abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221103626
Puurleonie die weer eens benoemd dat alle commentaren haar niets doen.

Juist, daarom moet je het ook weer extra benoemen :O
pi_221103824
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 22:16 schreef S_E het volgende:
Puurleonie die weer eens benoemd dat alle commentaren haar niets doen.

Juist, daarom moet je het ook weer extra benoemen :O
Zolang ze er instaposts en reels over blijft knutselen, bewijst ze alleen maar het tegendeel...
pi_221103936
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 22:07 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik vind het vooral grappig dat ze zegt dat ze deze cursus moesten doen omdat het een andere bbq was... ipv een bastard dus een green egg... wat eigenlijk gewoon beide een komado bbq is en helemaal hetzelfde werken 😂 en als je dit niet weet vraag ik me echt af waarom je zelf een workshop gaat geven 🤷

Wij doen dit soort workshops wel eens als "datenight" 😂 iets wat we beide leuk vinden...
Hebben zelf een Joe en een bastard... maar in theorie zijn ze allemaal hetzelfde
Wat leuk, wij hebben ook een basterd en gaan ook samen op cursus. Als je weet hoe het werkt kan je overal op bbqen. Dat AM dat niet wist.
pi_221103967
Zullen Sanneke dr taarten zijn gelukt? Of is Dion om 20.55 nog naar de winkel gegaan?
Of is hij nog bezig met dozen naar de opslag te brengen? Ik hoop dat hij ook nog ergens vandaag even een minuutje rustig kon zitten en iets voor zichzelf kon doen.
pi_221104065
AM die gisteren naar het theater ging en zich afvroeg of ze wel een flesje water mee mocht nemen. En ze heeft geen enkele twijfel over of de klompen wel gepast zijn.....
pi_221104077
DBM noemt zichzelf een werkpaard en haar man (of aapje) een sierpaard. De man die werkt en geld verdient is het sierpaard. Zij is echt raar.
pi_221104086
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 22:07 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik vind het vooral grappig dat ze zegt dat ze deze cursus moesten doen omdat het een andere bbq was... ipv een bastard dus een green egg... wat eigenlijk gewoon beide een komado bbq is en helemaal hetzelfde werken 😂 en als je dit niet weet vraag ik me echt af waarom je zelf een workshop gaat geven 🤷

Wij doen dit soort workshops wel eens als "datenight" 😂 iets wat we beide leuk vinden...
Hebben zelf een Joe en een bastard... maar in theorie zijn ze allemaal hetzelfde
Ik snap wel dat mensen een workshop doen gewoon omdat het leuk is, maar zij doet net of ze nog nooit een bbq van dichtbij hebben gezien.
Terwijl het is wat je zegt: het werkt in principe allemaal hetzelfde.
Ze moet er gewoon weer iets bij verzinnen, vermoeiend lijkt me dat🙈
pi_221104118
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 22:43 schreef Moedervan4kids het volgende:
DBM noemt zichzelf een werkpaard en haar man (of aapje) een sierpaard. De man die werkt en geld verdient is het sierpaard. Zij is echt raar.
Maar dbm werkt ook hard he. Dr kinderen 3x per dag omkleden, zodat ze genoeg was heeft.
Sporten en repeat ofzoiets wat chatgpt zei 😂
pi_221104227
PuurLeonie is ook al zo’n betweter. Weet alles beter, kan niet tegen kritiek, doet alsof het commentaar haar niets doet maar ondertussen en dan al die zogenaamde grappige filmpjes hi ha ho jezelf verkleden met een tent of als nijlpaard.

Onverzorgd, totaal niet relevant en irritant.
pi_221104231
MW slaapt ook ineens weer. Alle problemen die ze had toen ze nog met Koen was zijn nu als sneeuw voor de zon verdwenen. It’s amazing.
pi_221104234
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 22:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Maar dbm werkt ook hard he. Dr kinderen 3x per dag omkleden, zodat ze genoeg was heeft.
Sporten en repeat ofzoiets wat chatgpt zei 😂
En wassen draaien en opvouwen.
En tig keer per week weekboodschappen halen en naar de stad en naar de action.
pi_221104240
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:21 schreef Shuri het volgende:
Ik vind S&S altijd al goed uit elkaar te houden, maar tegenwoordig helemaal. Het zijn ook twee verschillende individuen met verschillende interesses. Jammer dat Annemarie ze altijd als een individu ziet.
Ja, en als wij dat al prima kunnen dan zal hun bloedeigen moeder dat vast ook wel kunnen.
Kortom; hij kan weer in de bak 'sterke verhalen'
I can't help it, if I'm lucky
pi_221104250
Ik loop ook elke dag in de super. Vind het altijd heel knap dat mensen met 1 of 2 keer per week rondkomen. Maar, lekker belangrijk?
pi_221104256
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 22:55 schreef Hyacinth het volgende:
MW slaapt ook ineens weer. Alle problemen die ze had toen ze nog met Koen was zijn nu als sneeuw voor de zon verdwenen. It’s amazing.
Ja maar toen moest ze ook alles alleen doen he, dat is nu anders 🙃
pi_221104269
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 21:48 schreef Iris2.0 het volgende:
Waar is kleefbeef Tim in MCW haar stories?
Dat viel mij ook op. En nu ineens dat ze beter in haar vel zit en meer rust en blablabla. Ze roept toch al weken dat het zo geweldig is met af en toe een tranentrekker opdat we niet vergeten wat ze allemaal te verwerken heeft en sterk ze moet zijn. En meer slaap? Gisteren nog om 1:00 de badkamer schoonmaken.
pi_221104447
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:28 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
De buren bij Judith kijken in de tuin maar hun tv loopt iets achter... het word 4-0 dus bob ging het even spoilen ha ha hi hi...

Je zal het je buren maar niet gunnen om zelf de spanning te ervaren... (mijn vader had daar echt zo een hekel aan 😱 ik hoor hem bijna vloeken bij de o zo grappige actie van bob)
Je buren het niet gunnen? Een kind denkt toch helemaal niet op die manier. Judith moet zoiets begrenzen, zeker. Maar om het vanuit dit oogpunt te bekijken vind ik een beetje gek bij een kind van wat? 6?
pi_221104464
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 22:56 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ja, en als wij dat al prima kunnen dan zal hun bloedeigen moeder dat vast ook wel kunnen.
Kortom; hij kan weer in de bak 'sterke verhalen'
Misschien is het voor AM lastig omdat ze haar kinderen vrijwel alleen op een klein schermpje ziet.
pi_221104795
MCW heeft 2 goede dagen en heeft nu weer helemaal haarzelf teruggevonden. Volgende week is het wsl weer maximaal janken.
pi_221105092
Ik lees niet zoveel boosheid bij Pascal, behalve dat mensen dm’s sturen waar ze is en ze zich dus voor haar gevoel moet verantwoorden?
Toch weer opgenomen, wanneer zouden ze een no-return beleid voor haar opstellen. Alsof een opname nog iets gaat veranderen. Arme meid
pi_221105236
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 19:32 schreef Cattolica het volgende:
Iemand die echt al tijden in mijn irritatiezone zit, is josinewille. Ze is net zo'n nietszeggende woordkunstenaar als AM. Nu ook weer een story over "mooie dingen, maar ook intense dingen, dat ze niet altijd alles deelt, dat het gras elders niet altijd groener is, maar dat ze zich soms zo'n bofkont voelt".

🤡
Ik vind haar vaak heel leuk, maar soms ook zo dramatisch doen. Zo'n geprivilegieerd leven, en maar mutsen over zware emoties en druk. Het komt soms op me over als 1 grote blinde vlek voor alles dat ze heeft.
Denk wel eens dat 3 maanden op een flatje vierhoogachter in een vogelaarwijk met een voltijdbaan tegen een minimumloon enorm zou helpen.
pi_221105375
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 00:08 schreef Odonata het volgende:

[..]
Ik vind haar vaak heel leuk, maar soms ook zo dramatisch doen. Zo'n geprivilegieerd leven, en maar mutsen over zware emoties en druk. Het komt soms op me over als 1 grote blinde vlek voor alles dat ze heeft.
Denk wel eens dat 3 maanden op een flatje vierhoogachter in een vogelaarwijk met een voltijdbaan tegen een minimumloon enorm zou helpen.
Dat denk ik van het merendeel dat hier besproken wordt.
pi_221105589
quote:
17s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 23:12 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Je buren het niet gunnen? Een kind denkt toch helemaal niet op die manier. Judith moet zoiets begrenzen, zeker. Maar om het vanuit dit oogpunt te bekijken vind ik een beetje gek bij een kind van wat? 6?
Het punt was meer dat judith het rete grappig vond... het niet begrenst... kind is gewoon enthousiast..
pi_221105785
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 23:56 schreef Anniek88 het volgende:
Ik lees niet zoveel boosheid bij Pascal, behalve dat mensen dm’s sturen waar ze is en ze zich dus voor haar gevoel moet verantwoorden?
Toch weer opgenomen, wanneer zouden ze een no-return beleid voor haar opstellen. Alsof een opname nog iets gaat veranderen. Arme meid
Ik denk dat een patiënt in acute nood niet geweigerd mag worden voor reguliere hulp. Een ES kliniek kan zeggen ‘je moet aan deze minimale eisen voldoen’ (bijvoorbeeld mbt BMI) maar 112 bellen vanwege hartritmestoornissen bijvoorbeeld, dat mogen ze niet weigeren.

Maar ze schrijft alleen dat ze weer opgenomen is, niet in wat voor soort instelling. Dus mijn opmerking geldt in zijn algemeenheid.
pi_221105802
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 00:08 schreef Odonata het volgende:

[..]
En zichzelf eens echt accepteren ipv jokken dat ze maat 48 heeft zou ook helpen.
  zondag 21 juni 2026 @ 07:46:50 #250
482080 AgnesGru
Ach Djurmeen
pi_221105816
quote:
17s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 23:12 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Maar komt deze actie vanuit Bob zelf of heeft Judith hem lopen aansporen? Dat sluit ik ook niet uit.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')