Wie was het?quote:Op zondag 21 juni 2026 23:01 schreef Stoorzendert het volgende:
Commentator heeft niet door dat de wedstrijd klaar is
Alle poules zijn eigenlijk brandhout.quote:Op zondag 21 juni 2026 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgen maar eens zien wat er van EGY - NZE terechtgekomen is. Wat een brandhoutpoule dit.
Heeeeeeeey vriendquote:Op zondag 21 juni 2026 23:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat een pure ellende. Niet kunnen winnen van Egypte en Iran dan heb je niets te zoeken op het WK. Hopelijk toch de 3 punten tegen Nieuw-Zeeland
Ik heb me er bij neergelegd dat het WK winnen niet voor dit jaar zal zijnquote:
Wallonië afstoten.quote:Op zondag 21 juni 2026 23:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb me er bij neergelegd dat het WK winnen niet voor dit jaar zal zijn
0-0quote:Op zondag 21 juni 2026 23:07 schreef Kriegel het volgende:
Egypte en Iran gehad. Jongons, het wordt erop of eronder tegen Nieuw-Zeeland!
Toch maar fuseren met Nederland?quote:Op zondag 21 juni 2026 23:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb me er bij neergelegd dat het WK winnen niet voor dit jaar zal zijn
quote:Op zondag 21 juni 2026 23:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb me er bij neergelegd dat het WK winnen niet voor dit jaar zal zijn
Dan komt Courtois in het doel bij Nederland en verder niks.quote:
Lukaku genotquote:Op zondag 21 juni 2026 23:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan komt Courtois in het doel bij Nederland en verder niks.
Mika Godts.quote:Op zondag 21 juni 2026 23:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan komt Courtois in het doel bij Nederland en verder niks.
Een paar jaar geleden wel. Nu is het net Brobbie.quote:
Doku als die in vorm is geef ik nog een goede kans.quote:Op zondag 21 juni 2026 23:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan komt Courtois in het doel bij Nederland en verder niks.
Dat ze Proximus ofzo fixen. Blijf van ONZE ING af!quote:Op zondag 21 juni 2026 23:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ongelofelijk dat ING ook sponsor is van de rode duivels
Hebben die belgies zelf geen banken of zo?
In plaats van wie dan?quote:Op zondag 21 juni 2026 23:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Doku als die in vorm is geef ik nog een goede kans.
Te oud, versleten afgeschreven. Die moet stoppen met voetballen of terug in de Belgische competitie spelen.quote:Op zondag 21 juni 2026 23:12 schreef OmniRocket het volgende:
@:capuchon_jongen wat was er met Kevin vandaag?
Jammerquote:Op zondag 21 juni 2026 23:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Te oud, versleten afgeschreven. Die moet stoppen met voetballen of terug in de Belgische competitie spelen.
Net zoals Lukaku
Proximus is een telecomoperator Hansquote:Op zondag 21 juni 2026 23:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat ze Proximus ofzo fixen. Blijf van ONZE ING af!
Groot en sterk.quote:Op zondag 21 juni 2026 23:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden wel. Nu is het net Brobbie.
Ik ben vooral diep teleurgesteld. Ik had er een goed gevoel bij voor het WK.quote:
Maakt toch geen reet uit of je sponsor een bank of telecom provider is!quote:Op zondag 21 juni 2026 23:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Proximus is een telecomoperator Hans
Zeg dan Belfius of KBC
Alle spelers en de bondscoach hoor ik Frans spreken.quote:Op zondag 21 juni 2026 23:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ben vooral diep teleurgesteld. Ik had er een goed gevoel bij voor het WK.
Beetje omgekeerd effect met Nederland
Voor het WK hadden jullie geen goed gevoel bij, nu schreeuwen jullie al dat NL Wereldkalmpioen gaat worden.
FN Herstalquote:Op zondag 21 juni 2026 23:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat ze Proximus ofzo fixen. Blijf van ONZE ING af!
Dat zijn vooral de buitenlandse pundits eerwaarde.quote:Op zondag 21 juni 2026 23:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ben vooral diep teleurgesteld. Ik had er een goed gevoel bij voor het WK.
Beetje omgekeerd effect met Nederland
Voor het WK hadden jullie geen goed gevoel bij, nu schreeuwen jullie al dat NL Wereldkalmpioen gaat worden.
nou nou nouquote:Op zondag 21 juni 2026 23:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
nu schreeuwen jullie al dat NL Wereldkalmpioen gaat worden.
Zuid Brabant...quote:Op zondag 21 juni 2026 23:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Noemen we het gewoon Zuid Nederland:
Bekijk deze YouTube-video
Welterustenquote:Op zondag 21 juni 2026 23:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ga proberen de slaap te vatten in deze hitte en kater
Wereldkalmpioen allen.quote:Op zondag 21 juni 2026 23:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ben vooral diep teleurgesteld. Ik had er een goed gevoel bij voor het WK.
Beetje omgekeerd effect met Nederland
Voor het WK hadden jullie geen goed gevoel bij, nu schreeuwen jullie al dat NL Wereldkalmpioen gaat worden.
Moet je je telefoon allereerst eens weg leggen maat.quote:Op zondag 21 juni 2026 23:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ga proberen de slaap te vatten in deze hitte en kater
Als Nederland wereldkampioen wordt eet ik elke dag een manneke pis dropje op.quote:Op zondag 21 juni 2026 23:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
nu schreeuwen jullie al dat NL Wereldkalmpioen gaat worden.
Wedstrijd van het toernooi, spelers voelen zich eindelijk thuis.quote:Op zondag 21 juni 2026 23:15 schreef Regilio_ het volgende:
Egypte-Iran een pride wedstrijd?![]()
Complete elftal van een flatgebouw genot
Vlabantquote:Op zondag 21 juni 2026 23:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Noemen we het gewoon Zuid Nederland:
Bekijk deze YouTube-video
Fapje om zinnen te verzetten.quote:Op zondag 21 juni 2026 23:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Moet je je telefoon allereerst eens weg leggen maat.
Niks aan toe te voegen. De Jong kan nog maar man die spelers van België zijn wel een beetje vergaande glorie.quote:Op zondag 21 juni 2026 23:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Te oud, versleten afgeschreven. Die moet stoppen met voetballen of terug in de Belgische competitie spelen.
Net zoals Lukaku
Dit ja, die kan het niet meer belopen. Wordt volgende week ook alweer 35. Die zal nog wel een jaartje MLS of zo doen. Lukaku was ook drama gisteren. Die kun je als invaller en stormram er nog wel bij hebben, maar voor de rest is zijn tijd wel geweest.quote:Op zondag 21 juni 2026 23:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Te oud, versleten afgeschreven. Die moet stoppen met voetballen of terug in de Belgische competitie spelen.
Net zoals Lukaku
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |