De plannen voor de bruiloft liggen in de kast. Naast de eierschaal waarmee ze tradities wilde starten, de bedelketting die ze al heel lang wilde hebben en de spullen die ze moest en zou hebben om brood te kunnen bakken. Het ligt allemaal op de plank die nog steeds verkeerd om in de kast zit.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 17:19 schreef brilduiker1973 het volgende:
[..]
Ik hoor verder niks meer over die bruiloft? Klopt dit? Eerst heel erg ermee bezig zijn en nu niet? Ik hoop dat ze beseft dat een grote uitgebreide bruiloft een beetje sneu overkomt met zo weinig contacten🤷🏻♀
Dit... als op je verjaardag wat zal het zijn? 4 mensen inclusief ouders komen? Anders is het wel erg karig qua boodschappen... meer dan de helft waren ook mijan smikkelbeer snacks...quote:Op zaterdag 20 juni 2026 17:19 schreef brilduiker1973 het volgende:
[..]
Ik hoor verder niks meer over die bruiloft? Klopt dit? Eerst heel erg ermee bezig zijn en nu niet? Ik hoop dat ze beseft dat een grote uitgebreide bruiloft een beetje sneu overkomt met zo weinig contacten🤷🏻♀
Hoe minder zij doet, hoe minder belastbaar ze wordt, en hoe meer last ze krijgt van haar overprikkeling. Zij gebruikt de overprikkeling als argument om zo passief mogelijk te zijn en op de bank te hangen. Die cirkel zou ze eens moeten gaan doorbreken, dan wordt haar draagkracht weer wat groter en kan ze waarschijnlijk ook wat meer prikkels verdragen. Nu is de hitte van deze dagen wel een behoorlijke trigger voor overprikkeling. Prikkelmanagement met goede begeleiding zou haar kunnen helpen. Helaas dan weer niet mbt dat nare randje wat ze heeft, zeker richting Dion.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 16:20 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik vind het bijna knap hoe zij in elke dag iets negatiefs weet te vinden, zelfs in de kleinste dingen.
Bij Sanneke geloof ik niet zo in overprikkeling. Pretparken, regelmatig weekendjes weg (zelfs voor één nacht) en heel veel shop- en boodschappensessies zijn allemaal dingen die daar niet bij passen.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 17:36 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Hoe minder zij doet, hoe minder belastbaar ze wordt, en hoe meer last ze krijgt van haar overprikkeling. Zij gebruikt de overprikkeling als argument om zo passief mogelijk te zijn en op de bank te hangen. Die cirkel zou ze eens moeten gaan doorbreken, dan wordt haar draagkracht weer wat groter en kan ze waarschijnlijk ook wat meer prikkels verdragen. Nu is de hitte van deze dagen wel een behoorlijke trigger voor overprikkeling. Prikkelmanagement met goede begeleiding zou haar kunnen helpen. Helaas dan weer niet mbt dat nare randje wat ze heeft, zeker richting Dion.
Klopt. Wanneer het haar uitkomt wordt autisme gebruikt. Voor de leuke dingen niet. Tja..quote:Op zaterdag 20 juni 2026 17:46 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Bij Sanneke geloof ik niet zo in overprikkeling. Pretparken, regelmatig weekendjes weg (zelfs voor één nacht) en heel veel shop- en boodschappensessies zijn allemaal dingen die daar niet bij passen.
Zij gooit echt alles op haar autisme. En ja, ik denk echt dat ze daar begeleiding bij nodig heeft. Al was het maar voor Dion en kind.
Maar haar karakter zal ze nooit kunnen veranderen.
Ik zou in aanloop naar de bruiloft met een knop in mijn buik rondlopen als ik zo weinig sociale contacten had. Stress hebben van eventuele afzeggingen. Nee dan maar heel klein en knus ipv uitpakken met foodtrucks enzquote:Op zaterdag 20 juni 2026 17:27 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Dit... als op je verjaardag wat zal het zijn? 4 mensen inclusief ouders komen? Anders is het wel erg karig qua boodschappen... meer dan de helft waren ook mijan smikkelbeer snacks...
Ik zou met zo weinig mensen echt geen mega bruiloft organiseren... grote kans dat meer dan de helft af zegt
Bij wie zien we dit nog meer? Wel energie voor dingen die ze zelf leuk vindt maar zodra het om de kinderen gaat ligt ze in haar nest.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 18:16 schreef brilduiker1973 het volgende:
[..]
Klopt. Wanneer het haar uitkomt wordt autisme gebruikt. Voor de leuke dingen niet. Tja..
Misschien kan Pascal een voorbeeld nemen aan annaschrijftdoorquote:Op zaterdag 20 juni 2026 16:18 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Ze had gisteren nog wel tijd om haar Vinted op vakantiemodus te zetten en haar reacties op Insta uit. Ik vermoed stabiliseren (voor zover dat nog mogelijk is) en weer naar huis. Er is een wachtlijst om behandeling op te starten, en een ambulanceritje en bijna het hoekje omgaan, heeft daar vaak geen invloed op.
Voor wie heeft ze dan foodtrucks nodig, haarzelf?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 18:34 schreef brilduiker1973 het volgende:
[..]
Ik zou in aanloop naar de bruiloft met een knop in mijn buik rondlopen als ik zo weinig sociale contacten had. Stress hebben van eventuele afzeggingen. Nee dan maar heel klein en knus ipv uitpakken met foodtrucks enz
En haar 2 smikkelberen ?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:01 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Voor wie heeft ze dan foodtrucks nodig, haarzelf?
Überhaupt dat je het over mental load delen met een zevenjarige hebt.. Zij lijkt Bob op meerdere vlakken meer als partner te behandelen dan als haar kind, vind het erg ongezond allemaal.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:44 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ik voel me weer eens bijzonder door judith 🤣😂 bob moet niet vergeten zijn eigen spullen mee te nemen... Bob's toekomstige vrouw (🤔 dat we maar weten dat het een vrouw word!!) Boft maar dat judith hem nu al leert de mentalload te delen...
🤷 is het raar dat mijn kinderen al sinds heel klein zelf iets moesten bedenken om mee te nemen en als ze het vergaten moesten ze maar hopen dat daar iets leuks te spelen was...
En sinds wanneer is voor je eigen zooi zorgen mental load delen? Als mijn man iets vergeet is dat echt niet mijn probleem 🤷
Absoluut niets ten nadele van jouw verhaal, maar de aardbol is vol met mensen, zonder (wel of geen terechte) autisme diagnose, die hetzelfde voelen zoals wat jij omschrijft, maar geen andere keuze hebben dan door te stomen en in de maatschappij mee te draaien en niet de optie hebben om hun dag in te delen zoals zij dat willen. NB: Ik persoonlijk ben wel klaar met "autisme excuses" en dat komt voornamelijk door types zoals Sanneke.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 18:43 schreef TantePien1990 het volgende:
Ik dacht, ik zal jullie een inkijkje geven in mijn leven met autisme.
Voor een eventuele toekomstige partner hoop ik dat Judith hem ook nog wat manieren bij zal brengen.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:44 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ik voel me weer eens bijzonder door judith 🤣😂 bob moet niet vergeten zijn eigen spullen mee te nemen... Bob's toekomstige vrouw (🤔 dat we maar weten dat het een vrouw word!!) Boft maar dat judith hem nu al leert de mentalload te delen...
🤷 is het raar dat mijn kinderen al sinds heel klein zelf iets moesten bedenken om mee te nemen en als ze het vergaten moesten ze maar hopen dat daar iets leuks te spelen was...
En sinds wanneer is voor je eigen zooi zorgen mental load delen? Als mijn man iets vergeet is dat echt niet mijn probleem 🤷
En ook iedere keer een ijsje bij het zwembad ect. Met zoveel kinderen loopt dat wel op Even lunchen hier en daar. Gun het haar heel erg maar vind het erg voor de mensen die geld doneren voor een auto als ze vervolgens wel lekker gaat lunchen en een dagje Texel terrasjes pakken ect. Heel dubbel.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:59 schreef Jenn1806 het volgende:
Ik blijf me toch verbazen over de hoeveelheid en hoe vaak Tamara boodschappen doet. Ze gaat letterlijk elke dag naar de supermarkt en komt nooit terug met minder dan een volle bigshopper. Dan mag je een groot gezin hebben maar denk dat ze daar, zeker gezien haar financiële situatie, enorm op kan bezuinigen.
En die babyflessen bij de jongste kinderen die al spraakproblemen hebben, daar verbaas ik me ook over. Lijkt mij ook een van de eerste dingen die ze bij logopedie te horen krijgt.
Ze lijkt me heel lief echt maar haar gezicht doet me zo aan die emoticon met dat clowntje denken🤡quote:Op zaterdag 20 juni 2026 12:46 schreef Missinglink24 het volgende:
De wenkbrauwen bij familiekoning zijn echt uit de hand gelopen
Volgens mij leert ze hem juist om op zijn eigen authentieke en autonome biologische klok te vertrouwen. Tis te hopen dat ie ooit op zijn trouwdag niet besluit om zich te verslapen 🥴.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:56 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Voor een eventuele toekomstige partner hoop ik dat Judith hem ook nog wat manieren bij zal brengen.
Die foto met Lot en krans vind ik heel wat minder dan menige schoolfoto hoor.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:08 schreef funkyfabulous het volgende:
Ik vraag me af waarom Lot in die post over de tweeling moet. Zegt ze niets over in de tekst of ik lees er overheen. Wel mooie foto's.
Bizar en aandachttrekkerij vind ik het, mevrouw moet die telefoon eens wegleggen , had ze veel eerder moeten doen ik denk dat het dan niet zo dramatisch was afgelopen als nu.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:04 schreef Juulia het volgende:
[..]
Nou hè? Niet te bevatten dat ze zich daar überhaupt nog mee bezighoudt: ze is terminaal…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |