abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221114066
En ik maar denken dat deze poule een makkelijke 9 punten voor de Belgen zou worden :')
pi_221114068
@capuchon_jongen wat was er met Kevin vandaag?
  zondag 21 juni 2026 @ 23:12:48 #253
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221114073
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ongelofelijk dat ING ook sponsor is van de rode duivels

Hebben die belgies zelf geen banken of zo?
Dat ze Proximus ofzo fixen. Blijf van ONZE ING af!
  FOK!Fotograaf zondag 21 juni 2026 @ 23:12:57 #254
842 Zorro
Z
pi_221114074
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:11 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Doku als die in vorm is geef ik nog een goede kans.
In plaats van wie dan?
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 23:13:10 #255
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221114076
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:12 schreef OmniRocket het volgende:
@:capuchon_jongen wat was er met Kevin vandaag?
Te oud, versleten afgeschreven. Die moet stoppen met voetballen of terug in de Belgische competitie spelen.

Net zoals Lukaku
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221114080
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:13 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Te oud, versleten afgeschreven. Die moet stoppen met voetballen of terug in de Belgische competitie spelen.

Net zoals Lukaku
Jammer
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 23:14:02 #257
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221114081
capuchon_jongen is onverbiddelijk
What can change the nature of a man?
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 23:14:05 #258
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221114082
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:12 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Dat ze Proximus ofzo fixen. Blijf van ONZE ING af!
Proximus is een telecomoperator Hans

Zeg dan Belfius of KBC
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221114083
quote:
6s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:11 schreef Zorro het volgende:

[..]
Een paar jaar geleden wel. Nu is het net Brobbie.
Groot en sterk.
pi_221114087
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:14 schreef Coco het volgende:
capuchon_jongen is onverbiddelijk
Zou een goede moderator kunnen zijn.
  zondag 21 juni 2026 @ 23:14:38 #261
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_221114089
Wa vonde gij
  zondag 21 juni 2026 @ 23:14:46 #262
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221114091
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:10 schreef Coco het volgende:
Even naar Imke luisteren.
Zou Imke wel doen hoor
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 23:15:20 #263
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221114093
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:14 schreef Coco het volgende:
capuchon_jongen is onverbiddelijk
Ik ben vooral diep teleurgesteld. Ik had er een goed gevoel bij voor het WK.

Beetje omgekeerd effect met Nederland

Voor het WK hadden jullie geen goed gevoel bij, nu schreeuwen jullie al dat NL Wereldkalmpioen gaat worden.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221114098
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:14 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Zou Imke wel doen hoor
Zij nou niet helaas.
  zondag 21 juni 2026 @ 23:15:44 #265
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221114100
Egypte-Iran een pride wedstrijd? :')

Complete elftal van een flatgebouw genot
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  zondag 21 juni 2026 @ 23:15:56 #266
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221114101
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:14 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Proximus is een telecomoperator Hans

Zeg dan Belfius of KBC
Maakt toch geen reet uit of je sponsor een bank of telecom provider is!

Belgen :')
  FOK!Fotograaf zondag 21 juni 2026 @ 23:16:04 #267
842 Zorro
Z
pi_221114102
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:15 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Ik ben vooral diep teleurgesteld. Ik had er een goed gevoel bij voor het WK.

Beetje omgekeerd effect met Nederland

Voor het WK hadden jullie geen goed gevoel bij, nu schreeuwen jullie al dat NL Wereldkalmpioen gaat worden.
Alle spelers en de bondscoach hoor ik Frans spreken.
Daar gaat het al mis natuurlijk.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221114105
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:12 schreef leolinedance het volgende:

[..]
Dat ze Proximus ofzo fixen. Blijf van ONZE ING af!
FN Herstal _O_
pi_221114106
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:08 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Toch maar fuseren met Nederland?
Noemen we het gewoon Zuid Nederland:

Bekijk deze YouTube-video
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zondag 21 juni 2026 @ 23:16:49 #270
500105 vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221114108
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:15 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Ik ben vooral diep teleurgesteld. Ik had er een goed gevoel bij voor het WK.

Beetje omgekeerd effect met Nederland

Voor het WK hadden jullie geen goed gevoel bij, nu schreeuwen jullie al dat NL Wereldkalmpioen gaat worden.
Dat zijn vooral de buitenlandse pundits eerwaarde.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 23:16:57 #271
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221114109
Ik ga proberen de slaap te vatten in deze hitte en kater
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 23:17:08 #272
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221114111
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:15 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

nu schreeuwen jullie al dat NL Wereldkalmpioen gaat worden
.
nou nou nou
What can change the nature of a man?
pi_221114112
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Noemen we het gewoon Zuid Nederland:

Bekijk deze YouTube-video
Zuid Brabant...
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 23:17:26 #274
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221114113
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ga proberen de slaap te vatten in deze hitte en kater
Welterusten
What can change the nature of a man?
pi_221114114
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:15 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Ik ben vooral diep teleurgesteld. Ik had er een goed gevoel bij voor het WK.

Beetje omgekeerd effect met Nederland

Voor het WK hadden jullie geen goed gevoel bij, nu schreeuwen jullie al dat NL Wereldkalmpioen gaat worden.
Wereldkalmpioen allen.

Kalm blijven allen!
U MAD?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')