Judith is volgens mij zelf een fanatieke sport kijker.quote:Op zondag 21 juni 2026 07:46 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Maar komt deze actie vanuit Bob zelf of heeft Judith hem lopen aansporen? Dat sluit ik ook niet uit.
Ik las laatst kenmerken van een hypomanie en moest meteen aan Michelle denken.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:35 schreef Hocuspocus2 het volgende:
MCW heeft 2 goede dagen en heeft nu weer helemaal haarzelf teruggevonden. Volgende week is het wsl weer maximaal janken.
Echt he! Kwam hiervoor weer hier. Arme Sanne en Ricardo. Bi-zarquote:Op zondag 21 juni 2026 10:00 schreef Die_van_verderop het volgende:
Zo pijnlijk.. Geen woord over de vader van haar kinderen. Terwijl hij hun vader is, niet die enge Pim.
Een gluiperd.quote:Op zondag 21 juni 2026 10:33 schreef Moosert het volgende:
Ik vind die Pim zo'n nare man om te zien. Misschien ook omdat hij absoluut niet mijn type man is maar hij heeft ook een nare uitstraling vind ik. Sneaky ofzo. Zo'n geval van: Hoe je eraan komt zo kom je er ook weer vanaf...
Ik vind het ook het type waarbij al mijn rode vlaggen gaan wapperen... had ik al toen alles nog ok leek met sanne... en tja wat we nu allemaal weten zegt toch echt weer dat mijn rode vlaggen radar gelijk heeft...quote:Op zondag 21 juni 2026 10:33 schreef Moosert het volgende:
Ik vind die Pim zo'n nare man om te zien. Misschien ook omdat hij absoluut niet mijn type man is maar hij heeft ook een nare uitstraling vind ik. Sneaky ofzo. Zo'n geval van: Hoe je eraan komt zo kom je er ook weer vanaf...
Dit viel me ook op en dat ie nogal kreukelig uit de verpakking kwam (maar dat past wel goed naast de kreukelige shirts van Sanneke). En de nogal raar in elkaar gezette AI foto van M vind ik ook jammerlijk mislukt. Weet Sanneke beter? Ja. Ben ik verbaasd? Nee. Pannetje 5 sluimert.quote:Op zondag 21 juni 2026 10:57 schreef Earring het volgende:
Het woordje van mis ik op het shirt voor Dion
Nu lijkt het net of hij papa Mijan heet
Zij is ook een rode vlag. Matcht mooi bij elkaar.quote:Op zondag 21 juni 2026 10:49 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik vind het ook het type waarbij al mijn rode vlaggen gaan wapperen... had ik al toen alles nog ok leek met sanne... en tja wat we nu allemaal weten zegt toch echt weer dat mijn rode vlaggen radar gelijk heeft...
Nou ben ik sowieso geen fan van spullen met foto’s erop. Vooruit, een mok kan nog. Maar een shirt? Wanneer draag je zoiets? In huis zou nog kunnen maar dan houdt het wel op.quote:Op zondag 21 juni 2026 11:16 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Dit viel me ook op en dat ie nogal kreukelig uit de verpakking kwam (maar dat past wel goed naast de kreukelige shirts van Sanneke). En de nogal raar in elkaar gezette AI foto van M vind ik ook jammerlijk mislukt. Weet Sanneke beter? Ja. Ben ik verbaasd? Nee. Pannetje 5 sluimert.
Helemaal mee eens. Ik noemde mezelf ooit "fangirl", maar sinds het leuren om geld, voor een auto voor die vent, is het voor mij van kwaad naar erger gegaan en de zieke betraande kindergezichtjes, boven kots-emmertjes, is voor mij volslagen onnodig en onvergeeflijk.quote:Op zondag 21 juni 2026 10:47 schreef Jenn1806 het volgende:
Dan zijn zo'n beetje al je kinderen al dagen op en af aan de kotseritus en geef je ze tosti als ontbijt. Om nog maar niet te spreken van alle foto's die ze plaatst van huilende kinderen met kots emmertjes. Tamara's "content" is wel erg aan het veranderen de laatste tijd. Ze lijkt, voornamelijk over de ruggen van haar kinderen, enorm naar aandacht aan het zoeken.
En alsof hij een drieling heeft 🥴quote:Op zondag 21 juni 2026 10:57 schreef Earring het volgende:
Dat had ik ook. En waren er geen foto's van Dion met Mijan samen? Had ook leuk geweest.quote:Op zondag 21 juni 2026 10:57 schreef Earring het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |