abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221105864
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 07:46 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Maar komt deze actie vanuit Bob zelf of heeft Judith hem lopen aansporen? Dat sluit ik ook niet uit.
Judith is volgens mij zelf een fanatieke sport kijker.
Zij weet echt wel dat zulke dingen echt niet gewaardeerd worden, door fanatieke sportliefhebbers.

Wij liepen (kennelijk) ook achter en hoorde aan het gejuich buiten dat er een doelpunt kwam. Maar echt expres buiten gaan juichen voor de buren vind ik wat anders. Ik zou dat niet goed vinden als moeder.
pi_221105877
Bericht van curlymom over vaderdag tja
pi_221105883
Meelezers en soms meepraten hier. Diegene uit Uden🤣.

Ik zie nu overal die zonneschermen tevoorschijn komen bij iedereen. Ik geloof dan dus bijna niet dat het echt werkt als ze het allemaal verkopen en ineens allemaal een hete kamer hebben.
pi_221105924
Toen ik geen geld had (en daarna deed ik dat nog steeds..) ging ik echt geen mini salami en voorgesneden kaas kopen. Sanneke rekent alles helemaal door qua kostprijzen en ze nooit snapt dat mensen dat nooit doen.

Dit soort producten zijn pas duur voor de (weinige) energie die het kost om zelf snijden.
pi_221105978
quote:
17s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 23:35 schreef Hocuspocus2 het volgende:
MCW heeft 2 goede dagen en heeft nu weer helemaal haarzelf teruggevonden. Volgende week is het wsl weer maximaal janken.
Ik las laatst kenmerken van een hypomanie en moest meteen aan Michelle denken.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_221106149
Zo pijnlijk.. Geen woord over de vader van haar kinderen. Terwijl hij hun vader is, niet die enge Pim.
pi_221106156
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 10:00 schreef Die_van_verderop het volgende:
Zo pijnlijk.. Geen woord over de vader van haar kinderen. Terwijl hij hun vader is, niet die enge Pim.
Echt he! Kwam hiervoor weer hier. Arme Sanne en Ricardo. Bi-zar
pi_221106267
Als die man van Tamara wel boodschappen deed (met de auto) dan ging ze daarnaast ook nog van alles met de bakfiets bijhalen. Ze is gewoon niet zo'n plangoeroe, of vindt het een gezellig uitje.
Eerder bestelde ze ook wel boodschappen.
En echte aandacht zit 'm volgens mij niet in geld.
Maar het is lastig te rijmen met een crowdfunding dat je een dagje Texel doet.
Dagje Texel/Ecomare kost zo 100 euro, zonder vervoer naar Den Helder en eten/drinken. Misschien iets gekregen? Toegang Ecomare?
Gebak vd bakker, uit lunchen, het zijn keuzes die je maakt. En als je ze laat kan je wellicht sparen voor als er iets kapot gaat in huis (of auto).
Gefrustreerde Gerda met een prei als profielfoto
pi_221106271
Ik vind die Pim zo'n nare man om te zien. Misschien ook omdat hij absoluut niet mijn type man is maar hij heeft ook een nare uitstraling vind ik. Sneaky ofzo. Zo'n geval van: Hoe je eraan komt zo kom je er ook weer vanaf...
pi_221106310
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 10:33 schreef Moosert het volgende:
Ik vind die Pim zo'n nare man om te zien. Misschien ook omdat hij absoluut niet mijn type man is maar hij heeft ook een nare uitstraling vind ik. Sneaky ofzo. Zo'n geval van: Hoe je eraan komt zo kom je er ook weer vanaf...
Een gluiperd.
pi_221106338
Ik vind Mijan lijken op zijn opa, ze hebben dezelfde ogen.
pi_221106344
Dan zijn zo'n beetje al je kinderen al dagen op en af aan de kotseritus en geef je ze tosti als ontbijt. Om nog maar niet te spreken van alle foto's die ze plaatst van huilende kinderen met kots emmertjes. Tamara's "content" is wel erg aan het veranderen de laatste tijd. Ze lijkt, voornamelijk over de ruggen van haar kinderen, enorm naar aandacht aan het zoeken.
pi_221106353
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 10:33 schreef Moosert het volgende:
Ik vind het ook het type waarbij al mijn rode vlaggen gaan wapperen... had ik al toen alles nog ok leek met sanne... en tja wat we nu allemaal weten zegt toch echt weer dat mijn rode vlaggen radar gelijk heeft...
pi_221106395
Het woordje van mis ik op het shirt voor Dion
Nu lijkt het net of hij papa Mijan heet
pi_221106427
Triest voor de kinderen van Curly Mom. Ooit zullen ook zij het volledige verhaal horen.
Verder zie ik vooral beddengoed verschonen, koffie drinken en uitstapjes naar de Efteling. Ik vraag me af of je daar werkelijk van kunt rondkomen. Of zal ze door het overlijden financieel voordeel hebben behaald omdat de scheiding nog niet officieel rond was?
pi_221106523
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 10:57 schreef Earring het volgende:
Dit viel me ook op en dat ie nogal kreukelig uit de verpakking kwam (maar dat past wel goed naast de kreukelige shirts van Sanneke). En de nogal raar in elkaar gezette AI foto van M vind ik ook jammerlijk mislukt. Weet Sanneke beter? Ja. Ben ik verbaasd? Nee. Pannetje 5 sluimert.
pi_221106535
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 10:49 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik vind het ook het type waarbij al mijn rode vlaggen gaan wapperen... had ik al toen alles nog ok leek met sanne... en tja wat we nu allemaal weten zegt toch echt weer dat mijn rode vlaggen radar gelijk heeft...
Zij is ook een rode vlag. Matcht mooi bij elkaar.
pi_221106549
Niveautje hoor die volgers van Sanneke 😂🤦‍♂️ 2 dagen geleden laat Sanneke zien dat mijan zijn eerste stapjes aan het maken is met zoals het hoort wiebel beentjes en opperste concentratie 👌
Sanneke plaatst nu foto met mijan die dienblad voor papa draagt 😂 volger "wat word hij groot" ... dit is AI mensen!!!
pi_221106555
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 11:16 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Dit viel me ook op en dat ie nogal kreukelig uit de verpakking kwam (maar dat past wel goed naast de kreukelige shirts van Sanneke). En de nogal raar in elkaar gezette AI foto van M vind ik ook jammerlijk mislukt. Weet Sanneke beter? Ja. Ben ik verbaasd? Nee. Pannetje 5 sluimert.
Nou ben ik sowieso geen fan van spullen met foto’s erop. Vooruit, een mok kan nog. Maar een shirt? Wanneer draag je zoiets? In huis zou nog kunnen maar dan houdt het wel op.
pi_221106584
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 10:47 schreef Jenn1806 het volgende:
Dan zijn zo'n beetje al je kinderen al dagen op en af aan de kotseritus en geef je ze tosti als ontbijt. Om nog maar niet te spreken van alle foto's die ze plaatst van huilende kinderen met kots emmertjes. Tamara's "content" is wel erg aan het veranderen de laatste tijd. Ze lijkt, voornamelijk over de ruggen van haar kinderen, enorm naar aandacht aan het zoeken.
Helemaal mee eens. Ik noemde mezelf ooit "fangirl", maar sinds het leuren om geld, voor een auto voor die vent, is het voor mij van kwaad naar erger gegaan en de zieke betraande kindergezichtjes, boven kots-emmertjes, is voor mij volslagen onnodig en onvergeeflijk.
pi_221106602
quote:
En alsof hij een drieling heeft 🥴
pi_221106715
Haha dat shirt, wat moet je ermee.

Maargoed, ik heb ook wel eens een gepersonaliseerde mok gegeven met vaderdag. Dion leek het wel leuk te vinden.
I can't help it, if I'm lucky
pi_221106838
Ik strijk nooit, ik heb al decennia geen strijkbout meer, maar de kreukels die Sanneke in de t-shirts weet te krijgen, vind ik bijna een compliment waard 🥴. Gewoon niet te lang centrifugeren en goed uitkloppen, vriendin.
pi_221106991
quote:
Dat had ik ook. En waren er geen foto's van Dion met Mijan samen? Had ook leuk geweest.
pi_221107036
Ik dacht dat DBM gister ging starten met dr medicatie en dat dat super duper🤪 spannend was. En dan toch naar de dierentuin en vandaag ook de hort op.💪💪
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')