abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221107229
Als ze echt met haar medicatie is gestart, is ze echt dom bezig met haar energie drank.
Dan kan ik nu vast voorspellen dat ze of op de HAP zit vandaag, of dat de medicatie toch niet bij haar past en dat ze last heeft van bijwerkingen.

Hier was de arts destijds heel duidelijk dat je (zeker in het begin) geen alcohol en/of energie drank moest nemen icm de medicatie.

Iets in mij zegt dat ze dat zelf niet weet, want anders had ze haar blikje niet zo in beeld gebracht, en had ze het wellicht wél gedaan, en daarna een klaagzang.
Maar gister naar de dierentuin en eergister fietsen. Iedereen weigert elke vorm van vrijwillige activiteit, behavle als het iets met water is. Zij, die doorgaans niets doet, doet in de brandende hitte uitjes en vind het bijzonder dat het rustig is?! ik lig dubbel.
pi_221107373
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 00:08 schreef Odonata het volgende:

[..]
Ik vind haar vaak heel leuk, maar soms ook zo dramatisch doen. Zo'n geprivilegieerd leven, en maar mutsen over zware emoties en druk. Het komt soms op me over als 1 grote blinde vlek voor alles dat ze heeft.
Denk wel eens dat 3 maanden op een flatje vierhoogachter in een vogelaarwijk met een voltijdbaan tegen een minimumloon enorm zou helpen.
Ik heb dat ook bij haar.
En ze is aan het afvallen hartstikke goed maar eerst altijd omarm je zelf.....
pi_221107382
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 12:05 schreef TantePien1990 het volgende:
Als ze echt met haar medicatie is gestart, is ze echt dom bezig met haar energie drank.
Dan kan ik nu vast voorspellen dat ze of op de HAP zit vandaag, of dat de medicatie toch niet bij haar past en dat ze last heeft van bijwerkingen.

Hier was de arts destijds heel duidelijk dat je (zeker in het begin) geen alcohol en/of energie drank moest nemen icm de medicatie.

Iets in mij zegt dat ze dat zelf niet weet, want anders had ze haar blikje niet zo in beeld gebracht, en had ze het wellicht wél gedaan, en daarna een klaagzang.
Maar gister naar de dierentuin en eergister fietsen. Iedereen weigert elke vorm van vrijwillige activiteit, behavle als het iets met water is. Zij, die doorgaans niets doet, doet in de brandende hitte uitjes en vind het bijzonder dat het rustig is?! ik lig dubbel.
Ja er is geen touw aan die vrouw vast te knopen.
Spreekwoordelijk dan.
I can't help it, if I'm lucky
pi_221107510
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 12:09 schreef huisjehier121 het volgende:

[..]
Ik heb dat ook bij haar.
probeer terug te lezen over die dit gaat, maar kon er niet echt achter. dus; wie is dit?
pi_221107545
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 11:46 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Dat had ik ook. En waren er geen foto's van Dion met Mijan samen? Had ook leuk geweest.
Sanneke heeft haar uiterste best gedaan om het een vaderdag te maken, die in ieder geval niet om Dion gaat.

Ik moet (weleens en nu ook) denken aan dat M niet Dion's achternaam heeft. Ik kan me herinneren dat Sanneke ooit heeft gezegd, dat dit Dion's idee was omdat haar vader en broer waren overleden en M op deze manier haar achternaam zou voortzetten. Hun beide achternamen was blijkbaar voor hun geen goed idee, want zij heeft een dubbele achternaam en de zijne is ook niet bepaald kort (zou alsnog mijn keus zijn geweest). Ik heb tóch altijd het idee gehad, dat dit haar idee was en dat Dion met liefde had gehad dat M zijn achternaam zou hebben.
pi_221107587
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 11:29 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
En alsof hij een drieling heeft 🥴
Ja dit hij is papa mijan met een 1 ei-ige drieling
pi_221107589
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 12:14 schreef TantePien1990 het volgende:

[..]
probeer terug te lezen over die dit gaat, maar kon er niet echt achter. dus; wie is dit?
josinewille
pi_221107751
Ik vind de content van Josine ook niet meer leuk.
Verdenk haar ook wel van mounjaro gebruik.
Ze is opeens helemaal hyper en feestjes en het leven is zo leuk.
Ook zij heeft weleens een tikkeltje geopend omdat het financieel allemaal niet lekker liep.
Blijkbaar loopt alles nu op rolletjes?
Gefrustreerde Gerda met een prei als profielfoto
pi_221107759
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 12:09 schreef huisjehier121 het volgende:

[..]
Ik heb dat ook bij haar.
Ik doe een aanname op basis van wat ik zie (bij josinewille). Ze reageert ontwijkend en afwijzend op reacties over haar afvallen (net als mayralouise), maar ik heb er mijn afvalprikjes vraagtekens bij.
pi_221107858
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 12:25 schreef Geertje_G het volgende:
Ook zij heeft weleens een tikkeltje geopend omdat het financieel allemaal niet lekker liep.
Nou ja, dit dus. De hi-ha-ho-hysterie is niet te negeren en ik zie dit ook bij puurleonie (die er volgens mij wel eerlijk over is?). Ze kunnen hun geluk niet op, lijkt het wel, dat het gewicht van hun afglijdt; vandaar dat gestuiter. Bij Josine (en mayralouise) gaat het niet zó snel, maar er zit zeker beweging in, die er normaliter niet is.

[ Bericht 1% gewijzigd door Cattolica op 21-06-2026 12:45:44 ]
  zondag 21 juni 2026 @ 12:36:17 #286
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_221107875
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 12:26 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ik doe een aanname op basis van wat ik zie (bij josinewille). Ze reageert ontwijkend en afwijzend op reacties over haar afvallen (net als mayralouise), maar ik heb er mijn afvalprikjes vraagtekens bij.
Bij mayra ben ik een tijd geleden afgehaakt, altijd dat gezeur over haar mentale toestand.....ben je niet depri dan....
pi_221107880
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 11:22 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Nou ben ik sowieso geen fan van spullen met foto’s erop. Vooruit, een mok kan nog. Maar een shirt? Wanneer draag je zoiets? In huis zou nog kunnen maar dan houdt het wel op.
Zou Roy ook een fotokado gekregen hebben?
pi_221107882
Even een boomer vraagje.

In een storie kan je soms ook reageren via een balkje onderin. Ik zie dan achter die balk, ook conmentaar van anderen staan, maar ik kan dat met geen mogelijkheid lezen.
Kan je dat er ergens fatsoenlijk wel lezen?
pi_221107883
Waarschijnlijk als ze droog zijn op een stapel gegooid, waarna er eentje van de stapel wordt geplukt.
pi_221107897
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 12:37 schreef Lodelie het volgende:
Even een boomer vraagje.

In een storie kan je soms ook reageren via een balkje onderin. Ik zie dan achter die balk, ook conmentaar van anderen staan, maar ik kan dat met geen mogelijkheid lezen.
Kan je dat er ergens fatsoenlijk wel lezen?
Je kan er, zodra je die reacties ziet (3 volgens mij) op klikken. Dan krijg je ze te zien.
Als je wacht tot ze weg zijn kun je er niet meer op klikken en zie je dus niets. Dan moet je even 1 story terug en weer 1 verder.
pi_221107922
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 12:15 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Sanneke heeft haar uiterste best gedaan om het een vaderdag te maken, die in ieder geval niet om Dion gaat.

Ik moet (weleens en nu ook) denken aan dat M niet Dion's achternaam heeft. Ik kan me herinneren dat Sanneke ooit heeft gezegd, dat dit Dion's idee was omdat haar vader en broer waren overleden en M op deze manier haar achternaam zou voortzetten. Hun beide achternamen was blijkbaar voor hun geen goed idee, want zij heeft een dubbele achternaam en de zijne is ook niet bepaald kort (zou alsnog mijn keus zijn geweest). Ik heb tóch altijd het idee gehad, dat dit haar idee was en dat Dion met liefde had gehad dat M zijn achternaam zou hebben.
Een dubbele achternaam kan op een later moment weer voor een loyaliteitsconflict zorgen. Bijv. bij het aannemen van een naam van een partner (tenzij het alleen om het gebruik gaat), doorgeven van namen aan een kind. Kind zal dan moeten kiezen tussen de namen van de ouders.

Een kind de achternaam geven van één ouder snap ik dus wel. En dat dat de naam van de moeder is snap ik in veel gevallen ook. Persoonlijk had ik achteraf ook liever gehad dat mijn kinderen mijn achternaam hadden gehad. Maar goed, ik heb die keuze destijds niet gemaakt.

[ Bericht 2% gewijzigd door JaNeeDan op 21-06-2026 12:53:43 ]
pi_221108087
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 12:37 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Zou Roy ook een fotokado gekregen hebben?
100%
pi_221108280
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 12:43 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Een dubbele achternaam kan op een later moment weer voor een loyaliteitsconflict zorgen. Bijv. bij het aannemen van een naam van een partner, doorgeven van namen aan een kind. Kind zal dan moeten kiezen tussen de namen van de ouders.
Een kind de achternaam geven van één ouder snap ik wel. Persoonlijk had ik achteraf ook liever gehad dat mijn kinderen mijn achternaam hadden gehad. Maar goed, ik heb die keuze destijds niet gemaakt.
Ik ben oprecht te simpel ingesteld om hierin een eventuele loyaliteitsconflict te zien en ook heb ik in mijn gezin/(schoon)familie ontelbare meerdere achternamen (ook vanwege afkomst) rondlopen, die meer op papier (officieel) gebruikt worden, dan in het dagelijks leven (dan wordt doorgaans de eerstgenoemde achternaam gebruikt). Bij ons gaat het om cultuur en respect voor beide ouders en ik zie niet in waarom dat bij Sanneke niet zo zou kunnen zijn (maar dat is mijn mening). Dat t-shirt is sowieso, hoe dan ook, een blamage.
pi_221108335
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 12:55 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
100%
Misschien van een kronkelende Debbie. Retteketet Roy mag op vaderdag mee naar bed.
pi_221108365
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 12:36 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Bij mayra ben ik een tijd geleden afgehaakt, altijd dat gezeur over haar mentale toestand.....ben je niet depri dan....
Mayra klampt(e) zich vast aan haar ex, die haar al lang had losgelaten, en dat hij tussendoor kindjes maakte bij andere dames, was is voor haar geen reden, om er mentaal een eind aan te breien. Hij was is ook haar enige content, want voor de rest heeft ze bar weinig te vertellen. Ik vind haar regelmatig ook ordinair, een eigenschap waar ze zelf klaarblijkelijk trots op is.
pi_221108368
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 13:01 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ik ben oprecht te simpel ingesteld om hierin een eventuele loyaliteitsconflict te zien en ook heb ik in mijn gezin/(schoon)familie ontelbare meerdere achternamen (ook vanwege afkomst) rondlopen, die meer op papier (officieel) gebruikt worden, dan in het dagelijks leven (dan wordt doorgaans de eerstgenoemde achternaam gebruikt). Bij ons gaat het om cultuur en respect voor beide ouders en ik zie niet in waarom dat bij Sanneke niet zo zou kunnen zijn (maar dat is mijn mening). Dat t-shirt is sowieso, hoe dan ook, een blamage.
Als je bij een huwelijk ook de achternaam van je partner wilt aannemen en wettelijk wilt vastleggen én je hebt de achternaam van beide ouders dan moet je kiezen tussen de twee achternamen van je ouders. Krijg je een kind en wil je je kind ook de achternaam van je partner geven dan moet je ook kiezen welke achternaam je van jezelf doorgeeft. Je kan geen achternamen blijven stapelen.
pi_221108385
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 12:14 schreef TantePien1990 het volgende:

[..]
Josinewille
pi_221108389
Ik heb wel het idee dat Josine Mounjaro gebruikt. Las ik dat hier dat er influencers zijn die er 20.000 euro voor kregen geboden om het te gebruiken? Ik volg best wel wat plussize influencers en ze zijn opeens allemaal flink aan het afvallen. En de één is er wel eerlijk over en de ander wat minder 😉
pi_221108407
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 12:25 schreef Geertje_G het volgende:
Ze heeft ook een keer lening bij ouders (dacht ik) gehad om toch na een periode op vakantie te kunnen. Raden xe mensen niet aan maar wilde zo graag eerlijk zijn
pi_221108410
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 13:12 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Als je bij bijv. een huwelijk ook de achternaam van je partner wilt aannemen en wettelijk wilt vastleggen én je hebt de achternaam van beide ouders dan moet je kiezen tussen de twee achternamen van je ouders. Krijg je een kind en wil je je kind ook de achternaam van je partner geven dan moet je ook kiezen welke achternaam je van jezelf doorgeeft. Je kan geen achternamen blijven stapelen.
Aha, dank voor de toelichting.

Dan ben ik benieuwd wat Sanneke gaat doen wanneer zij met Dion gaat trouwen. Neemt zij zijn achternaam aan of niet? In geval dat, dan heeft M haar achternaam en zij een dubbele achternaam 🥴? Ik neem aan hoop dat ze daarover hebben nagedacht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')