Ik denk door haar moeder geplaatstquote:Op zaterdag 20 juni 2026 14:47 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Behoorlijk boos bericht, dat ze daar dan wel de kracht voor heeft?
ik dacht dat ze allebei een bril droegenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:52 schreef Blossemtje_twente het volgende:
AM met de foto’s van de tweeling. Ik zie echt wel verschillen, wat een overdreven post weer
Dat weet ik eigenlijk niet, maar dan nog steeds, een sonde trek je relatief makkelijk uit. En sterke jongen die een sonde kan zetten bij iemand die tegenstribbelt.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:48 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Vraag me af hoe dat zit idd. Kan er met een RM ook sondevoeding gedwongen worden? Denk het niet eigenlijk.
Hoe dan ook is ze flink pissig
Maar in haar ogen zijn ze 1.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:52 schreef Blossemtje_twente het volgende:
AM met de foto’s van de tweeling. Ik zie echt wel verschillen, wat een overdreven post weer
Wat is een RM?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:48 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Vraag me af hoe dat zit idd. Kan er met een RM ook sondevoeding gedwongen worden? Denk het niet eigenlijk.
Hoe dan ook is ze flink pissig
Snap überhaupt niet dat ze dat heeft geboekt. In je eentje met 2 kleine kinderen in bloedheet Italië. Ze is van de luxe, heeft het geld, ga lekker in een kindvriendelijk all inclusive hotel zitten.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:25 schreef Miepje77 het volgende:
Celinecharlotte doet ook wel decadent. Gaat met Estivant op vakantie, huurt zelf nog een huisje a ¤2000 per nacht op dezelfde camping en stopt oma daar in als een soort nanny. Waarom ga je dan met Estivant mee?
Ze had gisteren nog wel tijd om haar Vinted op vakantiemodus te zetten en haar reacties op Insta uit. Ik vermoed stabiliseren (voor zover dat nog mogelijk is) en weer naar huis. Er is een wachtlijst om behandeling op te starten, en een ambulanceritje en bijna het hoekje omgaan, heeft daar vaak geen invloed op.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:22 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Pascal mist een beetje zelfreflectie. Als of het de schuld van anderen is …
Ik vind het bijna knap hoe zij in elke dag iets negatiefs weet te vinden, zelfs in de kleinste dingen.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:41 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Dat had ze maar was weer alles te ver weg, het is nooit goed met haar.
Als de zon schijnt is het te warm, als de zon niet schijnt is het te koud.
Haar glas is standaard leeg, niet eens half leeg, gewoon helemaal leeg.
Ik keek haar stories via molly want ik weiger op haar account te kijken. Ze (of haar moeder) heeft geschreven dat ze gisteren bijna het hoekje om is gegaan. Dan zou ik denken dat er een ambu is geweest. Die verlenen hoe dan ook hulp.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik volg haar niet en begrijp dat het noodzakelijk is, maar ze moet toch in principe niks? Ze zal er dan zelf ook akkoord mee gegaan zijn denk ik
Omdat ik denk dat Sanneke van het slag is die dan het kind tegen hem opzet.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 10:53 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Dion weggaat maar waarom zou hij zijn zoon dan niet meer kunnen zien?
Tis een enorme simp verder, net als Maarten.
Ze word met de dag ergerquote:Op zaterdag 20 juni 2026 16:20 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik vind het bijna knap hoe zij in elke dag iets negatiefs weet te vinden, zelfs in de kleinste dingen.
Ze reageert heel vaak boos en snauwig op mensen. Is vast ook haar ziekte, maar pff inderdaad. Lig je half dood te gaan en dan ga je nog boze stories plaatsen.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 14:47 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Behoorlijk boos bericht, dat ze daar dan wel de kracht voor heeft?
Denk niet dat je als moeder de woorden 'bijna het hoekje omging' zou gebruiken als het om je dochter gaat toch.quote:
De vrienden die daar gewoon zelf een appartement hebben. De vrienden waar je je kind 'dumpt' zodat je zelf carnaval kan vieren terwijl ze jarig is. Die hebben echt vanochtend bedacht om even spontaan op en neer te vliegen...tuurlijk Soof.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 16:44 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ho, wacht, gaan de Nagelkerkjes nu met vrienden voetbal kijken? Niet eens met lieve vrienden?
Dat je nog bezig bent met je socials in plaats van je focus te hebben op de reden dat de ambulancebroeders je hebben meegenomen...quote:Op zaterdag 20 juni 2026 16:45 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ze reageert heel vaak boos en snauwig op mensen. Is vast ook haar ziekte, maar pff inderdaad. Lig je half dood te gaan en dan ga je nog boze stories plaatsen.
Sorry ik ben (gelukkig) niet bekend met eetstoornissen. Dus geen idee, maar ik ging ervan uit dat als je met de ambu wordt opgehaald, en bijna het hoekje omgaat, het vanzelfsprekend is om sondevoeding toe te dienen. En dat ze dat absoluut niet wil (of haar es). Het is in ieder geval een heel zielig verhaal en ik voel me net een ramptoerist door te kijken hoe iemand langzaam zichzelf de dood injaagt…quote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik volg haar niet en begrijp dat het noodzakelijk is, maar ze moet toch in principe niks? Ze zal er dan zelf ook akkoord mee gegaan zijn denk ik
Het zou ook niet mijn woordkeuze zijn hoor. Ik heb er nogal moeite mee te geloven dat zij in haar situatie in staat is zo intensief (met social media) bezig te zijn. Misschien citeert ze, geen idee. Maar bijna het hoekje om zijn en binnen 24 uur weer berichten kunnen lezen en daarop een boze post plaatsen vind ik nogal bijzonderquote:Op zaterdag 20 juni 2026 16:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Denk niet dat je als moeder de woorden 'bijna het hoekje omging' zou gebruiken als het om je dochter gaat toch.
Ik hoor verder niks meer over die bruiloft? Klopt dit? Eerst heel erg ermee bezig zijn en nu niet? Ik hoop dat ze beseft dat een grote uitgebreide bruiloft een beetje sneu overkomt met zo weinig contacten🤷🏻♀quote:Op zaterdag 20 juni 2026 15:24 schreef Moppie1982 het volgende:
Ik denk dat Sanneke gewoon het best ergens in het bos kan gaan wonen.
Dat je naast Dion geen andere volwassenen spreekt op een dag vind ik echt wel een heel eenzaam bestaan, maar ik denk dat ze zichzelf wel heel hard achter haar oren moet krabben waarom ze geen sociale contacten heeft, en nee dat is niet haar autisme, ik gok haar nare zeurende karakter.
Ze spreekt niemand maar wilt een grote drukke bruiloft, gaat ze acteurs inhuren als opvulling?
En DBM lekker man blote voetjes in een dierentuin met deze hitte.. vanavond weer een rondje HAP dochter met verbrande voetzolen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |