abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221094657
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 20:55 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Pascal gaat niet meer opknappen
Nee dat idd, heel cru maar ik denk binnenkort een berichtje dat ze is overleden
pi_221095075
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 00:31 schreef Moppie1982 het volgende:

Waarom kan nu pas de airco aan en de telefoon in de lader bij DBM?
Ik denk bang dat de bliksem inslaat en haar apparatuur stuk gaat.
  zaterdag 20 juni 2026 @ 06:58:14 #53
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_221095106
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 19:27 schreef Snaky het volgende:
Prima als je gelovig bent, maar om de Heer te danken dat er op het juiste moment boodschappen in de aanbieding waren gaat me toch echt wat ver.
En dan die zin onderaan haar post:
"Op naar een nieuwe maand vol zegeningen, afhankelijkheid en vertrouwen."
Ik heb er maar 1 woord voor: verschrikkelijk!
pi_221095144
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 19:47 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
En wie gaat er nou in de badkamer iets eten tijdens het opruimen? Misschien kan ze gelijk ook even de spiegel poetsen. Ze is zo druk met naar zichzelf kijken dat ze dat nog steeds niet opgemerkt heeft.
Ik vind het gewoon viezig allemaal, de spiegel, de bende, het eten in de badkamer. En waarom in de nacht. Ze is regelmatig zwak ziek en misselijk en dan ligt ze te slapen en dan is ze weer hyper de piep happy en hihaho zo'n gekke meid die in de nacht van alles doet.
Zo manisch als wat.
pi_221095190
Dacht dat lterveld dit weekend zelf had geboekt.
Maar nee samenwerking
pi_221095419
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 06:41 schreef Post-its het volgende:

[..]
Ik denk bang dat de bliksem inslaat en haar apparatuur stuk gaat.
Pfff sorry hoor 😂😂😂😂 dan kan je in het donker gaan zitten. Hier was het echt horror zelfs een nl alert maar alles stond aan wat aanmoest of opgeladen
pi_221095431
Judith haar fotoboek is binnen en staat te shinen in haar zelfverheerlijkingskast.
pi_221095463
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 08:53 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Pfff sorry hoor 😂😂😂😂 dan kan je in het donker gaan zitten. Hier was het echt horror zelfs een nl alert maar alles stond aan wat aanmoest of opgeladen
Sommige mensen zijn zo.. Mijn schoonmoeder appte ook "doe je alle stekkers eruit, er komt onweer aan!" 😬
pi_221095508
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 09:14 schreef Hope88 het volgende:

[..]
Sommige mensen zijn zo.. Mijn schoonmoeder appte ook "doe je alle stekkers eruit, er komt onweer aan!" 😬
🤣😂 ik moest hier even erg om lachen
pi_221095528
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 08:53 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Ik heb hier wel alles eruit gehaald nadat de bliksem in de wijk was ingeslagen en we anderhalf uur zonder stroom zaten :P
pi_221095534
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 09:25 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
🤣😂 ik moest hier even erg om lachen
Ik ook 😂😂😂 weet wel dat me vader ooit een schock kreeg toen hij in bad zat met onweer, maar het raam was open!
pi_221095570
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 22:26 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Leonie en die buik vind ik ook helemaal niks. Kleed je gewoon even fatsoenlijk, zeker voor haar kinderen.
Dit. Over niet al te lange tijd zitten vriendjes van haar oudste op social media en is zij de moeder die haar buik als handtas gebruikt en die zich kleedt in paarse vuilniszakken. Leuk voor dat ventje wel...
pi_221095696
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 00:16 schreef Harper het volgende:

[..]
Ja dat neem ik aan. Maar daarvoor heb je geen tv meubel nodig natuurlijk.
Ik begrijp niet dat ze niet eerst zorgt dat haar eigen huis, het huis van haar kinderen, op orde is.
Ik denk dat Jacquelientje voorsorteert op een volgend huis met Koen zodat ze thenineofus kunnen worden
pi_221095753
Zo, dus Dion mag op zijn vrije dag 50 dozen boeken en andere shit naar de opslag brengen 😱 die vent is hartstikke gek
pi_221095759
Of Annemarie een goed figuur heeft of niet, daarover kun je van mening verschillen. Het is ook niet interessant want dat deels genetisch.

Hoe ze eruit ziet is wel beïnvloedbaar, maar ze loopt nu eenmaal graag in haar handelsmerk, de overjarige tuinbroek en klompen. Ze laat zich hooguit adviseren door Julia met dezelfde smaak, die bovendien ruim 25 jaar jonger is en een zelfbenoemde make up artiest.

Zij wordt geen stijlicoon maar dat hoeft ook niet want zo sluit ze beter aan bij een deel van haar fans.
Blijkbaar is zelf heel blij met haar uiterlijk, al dan niet in bikini, aangezien ze het zelfs vastzet in haar posts.
Ik vind het niks, maar dat vind ik van veel mensen. Ongetwijfeld vinden mensen dat ook van mij.
pi_221095783
Dion kan natuurlijk niet makkelijk meer vertrekken want dan ziet hij zijn zoon waarschijnlijk niet meer en kan hij de komende jaren alimentatie betalen. Maar ik vind ook dat zij hem systematisch kleineert en belachelijk maakt. Dat is heel toxisch in een relatie. Hopelijk heeft hij iemand ik zijn omgeving die meekijkt en hem kan adviseren.
pi_221095784
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 09:53 schreef Muisjeruisje het volgende:
Zo, dus Dion mag op zijn vrije dag 50 dozen boeken en andere shit naar de opslag brengen 😱 die vent is hartstikke gek
En dan is er ook al een deel weg. Dat huis stond echt propvol.
En nu? 50 dozen in een opslag. Ben benof het er ooit uit gaat komen.
En wat staat er nog meer en wat gaat er in de toekomst nog bijkomen.
En niet negatief maar ze hebben niet de grootste auto. Dat wordt een hoop keer op en neer rijden.
pi_221095814
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 09:45 schreef Snaky het volgende:

[..]
Ik denk dat Jacquelientje voorsorteert op een volgend huis met Koen zodat ze thenineofus kunnen worden
Ik denk dat zij van een hele koude Koen kermis thuis zal gaan komen, zeker wanneer eenmaal die scheiding is afgerond. En ook daar zal zij wel weer overheen komen; zo opportunistisch komt ze bij mij wel over. Ik vind MCW niks, maar JvP is geen haar beter; alleen op een andere manier.
pi_221095841
quote:
Hij is echt veel te goed voor haar. Als ik hem was had ik haar zelf laten sjouwen. Haar moeder heeft toch een rijbewijs? Die kan dus rijden en Sanneke kan de dozen sjouwen. Geloof me, dan zijn ze zo klaar met die spullen dat ze alsnog beslissen om alles in een container te gooien.

En Sanneke gaat een kwarktaart uit een pak maken. Soms vindt ze dat ze het zichzelf niet zo moeilijk hoeft te maken.
Ze zei het echt😬
pi_221095865
Haha 'soms' ook!

Als verzamelaars spullen in een opslag stoppen gaat het meestal niet meer weg. Het staat dan ook niet meer in de weg.

Oh en Judith:
Ik beloon Bob nooit voor zijn prestaties.
Vervolgens een opsomming van al zijn records en prestaties van de afgelopen tijd.
pi_221095909
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 09:30 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Ik ook 😂😂😂 weet wel dat me vader ooit een schock kreeg toen hij in bad zat met onweer, maar het raam was open!
Wij hadden hier gisteravond heel veel onweer en vooral veel vuur in de lucht en aan de overkant was het licht in de badkamer gewoon aan. Ik zag natuurlijk niet wat de persoon deed maar over het algemeen ga je daar geen koffie zitten drinken.

Ik stond ook voor het raam maar ben geen boomer en anders maar wel, ik ben getrouwd met een weerman (weergek) dus waar je mee om gaat raak je mee besmet zeggen ze toch. 🤭
pi_221095911
Sanneke vind ik zo een trut. Gaat Dion op zijn vrije dag 50 dozen troep van Sanneke naar de opslag brengen terwijl het hartstikke warm is.
En Sanneke zit te jammeren dat ze zich geïsoleerd voelt met haar kind alleen , omdat Dion ook steeds weg is. Nou mens, ga zelf lekker op zaterdag die dozen weg brengen dan. Kom je nog eens ergens.
En voor Dion zn verjaardag maakt ze een kwarktaart uit een pak. Een appeltaart vindt ze wel heel veel werk. Dat wicht heeft de hele dag geen moer te doen , maak die f*cking appeltaart voor je vent!
En ook nog Dion uitlachen omdat hij gisteravond naar het onweer stond te kijken. En dan deze ochtend weer dat vieze gewrijf over haar gezicht en die domme gezichtsuitdrukkingen en dat geniepige lachje. Niets aan die meid.
pi_221095929
quote:
Haar moeder was vier dagen geleden nog op vakantie. Oprecht hartstikke fijn voor haar, maar ik heb ook het idee dat ze totaal geen haast heeft met het leeghalen en verkopen van het huis (ze is al máánden verhuisd en de hypotheek is afbetaald) en dat de voortgang vooral afhankelijk is van de fysieke inzet van Dion. Ja, Dion kan ook nee zeggen, maar er kan ook gewoon geen misbruik van zijn goedheid gemaakt kunnen worden. Ook Sanneke kan nee tegen haar moeder zeggen, maar het is wel duidelijk hoe gebrekkig het respect is, wat zij beiden voor Dion hebben. Ook hoe Sanneke keer op keer op keer met hem omgaat en op Instagram plaatst is té misselijkmakend voor woorden. Nare vrouwen, allebei (ik zit er al jaren naar te kijken).
pi_221095939
quote:
En hij gaat ook nog sporten, dus Sanneke voelt zich wel weer wat geïsoleerd.

Bij werkelijk álles wat uit haar mond komt druipt het sarcasme er vanaf 🙄
pi_221095940
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 09:56 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
En dan is er ook al een deel weg. Dat huis stond echt propvol.
En nu? 50 dozen in een opslag. Ben benof het er ooit uit gaat komen.
En wat staat er nog meer en wat gaat er in de toekomst nog bijkomen.
En niet negatief maar ze hebben niet de grootste auto. Dat wordt een hoop keer op en neer rijden.
Waarschijnlijk als ze stoppen met betalen en de opkoper het leeg trekt... er is toch werkelijk niemand die denkt dat ze echt alles uitzoekt en op rommelmarkten gaat staan? Als ik dion was zou ik zeggen "ja ik breng het naar de opslag " en een andere route nemen naar de kringloop
pi_221095941
Judith beloont prestaties niet meer B had wel een ijsje verdient omdat hij zo goed zn gewerkt had op school. Dat is toch hetzelfde en waarom prestaties niet belonen, daar groeit een kind van. En dan is een ijsje inderdaad een leuke beloning, hier mochten ze dan hagelslag door de vla. Soms zegt mijn zoon nog wel eens, het is feest dus mogen we hagelslag in de vla 😀 (en hij is 19 😉) Je kunt je kind ook grote dozen lego of een 10 duizendste knuffel uit laten zoeken.
pi_221096027
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 09:56 schreef Snaky het volgende:
Dion kan natuurlijk niet makkelijk meer vertrekken want dan ziet hij zijn zoon waarschijnlijk niet meer en kan hij de komende jaren alimentatie betalen. Maar ik vind ook dat zij hem systematisch kleineert en belachelijk maakt. Dat is heel toxisch in een relatie. Hopelijk heeft hij iemand ik zijn omgeving die meekijkt en hem kan adviseren.
Ik heb deze gedachten óók over Maarten. AM walst over hem heen en terug, laat hier en daar het gevoel achter, dat hij zogenaamd de man des huizes is en dat ze van hem meer thuis moet zijn en hem nodig heeft om een e-reader te kopen en het eten af te maken. Ook al zou ie willen, want niemand wordt blij van een continue respectloze behandeling, óók deze man gaat nergens naartoe met vijf minderjarige kinderen waarvoor ie kan gaan dokken en een co-ouderschap moet aangaan. Deze mannen (ook vrouwen in soortgelijke situatie) zitten helemaal klem. Maarten, in dit geval, is gewoon een goede reden voor AM om te gaan en staan waar ze wil. Zij heeft écht wel heel veel behoefte om buitenshuis, zonder Maarten, op pad te zijn.

[ Bericht 3% gewijzigd door Cattolica op 20-06-2026 10:45:27 ]
pi_221096141
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 10:38 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ik heb deze gedachten óók over Maarten. AM walst over hem heen en terug, laat hier en daar het gevoel achter, dat hij zogenaamd de man des huizes is en dat ze van hem meer thuis moet zijn en hem nodig heeft om een e-reader te kopen en het eten af te maken. Ook al zou ie willen, want niemand wordt blij van een continue respectloze behandeling, óók deze man gaat nergens naartoe met vijf minderjarige kinderen waarvoor ie kan gaan dokken en een co-ouderschap moet aangaan. Deze mannen (ook vrouwen in soortgelijke situatie) zitten helemaal klem.
+ Roy
Het zijn allemaal mannen zonder ruggengraat.
pi_221096172
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 09:56 schreef Snaky het volgende:
Ik denk niet dat Dion weggaat maar waarom zou hij zijn zoon dan niet meer kunnen zien?
Tis een enorme simp verder, net als Maarten.
I can't help it, if I'm lucky
pi_221096184
50 dozen ook echt. 100% dat die over 10 jaar nog steeds in de opslag staan.
pi_221096199
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 10:53 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ik denk niet dat Dion weggaat maar waarom zou hij zijn zoon dan niet meer kunnen zien?
Tis een enorme simp verder, net als Maarten.
Sanneke heeft laatst gedroomd dat Dion bij haar weg was gegaan en dat hij hun kind niet meer mocht zien van haar.
Veelzeggend.
pi_221096210
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 10:58 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Sanneke heeft laatst gedroomd dat Dion bij haar weg was gegaan en dat hij hun kind niet meer mocht zien van haar.
Veelzeggend.
Tsja ze kan dromen 😉 maar een vader heeft gewoon rechten
pi_221096221
Het is niet goed voor m'n bloeddruk dat Judith weer terug is... :s)
pi_221096254
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 11:00 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ik weet niet hoe zij de boel geregeld hebben. En ik heb van dichtbij meegemaakt dat rechten weinig zeggen.
pi_221096322
Judith is ook niet echt het scherpste mesje in de lade hè?
Ze beloont de prestaties van Bob niet. Letterlijk de zin die daarna komt: Bob heeft een ijsje verdiend voor zijn rapport. 😑
pi_221096351
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 10:58 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Veelzeggend.
Alarmbellen 💯.

En dit was niet de eerste keer, dat ze dit zei; volgens mij ook toen M nog niet eens was geboren en dus dat Dion bij haar was weggegaan. Deze twee zijn door eenzaamheid, nu ook inclusief de zorg voor M, aan elkaar overgeleverd, maar als ze respectievelijk een optie hadden gehad, zouden ze niet in deze relatie zitten. Deze twee hebben elkaar letterlijk niets te vertellen, niets met elkaar gemeen en Sanneke kan haar afkeer voor hem niet verbergen.
pi_221096411
Sanneke voelt zich geïsoleerd.
Sta op met je luie krent en ga die dozen sjouwen! Ik heb nog nooit zo'n luie mens gezien.
Gelukkig heeft ze wél weer boodschappen kunnen doen voor alle smikkelberen.
pi_221096473
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 10:44 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
+ Roy
Ik vind het nog wel een groot verschil met types zoals Koen Bollen, die met twee vrouwen gelijktijdig onder één dak een poly relatie heeft, waarvan met één getrouwd, met 7 kinderen in het huishouden, de driehoeksrelatie vervolgens klapt, van de ene gaat scheiden, hij met de andere verder gaat in een LAT relatie en hij uiteindelijk alleen (met co-ouderschap) in een huis gaat wonen, terwijl zijn poly vriendin van de ene tijdelijke onderkomen naar de andere gaat, met haar drie kinderen, omdat het OPEENS belangrijk is, dat ze op de fiets naar school kunnen (wat tijdens de poly geen onoverkomelijk probleem leek te zijn). Dan maar een man zonder ruggengraat, dan eentje die nagenoeg alleen maar met zijn aubergine denkt.
pi_221096488
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 10:44 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
+ Roy
Plus het aapje van DBM! Welke kerel laat zich aapje noemen op insta of überhaupt

Wat een treurige verjaardag boodschappen ook bij Sanneke! Je hebt tijd zat, maak lekkere wraps, gevulde eitjes voor je bord of leuke kleine sandwiches.. maar neee hoor! Lui

En haar moeder is even erg! Sorry hoor maar is toch haar huis ook! Het is haar huis!
pi_221096490
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 10:38 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ik heb deze gedachten óók over Maarten. AM walst over hem heen en terug, laat hier en daar het gevoel achter, dat hij zogenaamd de man des huizes is en dat ze van hem meer thuis moet zijn en hem nodig heeft om een e-reader te kopen en het eten af te maken. Ook al zou ie willen, want niemand wordt blij van een continue respectloze behandeling, óók deze man gaat nergens naartoe met vijf minderjarige kinderen waarvoor ie kan gaan dokken en een co-ouderschap moet aangaan. Deze mannen (ook vrouwen in soortgelijke situatie) zitten helemaal klem. Maarten, in dit geval, is gewoon een goede reden voor AM om te gaan en staan waar ze wil. Zij heeft écht wel heel veel behoefte om buitenshuis, zonder Maarten, op pad te zijn.
Ik denk dat Maarten dit ziet als een fase. AM gaat momenteel wel los qua uitjes en verpakt dit in "noodzakelijk werk". (Ik denk dat zij meer last van een dalende oestrogeenspiegel heeft dan ze doorheeft). AM heeft er natuurlijk nogal wat zorgjaren op zitten èn voor de boeg. Met haar egocentrische karakter vindt ze dat het nu tijd is voor haar.
MG lijkt haar nog steeds leuk te vinden en is natuurlijk ook besmet geraakt door de egostrelende fluflu-taferelen èn het geld, waardoor hij denkt dat hij in een zeldzaam jaloersmakend positie zit. Ik zie op vlogjes weinig andere mensen waar hij zich aan kan spiegelen. Hij en tot voor kort AM zijn vrij naar binnen gericht.
pi_221096545
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 11:37 schreef Sstt1993 het volgende:
Sanneke voelt zich geïsoleerd.
Sta op met je luie krent en ga die dozen sjouwen! Ik heb nog nooit zo'n luie mens gezien.
Gelukkig heeft ze wél weer boodschappen kunnen doen voor alle smikkelberen.
Hoeveel eieren en afbakbroodjes eten zij in een week?
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 11:49 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ik vind het nog wel een groot verschil met types zoals Koen Bollen, die met twee vrouwen gelijktijdig onder één dak een poly relatie heeft, waarvan met één getrouwd, met 7 kinderen in het huishouden, de driehoeksrelatie vervolgens klapt, van de ene gaat scheiden, hij met de andere verder gaat in een LAT relatie en hij uiteindelijk alleen (met co-ouderschap) in een huis gaat wonen, terwijl zijn poly vriendin van de ene tijdelijke onderkomen naar de andere gaat, met haar drie kinderen, omdat het OPEENS belangrijk is, dat ze op de fiets naar school kunnen (wat tijdens de poly geen onoverkomelijk probleem leek te zijn). Dan maar een man zonder ruggengraat, dan eentje die nagenoeg alleen maar met zijn aubergine denkt.
Koen en Tim was ik vergeten.
Kort gezegd: ik vind ze stuk voor stuk softies. Bij AM kijk ik niet en bij DBM sporadisch. Als ik iets van die mannen vind is het op basis van wat ik hier lees.
pi_221096552
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 11:51 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Plus het aapje van DBM! Welke kerel laat zich aapje noemen op insta of überhaupt

Wat een treurige verjaardag boodschappen ook bij Sanneke! Je hebt tijd zat, maak lekkere wraps, gevulde eitjes voor je bord of leuke kleine sandwiches.. maar neee hoor! Lui

En haar moeder is even erg! Sorry hoor maar is toch haar huis ook! Het is haar huis!
En die moeder heeft toch een partner? Die kan toch ook wel wat doen? Hoor je Sanneke nooit over.
pi_221096570
Mijn god, die verjaardagsboodschappen. Doe een klein beetje je best?! Wat een treurige bende.
pi_221096627
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 11:00 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Tja rechten.... maar onderschat vrouwen niet en hun drang naar macht....
Kinderen zijn een top machtsmiddel voor sommige
pi_221096722
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 12:14 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Tja rechten.... maar onderschat vrouwen niet en hun drang naar macht....
Kinderen zijn een top machtsmiddel voor sommige
Ja dat weet ik allemaal wel maar om er nou van tevoren van uit te gaan dat Dion zijn kind niet meer te zien zou krijgen.. ik zie in ieder geval geen enkele reden waarom een rechter Dion geen 50/50 zou geven mocht het zo ver komen.

Maargoed allemaal hypothetisch want Dion gaat nergens heen hoor 😅
pi_221096728
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 11:59 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
En die moeder heeft toch een partner? Die kan toch ook wel wat doen? Hoor je Sanneke nooit over.
Nee het blijft zoals veel dimgen maar vaag hoe dat precies zit
pi_221096735
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 12:03 schreef Riveressie1 het volgende:
Mijn god, die verjaardagsboodschappen. Doe een klein beetje je best?! Wat een treurige bende.
Ja het is matig. Even zelf wat hapjes maken is natuurlijk te veel gevraagd met die warmte. En mevrouw heeft slecht geslapen. En ze is de hele dag alleen
Dus ja.
pi_221096780
De wenkbrauwen bij familiekoning zijn echt uit de hand gelopen
pi_221096820
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 11:51 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]

Had ze eindelijk haar eitjesbord kunnen gebruiken, wat een gemiste kans
pi_221096827
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 12:03 schreef Riveressie1 het volgende:
Dat is wel het minste wat Dion verdient
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')