Moet je je telefoon allereerst eens weg leggen maat.quote:Op zondag 21 juni 2026 23:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ga proberen de slaap te vatten in deze hitte en kater
Als Nederland wereldkampioen wordt eet ik elke dag een manneke pis dropje op.quote:Op zondag 21 juni 2026 23:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
nu schreeuwen jullie al dat NL Wereldkalmpioen gaat worden.
Wedstrijd van het toernooi, spelers voelen zich eindelijk thuis.quote:Op zondag 21 juni 2026 23:15 schreef Regilio_ het volgende:
Egypte-Iran een pride wedstrijd?![]()
Complete elftal van een flatgebouw genot
Vlabantquote:Op zondag 21 juni 2026 23:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Noemen we het gewoon Zuid Nederland:
Bekijk deze YouTube-video
Fapje om zinnen te verzetten.quote:Op zondag 21 juni 2026 23:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Moet je je telefoon allereerst eens weg leggen maat.
Niks aan toe te voegen. De Jong kan nog maar man die spelers van België zijn wel een beetje vergaande glorie.quote:Op zondag 21 juni 2026 23:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Te oud, versleten afgeschreven. Die moet stoppen met voetballen of terug in de Belgische competitie spelen.
Net zoals Lukaku
Dit ja, die kan het niet meer belopen. Wordt volgende week ook alweer 35. Die zal nog wel een jaartje MLS of zo doen. Lukaku was ook drama gisteren. Die kun je als invaller en stormram er nog wel bij hebben, maar voor de rest is zijn tijd wel geweest.quote:Op zondag 21 juni 2026 23:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Te oud, versleten afgeschreven. Die moet stoppen met voetballen of terug in de Belgische competitie spelen.
Net zoals Lukaku
Conclusie kut lichting. Domme draver Doku is hun sterspeler, tsjah. En die achterhoede...quote:Op maandag 22 juni 2026 08:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dit ja, die kan het niet meer belopen. Wordt volgende week ook alweer 35. Die zal nog wel een jaartje MLS of zo doen. Lukaku was ook drama gisteren. Die kun je als invaller en stormram er nog wel bij hebben, maar voor de rest is zijn tijd wel geweest.
Dit idd. Het is echt enorme middelmaat en die verdediging echt om te janken.quote:Op maandag 22 juni 2026 09:09 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Conclusie kut lichting. Domme draver Doku is hun sterspeler, tsjah. En die achterhoede...![]()
Zelfs voor Belgische begrippen is dit kut.
Vorige lichtingen waren ook wel erg goed. Het is in elk geval goed genoeg om het WK te halen. Kwalificatie ging het ook al niet echt geweldig.quote:Op maandag 22 juni 2026 09:09 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Conclusie kut lichting. Domme draver Doku is hun sterspeler, tsjah. En die achterhoede...![]()
Zelfs voor Belgische begrippen is dit kut.
Romelu heeft al vaak gezegd terug te gaan naar Anderlecht. Zal wel gebeuren als zijn contract afloopt volgend jaar.quote:Op maandag 22 juni 2026 08:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dit ja, die kan het niet meer belopen. Wordt volgende week ook alweer 35. Die zal nog wel een jaartje MLS of zo doen. Lukaku was ook drama gisteren. Die kun je als invaller en stormram er nog wel bij hebben, maar voor de rest is zijn tijd wel geweest.
Dan moet hij dat nu doen inderdaad, anders kan het zelfs in de Belgische competitie nog wel chanant worden.quote:Op maandag 22 juni 2026 10:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Romelu heeft al vaak gezegd terug te gaan naar Anderlecht. Zal wel gebeuren als zijn contract afloopt volgend jaar.
En zou door willen tot WK 2030 (lol)
Pedanterie.... aldus het parool.quote:Op maandag 22 juni 2026 10:23 schreef spapaars het volgende:
Zappen naar ‘de Belg’ is iets om te verkondigen en in de echo van die mededeling klinkt steevast een vleugje pedanterie door.
(plus artikel)
https://www.parool.nl/han(...)terie-door~bfe3655d/
Laatste zin.
Voor urgentie hoef je dus niet naar de Belg te zappen. En schrijf maar vast op: wereldkampioen worden ze weer niet.
Ze hebben ook mazzel dat ze elke x nog groepshoofd zijn met de lotingen.quote:Op maandag 22 juni 2026 10:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Vorige lichtingen waren ook wel erg goed. Het is in elk geval goed genoeg om het WK te halen. Kwalificatie ging het ook al niet echt geweldig.
Nu veel te veel zwakke schakels inderdaad.
Dit artikel beschrijft goed hoe ik gisteren ook heb gekeken en verbaasde me over de reactie van ze na afloop en het verschil hoe dat in Nederland zou zijn. Als Nederland in dezelfde situatie zou zitten zou de kritiek gigantisch zijn en de sfeer tussen ploeg en publiek en pers enorm giftig zijn. Maar als ik eerlijk ben is de Belgische reactie wel een realistische; kwalificatie naar de volgende ronde is gewoon nog makkelijk te halen (1 punt is genoeg). Het moet pas écht na de wedstrijd tegen Nieuw Zeeland.quote:Op maandag 22 juni 2026 10:23 schreef spapaars het volgende:
Zappen naar ‘de Belg’ is iets om te verkondigen en in de echo van die mededeling klinkt steevast een vleugje pedanterie door.
(plus artikel)
https://www.parool.nl/han(...)terie-door~bfe3655d/
Laatste zin.
Voor urgentie hoef je dus niet naar de Belg te zappen. En schrijf maar vast op: wereldkampioen worden ze weer niet.
Ik betwijfel of 3 punten afdoende is, hun fairplay klassement is na gisteren ook niet best meer.quote:Op maandag 22 juni 2026 12:39 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Dit artikel beschrijft goed hoe ik gisteren ook heb gekeken en verbaasde me over de reactie van ze na afloop en het verschil hoe dat in Nederland zou zijn. Als Nederland in dezelfde situatie zou zitten zou de kritiek gigantisch zijn en de sfeer tussen ploeg en publiek en pers enorm giftig zijn. Maar als ik eerlijk ben is de Belgische reactie wel een realistische; kwalificatie naar de volgende ronde is gewoon nog makkelijk te halen (1 punt is genoeg). Het moet pas écht na de wedstrijd tegen Nieuw Zeeland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |