Denk dat het nog een ding word als bob ooit aan een partner raakt... dan is ze ineens haar partner kwijt..quote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:48 schreef Jenn1806 het volgende:
[..]
Überhaupt dat je het over mental load delen met een zevenjarige hebt.. Zij lijkt Bob op meerdere vlakken meer als partner te behandelen dan als haar kind, vind het erg ongezond allemaal.
Ach... ieder potje een deksel he.. kijk naar onze flu's... als Sanneke, debbie en annemarie een deksel kunnen vinden lukt het bob misschien ook wel 🤷🤔 hoewel het natuurlijk judith ook nooit gelukt is.. maar goed.. laten we hoop houden voor die jongenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:56 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Voor een eventuele toekomstige partner hoop ik dat Judith hem ook nog wat manieren bij zal brengen.
En als alle deksels kwijt zijn is er altijd nog aluminium folie 😉.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:21 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ach... ieder potje een deksel he.. kijk naar onze flu's... als Sanneke, debbie en annemarie een deksel kunnen vinden lukt het bob misschien ook wel 🤷🤔 hoewel het natuurlijk judith ook nooit gelukt is.. maar goed.. laten we hoop houden voor die jongen
Ze doet alle boodschappen op de fietsquote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:59 schreef Jenn1806 het volgende:
Ik blijf me toch verbazen over de hoeveelheid en hoe vaak Tamara boodschappen doet. Ze gaat letterlijk elke dag naar de supermarkt en komt nooit terug met minder dan een volle bigshopper. Dan mag je een groot gezin hebben maar denk dat ze daar, zeker gezien haar financiële situatie, enorm op kan bezuinigen.
En die babyflessen bij de jongste kinderen die al spraakproblemen hebben, daar verbaas ik me ook over. Lijkt mij ook een van de eerste dingen die ze bij logopedie te horen krijgt.
Judith zal je schoonmoeder maar zijn 🫣 of Sannekequote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:56 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Voor een eventuele toekomstige partner hoop ik dat Judith hem ook nog wat manieren bij zal brengen.
Dat snapt AM juist wel want ze komt er nu pas achter dat je meer op de bbq kunt doen dan alleen vlees bakken 😩🙈🤣quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:28 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Je mag niks zeggen over kinderen, maar ik kan ze ook prima uit elkaar houden. AM houdt gewoon van overdrijven. Ik vind de foto’s van de zusjes niet erg bijzonder.
Dat mensen serieus betalen voor een bbq cursus.
Hihaho hilarisch. Tot het bij hun gebeurd waarschijnlijkquote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:28 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
De buren bij Judith kijken in de tuin maar hun tv loopt iets achter... het word 4-0 dus bob ging het even spoilen ha ha hi hi...
Je zal het je buren maar niet gunnen om zelf de spanning te ervaren... (mijn vader had daar echt zo een hekel aan 😱 ik hoor hem bijna vloeken bij de o zo grappige actie van bob)
Het is voor haar een uitje vermoed. Even eruit, kinderen even buiten. Ik ga vroeger toen de kinderen jong waren ook elke vrije dag. Hadden we gelijk een flinke wandeling, onderweg even een speeltuin pakken e.d. Maar als je wilt bezuinigen geen handige strategie. Nu de kinderen niet meer klein zijn vind ik 2x per week ruim voldoende en eigenlijk laat ik het tegenwoordig vrijwel volledig aan mijn vriend over.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:27 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Ze doet alle boodschappen op de fiets
heeft geen rijbewijs en moet het alleen doen
Daarbij heeft ze niet altijd oppas dus de kinderen moeten mee in die bakfiets.
Als ik de boodschappen moet doen voor de hele week ( 5 pers) heb ik de achterbak van mijn auto echt vol, dat krijg je niet mee in de bakfiets.
Daarbij rijd ik ook denk ik wel iedere
dag naar de supermarkt voor verse producten .
Onze TV liep ook achter, ons probleem toch? Niet dat van de buren met kennelijk een betere verbinding.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:28 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
De buren bij Judith kijken in de tuin maar hun tv loopt iets achter... het word 4-0 dus bob ging het even spoilen ha ha hi hi...
Je zal het je buren maar niet gunnen om zelf de spanning te ervaren... (mijn vader had daar echt zo een hekel aan 😱 ik hoor hem bijna vloeken bij de o zo grappige actie van bob)
Maar kwamen jou buren vertellen dat er goal was?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:21 schreef Fenne het volgende:
[..]
Onze TV liep ook achter, ons probleem toch? Niet dat van de buren met kennelijk een betere verbinding.
Maar wie heeft daar sowieso een cursus voor nodig?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:32 schreef Harper het volgende:
Die "verplichte" bbq cursus van Maarten en Sam: wat gebakken aardappels en gegrilde courgette, en een stukje vlees, wat Maarten elke zondag al maakt. Veel bla bla dat het zo nodig was voor de fandag maar er moest gewoon weer geld verdiend worden.
Dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:34 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Maar wie heeft daar sowieso een cursus voor nodig?
Dat kan natuurlijk ook, maar wat jij voldoende of een handige strategie vind kan voor de ander juist niet werken. Wie weet zoekt ze in de folders naar aanbiedingen en moet ze daarom wel een andere dag de boodschappen doen.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:11 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Het is voor haar een uitje vermoed. Even eruit, kinderen even buiten. Ik ga vroeger toen de kinderen jong waren ook elke vrije dag. Hadden we gelijk een flinke wandeling, onderweg even een speeltuin pakken e.d. Maar als je wilt bezuinigen geen handige strategie. Nu de kinderen niet meer klein zijn vind ik 2x per week ruim voldoende en eigenlijk laat ik het tegenwoordig vrijwel volledig aan mijn vriend over.
Mijn moeder noemde het hele rijtje op (3 kinderen) en dan zat er altijd een goede tussen. Vond ik verschrikkelijk maar ik doe het ook, zelfs bij de katten 🤣🤣quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:23 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Zou Sanneke al last hebben van juichende buren?
En ik kan S&S van AM soms ook wel uit elkaar houden. Maar ik als ik even naar mezelf kijk; ik gebruik ook vaak de verkeerde naam voor het verkeerde kind bij mijn eigen kinderen, dus kan me helemaal voorstellen dat dat bij tweelingen misschien dubbel zo erg is 😅
Hahaha, ja, ik ook! 😂quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:43 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Mijn moeder noemde het hele rijtje op (3 kinderen) en dan zat er altijd een goede tussen. Vond ik verschrikkelijk maar ik doe het ook, zelfs bij de katten 🤣🤣
Ik vind het vooral grappig dat ze zegt dat ze deze cursus moesten doen omdat het een andere bbq was... ipv een bastard dus een green egg... wat eigenlijk gewoon beide een komado bbq is en helemaal hetzelfde werken 😂 en als je dit niet weet vraag ik me echt af waarom je zelf een workshop gaat geven 🤷quote:Op zaterdag 20 juni 2026 21:34 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Maar wie heeft daar sowieso een cursus voor nodig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |