Zo lijkt het wel idd, maar kan ook door de hoek van de foto komen.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 14:07 schreef Nieve het volgende:
Ik zie het misschien verkeerd hoor, maar heeft Sanneke nu tranen in haar ogen doordat M wakker werd en er geklust wordt buiten? Oei, zij heeft wel echt heel erg weinig draagkracht. We wisten dat al, maar ik schrik daar dan toch weer van.
Wat denk je van die body’s 🫢. Ze heeft bij de bovenbenen en hele dubbele rol naar de lies toe. Dat kan toch nooit fijn zitten.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 13:15 schreef Muisjeruisje het volgende:
Puurleonie die zegt dat die shorts waar ze reclame voor maakt niet knellen bij de benen? Sorry, volgens mij snijden ze onderaan toch wel een beetje in de benen?
Nee, maar stel je voor dat ze zelf moet roeren/kloppen.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 14:34 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Zo lijkt het wel idd, maar kan ook door de hoek van de foto komen.
Zij kan niet omgaan met dingen die anders zijn, Mijan slaapt anders/korter dus paniek. Zij kan zich (door haar autisme?) niet aanpassen aan de situatie. Daarom zie ik ook echt niet hoe zij een 2e kind zou handelen.
En ja Sanneke mensen zijn in en om huis bezig in het weekend. Instapklare huizen zijn niet te betalen, professionele vaklui zijn niet te betalen en/of niet aan te komen. 'We' hebben niet allemaal de luxe om de hele dag vergroeid te zijn met onze bank.
Ik vraag me ook oprecht af of je voor cheesecake uit doos een mixer nodig hebt 😅
Behoorlijk boos bericht, dat ze daar dan wel de kracht voor heeft?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 14:44 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Pascal heeft een update geplaatst.
Offline, ben benieuwd hoelang …
Nee wahaha mijn heerlijke zonsverduistering gordijnen waren al dicht 😂quote:Op zaterdag 20 juni 2026 13:58 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Je hebt zeker ook niet als een boomer naar de lucht gekeken? Dan had je je parasol vast ingeklapt😉
Nou hè? Niet te bevatten dat ze zich daar überhaupt nog mee bezighoudt: ze is terminaal…quote:Op zaterdag 20 juni 2026 14:47 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Behoorlijk boos bericht, dat ze daar dan wel de kracht voor heeft?
Dat zou zomaar kunnen… want wat kan het ziekenhuis anders voor haar betekenen …quote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:25 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Zou Pascal niet heel chagerijnig zijn omdat ze aan de sondevoeding moet?
Of een zonnesteek. Gisteren gingen ze al een stuk fietsen in de hitte (ja fietsen, ze kunnen allemaal fietsen!) dat vond ik al bijzonder voor iemand die altijd bang is dat de kinderen ziek worden.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:24 schreef Moppie1982 het volgende:
Ik denk dat Sanneke gewoon het best ergens in het bos kan gaan wonen.
Dat je naast Dion geen andere volwassenen spreekt op een dag vind ik echt wel een heel eenzaam bestaan, maar ik denk dat ze zichzelf wel heel hard achter haar oren moet krabben waarom ze geen sociale contacten heeft, en nee dat is niet haar autisme, ik gok haar nare zeurende karakter.
Ze spreekt niemand maar wilt een grote drukke bruiloft, gaat ze acteurs inhuren als opvulling?
En DBM lekker man blote voetjes in een dierentuin met deze hitte.. vanavond weer een rondje HAP dochter met verbrande voetzolen
Dat had ze maar was weer alles te ver weg, het is nooit goed met haar.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:11 schreef JaNeeDan het volgende:
Van de week zeurde ze nog dat mensen klussen terwijl haar kind z’n dutje doet. Nu zegt ze dat hij altijd overal doorheen slaapt.
Ze kan zelf gewoon nergens tegen. Ze heeft een hutje op de hei nodig.
Wat een zeikende zeurdoos is het toch.
Ik volg haar niet en begrijp dat het noodzakelijk is, maar ze moet toch in principe niks? Ze zal er dan zelf ook akkoord mee gegaan zijn denk ikquote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:25 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Zou Pascal niet heel chagerijnig zijn omdat ze aan de sondevoeding moet?
Vraag me af hoe dat zit idd. Kan er met een RM ook sondevoeding gedwongen worden? Denk het niet eigenlijk.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik volg haar niet en begrijp dat het noodzakelijk is, maar ze moet toch in principe niks? Ze zal er dan zelf ook akkoord mee gegaan zijn denk ik
Zou echt niets verbazenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 14:13 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Naar de kringloopwinkel zou echt een supergoede stunt zijn. Niets zeggen en dat ze er dan maanden/ jaren later pas achterkomt 😂.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |