Benieuwd hoe lang het duurt voor ze weer financiële diensten gaat verkopen...quote:Op vrijdag 19 juni 2026 18:46 schreef Muisjeruisje het volgende:
Judith geeft ook even een teken van leven
Dat kan soms door contractafspraken met zorgverzekeraars, waardoor als je bij de ene zorgverzekeraar verzekerd bent sneller aan de beurt bent dan bij een andere. Ik begreep alleen niet zo goed waarom ze haar Vinted opbrengsten nodig heeft voor behandeling.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 19:10 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Pascal vd Haas
Ze is erg stil. Ging niet goed, schreef ze eerder. Haar plek in Spaarne werd ook ineens maanden naar voren geschoven (?).
Wie? Willine?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 19:27 schreef Snaky het volgende:
Prima als je gelovig bent, maar om de Heer te danken dat er op het juiste moment boodschappen in de aanbieding waren gaat me toch echt wat ver.
Ik denk dat de kinderen van Tim er niet zo vaak zijn als dat MCW onsquote:Op vrijdag 19 juni 2026 19:08 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
MCW
Maakte de fout om op Mies haar gram te kijken. Wat een kwijl die Timmie op die foto's. En Maudje heeft weer hard gewerkt.
Het kapsel staat trouwens truttig, ligt ook aan de manier waarop ze het stylet.
Geloven jullie wel dat Timmie's kindjes er ook zijn als Mies de kinderen heeft? Ik niet. Ze heeft het altijd ineens druk met werk als de kinderen er zijn. Daarna weer met Timmie de hort op.
En wie gaat er nou in de badkamer iets eten tijdens het opruimen? Misschien kan ze gelijk ook even de spiegel poetsen. Ze is zo druk met naar zichzelf kijken dat ze dat nog steeds niet opgemerkt heeft.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 19:08 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
MCW
Maakte de fout om op Mies haar gram te kijken. Wat een kwijl die Timmie op die foto's. En Maudje heeft weer hard gewerkt.
Het kapsel staat trouwens truttig, ligt ook aan de manier waarop ze het stylet.
Geloven jullie wel dat Timmie's kindjes er ook zijn als Mies de kinderen heeft? Ik niet. Ze heeft het altijd ineens druk met werk als de kinderen er zijn. Daarna weer met Timmie de hort op.
Haha ja! Dat is waar die rok aan doet denken 🤣 oud Hollandse klederdracht 🙃quote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:14 schreef AnnArt het volgende:
Heeft AM geen samenwerkingen met kledingwinkels meer? Je kan haar bijna uittekenen in die zwarte urker-rok met klompen eronder. Die gier geeft haar kapitale inkomen iig niet aan zelfzorg uit.
Ipv waar doet ze het van, vraag ik mij onderhand af waar ze het laat.
De Urker-rokquote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:14 schreef AnnArt het volgende:
Heeft AM geen samenwerkingen met kledingwinkels meer? Je kan haar bijna uittekenen in die zwarte urker-rok met klompen eronder. Die gier geeft haar kapitale inkomen iig niet aan zelfzorg uit.
Ze heeft ook alle reacties op insta uitgezet en haar Vinted account is “op vakantie”.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 19:10 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Pascal vd Haas
Ze is erg stil. Ging niet goed, schreef ze eerder. Haar plek in Spaarne werd ook ineens maanden naar voren geschoven (?).
Ik hoop dat ze nog in het ziekenhuis opgenomen mag worden, daar aan de sonde gaat, daar maandenlang verblijft om op gewicht te komen, en daarna langdurig in behandeling gaat. Ik hoop ook dat haar moeder die telefoon van dr in de sloot heeft gegooid...voor iemand zo kwetsbaar en ziek als Pascale is het zó schadelijk om op social media te zitten...quote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:36 schreef Fliennepien het volgende:
[..]
Ze heeft ook alle reacties op insta uitgezet en haar Vinted account is “op vakantie”.
Ik denk dat het echt niet goed gaat……
Hij had beter kunnen gaan slapen. Zag eruit alsof er een trekker over hem heen was gereden.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 19:45 schreef lila01 het volgende:
Om 1 uur 's nachts gaan Tim en MCW de badkamer opruimen
Ik heb hetzelfde. Ik voel mezelf een beetje een ramptoerist als ik haar volg. Ook die stukjes die ze laatst deed, verkleden in een tent etc. Ik kan er bijna niet naar kijken.quote:Op donderdag 18 juni 2026 16:05 schreef Dikkiedik1966 het volgende:
[..]
Die vrouw zit zo verschrikkelijk in mijn irritatiezone. Ik weet eigenlijk niet precies hoe dat komt. Wieteke van Diggele is er ook zo eentje. Als ik erover nadenk is het misschien wel dat ze allebei nogal betweterig overkomen, maar totaal geen kritiek kunnen verdragen. En het enorm overdreven doen en het zo ontzettend graag influencer willen worden dat het gewoon zielig wordt.
Ik hoop het ook, maar ik ben bang dat ze hier niet bovenop komt. Ook doordat ze geen sonde wil omdat het te traumatisch zou zijn voor haar.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:44 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze nog in het ziekenhuis opgenomen mag worden, daar aan de sonde gaat, daar maandenlang verblijft om op gewicht te komen, en daarna langdurig in behandeling gaat. Ik hoop ook dat haar moeder die telefoon van dr in de sloot heeft gegooid...voor iemand zo kwetsbaar en ziek als Pascale is het zó schadelijk om op social media te zitten...
Je schrijft Michelle verkeerd 😉quote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:50 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Hij had beter kunnen gaan slapen. Zag eruit alsof er een trekker over hem heen was gereden.
Pascal gaat niet meer opknappenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:44 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze nog in het ziekenhuis opgenomen mag worden, daar aan de sonde gaat, daar maandenlang verblijft om op gewicht te komen, en daarna langdurig in behandeling gaat. Ik hoop ook dat haar moeder die telefoon van dr in de sloot heeft gegooid...voor iemand zo kwetsbaar en ziek als Pascale is het zó schadelijk om op social media te zitten...
Denk dat ze daar gaat overnachten?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:04 schreef Harper het volgende:
Jacqueline verrast "de liefde" met een tv meubel op zijn slaapkamer, terwijl in haar eigen woonkamer de tv nog op een bierkratje staat.
Prioriteiten
Op Kos liep ze ook met badpak/ bikini op dr rok. En ze heeft geen samenwerking met een bedrijf dat airco levert dus thuis is het pechquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:06 schreef Jenn1806 het volgende:
Heeft AM nou een badpak boven haar rok aan?? Sowieso eerst mauwen over geen airco (wat ik snap hè, het zal echt warm zijn daar) en vervolgens hijs je jezelf in een lange zweetrok?? De logica ontgaat me weer volledig bij AM. Wel leuk voor AM een avondje uit, ze is anders nooit weg.....
Urker rokquote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:14 schreef AnnArt het volgende:
Ik vind haar zo naarquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:02 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke maakt Dion weer eens belachelijk. Dat duivelse lachje ook weer.
Laat die man gewoon lekker naar buiten kijken.
Vreselijk mens is ze. Dion staat tenminste nog eens op. Zij zit vastgekleefd aan de bank. REN DION, REN!!quote:
Ik snap dat hij naar buiten kijktquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:02 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke maakt Dion weer eens belachelijk. Dat duivelse lachje ook weer.
Laat die man gewoon lekker naar buiten kijken.
Ik ook. Haar hele voorkomen is zo naar. Met een grote boog eromheen.quote:
Als ik Dion was zou ik sowieso liever naar buiten kijken. En de lucht is inderdaad prachtig!quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:15 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Ik snap dat hij naar buiten kijkt
De lucht veranderd snel en is erg mooi.
En DBM wacht op de volgende ziekte bij dochterlief. Ze heeft al zolang nergens last van dat het vandaag of morgen zomaar weer zou kunnen gebeuren...
Wat is haar account? Wanneer ik op amber-girelle zoek krijg ik niets.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:30 schreef Odonata het volgende:
Met een paar gympen of sandalen er onder zou het al anders staan.
Ach ieder z'n style.
Ik zit altijd vol verwondering (en ook wel bewondering) naar Amber-Girelle te kijken. Die vrouw ziet er altijd zo tiptop uit!
Maar hoe realistisch is het als dat je standaard is? Voor mij is dat net zo ver van me af als A-M.
Vreselijk karakter.quote:
Zij moet eens kritisch naar zichzelf kijken. Ze noemt Dion een boomer omdat hij naar buiten kijkt. Geen idee wat zij dan is maar mijn 80 jarige vader beweegt meer dan zij. Zij gedraagt zich alsof ze met één been in het graf staat.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:33 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
Vreselijk karakter.
En weer beginnen over dat hij 6 jaar jonger is en waarom hij er als een Boomer bijstaat.
Hij werkt Sanne. Hij mag in z'n up voor jullie levensonderhoud zorgen terwijl jij maar geld blijft uitgeven. Dan kan hij ook nog eens je gejank en je gezeik aanhoren aan de telefoon tijdens werktijd en zien wat je de hele dag (niet) uitvreet op sm.
Als hij vrij is mag hij schoonmaken, voor M zorgen, jou vermaken en voor alle overige klusjes opdraaien. En ook nog dat onderhuids smerige gedrag incasseren onder het mom van grappig.
Als ik Dion was zou ik zeggen dat ze de camera kon uitzetten en eens stopt met dat kinderachtige k*tgedrag, en met d'r luie poes van de bank mag komen om ook eens te gaan bijdragen op een volwassen manier en daarmee heb ik het niet over een fulltime reguliere baan ( voordat ze weer gaat janken dat mensen niet begrijpen dat ze niet kan werken). Dat ze zich anders druk mag gaan maken over het zoeken naar een eigen onderkomen.
Ojaaa. Ze is wel leuk.jk vraag me bij haar wel eens af of ze er ooit als een slobber bij loopt.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:30 schreef Odonata het volgende:
Met een paar gympen of sandalen er onder zou het al anders staan.
Ach ieder z'n style.
Ik zit altijd vol verwondering (en ook wel bewondering) naar Amber-Girelle te kijken. Die vrouw ziet er altijd zo tiptop uit!
Maar hoe realistisch is het als dat je standaard is? Voor mij is dat net zo ver van me af als A-M.
Ja dat neem ik aan. Maar daarvoor heb je geen tv meubel nodig natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:14 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Denk dat ze daar gaat overnachten?
Ik denk bang dat de bliksem inslaat en haar apparatuur stuk gaat.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:31 schreef Moppie1982 het volgende:
Waarom kan nu pas de airco aan en de telefoon in de lader bij DBM?
En dan die zin onderaan haar post:quote:Op vrijdag 19 juni 2026 19:27 schreef Snaky het volgende:
Prima als je gelovig bent, maar om de Heer te danken dat er op het juiste moment boodschappen in de aanbieding waren gaat me toch echt wat ver.
Ik vind het gewoon viezig allemaal, de spiegel, de bende, het eten in de badkamer. En waarom in de nacht. Ze is regelmatig zwak ziek en misselijk en dan ligt ze te slapen en dan is ze weer hyper de piep happy en hihaho zo'n gekke meid die in de nacht van alles doet.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 19:47 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
En wie gaat er nou in de badkamer iets eten tijdens het opruimen? Misschien kan ze gelijk ook even de spiegel poetsen. Ze is zo druk met naar zichzelf kijken dat ze dat nog steeds niet opgemerkt heeft.
Pfff sorry hoor 😂😂😂😂 dan kan je in het donker gaan zitten. Hier was het echt horror zelfs een nl alert maar alles stond aan wat aanmoest of opgeladenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 06:41 schreef Post-its het volgende:
[..]
Ik denk bang dat de bliksem inslaat en haar apparatuur stuk gaat.
Sommige mensen zijn zo.. Mijn schoonmoeder appte ook "doe je alle stekkers eruit, er komt onweer aan!" 😬quote:Op zaterdag 20 juni 2026 08:53 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Pfff sorry hoor 😂😂😂😂 dan kan je in het donker gaan zitten. Hier was het echt horror zelfs een nl alert maar alles stond aan wat aanmoest of opgeladen
🤣😂 ik moest hier even erg om lachenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 09:14 schreef Hope88 het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn zo.. Mijn schoonmoeder appte ook "doe je alle stekkers eruit, er komt onweer aan!" 😬
Ik heb hier wel alles eruit gehaald nadat de bliksem in de wijk was ingeslagen en we anderhalf uur zonder stroom zatenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 08:53 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Pfff sorry hoor 😂😂😂😂 dan kan je in het donker gaan zitten. Hier was het echt horror zelfs een nl alert maar alles stond aan wat aanmoest of opgeladen
Ik ook 😂😂😂 weet wel dat me vader ooit een schock kreeg toen hij in bad zat met onweer, maar het raam was open!quote:Op zaterdag 20 juni 2026 09:25 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
🤣😂 ik moest hier even erg om lachen
Dit. Over niet al te lange tijd zitten vriendjes van haar oudste op social media en is zij de moeder die haar buik als handtas gebruikt en die zich kleedt in paarse vuilniszakken. Leuk voor dat ventje wel...quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:26 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Leonie en die buik vind ik ook helemaal niks. Kleed je gewoon even fatsoenlijk, zeker voor haar kinderen.
Ik denk dat Jacquelientje voorsorteert op een volgend huis met Koen zodat ze thenineofus kunnen wordenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 00:16 schreef Harper het volgende:
[..]
Ja dat neem ik aan. Maar daarvoor heb je geen tv meubel nodig natuurlijk.
Ik begrijp niet dat ze niet eerst zorgt dat haar eigen huis, het huis van haar kinderen, op orde is.
En dan is er ook al een deel weg. Dat huis stond echt propvol.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 09:53 schreef Muisjeruisje het volgende:
Zo, dus Dion mag op zijn vrije dag 50 dozen boeken en andere shit naar de opslag brengen 😱 die vent is hartstikke gek
Ik denk dat zij van een hele koude Koen kermis thuis zal gaan komen, zeker wanneer eenmaal die scheiding is afgerond. En ook daar zal zij wel weer overheen komen; zo opportunistisch komt ze bij mij wel over. Ik vind MCW niks, maar JvP is geen haar beter; alleen op een andere manier.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 09:45 schreef Snaky het volgende:
[..]
Ik denk dat Jacquelientje voorsorteert op een volgend huis met Koen zodat ze thenineofus kunnen worden
Hij is echt veel te goed voor haar. Als ik hem was had ik haar zelf laten sjouwen. Haar moeder heeft toch een rijbewijs? Die kan dus rijden en Sanneke kan de dozen sjouwen. Geloof me, dan zijn ze zo klaar met die spullen dat ze alsnog beslissen om alles in een container te gooien.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 09:53 schreef Muisjeruisje het volgende:
Zo, dus Dion mag op zijn vrije dag 50 dozen boeken en andere shit naar de opslag brengen 😱 die vent is hartstikke gek
Wij hadden hier gisteravond heel veel onweer en vooral veel vuur in de lucht en aan de overkant was het licht in de badkamer gewoon aan. Ik zag natuurlijk niet wat de persoon deed maar over het algemeen ga je daar geen koffie zitten drinken.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 09:30 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Ik ook 😂😂😂 weet wel dat me vader ooit een schock kreeg toen hij in bad zat met onweer, maar het raam was open!
Haar moeder was vier dagen geleden nog op vakantie. Oprecht hartstikke fijn voor haar, maar ik heb ook het idee dat ze totaal geen haast heeft met het leeghalen en verkopen van het huis (ze is al máánden verhuisd en de hypotheek is afbetaald) en dat de voortgang vooral afhankelijk is van de fysieke inzet van Dion. Ja, Dion kan ook nee zeggen, maar er kan ook gewoon geen misbruik van zijn goedheid gemaakt kunnen worden. Ook Sanneke kan nee tegen haar moeder zeggen, maar het is wel duidelijk hoe gebrekkig het respect is, wat zij beiden voor Dion hebben. Ook hoe Sanneke keer op keer op keer met hem omgaat en op Instagram plaatst is té misselijkmakend voor woorden. Nare vrouwen, allebei (ik zit er al jaren naar te kijken).quote:Op zaterdag 20 juni 2026 09:53 schreef Muisjeruisje het volgende:
En hij gaat ook nog sporten, dus Sanneke voelt zich wel weer wat geïsoleerd.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 09:53 schreef Muisjeruisje het volgende:
Waarschijnlijk als ze stoppen met betalen en de opkoper het leeg trekt... er is toch werkelijk niemand die denkt dat ze echt alles uitzoekt en op rommelmarkten gaat staan? Als ik dion was zou ik zeggen "ja ik breng het naar de opslag " en een andere route nemen naar de kringloopquote:Op zaterdag 20 juni 2026 09:56 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
En dan is er ook al een deel weg. Dat huis stond echt propvol.
En nu? 50 dozen in een opslag. Ben benof het er ooit uit gaat komen.
En wat staat er nog meer en wat gaat er in de toekomst nog bijkomen.
En niet negatief maar ze hebben niet de grootste auto. Dat wordt een hoop keer op en neer rijden.
Ik heb deze gedachten óók over Maarten. AM walst over hem heen en terug, laat hier en daar het gevoel achter, dat hij zogenaamd de man des huizes is en dat ze van hem meer thuis moet zijn en hem nodig heeft om een e-reader te kopen en het eten af te maken. Ook al zou ie willen, want niemand wordt blij van een continue respectloze behandeling, óók deze man gaat nergens naartoe met vijf minderjarige kinderen waarvoor ie kan gaan dokken en een co-ouderschap moet aangaan. Deze mannen (ook vrouwen in soortgelijke situatie) zitten helemaal klem. Maarten, in dit geval, is gewoon een goede reden voor AM om te gaan en staan waar ze wil. Zij heeft écht wel heel veel behoefte om buitenshuis, zonder Maarten, op pad te zijn.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 09:56 schreef Snaky het volgende:
Dion kan natuurlijk niet makkelijk meer vertrekken want dan ziet hij zijn zoon waarschijnlijk niet meer en kan hij de komende jaren alimentatie betalen. Maar ik vind ook dat zij hem systematisch kleineert en belachelijk maakt. Dat is heel toxisch in een relatie. Hopelijk heeft hij iemand ik zijn omgeving die meekijkt en hem kan adviseren.
+ Royquote:Op zaterdag 20 juni 2026 10:38 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik heb deze gedachten óók over Maarten. AM walst over hem heen en terug, laat hier en daar het gevoel achter, dat hij zogenaamd de man des huizes is en dat ze van hem meer thuis moet zijn en hem nodig heeft om een e-reader te kopen en het eten af te maken. Ook al zou ie willen, want niemand wordt blij van een continue respectloze behandeling, óók deze man gaat nergens naartoe met vijf minderjarige kinderen waarvoor ie kan gaan dokken en een co-ouderschap moet aangaan. Deze mannen (ook vrouwen in soortgelijke situatie) zitten helemaal klem.
Ik denk niet dat Dion weggaat maar waarom zou hij zijn zoon dan niet meer kunnen zien?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 09:56 schreef Snaky het volgende:
Dion kan natuurlijk niet makkelijk meer vertrekken want dan ziet hij zijn zoon waarschijnlijk niet meer en kan hij de komende jaren alimentatie betalen. Maar ik vind ook dat zij hem systematisch kleineert en belachelijk maakt. Dat is heel toxisch in een relatie. Hopelijk heeft hij iemand ik zijn omgeving die meekijkt en hem kan adviseren.
Sanneke heeft laatst gedroomd dat Dion bij haar weg was gegaan en dat hij hun kind niet meer mocht zien van haar.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 10:53 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Dion weggaat maar waarom zou hij zijn zoon dan niet meer kunnen zien?
Tis een enorme simp verder, net als Maarten.
Tsja ze kan dromen 😉 maar een vader heeft gewoon rechtenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 10:58 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Sanneke heeft laatst gedroomd dat Dion bij haar weg was gegaan en dat hij hun kind niet meer mocht zien van haar.
Veelzeggend.
Ik weet niet hoe zij de boel geregeld hebben. En ik heb van dichtbij meegemaakt dat rechten weinig zeggen.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 11:00 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Tsja ze kan dromen 😉 maar een vader heeft gewoon rechten
Alarmbellen 💯.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 10:58 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Sanneke heeft laatst gedroomd dat Dion bij haar weg was gegaan en dat hij hun kind niet meer mocht zien van haar.
Veelzeggend.
Ik vind het nog wel een groot verschil met types zoals Koen Bollen, die met twee vrouwen gelijktijdig onder één dak een poly relatie heeft, waarvan met één getrouwd, met 7 kinderen in het huishouden, de driehoeksrelatie vervolgens klapt, van de ene gaat scheiden, hij met de andere verder gaat in een LAT relatie en hij uiteindelijk alleen (met co-ouderschap) in een huis gaat wonen, terwijl zijn poly vriendin van de ene tijdelijke onderkomen naar de andere gaat, met haar drie kinderen, omdat het OPEENS belangrijk is, dat ze op de fiets naar school kunnen (wat tijdens de poly geen onoverkomelijk probleem leek te zijn). Dan maar een man zonder ruggengraat, dan eentje die nagenoeg alleen maar met zijn aubergine denkt.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 10:44 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
+ Roy
Het zijn allemaal mannen zonder ruggengraat.
Plus het aapje van DBM! Welke kerel laat zich aapje noemen op insta of überhauptquote:Op zaterdag 20 juni 2026 10:44 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
+ Roy
Het zijn allemaal mannen zonder ruggengraat.
Ik denk dat Maarten dit ziet als een fase. AM gaat momenteel wel los qua uitjes en verpakt dit in "noodzakelijk werk". (Ik denk dat zij meer last van een dalende oestrogeenspiegel heeft dan ze doorheeft). AM heeft er natuurlijk nogal wat zorgjaren op zitten èn voor de boeg. Met haar egocentrische karakter vindt ze dat het nu tijd is voor haar.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 10:38 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik heb deze gedachten óók over Maarten. AM walst over hem heen en terug, laat hier en daar het gevoel achter, dat hij zogenaamd de man des huizes is en dat ze van hem meer thuis moet zijn en hem nodig heeft om een e-reader te kopen en het eten af te maken. Ook al zou ie willen, want niemand wordt blij van een continue respectloze behandeling, óók deze man gaat nergens naartoe met vijf minderjarige kinderen waarvoor ie kan gaan dokken en een co-ouderschap moet aangaan. Deze mannen (ook vrouwen in soortgelijke situatie) zitten helemaal klem. Maarten, in dit geval, is gewoon een goede reden voor AM om te gaan en staan waar ze wil. Zij heeft écht wel heel veel behoefte om buitenshuis, zonder Maarten, op pad te zijn.
Hoeveel eieren en afbakbroodjes eten zij in een week?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 11:37 schreef Sstt1993 het volgende:
Sanneke voelt zich geïsoleerd.
Sta op met je luie krent en ga die dozen sjouwen! Ik heb nog nooit zo'n luie mens gezien.
Gelukkig heeft ze wél weer boodschappen kunnen doen voor alle smikkelberen.
Koen en Tim was ik vergeten.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 11:49 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik vind het nog wel een groot verschil met types zoals Koen Bollen, die met twee vrouwen gelijktijdig onder één dak een poly relatie heeft, waarvan met één getrouwd, met 7 kinderen in het huishouden, de driehoeksrelatie vervolgens klapt, van de ene gaat scheiden, hij met de andere verder gaat in een LAT relatie en hij uiteindelijk alleen (met co-ouderschap) in een huis gaat wonen, terwijl zijn poly vriendin van de ene tijdelijke onderkomen naar de andere gaat, met haar drie kinderen, omdat het OPEENS belangrijk is, dat ze op de fiets naar school kunnen (wat tijdens de poly geen onoverkomelijk probleem leek te zijn). Dan maar een man zonder ruggengraat, dan eentje die nagenoeg alleen maar met zijn aubergine denkt.
En die moeder heeft toch een partner? Die kan toch ook wel wat doen? Hoor je Sanneke nooit over.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 11:51 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Plus het aapje van DBM! Welke kerel laat zich aapje noemen op insta of überhaupt
Wat een treurige verjaardag boodschappen ook bij Sanneke! Je hebt tijd zat, maak lekkere wraps, gevulde eitjes voor je bord of leuke kleine sandwiches.. maar neee hoor! Lui
En haar moeder is even erg! Sorry hoor maar is toch haar huis ook! Het is haar huis!
Tja rechten.... maar onderschat vrouwen niet en hun drang naar macht....quote:Op zaterdag 20 juni 2026 11:00 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Tsja ze kan dromen 😉 maar een vader heeft gewoon rechten
Ja dat weet ik allemaal wel maar om er nou van tevoren van uit te gaan dat Dion zijn kind niet meer te zien zou krijgen.. ik zie in ieder geval geen enkele reden waarom een rechter Dion geen 50/50 zou geven mocht het zo ver komen.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 12:14 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Tja rechten.... maar onderschat vrouwen niet en hun drang naar macht....
Kinderen zijn een top machtsmiddel voor sommige
Nee het blijft zoals veel dimgen maar vaag hoe dat precies zitquote:Op zaterdag 20 juni 2026 11:59 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
En die moeder heeft toch een partner? Die kan toch ook wel wat doen? Hoor je Sanneke nooit over.
Ja het is matig. Even zelf wat hapjes maken is natuurlijk te veel gevraagd met die warmte. En mevrouw heeft slecht geslapen. En ze is de hele dag alleenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 12:03 schreef Riveressie1 het volgende:
Mijn god, die verjaardagsboodschappen. Doe een klein beetje je best?! Wat een treurige bende.
Had ze eindelijk haar eitjesbord kunnen gebruiken, wat een gemiste kansquote:Op zaterdag 20 juni 2026 11:51 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Plus het aapje van DBM! Welke kerel laat zich aapje noemen op insta of überhaupt
Wat een treurige verjaardag boodschappen ook bij Sanneke! Je hebt tijd zat, maak lekkere wraps, gevulde eitjes voor je bord of leuke kleine sandwiches.. maar neee hoor! Lui
En haar moeder is even erg! Sorry hoor maar is toch haar huis ook! Het is haar huis!
Dat is wel het minste wat Dion verdientquote:Op zaterdag 20 juni 2026 12:03 schreef Riveressie1 het volgende:
Mijn god, die verjaardagsboodschappen. Doe een klein beetje je best?! Wat een treurige bende.
Zo ziet een smikkelbeerfeestje er dus uit 😅quote:Op zaterdag 20 juni 2026 12:03 schreef Riveressie1 het volgende:
😂quote:Op zaterdag 20 juni 2026 12:59 schreef Sstt1993 het volgende:
[..]
Zo ziet een smikkelbeerfeestje er dus uit 😅
Of haar zuurdesembrood bouwpakket.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 12:56 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Had ze eindelijk haar eitjesbord kunnen gebruiken, wat een gemiste kans
Dan sla ik wel over 🫣 zou er uberhaupt visite komen?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 12:59 schreef Sstt1993 het volgende:
[..]
Met zoveel smikkelberen in de familie verwacht je toch meer eten.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 12:59 schreef Sstt1993 het volgende:
[..]
Zou ze weten waar dat bord ligt? Met Pasen ook niet gezienquote:Op zaterdag 20 juni 2026 12:56 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Had ze eindelijk haar eitjesbord kunnen gebruiken, wat een gemiste kans
Alle mensen die ook op kraambezoek zijn geweest en uitgenodigd worden voor de bruiloft waarschijnlijk?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 13:15 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Dan sla ik wel over 🫣 zou er uberhaupt visite komen?
Is mij ook overkomen 😂 mijn parasol stond er nog wel maar zonder bekledingquote:Op zaterdag 20 juni 2026 13:25 schreef JaNeeDan het volgende:
Sowieso is het niet slim om je parasol open te laten staan maar met het weer van gisteravond al helemaal niet. Zouden ze in Barneveld geen weersverwachtingen kunnen zien/lezen/horen?
Woon je in Barneveld?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 13:38 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Is mij ook overkomen 😂 mijn parasol stond er nog wel maar zonder bekleding
Misschien word er ook weer verwacht dat ze eten meenemenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 13:30 schreef Sstt1993 het volgende:
[..]
Alle mensen die ook op kraambezoek zijn geweest en uitgenodigd worden voor de bruiloft waarschijnlijk?
Je ziet aan alle kanten dat dat broekje best 1 of 2 maatjes groter zou mogen zijn.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 13:15 schreef Muisjeruisje het volgende:
Puurleonie die zegt dat die shorts waar ze reclame voor maakt niet knellen bij de benen? Sorry, volgens mij snijden ze onderaan toch wel een beetje in de benen?
Je hebt zeker ook niet als een boomer naar de lucht gekeken? Dan had je je parasol vast ingeklapt😉quote:Op zaterdag 20 juni 2026 13:48 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Nee hahaha midden Nederland, kreeg ook een NL alert maar was al te laat 😂😂😂
😂quote:Op zaterdag 20 juni 2026 13:58 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Je hebt zeker ook niet als een boomer naar de lucht gekeken? Dan had je je parasol vast ingeklapt😉
Zij kleedt zich echt zo vreselijk slecht. Haar figuur -buik- is rampzalig, maar alles wat ze aantrekt accentueert dat ook nog eens. En die smerige filmpjes met die blote hangbuik ,brrr.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 13:15 schreef Muisjeruisje het volgende:
Puurleonie die zegt dat die shorts waar ze reclame voor maakt niet knellen bij de benen? Sorry, volgens mij snijden ze onderaan toch wel een beetje in de benen?
Ik zat op onze slaapkamer te wachten tot de regen kwam en ik de ramen moest sluiten. Uiteindelijk kwam de regen (en wind) en zat ik weer beneden. 🫣 (en toen viel er door de wind de radio van het bureau van mijn man 😆)quote:Op zaterdag 20 juni 2026 13:58 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Je hebt zeker ook niet als een boomer naar de lucht gekeken? Dan had je je parasol vast ingeklapt😉
Naar de kringloopwinkel zou echt een supergoede stunt zijn. Niets zeggen en dat ze er dan maanden/ jaren later pas achterkomt 😂.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 10:23 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Waarschijnlijk als ze stoppen met betalen en de opkoper het leeg trekt... er is toch werkelijk niemand die denkt dat ze echt alles uitzoekt en op rommelmarkten gaat staan? Als ik dion was zou ik zeggen "ja ik breng het naar de opslag " en een andere route nemen naar de kringloop
Het zal me niets verbazen als ze een pannetje 5 aanval krijgt vlak voor Dion's verjaardagsfeestje.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 14:07 schreef Nieve het volgende:
Ik zie het misschien verkeerd hoor, maar heeft Sanneke nu tranen in haar ogen doordat M wakker werd en er geklust wordt buiten? Oei, zij heeft wel echt heel erg weinig draagkracht. We wisten dat al, maar ik schrik daar dan toch weer van.
Dion mag straks nog even taart kopen. En die arme stakker mag ook maar twee biertjes op z’n verjaardag.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 14:17 schreef tulpje19 het volgende:
Ze trekt het geluid van haar eigen mixer al niet 😂
Zou het in haar opkomen dat Mijan makkelijker wakker wordt door die bloedverziekende hitte? Wat een achterlijk wicht is t toch
Zo lijkt het wel idd, maar kan ook door de hoek van de foto komen.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 14:07 schreef Nieve het volgende:
Ik zie het misschien verkeerd hoor, maar heeft Sanneke nu tranen in haar ogen doordat M wakker werd en er geklust wordt buiten? Oei, zij heeft wel echt heel erg weinig draagkracht. We wisten dat al, maar ik schrik daar dan toch weer van.
Wat denk je van die body’s 🫢. Ze heeft bij de bovenbenen en hele dubbele rol naar de lies toe. Dat kan toch nooit fijn zitten.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 13:15 schreef Muisjeruisje het volgende:
Nee, maar stel je voor dat ze zelf moet roeren/kloppen.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 14:34 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Zo lijkt het wel idd, maar kan ook door de hoek van de foto komen.
Zij kan niet omgaan met dingen die anders zijn, Mijan slaapt anders/korter dus paniek. Zij kan zich (door haar autisme?) niet aanpassen aan de situatie. Daarom zie ik ook echt niet hoe zij een 2e kind zou handelen.
En ja Sanneke mensen zijn in en om huis bezig in het weekend. Instapklare huizen zijn niet te betalen, professionele vaklui zijn niet te betalen en/of niet aan te komen. 'We' hebben niet allemaal de luxe om de hele dag vergroeid te zijn met onze bank.
Ik vraag me ook oprecht af of je voor cheesecake uit doos een mixer nodig hebt 😅
Behoorlijk boos bericht, dat ze daar dan wel de kracht voor heeft?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 14:44 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Pascal heeft een update geplaatst.
Offline, ben benieuwd hoelang …
Nee wahaha mijn heerlijke zonsverduistering gordijnen waren al dicht 😂quote:Op zaterdag 20 juni 2026 13:58 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Nou hè? Niet te bevatten dat ze zich daar überhaupt nog mee bezighoudt: ze is terminaal…quote:Op zaterdag 20 juni 2026 14:47 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Behoorlijk boos bericht, dat ze daar dan wel de kracht voor heeft?
Dat zou zomaar kunnen… want wat kan het ziekenhuis anders voor haar betekenen …quote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:25 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Zou Pascal niet heel chagerijnig zijn omdat ze aan de sondevoeding moet?
Of een zonnesteek. Gisteren gingen ze al een stuk fietsen in de hitte (ja fietsen, ze kunnen allemaal fietsen!) dat vond ik al bijzonder voor iemand die altijd bang is dat de kinderen ziek worden.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:24 schreef Moppie1982 het volgende:
Ik denk dat Sanneke gewoon het best ergens in het bos kan gaan wonen.
Dat je naast Dion geen andere volwassenen spreekt op een dag vind ik echt wel een heel eenzaam bestaan, maar ik denk dat ze zichzelf wel heel hard achter haar oren moet krabben waarom ze geen sociale contacten heeft, en nee dat is niet haar autisme, ik gok haar nare zeurende karakter.
Ze spreekt niemand maar wilt een grote drukke bruiloft, gaat ze acteurs inhuren als opvulling?
En DBM lekker man blote voetjes in een dierentuin met deze hitte.. vanavond weer een rondje HAP dochter met verbrande voetzolen
Dat had ze maar was weer alles te ver weg, het is nooit goed met haar.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:11 schreef JaNeeDan het volgende:
Van de week zeurde ze nog dat mensen klussen terwijl haar kind z’n dutje doet. Nu zegt ze dat hij altijd overal doorheen slaapt.
Ze kan zelf gewoon nergens tegen. Ze heeft een hutje op de hei nodig.
Wat een zeikende zeurdoos is het toch.
Ik volg haar niet en begrijp dat het noodzakelijk is, maar ze moet toch in principe niks? Ze zal er dan zelf ook akkoord mee gegaan zijn denk ikquote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:25 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Zou Pascal niet heel chagerijnig zijn omdat ze aan de sondevoeding moet?
Vraag me af hoe dat zit idd. Kan er met een RM ook sondevoeding gedwongen worden? Denk het niet eigenlijk.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik volg haar niet en begrijp dat het noodzakelijk is, maar ze moet toch in principe niks? Ze zal er dan zelf ook akkoord mee gegaan zijn denk ik
Zou echt niets verbazenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 14:13 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Naar de kringloopwinkel zou echt een supergoede stunt zijn. Niets zeggen en dat ze er dan maanden/ jaren later pas achterkomt 😂.
Ik denk door haar moeder geplaatstquote:Op zaterdag 20 juni 2026 14:47 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
ik dacht dat ze allebei een bril droegenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:52 schreef Blossemtje_twente het volgende:
AM met de foto’s van de tweeling. Ik zie echt wel verschillen, wat een overdreven post weer
Dat weet ik eigenlijk niet, maar dan nog steeds, een sonde trek je relatief makkelijk uit. En sterke jongen die een sonde kan zetten bij iemand die tegenstribbelt.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:48 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Vraag me af hoe dat zit idd. Kan er met een RM ook sondevoeding gedwongen worden? Denk het niet eigenlijk.
Hoe dan ook is ze flink pissig
Maar in haar ogen zijn ze 1.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:52 schreef Blossemtje_twente het volgende:
AM met de foto’s van de tweeling. Ik zie echt wel verschillen, wat een overdreven post weer
Wat is een RM?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:48 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Vraag me af hoe dat zit idd. Kan er met een RM ook sondevoeding gedwongen worden? Denk het niet eigenlijk.
Hoe dan ook is ze flink pissig
Snap überhaupt niet dat ze dat heeft geboekt. In je eentje met 2 kleine kinderen in bloedheet Italië. Ze is van de luxe, heeft het geld, ga lekker in een kindvriendelijk all inclusive hotel zitten.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:25 schreef Miepje77 het volgende:
Celinecharlotte doet ook wel decadent. Gaat met Estivant op vakantie, huurt zelf nog een huisje a ¤2000 per nacht op dezelfde camping en stopt oma daar in als een soort nanny. Waarom ga je dan met Estivant mee?
Ze had gisteren nog wel tijd om haar Vinted op vakantiemodus te zetten en haar reacties op Insta uit. Ik vermoed stabiliseren (voor zover dat nog mogelijk is) en weer naar huis. Er is een wachtlijst om behandeling op te starten, en een ambulanceritje en bijna het hoekje omgaan, heeft daar vaak geen invloed op.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:22 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Pascal mist een beetje zelfreflectie. Als of het de schuld van anderen is …
Ik vind het bijna knap hoe zij in elke dag iets negatiefs weet te vinden, zelfs in de kleinste dingen.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:41 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Dat had ze maar was weer alles te ver weg, het is nooit goed met haar.
Als de zon schijnt is het te warm, als de zon niet schijnt is het te koud.
Haar glas is standaard leeg, niet eens half leeg, gewoon helemaal leeg.
Ik keek haar stories via molly want ik weiger op haar account te kijken. Ze (of haar moeder) heeft geschreven dat ze gisteren bijna het hoekje om is gegaan. Dan zou ik denken dat er een ambu is geweest. Die verlenen hoe dan ook hulp.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik volg haar niet en begrijp dat het noodzakelijk is, maar ze moet toch in principe niks? Ze zal er dan zelf ook akkoord mee gegaan zijn denk ik
Omdat ik denk dat Sanneke van het slag is die dan het kind tegen hem opzet.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 10:53 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Dion weggaat maar waarom zou hij zijn zoon dan niet meer kunnen zien?
Tis een enorme simp verder, net als Maarten.
Ze word met de dag ergerquote:Op zaterdag 20 juni 2026 16:20 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik vind het bijna knap hoe zij in elke dag iets negatiefs weet te vinden, zelfs in de kleinste dingen.
Ze reageert heel vaak boos en snauwig op mensen. Is vast ook haar ziekte, maar pff inderdaad. Lig je half dood te gaan en dan ga je nog boze stories plaatsen.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 14:47 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Denk niet dat je als moeder de woorden 'bijna het hoekje omging' zou gebruiken als het om je dochter gaat toch.quote:
De vrienden die daar gewoon zelf een appartement hebben. De vrienden waar je je kind 'dumpt' zodat je zelf carnaval kan vieren terwijl ze jarig is. Die hebben echt vanochtend bedacht om even spontaan op en neer te vliegen...tuurlijk Soof.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 16:44 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ho, wacht, gaan de Nagelkerkjes nu met vrienden voetbal kijken? Niet eens met lieve vrienden?
Dat je nog bezig bent met je socials in plaats van je focus te hebben op de reden dat de ambulancebroeders je hebben meegenomen...quote:Op zaterdag 20 juni 2026 16:45 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ze reageert heel vaak boos en snauwig op mensen. Is vast ook haar ziekte, maar pff inderdaad. Lig je half dood te gaan en dan ga je nog boze stories plaatsen.
Sorry ik ben (gelukkig) niet bekend met eetstoornissen. Dus geen idee, maar ik ging ervan uit dat als je met de ambu wordt opgehaald, en bijna het hoekje omgaat, het vanzelfsprekend is om sondevoeding toe te dienen. En dat ze dat absoluut niet wil (of haar es). Het is in ieder geval een heel zielig verhaal en ik voel me net een ramptoerist door te kijken hoe iemand langzaam zichzelf de dood injaagt…quote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Het zou ook niet mijn woordkeuze zijn hoor. Ik heb er nogal moeite mee te geloven dat zij in haar situatie in staat is zo intensief (met social media) bezig te zijn. Misschien citeert ze, geen idee. Maar bijna het hoekje om zijn en binnen 24 uur weer berichten kunnen lezen en daarop een boze post plaatsen vind ik nogal bijzonderquote:Op zaterdag 20 juni 2026 16:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Denk niet dat je als moeder de woorden 'bijna het hoekje omging' zou gebruiken als het om je dochter gaat toch.
Ik hoor verder niks meer over die bruiloft? Klopt dit? Eerst heel erg ermee bezig zijn en nu niet? Ik hoop dat ze beseft dat een grote uitgebreide bruiloft een beetje sneu overkomt met zo weinig contacten🤷🏻♀quote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:24 schreef Moppie1982 het volgende:
Ik denk dat Sanneke gewoon het best ergens in het bos kan gaan wonen.
Dat je naast Dion geen andere volwassenen spreekt op een dag vind ik echt wel een heel eenzaam bestaan, maar ik denk dat ze zichzelf wel heel hard achter haar oren moet krabben waarom ze geen sociale contacten heeft, en nee dat is niet haar autisme, ik gok haar nare zeurende karakter.
Ze spreekt niemand maar wilt een grote drukke bruiloft, gaat ze acteurs inhuren als opvulling?
En DBM lekker man blote voetjes in een dierentuin met deze hitte.. vanavond weer een rondje HAP dochter met verbrande voetzolen
De plannen voor de bruiloft liggen in de kast. Naast de eierschaal waarmee ze tradities wilde starten, de bedelketting die ze al heel lang wilde hebben en de spullen die ze moest en zou hebben om brood te kunnen bakken. Het ligt allemaal op de plank die nog steeds verkeerd om in de kast zit.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 17:19 schreef brilduiker1973 het volgende:
[..]
Ik hoor verder niks meer over die bruiloft? Klopt dit? Eerst heel erg ermee bezig zijn en nu niet? Ik hoop dat ze beseft dat een grote uitgebreide bruiloft een beetje sneu overkomt met zo weinig contacten🤷🏻♀
Dit... als op je verjaardag wat zal het zijn? 4 mensen inclusief ouders komen? Anders is het wel erg karig qua boodschappen... meer dan de helft waren ook mijan smikkelbeer snacks...quote:Op zaterdag 20 juni 2026 17:19 schreef brilduiker1973 het volgende:
[..]
Ik hoor verder niks meer over die bruiloft? Klopt dit? Eerst heel erg ermee bezig zijn en nu niet? Ik hoop dat ze beseft dat een grote uitgebreide bruiloft een beetje sneu overkomt met zo weinig contacten🤷🏻♀
Hoe minder zij doet, hoe minder belastbaar ze wordt, en hoe meer last ze krijgt van haar overprikkeling. Zij gebruikt de overprikkeling als argument om zo passief mogelijk te zijn en op de bank te hangen. Die cirkel zou ze eens moeten gaan doorbreken, dan wordt haar draagkracht weer wat groter en kan ze waarschijnlijk ook wat meer prikkels verdragen. Nu is de hitte van deze dagen wel een behoorlijke trigger voor overprikkeling. Prikkelmanagement met goede begeleiding zou haar kunnen helpen. Helaas dan weer niet mbt dat nare randje wat ze heeft, zeker richting Dion.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 16:20 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik vind het bijna knap hoe zij in elke dag iets negatiefs weet te vinden, zelfs in de kleinste dingen.
Bij Sanneke geloof ik niet zo in overprikkeling. Pretparken, regelmatig weekendjes weg (zelfs voor één nacht) en heel veel shop- en boodschappensessies zijn allemaal dingen die daar niet bij passen.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 17:36 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Hoe minder zij doet, hoe minder belastbaar ze wordt, en hoe meer last ze krijgt van haar overprikkeling. Zij gebruikt de overprikkeling als argument om zo passief mogelijk te zijn en op de bank te hangen. Die cirkel zou ze eens moeten gaan doorbreken, dan wordt haar draagkracht weer wat groter en kan ze waarschijnlijk ook wat meer prikkels verdragen. Nu is de hitte van deze dagen wel een behoorlijke trigger voor overprikkeling. Prikkelmanagement met goede begeleiding zou haar kunnen helpen. Helaas dan weer niet mbt dat nare randje wat ze heeft, zeker richting Dion.
Klopt. Wanneer het haar uitkomt wordt autisme gebruikt. Voor de leuke dingen niet. Tja..quote:Op zaterdag 20 juni 2026 17:46 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Bij Sanneke geloof ik niet zo in overprikkeling. Pretparken, regelmatig weekendjes weg (zelfs voor één nacht) en heel veel shop- en boodschappensessies zijn allemaal dingen die daar niet bij passen.
Zij gooit echt alles op haar autisme. En ja, ik denk echt dat ze daar begeleiding bij nodig heeft. Al was het maar voor Dion en kind.
Maar haar karakter zal ze nooit kunnen veranderen.
Ik zou in aanloop naar de bruiloft met een knop in mijn buik rondlopen als ik zo weinig sociale contacten had. Stress hebben van eventuele afzeggingen. Nee dan maar heel klein en knus ipv uitpakken met foodtrucks enzquote:Op zaterdag 20 juni 2026 17:27 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Dit... als op je verjaardag wat zal het zijn? 4 mensen inclusief ouders komen? Anders is het wel erg karig qua boodschappen... meer dan de helft waren ook mijan smikkelbeer snacks...
Ik zou met zo weinig mensen echt geen mega bruiloft organiseren... grote kans dat meer dan de helft af zegt
Bij wie zien we dit nog meer? Wel energie voor dingen die ze zelf leuk vindt maar zodra het om de kinderen gaat ligt ze in haar nest.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 18:16 schreef brilduiker1973 het volgende:
[..]
Klopt. Wanneer het haar uitkomt wordt autisme gebruikt. Voor de leuke dingen niet. Tja..
Misschien kan Pascal een voorbeeld nemen aan annaschrijftdoorquote:Op zaterdag 20 juni 2026 16:18 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Ze had gisteren nog wel tijd om haar Vinted op vakantiemodus te zetten en haar reacties op Insta uit. Ik vermoed stabiliseren (voor zover dat nog mogelijk is) en weer naar huis. Er is een wachtlijst om behandeling op te starten, en een ambulanceritje en bijna het hoekje omgaan, heeft daar vaak geen invloed op.
Voor wie heeft ze dan foodtrucks nodig, haarzelf?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 18:34 schreef brilduiker1973 het volgende:
[..]
Ik zou in aanloop naar de bruiloft met een knop in mijn buik rondlopen als ik zo weinig sociale contacten had. Stress hebben van eventuele afzeggingen. Nee dan maar heel klein en knus ipv uitpakken met foodtrucks enz
En haar 2 smikkelberen ?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:01 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Voor wie heeft ze dan foodtrucks nodig, haarzelf?
Überhaupt dat je het over mental load delen met een zevenjarige hebt.. Zij lijkt Bob op meerdere vlakken meer als partner te behandelen dan als haar kind, vind het erg ongezond allemaal.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:44 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ik voel me weer eens bijzonder door judith 🤣😂 bob moet niet vergeten zijn eigen spullen mee te nemen... Bob's toekomstige vrouw (🤔 dat we maar weten dat het een vrouw word!!) Boft maar dat judith hem nu al leert de mentalload te delen...
🤷 is het raar dat mijn kinderen al sinds heel klein zelf iets moesten bedenken om mee te nemen en als ze het vergaten moesten ze maar hopen dat daar iets leuks te spelen was...
En sinds wanneer is voor je eigen zooi zorgen mental load delen? Als mijn man iets vergeet is dat echt niet mijn probleem 🤷
Absoluut niets ten nadele van jouw verhaal, maar de aardbol is vol met mensen, zonder (wel of geen terechte) autisme diagnose, die hetzelfde voelen zoals wat jij omschrijft, maar geen andere keuze hebben dan door te stomen en in de maatschappij mee te draaien en niet de optie hebben om hun dag in te delen zoals zij dat willen. NB: Ik persoonlijk ben wel klaar met "autisme excuses" en dat komt voornamelijk door types zoals Sanneke.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 18:43 schreef TantePien1990 het volgende:
Ik dacht, ik zal jullie een inkijkje geven in mijn leven met autisme.
Voor een eventuele toekomstige partner hoop ik dat Judith hem ook nog wat manieren bij zal brengen.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:44 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ik voel me weer eens bijzonder door judith 🤣😂 bob moet niet vergeten zijn eigen spullen mee te nemen... Bob's toekomstige vrouw (🤔 dat we maar weten dat het een vrouw word!!) Boft maar dat judith hem nu al leert de mentalload te delen...
🤷 is het raar dat mijn kinderen al sinds heel klein zelf iets moesten bedenken om mee te nemen en als ze het vergaten moesten ze maar hopen dat daar iets leuks te spelen was...
En sinds wanneer is voor je eigen zooi zorgen mental load delen? Als mijn man iets vergeet is dat echt niet mijn probleem 🤷
En ook iedere keer een ijsje bij het zwembad ect. Met zoveel kinderen loopt dat wel op Even lunchen hier en daar. Gun het haar heel erg maar vind het erg voor de mensen die geld doneren voor een auto als ze vervolgens wel lekker gaat lunchen en een dagje Texel terrasjes pakken ect. Heel dubbel.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:59 schreef Jenn1806 het volgende:
Ik blijf me toch verbazen over de hoeveelheid en hoe vaak Tamara boodschappen doet. Ze gaat letterlijk elke dag naar de supermarkt en komt nooit terug met minder dan een volle bigshopper. Dan mag je een groot gezin hebben maar denk dat ze daar, zeker gezien haar financiële situatie, enorm op kan bezuinigen.
En die babyflessen bij de jongste kinderen die al spraakproblemen hebben, daar verbaas ik me ook over. Lijkt mij ook een van de eerste dingen die ze bij logopedie te horen krijgt.
Ze lijkt me heel lief echt maar haar gezicht doet me zo aan die emoticon met dat clowntje denken🤡quote:Op zaterdag 20 juni 2026 12:46 schreef Missinglink24 het volgende:
De wenkbrauwen bij familiekoning zijn echt uit de hand gelopen
Volgens mij leert ze hem juist om op zijn eigen authentieke en autonome biologische klok te vertrouwen. Tis te hopen dat ie ooit op zijn trouwdag niet besluit om zich te verslapen 🥴.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:56 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Voor een eventuele toekomstige partner hoop ik dat Judith hem ook nog wat manieren bij zal brengen.
Die foto met Lot en krans vind ik heel wat minder dan menige schoolfoto hoor.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:08 schreef funkyfabulous het volgende:
Ik vraag me af waarom Lot in die post over de tweeling moet. Zegt ze niets over in de tekst of ik lees er overheen. Wel mooie foto's.
Bizar en aandachttrekkerij vind ik het, mevrouw moet die telefoon eens wegleggen , had ze veel eerder moeten doen ik denk dat het dan niet zo dramatisch was afgelopen als nu.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:04 schreef Juulia het volgende:
[..]
Nou hè? Niet te bevatten dat ze zich daar überhaupt nog mee bezighoudt: ze is terminaal…
Denk dat het nog een ding word als bob ooit aan een partner raakt... dan is ze ineens haar partner kwijt..quote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:48 schreef Jenn1806 het volgende:
[..]
Überhaupt dat je het over mental load delen met een zevenjarige hebt.. Zij lijkt Bob op meerdere vlakken meer als partner te behandelen dan als haar kind, vind het erg ongezond allemaal.
Ach... ieder potje een deksel he.. kijk naar onze flu's... als Sanneke, debbie en annemarie een deksel kunnen vinden lukt het bob misschien ook wel 🤷🤔 hoewel het natuurlijk judith ook nooit gelukt is.. maar goed.. laten we hoop houden voor die jongenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:56 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Voor een eventuele toekomstige partner hoop ik dat Judith hem ook nog wat manieren bij zal brengen.
En als alle deksels kwijt zijn is er altijd nog aluminium folie 😉.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:21 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ach... ieder potje een deksel he.. kijk naar onze flu's... als Sanneke, debbie en annemarie een deksel kunnen vinden lukt het bob misschien ook wel 🤷🤔 hoewel het natuurlijk judith ook nooit gelukt is.. maar goed.. laten we hoop houden voor die jongen
Ze doet alle boodschappen op de fietsquote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:59 schreef Jenn1806 het volgende:
Ik blijf me toch verbazen over de hoeveelheid en hoe vaak Tamara boodschappen doet. Ze gaat letterlijk elke dag naar de supermarkt en komt nooit terug met minder dan een volle bigshopper. Dan mag je een groot gezin hebben maar denk dat ze daar, zeker gezien haar financiële situatie, enorm op kan bezuinigen.
En die babyflessen bij de jongste kinderen die al spraakproblemen hebben, daar verbaas ik me ook over. Lijkt mij ook een van de eerste dingen die ze bij logopedie te horen krijgt.
Judith zal je schoonmoeder maar zijn 🫣 of Sannekequote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:56 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat snapt AM juist wel want ze komt er nu pas achter dat je meer op de bbq kunt doen dan alleen vlees bakken 😩🙈🤣quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:28 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Je mag niks zeggen over kinderen, maar ik kan ze ook prima uit elkaar houden. AM houdt gewoon van overdrijven. Ik vind de foto’s van de zusjes niet erg bijzonder.
Dat mensen serieus betalen voor een bbq cursus.
Hihaho hilarisch. Tot het bij hun gebeurd waarschijnlijkquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:28 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
De buren bij Judith kijken in de tuin maar hun tv loopt iets achter... het word 4-0 dus bob ging het even spoilen ha ha hi hi...
Je zal het je buren maar niet gunnen om zelf de spanning te ervaren... (mijn vader had daar echt zo een hekel aan 😱 ik hoor hem bijna vloeken bij de o zo grappige actie van bob)
Het is voor haar een uitje vermoed. Even eruit, kinderen even buiten. Ik ga vroeger toen de kinderen jong waren ook elke vrije dag. Hadden we gelijk een flinke wandeling, onderweg even een speeltuin pakken e.d. Maar als je wilt bezuinigen geen handige strategie. Nu de kinderen niet meer klein zijn vind ik 2x per week ruim voldoende en eigenlijk laat ik het tegenwoordig vrijwel volledig aan mijn vriend over.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:27 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Ze doet alle boodschappen op de fiets
heeft geen rijbewijs en moet het alleen doen
Daarbij heeft ze niet altijd oppas dus de kinderen moeten mee in die bakfiets.
Als ik de boodschappen moet doen voor de hele week ( 5 pers) heb ik de achterbak van mijn auto echt vol, dat krijg je niet mee in de bakfiets.
Daarbij rijd ik ook denk ik wel iedere
dag naar de supermarkt voor verse producten .
Onze TV liep ook achter, ons probleem toch? Niet dat van de buren met kennelijk een betere verbinding.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:28 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
De buren bij Judith kijken in de tuin maar hun tv loopt iets achter... het word 4-0 dus bob ging het even spoilen ha ha hi hi...
Je zal het je buren maar niet gunnen om zelf de spanning te ervaren... (mijn vader had daar echt zo een hekel aan 😱 ik hoor hem bijna vloeken bij de o zo grappige actie van bob)
Maar kwamen jou buren vertellen dat er goal was?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:21 schreef Fenne het volgende:
[..]
Onze TV liep ook achter, ons probleem toch? Niet dat van de buren met kennelijk een betere verbinding.
Maar wie heeft daar sowieso een cursus voor nodig?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:32 schreef Harper het volgende:
Die "verplichte" bbq cursus van Maarten en Sam: wat gebakken aardappels en gegrilde courgette, en een stukje vlees, wat Maarten elke zondag al maakt. Veel bla bla dat het zo nodig was voor de fandag maar er moest gewoon weer geld verdiend worden.
Dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:34 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Maar wie heeft daar sowieso een cursus voor nodig?
Dat kan natuurlijk ook, maar wat jij voldoende of een handige strategie vind kan voor de ander juist niet werken. Wie weet zoekt ze in de folders naar aanbiedingen en moet ze daarom wel een andere dag de boodschappen doen.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:11 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Het is voor haar een uitje vermoed. Even eruit, kinderen even buiten. Ik ga vroeger toen de kinderen jong waren ook elke vrije dag. Hadden we gelijk een flinke wandeling, onderweg even een speeltuin pakken e.d. Maar als je wilt bezuinigen geen handige strategie. Nu de kinderen niet meer klein zijn vind ik 2x per week ruim voldoende en eigenlijk laat ik het tegenwoordig vrijwel volledig aan mijn vriend over.
Mijn moeder noemde het hele rijtje op (3 kinderen) en dan zat er altijd een goede tussen. Vond ik verschrikkelijk maar ik doe het ook, zelfs bij de katten 🤣🤣quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:23 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Zou Sanneke al last hebben van juichende buren?
En ik kan S&S van AM soms ook wel uit elkaar houden. Maar ik als ik even naar mezelf kijk; ik gebruik ook vaak de verkeerde naam voor het verkeerde kind bij mijn eigen kinderen, dus kan me helemaal voorstellen dat dat bij tweelingen misschien dubbel zo erg is 😅
Hahaha, ja, ik ook! 😂quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:43 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Mijn moeder noemde het hele rijtje op (3 kinderen) en dan zat er altijd een goede tussen. Vond ik verschrikkelijk maar ik doe het ook, zelfs bij de katten 🤣🤣
Ik vind het vooral grappig dat ze zegt dat ze deze cursus moesten doen omdat het een andere bbq was... ipv een bastard dus een green egg... wat eigenlijk gewoon beide een komado bbq is en helemaal hetzelfde werken 😂 en als je dit niet weet vraag ik me echt af waarom je zelf een workshop gaat geven 🤷quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:34 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Maar wie heeft daar sowieso een cursus voor nodig?
Zolang ze er instaposts en reels over blijft knutselen, bewijst ze alleen maar het tegendeel...quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:16 schreef S_E het volgende:
Puurleonie die weer eens benoemd dat alle commentaren haar niets doen.
Juist, daarom moet je het ook weer extra benoemen
Wat leuk, wij hebben ook een basterd en gaan ook samen op cursus. Als je weet hoe het werkt kan je overal op bbqen. Dat AM dat niet wist.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:07 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik vind het vooral grappig dat ze zegt dat ze deze cursus moesten doen omdat het een andere bbq was... ipv een bastard dus een green egg... wat eigenlijk gewoon beide een komado bbq is en helemaal hetzelfde werken 😂 en als je dit niet weet vraag ik me echt af waarom je zelf een workshop gaat geven 🤷
Wij doen dit soort workshops wel eens als "datenight" 😂 iets wat we beide leuk vinden...
Hebben zelf een Joe en een bastard... maar in theorie zijn ze allemaal hetzelfde
Ik snap wel dat mensen een workshop doen gewoon omdat het leuk is, maar zij doet net of ze nog nooit een bbq van dichtbij hebben gezien.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:07 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik vind het vooral grappig dat ze zegt dat ze deze cursus moesten doen omdat het een andere bbq was... ipv een bastard dus een green egg... wat eigenlijk gewoon beide een komado bbq is en helemaal hetzelfde werken 😂 en als je dit niet weet vraag ik me echt af waarom je zelf een workshop gaat geven 🤷
Wij doen dit soort workshops wel eens als "datenight" 😂 iets wat we beide leuk vinden...
Hebben zelf een Joe en een bastard... maar in theorie zijn ze allemaal hetzelfde
Maar dbm werkt ook hard he. Dr kinderen 3x per dag omkleden, zodat ze genoeg was heeft.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:43 schreef Moedervan4kids het volgende:
DBM noemt zichzelf een werkpaard en haar man (of aapje) een sierpaard. De man die werkt en geld verdient is het sierpaard. Zij is echt raar.
En wassen draaien en opvouwen.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Maar dbm werkt ook hard he. Dr kinderen 3x per dag omkleden, zodat ze genoeg was heeft.
Sporten en repeat ofzoiets wat chatgpt zei 😂
Ja, en als wij dat al prima kunnen dan zal hun bloedeigen moeder dat vast ook wel kunnen.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:21 schreef Shuri het volgende:
Ik vind S&S altijd al goed uit elkaar te houden, maar tegenwoordig helemaal. Het zijn ook twee verschillende individuen met verschillende interesses. Jammer dat Annemarie ze altijd als een individu ziet.
Ja maar toen moest ze ook alles alleen doen he, dat is nu anders 🙃quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:55 schreef Hyacinth het volgende:
MW slaapt ook ineens weer. Alle problemen die ze had toen ze nog met Koen was zijn nu als sneeuw voor de zon verdwenen. It’s amazing.
Dat viel mij ook op. En nu ineens dat ze beter in haar vel zit en meer rust en blablabla. Ze roept toch al weken dat het zo geweldig is met af en toe een tranentrekker opdat we niet vergeten wat ze allemaal te verwerken heeft en sterk ze moet zijn. En meer slaap? Gisteren nog om 1:00 de badkamer schoonmaken.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:48 schreef Iris2.0 het volgende:
Waar is kleefbeef Tim in MCW haar stories?
Je buren het niet gunnen? Een kind denkt toch helemaal niet op die manier. Judith moet zoiets begrenzen, zeker. Maar om het vanuit dit oogpunt te bekijken vind ik een beetje gek bij een kind van wat? 6?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:28 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Misschien is het voor AM lastig omdat ze haar kinderen vrijwel alleen op een klein schermpje ziet.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 22:56 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ja, en als wij dat al prima kunnen dan zal hun bloedeigen moeder dat vast ook wel kunnen.
Kortom; hij kan weer in de bak 'sterke verhalen'
Ik vind haar vaak heel leuk, maar soms ook zo dramatisch doen. Zo'n geprivilegieerd leven, en maar mutsen over zware emoties en druk. Het komt soms op me over als 1 grote blinde vlek voor alles dat ze heeft.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:32 schreef Cattolica het volgende:
Iemand die echt al tijden in mijn irritatiezone zit, is josinewille. Ze is net zo'n nietszeggende woordkunstenaar als AM. Nu ook weer een story over "mooie dingen, maar ook intense dingen, dat ze niet altijd alles deelt, dat het gras elders niet altijd groener is, maar dat ze zich soms zo'n bofkont voelt".
🤡
Dat denk ik van het merendeel dat hier besproken wordt.quote:Op zondag 21 juni 2026 00:08 schreef Odonata het volgende:
[..]
Ik vind haar vaak heel leuk, maar soms ook zo dramatisch doen. Zo'n geprivilegieerd leven, en maar mutsen over zware emoties en druk. Het komt soms op me over als 1 grote blinde vlek voor alles dat ze heeft.
Denk wel eens dat 3 maanden op een flatje vierhoogachter in een vogelaarwijk met een voltijdbaan tegen een minimumloon enorm zou helpen.
Het punt was meer dat judith het rete grappig vond... het niet begrenst... kind is gewoon enthousiast..quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:12 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Je buren het niet gunnen? Een kind denkt toch helemaal niet op die manier. Judith moet zoiets begrenzen, zeker. Maar om het vanuit dit oogpunt te bekijken vind ik een beetje gek bij een kind van wat? 6?
Ik denk dat een patiënt in acute nood niet geweigerd mag worden voor reguliere hulp. Een ES kliniek kan zeggen ‘je moet aan deze minimale eisen voldoen’ (bijvoorbeeld mbt BMI) maar 112 bellen vanwege hartritmestoornissen bijvoorbeeld, dat mogen ze niet weigeren.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:56 schreef Anniek88 het volgende:
Ik lees niet zoveel boosheid bij Pascal, behalve dat mensen dm’s sturen waar ze is en ze zich dus voor haar gevoel moet verantwoorden?
Toch weer opgenomen, wanneer zouden ze een no-return beleid voor haar opstellen. Alsof een opname nog iets gaat veranderen. Arme meid
En zichzelf eens echt accepteren ipv jokken dat ze maat 48 heeft zou ook helpen.quote:Op zondag 21 juni 2026 00:08 schreef Odonata het volgende:
[..]
Ik vind haar vaak heel leuk, maar soms ook zo dramatisch doen. Zo'n geprivilegieerd leven, en maar mutsen over zware emoties en druk. Het komt soms op me over als 1 grote blinde vlek voor alles dat ze heeft.
Denk wel eens dat 3 maanden op een flatje vierhoogachter in een vogelaarwijk met een voltijdbaan tegen een minimumloon enorm zou helpen.
Maar komt deze actie vanuit Bob zelf of heeft Judith hem lopen aansporen? Dat sluit ik ook niet uit.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:12 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Je buren het niet gunnen? Een kind denkt toch helemaal niet op die manier. Judith moet zoiets begrenzen, zeker. Maar om het vanuit dit oogpunt te bekijken vind ik een beetje gek bij een kind van wat? 6?
Judith is volgens mij zelf een fanatieke sport kijker.quote:Op zondag 21 juni 2026 07:46 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Maar komt deze actie vanuit Bob zelf of heeft Judith hem lopen aansporen? Dat sluit ik ook niet uit.
Ik las laatst kenmerken van een hypomanie en moest meteen aan Michelle denken.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:35 schreef Hocuspocus2 het volgende:
MCW heeft 2 goede dagen en heeft nu weer helemaal haarzelf teruggevonden. Volgende week is het wsl weer maximaal janken.
Echt he! Kwam hiervoor weer hier. Arme Sanne en Ricardo. Bi-zarquote:Op zondag 21 juni 2026 10:00 schreef Die_van_verderop het volgende:
Zo pijnlijk.. Geen woord over de vader van haar kinderen. Terwijl hij hun vader is, niet die enge Pim.
Een gluiperd.quote:Op zondag 21 juni 2026 10:33 schreef Moosert het volgende:
Ik vind die Pim zo'n nare man om te zien. Misschien ook omdat hij absoluut niet mijn type man is maar hij heeft ook een nare uitstraling vind ik. Sneaky ofzo. Zo'n geval van: Hoe je eraan komt zo kom je er ook weer vanaf...
Ik vind het ook het type waarbij al mijn rode vlaggen gaan wapperen... had ik al toen alles nog ok leek met sanne... en tja wat we nu allemaal weten zegt toch echt weer dat mijn rode vlaggen radar gelijk heeft...quote:Op zondag 21 juni 2026 10:33 schreef Moosert het volgende:
Ik vind die Pim zo'n nare man om te zien. Misschien ook omdat hij absoluut niet mijn type man is maar hij heeft ook een nare uitstraling vind ik. Sneaky ofzo. Zo'n geval van: Hoe je eraan komt zo kom je er ook weer vanaf...
Dit viel me ook op en dat ie nogal kreukelig uit de verpakking kwam (maar dat past wel goed naast de kreukelige shirts van Sanneke). En de nogal raar in elkaar gezette AI foto van M vind ik ook jammerlijk mislukt. Weet Sanneke beter? Ja. Ben ik verbaasd? Nee. Pannetje 5 sluimert.quote:Op zondag 21 juni 2026 10:57 schreef Earring het volgende:
Het woordje van mis ik op het shirt voor Dion
Nu lijkt het net of hij papa Mijan heet
Zij is ook een rode vlag. Matcht mooi bij elkaar.quote:Op zondag 21 juni 2026 10:49 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik vind het ook het type waarbij al mijn rode vlaggen gaan wapperen... had ik al toen alles nog ok leek met sanne... en tja wat we nu allemaal weten zegt toch echt weer dat mijn rode vlaggen radar gelijk heeft...
Nou ben ik sowieso geen fan van spullen met foto’s erop. Vooruit, een mok kan nog. Maar een shirt? Wanneer draag je zoiets? In huis zou nog kunnen maar dan houdt het wel op.quote:Op zondag 21 juni 2026 11:16 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Dit viel me ook op en dat ie nogal kreukelig uit de verpakking kwam (maar dat past wel goed naast de kreukelige shirts van Sanneke). En de nogal raar in elkaar gezette AI foto van M vind ik ook jammerlijk mislukt. Weet Sanneke beter? Ja. Ben ik verbaasd? Nee. Pannetje 5 sluimert.
Helemaal mee eens. Ik noemde mezelf ooit "fangirl", maar sinds het leuren om geld, voor een auto voor die vent, is het voor mij van kwaad naar erger gegaan en de zieke betraande kindergezichtjes, boven kots-emmertjes, is voor mij volslagen onnodig en onvergeeflijk.quote:Op zondag 21 juni 2026 10:47 schreef Jenn1806 het volgende:
Dan zijn zo'n beetje al je kinderen al dagen op en af aan de kotseritus en geef je ze tosti als ontbijt. Om nog maar niet te spreken van alle foto's die ze plaatst van huilende kinderen met kots emmertjes. Tamara's "content" is wel erg aan het veranderen de laatste tijd. Ze lijkt, voornamelijk over de ruggen van haar kinderen, enorm naar aandacht aan het zoeken.
En alsof hij een drieling heeft 🥴quote:Op zondag 21 juni 2026 10:57 schreef Earring het volgende:
Dat had ik ook. En waren er geen foto's van Dion met Mijan samen? Had ook leuk geweest.quote:Op zondag 21 juni 2026 10:57 schreef Earring het volgende:
Ik heb dat ook bij haar.quote:Op zondag 21 juni 2026 00:08 schreef Odonata het volgende:
[..]
