abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221113743
Och België
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:51:53 #62
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221113745
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:51 schreef hhh38 het volgende:
Die De Cuyper heeft wel alle grote kansen gehad

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-
What can change the nature of a man?
pi_221113746
Die Belgen scoren nog niet eens als deze wedstrijd tot de Kerst duurt
  Moderator / Redactie FP zondag 21 juni 2026 @ 22:51:59 #64
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_221113748
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:49 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Die heb ik lang niet gezien _O-
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:52:02 #65
441859 crew  Lenny77
pi_221113749
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:51 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Trump kijkt zelf graag naar het Nederlands elftal waarschijnlijk.
Nou daar moet je trots op zijn..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221113750
Spiegelschrift

BELGED
  zondag 21 juni 2026 @ 22:52:06 #67
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221113751
Maar goed dat ik morgen weer vrij ben :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 21 juni 2026 @ 22:52:14 #68
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_221113752
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:51 schreef Coco het volgende:

[..]
Hopelijk wordt Nederland 1e.

Diep in de nacht.
Drie uur is eerder vroeg in de ochtend
  zondag 21 juni 2026 @ 22:52:21 #69
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221113755
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:51 schreef hhh38 het volgende:
Die De Cuyper heeft wel alle grote kansen gehad

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is geen geweldige keuze.
pi_221113756
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:51 schreef over_hedge het volgende:
Belgie had een type Godts kunnen gebruiken.
Type Nilis.
pi_221113757
Heet daar nou iemand Theater :/
  zondag 21 juni 2026 @ 22:52:40 #72
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_221113759
Al lang tijd voor de 1-0
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 22:52:47 #73
35723 crew  GGMM
pi_221113761
Dit wordt geen 2-0 meer
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221113765
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:52 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Nou daar moet je trots op zijn..
Zolang hij voetbal kijkt kan hij ook geen oorlogen beginnen/stoppen/beginnen.

Nederland brengt wereldvrede.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:53:09 #75
441859 crew  Lenny77
pi_221113766
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:52 schreef GGMM het volgende:
Dit wordt geen 2-0 meer
Dit wordt helemaal niks...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221113767
De Kef bijt niet
  zondag 21 juni 2026 @ 22:53:14 #77
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221113768
Onbekende keeprs die opeens alles pakken in zo'n wk potje vind ik altijd een enorm leuke rubriek.
  FOK!Fotograaf zondag 21 juni 2026 @ 22:53:21 #78
842 Zorro
Z
pi_221113769
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:52 schreef GGMM het volgende:
Dit wordt geen 2-0 meer
Dat is niet evident nee
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_221113770
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:52 schreef GGMM het volgende:
Dit wordt geen 2-0 meer
Jij hebt er kijk op
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 22:53:26 #80
441859 crew  Lenny77
pi_221113771
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:53 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Zolang hij voetbal kijkt kan hij ook geen oorlogen beginnen/stoppen/beginnen.

Nederland brengt wereldvrede.
Das ook weer waar
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221113773
Fluit maar af deze trieste bende. 0-0 daar blijft het bij. Kinderen die op mochten blijven weer terug de kelder in bij onze zuiderburen.
U MAD?
pi_221113774
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:51 schreef Coco het volgende:

[..]
Hopelijk wordt Nederland 1e.

Diep in de nacht.
zit in een hotel
pi_221113775
+10 minuten straks?
  zondag 21 juni 2026 @ 22:53:52 #84
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221113777
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:53 schreef de_boswachter het volgende:
Fluit maar af deze trieste bende. 0-0 daar blijft het bij. Kinderen die op mochten blijven weer terug de kelder in bij onze zuiderburen.
Nou nou nou
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  zondag 21 juni 2026 @ 22:53:56 #85
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_221113780
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:52 schreef WAvanBuren het volgende:

[..]
Type Nilis.
Die kunnen Belgen nooit op waarde schatten want ''hiJ loopt niEt zoveEL''

Zelfs landgenoot en schoffelaar Gerets kon zijn bloed drinken bij PSV
RED ONS HENNIEGOD
pi_221113782
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:53 schreef maxi-mus het volgende:
Onbekende keeprs die opeens alles pakken in zo'n wk potje vind ik altijd een enorm leuke rubriek.
Straks weer kaapverdie genot _O_
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 21 juni 2026 @ 22:54:04 #87
284411 crew  heywoodu
pi_221113783
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:53 schreef maxi-mus het volgende:
Onbekende keeprs die opeens alles pakken in zo'n wk potje vind ik altijd een enorm leuke rubriek.
Nou nou, Beiranvand ken ik zelfs :P
  zondag 21 juni 2026 @ 22:54:07 #88
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_221113784
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed dat ik morgen weer vrij ben :P
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 22:54:13 #89
35723 crew  GGMM
pi_221113786
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 22:53 schreef maxi-mus het volgende:
Onbekende keeprs die opeens alles pakken in zo'n wk potje vind ik altijd een enorm leuke rubriek.
Hopelijk houdt hij er een leuke transfer aan over
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221113789
Treurige poule dit tot dusver...
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')