abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221097650
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 14:07 schreef Nieve het volgende:
Ik zie het misschien verkeerd hoor, maar heeft Sanneke nu tranen in haar ogen doordat M wakker werd en er geklust wordt buiten? Oei, zij heeft wel echt heel erg weinig draagkracht. We wisten dat al, maar ik schrik daar dan toch weer van.
Zo lijkt het wel idd, maar kan ook door de hoek van de foto komen.
Zij kan niet omgaan met dingen die anders zijn, Mijan slaapt anders/korter dus paniek. Zij kan zich (door haar autisme?) niet aanpassen aan de situatie. Daarom zie ik ook echt niet hoe zij een 2e kind zou handelen.

En ja Sanneke mensen zijn in en om huis bezig in het weekend. Instapklare huizen zijn niet te betalen, professionele vaklui zijn niet te betalen en/of niet aan te komen. 'We' hebben niet allemaal de luxe om de hele dag vergroeid te zijn met onze bank.

Ik vraag me ook oprecht af of je voor cheesecake uit doos een mixer nodig hebt 😅
pi_221097842
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 13:15 schreef Muisjeruisje het volgende:
Puurleonie die zegt dat die shorts waar ze reclame voor maakt niet knellen bij de benen? Sorry, volgens mij snijden ze onderaan toch wel een beetje in de benen?
Wat denk je van die body’s 🫢. Ze heeft bij de bovenbenen en hele dubbele rol naar de lies toe. Dat kan toch nooit fijn zitten.
pi_221097845
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 14:34 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Zo lijkt het wel idd, maar kan ook door de hoek van de foto komen.
Zij kan niet omgaan met dingen die anders zijn, Mijan slaapt anders/korter dus paniek. Zij kan zich (door haar autisme?) niet aanpassen aan de situatie. Daarom zie ik ook echt niet hoe zij een 2e kind zou handelen.

En ja Sanneke mensen zijn in en om huis bezig in het weekend. Instapklare huizen zijn niet te betalen, professionele vaklui zijn niet te betalen en/of niet aan te komen. 'We' hebben niet allemaal de luxe om de hele dag vergroeid te zijn met onze bank.

Ik vraag me ook oprecht af of je voor cheesecake uit doos een mixer nodig hebt 😅
Nee, maar stel je voor dat ze zelf moet roeren/kloppen.
pi_221097853
Pascal heeft een update geplaatst.

Offline, ben benieuwd hoelang …
pi_221097854
Pascal ligt inderdaad in het ziekenhuis
pi_221097869
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 14:44 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Pascal heeft een update geplaatst.

Offline, ben benieuwd hoelang …
Behoorlijk boos bericht, dat ze daar dan wel de kracht voor heeft?
I can't help it, if I'm lucky
pi_221097879
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 13:58 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Je hebt zeker ook niet als een boomer naar de lucht gekeken? Dan had je je parasol vast ingeklapt😉
Nee wahaha mijn heerlijke zonsverduistering gordijnen waren al dicht 😂
Ik ben het gewoon vergeten, en toen ik er aan dacht was hij al weg 😂
pi_221098014
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 14:47 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Behoorlijk boos bericht, dat ze daar dan wel de kracht voor heeft?
Nou hè? Niet te bevatten dat ze zich daar überhaupt nog mee bezighoudt: ze is terminaal…
pi_221098061
Van de week zeurde ze nog dat mensen klussen terwijl haar kind z’n dutje doet. Nu zegt ze dat hij altijd overal doorheen slaapt.

Ze kan zelf gewoon nergens tegen. Ze heeft een hutje op de hei nodig.

Wat een zeikende zeurdoos is het toch.
pi_221098070
Ik heb ook de indruk dat Sanneke had gehuild. Jemig je kind wordt wakker uit zijn dutje, het is ok! Kind is hardstikke makkelijk, wat maakt het uit?
pi_221098087
Sanneke heeft heel veel nodig, maar vooral iemand die haar telefoon afpakt. Steeds dat negatieve plaatsen op social media wordt het niet beter van.
Ga gewoon eens leven en leer je aan te passen en mee te draaien in de grote mensen wereld.
pi_221098105
DBM gaat met dit warme weer naar de dierentuin. Is wel weer rustig. Omdat verder niemand zo gek is om te gaan.
Sanneke, die zit compleet vast in haar system, wat ondersteuning zou goed zijn.,
pi_221098116
Pascal mist een beetje zelfreflectie. Als of het de schuld van anderen is …
pi_221098123
Ik denk dat Sanneke gewoon het best ergens in het bos kan gaan wonen.

Dat je naast Dion geen andere volwassenen spreekt op een dag vind ik echt wel een heel eenzaam bestaan, maar ik denk dat ze zichzelf wel heel hard achter haar oren moet krabben waarom ze geen sociale contacten heeft, en nee dat is niet haar autisme, ik gok haar nare zeurende karakter.
Ze spreekt niemand maar wilt een grote drukke bruiloft, gaat ze acteurs inhuren als opvulling?

En DBM lekker man blote voetjes in een dierentuin met deze hitte.. vanavond weer een rondje HAP dochter met verbrande voetzolen
pi_221098129
Celinecharlotte doet ook wel decadent. Gaat met Estivant op vakantie, huurt zelf nog een huisje a ¤2000 per nacht op dezelfde camping en stopt oma daar in als een soort nanny. Waarom ga je dan met Estivant mee?
pi_221098131
Zou Pascal niet heel chagerijnig zijn omdat ze aan de sondevoeding moet?
pi_221098147
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 15:25 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Dat zou zomaar kunnen… want wat kan het ziekenhuis anders voor haar betekenen …
pi_221098151
Kwestie van paar uur tot sanneke wrijvend over haar gezicht gaat klagen dat mensen lol hebben en bbq’en of Nederland Zweden kijken en dat ze te hard juichen
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_221098187
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 15:24 schreef Moppie1982 het volgende:
Ik denk dat Sanneke gewoon het best ergens in het bos kan gaan wonen.

Dat je naast Dion geen andere volwassenen spreekt op een dag vind ik echt wel een heel eenzaam bestaan, maar ik denk dat ze zichzelf wel heel hard achter haar oren moet krabben waarom ze geen sociale contacten heeft, en nee dat is niet haar autisme, ik gok haar nare zeurende karakter.
Ze spreekt niemand maar wilt een grote drukke bruiloft, gaat ze acteurs inhuren als opvulling?

En DBM lekker man blote voetjes in een dierentuin met deze hitte.. vanavond weer een rondje HAP dochter met verbrande voetzolen
Of een zonnesteek. Gisteren gingen ze al een stuk fietsen in de hitte (ja fietsen, ze kunnen allemaal fietsen!) dat vond ik al bijzonder voor iemand die altijd bang is dat de kinderen ziek worden.
pi_221098201
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 15:11 schreef JaNeeDan het volgende:
Van de week zeurde ze nog dat mensen klussen terwijl haar kind z’n dutje doet. Nu zegt ze dat hij altijd overal doorheen slaapt.

Ze kan zelf gewoon nergens tegen. Ze heeft een hutje op de hei nodig.

Wat een zeikende zeurdoos is het toch.
Dat had ze maar was weer alles te ver weg, het is nooit goed met haar.
Als de zon schijnt is het te warm, als de zon niet schijnt is het te koud.
Haar glas is standaard leeg, niet eens half leeg, gewoon helemaal leeg.
pi_221098232
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 15:25 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Ik volg haar niet en begrijp dat het noodzakelijk is, maar ze moet toch in principe niks? Ze zal er dan zelf ook akkoord mee gegaan zijn denk ik
pi_221098250
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 15:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik volg haar niet en begrijp dat het noodzakelijk is, maar ze moet toch in principe niks? Ze zal er dan zelf ook akkoord mee gegaan zijn denk ik
Vraag me af hoe dat zit idd. Kan er met een RM ook sondevoeding gedwongen worden? Denk het niet eigenlijk.

Hoe dan ook is ze flink pissig
pi_221098266
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 14:13 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Naar de kringloopwinkel zou echt een supergoede stunt zijn. Niets zeggen en dat ze er dan maanden/ jaren later pas achterkomt 😂.
Zou echt niets verbazen
pi_221098276
AM met de foto’s van de tweeling. Ik zie echt wel verschillen, wat een overdreven post weer
pi_221098277
Oke Sanne is koekoek. Als ze zelf klussen boeit het niet? Koop je oordoppen en fix overprikkeld probleem.
Zij loopt alleen maar te janken. Gek dat ze geen samenwerking heeft. Want ze is negatief over alles.

Van een bellende mevrouw op de fiets tot klussende buren. Of een mixer die teveel lawaai maakt. En natuurlijk veel te dure haring.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')