Denk dat ze daar gaat overnachten?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:04 schreef Harper het volgende:
Jacqueline verrast "de liefde" met een tv meubel op zijn slaapkamer, terwijl in haar eigen woonkamer de tv nog op een bierkratje staat.
Prioriteiten
Op Kos liep ze ook met badpak/ bikini op dr rok. En ze heeft geen samenwerking met een bedrijf dat airco levert dus thuis is het pechquote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:06 schreef Jenn1806 het volgende:
Heeft AM nou een badpak boven haar rok aan?? Sowieso eerst mauwen over geen airco (wat ik snap hè, het zal echt warm zijn daar) en vervolgens hijs je jezelf in een lange zweetrok?? De logica ontgaat me weer volledig bij AM. Wel leuk voor AM een avondje uit, ze is anders nooit weg.....
Urker rokquote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:14 schreef AnnArt het volgende:
Heeft AM geen samenwerkingen met kledingwinkels meer? Je kan haar bijna uittekenen in die zwarte urker-rok met klompen eronder. Die gier geeft haar kapitale inkomen iig niet aan zelfzorg uit.
Ipv waar doet ze het van, vraag ik mij onderhand af waar ze het laat.
Ik vind haar zo naarquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:02 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke maakt Dion weer eens belachelijk. Dat duivelse lachje ook weer.
Laat die man gewoon lekker naar buiten kijken.
Vreselijk mens is ze. Dion staat tenminste nog eens op. Zij zit vastgekleefd aan de bank. REN DION, REN!!quote:
Ik snap dat hij naar buiten kijktquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:02 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke maakt Dion weer eens belachelijk. Dat duivelse lachje ook weer.
Laat die man gewoon lekker naar buiten kijken.
Ik ook. Haar hele voorkomen is zo naar. Met een grote boog eromheen.quote:
Als ik Dion was zou ik sowieso liever naar buiten kijken. En de lucht is inderdaad prachtig!quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:15 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Ik snap dat hij naar buiten kijkt
De lucht veranderd snel en is erg mooi.
En DBM wacht op de volgende ziekte bij dochterlief. Ze heeft al zolang nergens last van dat het vandaag of morgen zomaar weer zou kunnen gebeuren...
Wat is haar account? Wanneer ik op amber-girelle zoek krijg ik niets.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:30 schreef Odonata het volgende:
Met een paar gympen of sandalen er onder zou het al anders staan.
Ach ieder z'n style.
Ik zit altijd vol verwondering (en ook wel bewondering) naar Amber-Girelle te kijken. Die vrouw ziet er altijd zo tiptop uit!
Maar hoe realistisch is het als dat je standaard is? Voor mij is dat net zo ver van me af als A-M.
Vreselijk karakter.quote:
Zij moet eens kritisch naar zichzelf kijken. Ze noemt Dion een boomer omdat hij naar buiten kijkt. Geen idee wat zij dan is maar mijn 80 jarige vader beweegt meer dan zij. Zij gedraagt zich alsof ze met één been in het graf staat.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:33 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
Vreselijk karakter.
En weer beginnen over dat hij 6 jaar jonger is en waarom hij er als een Boomer bijstaat.
Hij werkt Sanne. Hij mag in z'n up voor jullie levensonderhoud zorgen terwijl jij maar geld blijft uitgeven. Dan kan hij ook nog eens je gejank en je gezeik aanhoren aan de telefoon tijdens werktijd en zien wat je de hele dag (niet) uitvreet op sm.
Als hij vrij is mag hij schoonmaken, voor M zorgen, jou vermaken en voor alle overige klusjes opdraaien. En ook nog dat onderhuids smerige gedrag incasseren onder het mom van grappig.
Als ik Dion was zou ik zeggen dat ze de camera kon uitzetten en eens stopt met dat kinderachtige k*tgedrag, en met d'r luie poes van de bank mag komen om ook eens te gaan bijdragen op een volwassen manier en daarmee heb ik het niet over een fulltime reguliere baan ( voordat ze weer gaat janken dat mensen niet begrijpen dat ze niet kan werken). Dat ze zich anders druk mag gaan maken over het zoeken naar een eigen onderkomen.
Ojaaa. Ze is wel leuk.jk vraag me bij haar wel eens af of ze er ooit als een slobber bij loopt.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:30 schreef Odonata het volgende:
Met een paar gympen of sandalen er onder zou het al anders staan.
Ach ieder z'n style.
Ik zit altijd vol verwondering (en ook wel bewondering) naar Amber-Girelle te kijken. Die vrouw ziet er altijd zo tiptop uit!
Maar hoe realistisch is het als dat je standaard is? Voor mij is dat net zo ver van me af als A-M.
Ja dat neem ik aan. Maar daarvoor heb je geen tv meubel nodig natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 21:14 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Denk dat ze daar gaat overnachten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |