Dit artikel beschrijft goed hoe ik gisteren ook heb gekeken en verbaasde me over de reactie van ze na afloop en het verschil hoe dat in Nederland zou zijn. Als Nederland in dezelfde situatie zou zitten zou de kritiek gigantisch zijn en de sfeer tussen ploeg en publiek en pers enorm giftig zijn. Maar als ik eerlijk ben is de Belgische reactie wel een realistische; kwalificatie naar de volgende ronde is gewoon nog makkelijk te halen (1 punt is genoeg). Het moet pas écht na de wedstrijd tegen Nieuw Zeeland.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_221117301
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 12:39 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Dit artikel beschrijft goed hoe ik gisteren ook heb gekeken en verbaasde me over de reactie van ze na afloop en het verschil hoe dat in Nederland zou zijn. Als Nederland in dezelfde situatie zou zitten zou de kritiek gigantisch zijn en de sfeer tussen ploeg en publiek en pers enorm giftig zijn. Maar als ik eerlijk ben is de Belgische reactie wel een realistische; kwalificatie naar de volgende ronde is gewoon nog makkelijk te halen (1 punt is genoeg). Het moet pas écht na de wedstrijd tegen Nieuw Zeeland.
Ik betwijfel of 3 punten afdoende is, hun fairplay klassement is na gisteren ook niet best meer.

(Kan er naast zitten hoor).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')