Ja er is geen touw aan die vrouw vast te knopen.quote:Op zondag 21 juni 2026 12:05 schreef TantePien1990 het volgende:
Als ze echt met haar medicatie is gestart, is ze echt dom bezig met haar energie drank.
Dan kan ik nu vast voorspellen dat ze of op de HAP zit vandaag, of dat de medicatie toch niet bij haar past en dat ze last heeft van bijwerkingen.
Hier was de arts destijds heel duidelijk dat je (zeker in het begin) geen alcohol en/of energie drank moest nemen icm de medicatie.
Iets in mij zegt dat ze dat zelf niet weet, want anders had ze haar blikje niet zo in beeld gebracht, en had ze het wellicht wél gedaan, en daarna een klaagzang.
Maar gister naar de dierentuin en eergister fietsen. Iedereen weigert elke vorm van vrijwillige activiteit, behavle als het iets met water is. Zij, die doorgaans niets doet, doet in de brandende hitte uitjes en vind het bijzonder dat het rustig is?! ik lig dubbel.
probeer terug te lezen over die dit gaat, maar kon er niet echt achter. dus; wie is dit?quote:Op zondag 21 juni 2026 12:09 schreef huisjehier121 het volgende:
[..]
Ik heb dat ook bij haar.
En ze is aan het afvallen hartstikke goed maar eerst altijd omarm je zelf.....
Sanneke heeft haar uiterste best gedaan om het een vaderdag te maken, die in ieder geval niet om Dion gaat.quote:Op zondag 21 juni 2026 11:46 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Dat had ik ook. En waren er geen foto's van Dion met Mijan samen? Had ook leuk geweest.
josinewillequote:Op zondag 21 juni 2026 12:14 schreef TantePien1990 het volgende:
[..]
probeer terug te lezen over die dit gaat, maar kon er niet echt achter. dus; wie is dit?
Ik doe een aanname op basis van wat ik zie (bij josinewille). Ze reageert ontwijkend en afwijzend op reacties over haar afvallen (net als mayralouise), maar ik heb er mijn afvalprikjes vraagtekens bij.quote:Op zondag 21 juni 2026 12:09 schreef huisjehier121 het volgende:
[..]
Ik heb dat ook bij haar.
En ze is aan het afvallen hartstikke goed maar eerst altijd omarm je zelf.....
Nou ja, dit dus. De hi-ha-ho-hysterie is niet te negeren en ik zie dit ook bij puurleonie (die er volgens mij wel eerlijk over is?). Ze kunnen hun geluk niet op, lijkt het wel, dat het gewicht van hun afglijdt; vandaar dat gestuiter. Bij Josine (en mayralouise) gaat het niet zó snel, maar er zit zeker beweging in, die er normaliter niet is.quote:Op zondag 21 juni 2026 12:25 schreef Geertje_G het volgende:
Ik vind de content van Josine ook niet meer leuk.
Verdenk haar ook wel van mounjaro gebruik.
Ze is opeens helemaal hyper en feestjes en het leven is zo leuk.
Ook zij heeft weleens een tikkeltje geopend omdat het financieel allemaal niet lekker liep.
Blijkbaar loopt alles nu op rolletjes?
Bij mayra ben ik een tijd geleden afgehaakt, altijd dat gezeur over haar mentale toestand.....ben je niet depri dan....quote:Op zondag 21 juni 2026 12:26 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik doe een aanname op basis van wat ik zie (bij josinewille). Ze reageert ontwijkend en afwijzend op reacties over haar afvallen (net als mayralouise), maar ik heb er mijn afvalprikjes vraagtekens bij.
Zou Roy ook een fotokado gekregen hebben?quote:Op zondag 21 juni 2026 11:22 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Nou ben ik sowieso geen fan van spullen met foto’s erop. Vooruit, een mok kan nog. Maar een shirt? Wanneer draag je zoiets? In huis zou nog kunnen maar dan houdt het wel op.
Je kan er, zodra je die reacties ziet (3 volgens mij) op klikken. Dan krijg je ze te zien.quote:Op zondag 21 juni 2026 12:37 schreef Lodelie het volgende:
Even een boomer vraagje.
In een storie kan je soms ook reageren via een balkje onderin. Ik zie dan achter die balk, ook conmentaar van anderen staan, maar ik kan dat met geen mogelijkheid lezen.
Kan je dat er ergens fatsoenlijk wel lezen?
Een dubbele achternaam kan op een later moment weer voor een loyaliteitsconflict zorgen. Bijv. bij het aannemen van een naam van een partner (tenzij het alleen om het gebruik gaat), doorgeven van namen aan een kind. Kind zal dan moeten kiezen tussen de namen van de ouders.quote:Op zondag 21 juni 2026 12:15 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Sanneke heeft haar uiterste best gedaan om het een vaderdag te maken, die in ieder geval niet om Dion gaat.
Ik moet (weleens en nu ook) denken aan dat M niet Dion's achternaam heeft. Ik kan me herinneren dat Sanneke ooit heeft gezegd, dat dit Dion's idee was omdat haar vader en broer waren overleden en M op deze manier haar achternaam zou voortzetten. Hun beide achternamen was blijkbaar voor hun geen goed idee, want zij heeft een dubbele achternaam en de zijne is ook niet bepaald kort (zou alsnog mijn keus zijn geweest). Ik heb tóch altijd het idee gehad, dat dit haar idee was en dat Dion met liefde had gehad dat M zijn achternaam zou hebben.
100%quote:Op zondag 21 juni 2026 12:37 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Zou Roy ook een fotokado gekregen hebben?
Ik ben oprecht te simpel ingesteld om hierin een eventuele loyaliteitsconflict te zien en ook heb ik in mijn gezin/(schoon)familie ontelbare meerdere achternamen (ook vanwege afkomst) rondlopen, die meer op papier (officieel) gebruikt worden, dan in het dagelijks leven (dan wordt doorgaans de eerstgenoemde achternaam gebruikt). Bij ons gaat het om cultuur en respect voor beide ouders en ik zie niet in waarom dat bij Sanneke niet zo zou kunnen zijn (maar dat is mijn mening). Dat t-shirt is sowieso, hoe dan ook, een blamage.quote:Op zondag 21 juni 2026 12:43 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Een dubbele achternaam kan op een later moment weer voor een loyaliteitsconflict zorgen. Bijv. bij het aannemen van een naam van een partner, doorgeven van namen aan een kind. Kind zal dan moeten kiezen tussen de namen van de ouders.
Een kind de achternaam geven van één ouder snap ik wel. Persoonlijk had ik achteraf ook liever gehad dat mijn kinderen mijn achternaam hadden gehad. Maar goed, ik heb die keuze destijds niet gemaakt.
Mayra klampt(e) zich vast aan haar ex, die haar al lang had losgelaten, en dat hij tussendoor kindjes maakte bij andere dames, was is voor haar geen reden, om er mentaal een eind aan te breien. Hij was is ook haar enige content, want voor de rest heeft ze bar weinig te vertellen. Ik vind haar regelmatig ook ordinair, een eigenschap waar ze zelf klaarblijkelijk trots op is.quote:Op zondag 21 juni 2026 12:36 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Bij mayra ben ik een tijd geleden afgehaakt, altijd dat gezeur over haar mentale toestand.....ben je niet depri dan....
Als je bij een huwelijk ook de achternaam van je partner wilt aannemen en wettelijk wilt vastleggen én je hebt de achternaam van beide ouders dan moet je kiezen tussen de twee achternamen van je ouders. Krijg je een kind en wil je je kind ook de achternaam van je partner geven dan moet je ook kiezen welke achternaam je van jezelf doorgeeft. Je kan geen achternamen blijven stapelen.quote:Op zondag 21 juni 2026 13:01 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik ben oprecht te simpel ingesteld om hierin een eventuele loyaliteitsconflict te zien en ook heb ik in mijn gezin/(schoon)familie ontelbare meerdere achternamen (ook vanwege afkomst) rondlopen, die meer op papier (officieel) gebruikt worden, dan in het dagelijks leven (dan wordt doorgaans de eerstgenoemde achternaam gebruikt). Bij ons gaat het om cultuur en respect voor beide ouders en ik zie niet in waarom dat bij Sanneke niet zo zou kunnen zijn (maar dat is mijn mening). Dat t-shirt is sowieso, hoe dan ook, een blamage.
Josinewillequote:Op zondag 21 juni 2026 12:14 schreef TantePien1990 het volgende:
[..]
probeer terug te lezen over die dit gaat, maar kon er niet echt achter. dus; wie is dit?
Ze heeft ook een keer lening bij ouders (dacht ik) gehad om toch na een periode op vakantie te kunnen. Raden xe mensen niet aan maar wilde zo graag eerlijk zijnquote:Op zondag 21 juni 2026 12:25 schreef Geertje_G het volgende:
Ik vind de content van Josine ook niet meer leuk.
Verdenk haar ook wel van mounjaro gebruik.
Ze is opeens helemaal hyper en feestjes en het leven is zo leuk.
Ook zij heeft weleens een tikkeltje geopend omdat het financieel allemaal niet lekker liep.
Blijkbaar loopt alles nu op rolletjes?
Aha, dank voor de toelichting.quote:Op zondag 21 juni 2026 13:12 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Als je bij bijv. een huwelijk ook de achternaam van je partner wilt aannemen en wettelijk wilt vastleggen én je hebt de achternaam van beide ouders dan moet je kiezen tussen de twee achternamen van je ouders. Krijg je een kind en wil je je kind ook de achternaam van je partner geven dan moet je ook kiezen welke achternaam je van jezelf doorgeeft. Je kan geen achternamen blijven stapelen.
Op insta word je ook doodgegooid mer de reclame tussen verhalen door van wellis en yazen...quote:Op zondag 21 juni 2026 13:16 schreef Moosert het volgende:
Ik heb wel het idee dat Josine Mounjaro gebruikt. Las ik dat hier dat er influencers zijn die er 20.000 euro voor kregen geboden om het te gebruiken? Ik volg best wel wat plussize influencers en ze zijn opeens allemaal flink aan het afvallen. En de één is er wel eerlijk over en de ander wat minder 😉
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |