abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221090430
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_221090431
Judith geeft ook even een teken van leven
pi_221090474
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 18:46 schreef Muisjeruisje het volgende:
Judith geeft ook even een teken van leven
Benieuwd hoe lang het duurt voor ze weer financiële diensten gaat verkopen...
pi_221090535
MCW

Maakte de fout om op Mies haar gram te kijken. Wat een kwijl die Timmie op die foto's. En Maudje heeft weer hard gewerkt.

Het kapsel staat trouwens truttig, ligt ook aan de manier waarop ze het stylet.

Geloven jullie wel dat Timmie's kindjes er ook zijn als Mies de kinderen heeft? Ik niet. Ze heeft het altijd ineens druk met werk als de kinderen er zijn. Daarna weer met Timmie de hort op.
pi_221090546
Pascal vd Haas

Ze is erg stil. Ging niet goed, schreef ze eerder. Haar plek in Spaarne werd ook ineens maanden naar voren geschoven (?).
pi_221090681
Prima als je gelovig bent, maar om de Heer te danken dat er op het juiste moment boodschappen in de aanbieding waren gaat me toch echt wat ver.
pi_221090696
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 19:10 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Pascal vd Haas

Ze is erg stil. Ging niet goed, schreef ze eerder. Haar plek in Spaarne werd ook ineens maanden naar voren geschoven (?).
Dat kan soms door contractafspraken met zorgverzekeraars, waardoor als je bij de ene zorgverzekeraar verzekerd bent sneller aan de beurt bent dan bij een andere. Ik begreep alleen niet zo goed waarom ze haar Vinted opbrengsten nodig heeft voor behandeling.
pi_221090741
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 19:27 schreef Snaky het volgende:
Prima als je gelovig bent, maar om de Heer te danken dat er op het juiste moment boodschappen in de aanbieding waren gaat me toch echt wat ver.
Wie? Willine?
pi_221090747
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 19:08 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
MCW

Maakte de fout om op Mies haar gram te kijken. Wat een kwijl die Timmie op die foto's. En Maudje heeft weer hard gewerkt.

Geloven jullie wel dat Timmie's kindjes er ook zijn als Mies de kinderen heeft? Ik niet. Ze heeft het altijd ineens druk met werk als de kinderen er zijn. Daarna weer met Timmie de hort op.
Ik denk dat de kinderen van Tim er niet zo vaak zijn als dat MCW ons
wil laten geloven
pi_221090819
Om 1 uur 's nachts gaan Tim en MCW de badkamer opruimen
pi_221090837
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 19:08 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
MCW

En wie gaat er nou in de badkamer iets eten tijdens het opruimen? Misschien kan ze gelijk ook even de spiegel poetsen. Ze is zo druk met naar zichzelf kijken dat ze dat nog steeds niet opgemerkt heeft.
pi_221090884
Ze ziet alleen haar eigen spiegelbeeld
pi_221090945
Jacqueline verrast "de liefde" met een tv meubel op zijn slaapkamer, terwijl in haar eigen woonkamer de tv nog op een bierkratje staat.
Prioriteiten :wtf:
pi_221091010
Heeft AM geen samenwerkingen met kledingwinkels meer? Je kan haar bijna uittekenen in die zwarte urker-rok met klompen eronder. Die gier geeft haar kapitale inkomen iig niet aan zelfzorg uit.
Ipv waar doet ze het van, vraag ik mij onderhand af waar ze het laat.
pi_221091110
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 20:14 schreef AnnArt het volgende:
Heeft AM geen samenwerkingen met kledingwinkels meer? Je kan haar bijna uittekenen in die zwarte urker-rok met klompen eronder. Die gier geeft haar kapitale inkomen iig niet aan zelfzorg uit.
Haha ja! Dat is waar die rok aan doet denken 🤣 oud Hollandse klederdracht 🙃
I can't help it, if I'm lucky
pi_221091145
Met een paar gympen of sandalen er onder zou het al anders staan.
Ach ieder z'n style.

Ik zit altijd vol verwondering (en ook wel bewondering) naar Amber-Girelle te kijken. Die vrouw ziet er altijd zo tiptop uit!
Maar hoe realistisch is het als dat je standaard is? Voor mij is dat net zo ver van me af als A-M.
pi_221091200
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 20:14 schreef AnnArt het volgende:
De Urker-rok _O-
Misschien harkt ze helemaal niet zoveel (meer) binnen als dat ze altijd beweert. Haar samenwerkingen lijken ook af te nemen. Bij The Stone heb ik haar allang niet meer gezien. De hammen-broeken zijn misschien uit de collectie. Die staan haar beter dan dit in combinatie met haar klompen.
pi_221091201
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 19:10 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Pascal vd Haas

Ze heeft ook alle reacties op insta uitgezet en haar Vinted account is “op vakantie”.
Ik denk dat het echt niet goed gaat……
pi_221091260
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 20:36 schreef Fliennepien het volgende:

[..]
Ze heeft ook alle reacties op insta uitgezet en haar Vinted account is “op vakantie”.
Ik denk dat het echt niet goed gaat……
Ik hoop dat ze nog in het ziekenhuis opgenomen mag worden, daar aan de sonde gaat, daar maandenlang verblijft om op gewicht te komen, en daarna langdurig in behandeling gaat. Ik hoop ook dat haar moeder die telefoon van dr in de sloot heeft gegooid...voor iemand zo kwetsbaar en ziek als Pascale is het zó schadelijk om op social media te zitten...
pi_221091291
Oh, inderdaad, die rok is van de Urker kledingdracht. Ik herkende het natuurlijk niet direct omdat het schort miste. Ik vind zwart Annemarie niet zo flatteren. Als die rok wat meer kleur had gehad, had het er al heel anders uit gezien. Waarom niet gewoon een leuke, fleurige zomerjurk. Dan haar als krullend haar verzorgen, er een flink stuk af en volgens mij kan ze er dan fantastisch uitzien. Ik denk dat Maart dan spontaan begint in billen knijpen (Annemarie begon over billenknijpen hè).

Maar misschien bedoelde ze met het billenknijpen hun angspoepje? Dat ze het spannend vonden om weg te gaan. Ik begon het billenkneepje nog steeds met man/vrouw en macht voor mijzelf te plaatsen.
pi_221091307
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 19:45 schreef lila01 het volgende:
Om 1 uur 's nachts gaan Tim en MCW de badkamer opruimen
Hij had beter kunnen gaan slapen. Zag eruit alsof er een trekker over hem heen was gereden.
pi_221091327
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 16:05 schreef Dikkiedik1966 het volgende:

[..]
Die vrouw zit zo verschrikkelijk in mijn irritatiezone. Ik weet eigenlijk niet precies hoe dat komt. Wieteke van Diggele is er ook zo eentje. Als ik erover nadenk is het misschien wel dat ze allebei nogal betweterig overkomen, maar totaal geen kritiek kunnen verdragen. En het enorm overdreven doen en het zo ontzettend graag influencer willen worden dat het gewoon zielig wordt.
Ik heb hetzelfde. Ik voel mezelf een beetje een ramptoerist als ik haar volg. Ook die stukjes die ze laatst deed, verkleden in een tent etc. Ik kan er bijna niet naar kijken.
Maar wat ik bij haar helemaal echt smerig vind, is dat ze haar hangbuik echt zo pontificaal laat zien, laatst gebruikte ze hem zelfs als een soort handtas. Kolere zeg.
pi_221091335
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 20:44 schreef opwegnaar het volgende:

[..]
Ik hoop dat ze nog in het ziekenhuis opgenomen mag worden, daar aan de sonde gaat, daar maandenlang verblijft om op gewicht te komen, en daarna langdurig in behandeling gaat. Ik hoop ook dat haar moeder die telefoon van dr in de sloot heeft gegooid...voor iemand zo kwetsbaar en ziek als Pascale is het zó schadelijk om op social media te zitten...
Ik hoop het ook, maar ik ben bang dat ze hier niet bovenop komt. Ook doordat ze geen sonde wil omdat het te traumatisch zou zijn voor haar.
pi_221091347
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 20:50 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Hij had beter kunnen gaan slapen. Zag eruit alsof er een trekker over hem heen was gereden.
Je schrijft Michelle verkeerd 😉
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  vrijdag 19 juni 2026 @ 20:55:20 #25
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_221091361
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 20:44 schreef opwegnaar het volgende:

[..]
Pascal gaat niet meer opknappen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')