quote:Op zondag 21 juni 2026 22:51 schreef hhh38 het volgende:
Die De Cuyper heeft wel alle grote kansen gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What can change the nature of a man?
Die heb ik lang niet gezienquote:
Nou daar moet je trots op zijn..quote:Op zondag 21 juni 2026 22:51 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Trump kijkt zelf graag naar het Nederlands elftal waarschijnlijk.
Drie uur is eerder vroeg in de ochtendquote:Op zondag 21 juni 2026 22:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Hopelijk wordt Nederland 1e.
Diep in de nacht.
quote:Op zondag 21 juni 2026 22:51 schreef hhh38 het volgende:
Die De Cuyper heeft wel alle grote kansen gehadDat is geen geweldige keuze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Type Nilis.quote:Op zondag 21 juni 2026 22:51 schreef over_hedge het volgende:
Belgie had een type Godts kunnen gebruiken.
Zolang hij voetbal kijkt kan hij ook geen oorlogen beginnen/stoppen/beginnen.quote:
Dat is niet evident neequote:
Jij hebt er kijk opquote:
Das ook weer waarquote:Op zondag 21 juni 2026 22:53 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Zolang hij voetbal kijkt kan hij ook geen oorlogen beginnen/stoppen/beginnen.
Nederland brengt wereldvrede.
zit in een hotelquote:Op zondag 21 juni 2026 22:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Hopelijk wordt Nederland 1e.
Diep in de nacht.
Nou nou nouquote:Op zondag 21 juni 2026 22:53 schreef de_boswachter het volgende:
Fluit maar af deze trieste bende. 0-0 daar blijft het bij. Kinderen die op mochten blijven weer terug de kelder in bij onze zuiderburen.
Die kunnen Belgen nooit op waarde schatten want ''hiJ loopt niEt zoveEL''quote:
Straks weer kaapverdie genotquote:Op zondag 21 juni 2026 22:53 schreef maxi-mus het volgende:
Onbekende keeprs die opeens alles pakken in zo'n wk potje vind ik altijd een enorm leuke rubriek.
Nou nou, Beiranvand ken ik zelfsquote:Op zondag 21 juni 2026 22:53 schreef maxi-mus het volgende:
Onbekende keeprs die opeens alles pakken in zo'n wk potje vind ik altijd een enorm leuke rubriek.
Hopelijk houdt hij er een leuke transfer aan overquote:Op zondag 21 juni 2026 22:53 schreef maxi-mus het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |