Zo ziet een smikkelbeerfeestje er dus uit 😅quote:Op zaterdag 20 juni 2026 12:03 schreef Riveressie1 het volgende:
Mijn god, die verjaardagsboodschappen. Doe een klein beetje je best?! Wat een treurige bende.
😂quote:Op zaterdag 20 juni 2026 12:59 schreef Sstt1993 het volgende:
[..]
Zo ziet een smikkelbeerfeestje er dus uit 😅
Of haar zuurdesembrood bouwpakket.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 12:56 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Had ze eindelijk haar eitjesbord kunnen gebruiken, wat een gemiste kans
Dan sla ik wel over 🫣 zou er uberhaupt visite komen?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 12:59 schreef Sstt1993 het volgende:
[..]
Met zoveel smikkelberen in de familie verwacht je toch meer eten.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 12:59 schreef Sstt1993 het volgende:
[..]
Zou ze weten waar dat bord ligt? Met Pasen ook niet gezienquote:Op zaterdag 20 juni 2026 12:56 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Had ze eindelijk haar eitjesbord kunnen gebruiken, wat een gemiste kans
Alle mensen die ook op kraambezoek zijn geweest en uitgenodigd worden voor de bruiloft waarschijnlijk?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 13:15 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Dan sla ik wel over 🫣 zou er uberhaupt visite komen?
Is mij ook overkomen 😂 mijn parasol stond er nog wel maar zonder bekledingquote:Op zaterdag 20 juni 2026 13:25 schreef JaNeeDan het volgende:
Sowieso is het niet slim om je parasol open te laten staan maar met het weer van gisteravond al helemaal niet. Zouden ze in Barneveld geen weersverwachtingen kunnen zien/lezen/horen?
Woon je in Barneveld?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 13:38 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Is mij ook overkomen 😂 mijn parasol stond er nog wel maar zonder bekleding
Misschien word er ook weer verwacht dat ze eten meenemenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 13:30 schreef Sstt1993 het volgende:
[..]
Alle mensen die ook op kraambezoek zijn geweest en uitgenodigd worden voor de bruiloft waarschijnlijk?
Je ziet aan alle kanten dat dat broekje best 1 of 2 maatjes groter zou mogen zijn.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 13:15 schreef Muisjeruisje het volgende:
Puurleonie die zegt dat die shorts waar ze reclame voor maakt niet knellen bij de benen? Sorry, volgens mij snijden ze onderaan toch wel een beetje in de benen?
Je hebt zeker ook niet als een boomer naar de lucht gekeken? Dan had je je parasol vast ingeklapt😉quote:Op zaterdag 20 juni 2026 13:48 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Nee hahaha midden Nederland, kreeg ook een NL alert maar was al te laat 😂😂😂
😂quote:Op zaterdag 20 juni 2026 13:58 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Je hebt zeker ook niet als een boomer naar de lucht gekeken? Dan had je je parasol vast ingeklapt😉
Zij kleedt zich echt zo vreselijk slecht. Haar figuur -buik- is rampzalig, maar alles wat ze aantrekt accentueert dat ook nog eens. En die smerige filmpjes met die blote hangbuik ,brrr.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 13:15 schreef Muisjeruisje het volgende:
Puurleonie die zegt dat die shorts waar ze reclame voor maakt niet knellen bij de benen? Sorry, volgens mij snijden ze onderaan toch wel een beetje in de benen?
Ik zat op onze slaapkamer te wachten tot de regen kwam en ik de ramen moest sluiten. Uiteindelijk kwam de regen (en wind) en zat ik weer beneden. 🫣 (en toen viel er door de wind de radio van het bureau van mijn man 😆)quote:Op zaterdag 20 juni 2026 13:58 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Je hebt zeker ook niet als een boomer naar de lucht gekeken? Dan had je je parasol vast ingeklapt😉
Naar de kringloopwinkel zou echt een supergoede stunt zijn. Niets zeggen en dat ze er dan maanden/ jaren later pas achterkomt 😂.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 10:23 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Waarschijnlijk als ze stoppen met betalen en de opkoper het leeg trekt... er is toch werkelijk niemand die denkt dat ze echt alles uitzoekt en op rommelmarkten gaat staan? Als ik dion was zou ik zeggen "ja ik breng het naar de opslag " en een andere route nemen naar de kringloop
Het zal me niets verbazen als ze een pannetje 5 aanval krijgt vlak voor Dion's verjaardagsfeestje.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 14:07 schreef Nieve het volgende:
Ik zie het misschien verkeerd hoor, maar heeft Sanneke nu tranen in haar ogen doordat M wakker werd en er geklust wordt buiten? Oei, zij heeft wel echt heel erg weinig draagkracht. We wisten dat al, maar ik schrik daar dan toch weer van.
Dion mag straks nog even taart kopen. En die arme stakker mag ook maar twee biertjes op z’n verjaardag.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 14:17 schreef tulpje19 het volgende:
Ze trekt het geluid van haar eigen mixer al niet 😂
Zou het in haar opkomen dat Mijan makkelijker wakker wordt door die bloedverziekende hitte? Wat een achterlijk wicht is t toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |