quote:Op zondag 21 juni 2026 23:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb me er bij neergelegd dat het WK winnen niet voor dit jaar zal zijn
Dan komt Courtois in het doel bij Nederland en verder niks.quote:
Lukaku genotquote:Op zondag 21 juni 2026 23:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan komt Courtois in het doel bij Nederland en verder niks.
Mika Godts.quote:Op zondag 21 juni 2026 23:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan komt Courtois in het doel bij Nederland en verder niks.
Een paar jaar geleden wel. Nu is het net Brobbie.quote:
Doku als die in vorm is geef ik nog een goede kans.quote:Op zondag 21 juni 2026 23:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan komt Courtois in het doel bij Nederland en verder niks.
Dat ze Proximus ofzo fixen. Blijf van ONZE ING af!quote:Op zondag 21 juni 2026 23:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ongelofelijk dat ING ook sponsor is van de rode duivels
Hebben die belgies zelf geen banken of zo?
In plaats van wie dan?quote:Op zondag 21 juni 2026 23:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Doku als die in vorm is geef ik nog een goede kans.
Te oud, versleten afgeschreven. Die moet stoppen met voetballen of terug in de Belgische competitie spelen.quote:Op zondag 21 juni 2026 23:12 schreef OmniRocket het volgende:
@:capuchon_jongen wat was er met Kevin vandaag?
Jammerquote:Op zondag 21 juni 2026 23:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Te oud, versleten afgeschreven. Die moet stoppen met voetballen of terug in de Belgische competitie spelen.
Net zoals Lukaku
Proximus is een telecomoperator Hansquote:Op zondag 21 juni 2026 23:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat ze Proximus ofzo fixen. Blijf van ONZE ING af!
Groot en sterk.quote:Op zondag 21 juni 2026 23:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden wel. Nu is het net Brobbie.
Ik ben vooral diep teleurgesteld. Ik had er een goed gevoel bij voor het WK.quote:
Maakt toch geen reet uit of je sponsor een bank of telecom provider is!quote:Op zondag 21 juni 2026 23:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Proximus is een telecomoperator Hans
Zeg dan Belfius of KBC
Alle spelers en de bondscoach hoor ik Frans spreken.quote:Op zondag 21 juni 2026 23:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ben vooral diep teleurgesteld. Ik had er een goed gevoel bij voor het WK.
Beetje omgekeerd effect met Nederland
Voor het WK hadden jullie geen goed gevoel bij, nu schreeuwen jullie al dat NL Wereldkalmpioen gaat worden.
FN Herstalquote:Op zondag 21 juni 2026 23:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat ze Proximus ofzo fixen. Blijf van ONZE ING af!
Dat zijn vooral de buitenlandse pundits eerwaarde.quote:Op zondag 21 juni 2026 23:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ben vooral diep teleurgesteld. Ik had er een goed gevoel bij voor het WK.
Beetje omgekeerd effect met Nederland
Voor het WK hadden jullie geen goed gevoel bij, nu schreeuwen jullie al dat NL Wereldkalmpioen gaat worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |