SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GEDRAGSREGELS IN DIT TOPICSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zij bedienen gewoon een compleet ander verdienmodel dan obsessief elk gerucht naar buiten willen brengenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 17:15 schreef bbuddybb het volgende:
Dat dikke transfermannetje wordt hier verguisd, maar het is wel knap dat hij zo vaak een scoop heeft. Martijn Krabbendam en Mikos Gouka zouden zich ervoor moeten schamen dat ze minder contacten hebben dan een willekeurig twitter mannetje.
quote:Op vrijdag 19 juni 2026 16:50 schreef Elan het volgende:
Eerst een kut trainer en nu een 27-jarige geflopte Belg zonder restwaarde die er niks van heeft gebakken in Frankrijk. Zo te zien hebben we de Belgische Martin v Geel ontdekt
Dat zijn journalisten die nog wel wat aan hun contacten willen hebben.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 17:15 schreef bbuddybb het volgende:
Dat dikke transfermannetje wordt hier verguisd, maar het is wel knap dat hij zo vaak een scoop heeft. Martijn Krabbendam en Mikos Gouka zouden zich ervoor moeten schamen dat ze minder contacten hebben dan een willekeurig twitter mannetje.
Uit het podcastje bleek ook dat Krabbendam wel wist dat Rigaux ging komen, voordat ZKA het gerucht de wereld in slingerde.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 17:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Zij bedienen gewoon een compleet ander verdienmodel dan obsessief elk gerucht naar buiten willen brengen
Elan kijk eens domquote:Op vrijdag 19 juni 2026 16:50 schreef Elan het volgende:
Eerst een kut trainer en nu een 27-jarige geflopte Belg zonder restwaarde die er niks van heeft gebakken in Frankrijk. Zo te zien hebben we de Belgische Martin v Geel ontdekt
Jij bent niet onder de indruk van zijn butterfly-effect stukjes proza?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Uit het podcastje bleek ook dat Krabbendam wel wist dat Rigaux ging komen, voordat ZKA het gerucht de wereld in slingerde.
Het is echte journalisten vergelijken met juice channels. Waarbij Krabbendam ook nog wel leuk kan kletsen. In het schrijven is ie iets minder goed.
Ah het naïeve kutje heeft er weer blind vertrouwen in.quote:
Ik vind het grenzeloze vertrouwen in de tactische capaciteiten van Sipke wel kneuterig. Die man is een veldtrainer. Iemand die ideeën kan vertalen naar oefenvormen.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Ah het naïeve kutje heeft er weer blind vertrouwen in.
Gaat toch nooit lukken man met Gio AIDSbal.
Waar wedden we op dat dit seizoen wederom een deceptie gaat worden?
Oké manquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Ah het naïeve kutje heeft er weer blind vertrouwen in.
Gaat toch nooit lukken man met Gio AIDSbal.
Waar wedden we op dat dit seizoen wederom een deceptie gaat worden?
En camerabeeldenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:23 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik vind het grenzeloze vertrouwen in de tactische capaciteiten van Sipke wel kneuterig. Die man is een veldtrainer. Iemand die ideeën kan vertalen naar oefenvormen.
Gio is altijd alles of niets, bij Besiktas begon hij alleraardigst om daarna de slechtste reeks in de geschiedenis daar neer te zetten en ontslagen te worden. Hier ook 7x op rij verliezen en vervolgens kampioen om er in het daaropvolgende seizoen weer niks van te bakken. Bij Rangers was het ook helemaal niks.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:23 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik vind het grenzeloze vertrouwen in de tactische capaciteiten van Sipke wel kneuterig. Die man is een veldtrainer. Iemand die ideeën kan vertalen naar oefenvormen.
Ga er maar aan staan, binnen een paar weken een juiste vervanger vinden. Dit ligt bij ten Kloese, die van Persie weigerde te ontslaan. Ze hebben vast wel wat geprobeerd, maar je moet nou eenmaal snel gaan starten.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 09:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Gio is altijd alles of niets, bij Besiktas begon hij alleraardigst om daarna de slechtste reeks in de geschiedenis daar neer te zetten en ontslagen te worden. Hier ook 7x op rij verliezen en vervolgens kampioen om er in het daaropvolgende seizoen weer niks van te bakken. Bij Rangers was het ook helemaal niks.
Met de nieuwe beleidsbepalers had ik zo gehoopt dat er een frisse wind zou gaan waaien en er een trainer zou komen die past bij de visie en data-analyse op basis waarvan Robin is ontslagen. In plaats daarvan komen ze bij fucking Gio uit. Hoe dan?
Wie hebben ze geprobeerd dan behalve targets doe onhaalbaar zijn? Maar als nog, als je als staf een bepaald systeem voor ogen hebt met aanvallend en verzorgd voetbal inclusief een data-analyse begrijp ik niet zo goed hoe je bij Gio uit komt. Schreuder had een veel logische keuze geweest. Of bij wijze van spreken Berend Opmaat van FC Dendermonde die wij verder totaal niet kennen maar wel speelt zoals zij vanuit hun analyse voor ogen hebben.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 09:44 schreef Cara het volgende:
[..]
Ga er maar aan staan, binnen een paar weken een juiste vervanger vinden. Dit ligt bij ten Kloese, die van Persie weigerde te ontslaan. Ze hebben vast wel wat geprobeerd, maar je moet nou eenmaal snel gaan starten.
Ik vind dat er veel te zwaar gekeken wordt terwijl de Belg niet zo'n eerlijke hand met kaarten toegespeeld heeft gekregen.
Tokkie Dick die kamikazevoetbal speelt in een compleet ander systeem en met andere principes dan waar de gehele jeugdopleiding op is ingericht zou ik ook niet direct heel logisch vinden.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 09:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Wie hebben ze geprobeerd dan behalve targets doe onhaalbaar zijn? Maar als nog, als je als staf een bepaald systeem voor ogen hebt met aanvallend en verzorgd voetbal inclusief een data-analyse begrijp ik niet zo goed hoe je bij Gio uit komt. Schreuder had een veel logischere keuze geweest.
Slot speelt net zo goed kamikaze voetbal. En als bij een club als Feyenoord principes van hoog druk zetten en dominant aanvallend voetbal geen wezenlijk onderdeel zijn van je jeugdfilosofie mag daar ook wel eens de bezem doorheen.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 09:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Tokkie Dick die kamikazevoetbal speelt in een compleet ander systeem en met andere principes dan waar de gehele jeugdopleiding op is ingericht zou ik ook niet direct heel logisch vinden.
Die werd in een vrij cruciale pot zelfs voor lul gezet door Van Persie
Er is niet eens zo sprake van optimisme, wel van realisme. Ik begrijp jouw pessimisme dan weer niet zo bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 10:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Slot speelt net zo goed kamikaze voetbal. En als bij een club als Feyenoord principes van hoog druk zetten en dominant aanvallend voetbal geen wezenlijk onderdeel zijn van je jeugdfilosofie mag daar ook wel eens de bezem doorheen.
Je hebt Feyenoord ook gezien onder Gio, even los van de prijzen was het toch regelmatig kommer en kwel qua veldspel en niet om aan te gluren/doodsaai. Dat kunstje heeft hij daarna nog een paar keer herhaald bij andere clubs dus ik snap je optimisme niet zo.
Nu is het Borges, Sliti of Slory.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 18:33 schreef De_Kraam het volgende:
Een voordeel is in ieder geval dat Gio niet meer Bilal na een uur in kan brengen.
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 10:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Slot speelt net zo goed kamikaze voetbal.
quote:En als bij een club als Feyenoord principes van hoog druk zetten en dominant aanvallend voetbal geen wezenlijk onderdeel zijn van je jeugdfilosofie mag daar ook wel eens de bezem doorheen.
quote:, even los van de prijzen
quote:was het toch regelmatig kommer en kwel qua veldspel en niet om aan te gluren/doodsaai. Dat kunstje heeft hij daarna nog een paar keer herhaald bij andere clubs dus ik snap je optimisme niet zo.
Wederom eens met je realistische beschouwing, het moet niet gekker worden.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 11:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Er is niet eens zo sprake van optimisme, wel van realisme. Ik begrijp jouw pessimisme dan weer niet zo bijvoorbeeld.
Goede trainers liggen niet zo voor het oprapen, en ik zou ook oprecht niet met een naam kunnen komen die wel even naar Feyenoord zou willen komen. Gio is geen sexy keuze, maar als de gehele leiding het aanvallende voetbal waar we het over hebben ambieert en de selectie hier op aanpast scheelt dat natuurlijk al heel veel tov 2016.
Toch jammer hoe 1 spits ons zo uitelkaar kan drijven.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:09 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Wederom eens met je realistische beschouwing, het moet niet gekker worden.
Heeft gedaan wat hij moest doen maar is echt veel, veel, veeeeeel te matig voor het niveau dat we moeten nastreven, dat is alles.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Toch jammer hoe 1 spits ons zo uitelkaar kan drijven.
Oh ik ook niet maar het is toch ook niet onze taak om met geschikte kandidaten op de proppen te komen ?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 11:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Er is niet eens zo sprake van optimisme, wel van realisme. Ik begrijp jouw pessimisme dan weer niet zo bijvoorbeeld.
Goede trainers liggen niet zo voor het oprapen, en ik zou ook oprecht niet met een naam kunnen komen die wel even naar Feyenoord zou willen komen. Gio is geen sexy keuze, maar als de gehele leiding het aanvallende voetbal waar we het over hebben ambieert en de selectie hier op aanpast scheelt dat natuurlijk al heel veel tov 2016.
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 18:33 schreef De_Kraam het volgende:
Een voordeel is in ieder geval dat Gio niet meer Bilal na een uur in kan brengen.
Nederlands elftal is ook niet relevant voor ons. Lekker boeiend. Mooi eruit vliegen in de groepsfase, zijn we van al die klote vlaggetjes, versierde straten en stomme reclames af.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:52 schreef Elan het volgende:
Summerville snoert ondertussen weer wat mondjes.
Je gelijk willen halen met Summerville dan ben je echt een troll.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:52 schreef Elan het volgende:
Summerville snoert ondertussen weer wat mondjes.
Totaal onzichtbaar tegen Nederland (subtop) en tegen een pakweg RKC van het mondiale voetbal scoort hij weerquote:
Hoop zo ontzettend dat we een paar van die matige voetballers voor top dollar gaan verkopen, in de stijl zoals ajax dat jaren deed.quote:Op zondag 21 juni 2026 09:02 schreef fetX het volgende:
Doelpunten op een WK tellen altijd lekker mee voor de prijs. Die is weer wat gestegen
Net als de voetbalwet, de Premier League betaalt wel wat extra.quote:Op zondag 21 juni 2026 08:15 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Totaal onzichtbaar tegen Nederland (subtop) en tegen een pakweg RKC van het mondiale voetbal scoort hij weer
Waar kennen we dat ook alweer van. Oh ja. Ayase Ueda.
Altijd fijn als de voetbalwetten blijven kloppen.
Ik heb toch echt wat mensen hier horen zeggen dat hij er vrij weinig van kon.quote:Op zondag 21 juni 2026 03:41 schreef CR7 het volgende:
[..]
Je gelijk willen halen met Summerville dan ben je echt een troll.
Hij is niet weg gegaan vanwege zijn gedrag uiteindelijk maar geen uitzicht op een basisplek.quote:Op zondag 21 juni 2026 01:35 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Nederlands elftal is ook niet relevant voor ons. Lekker boeiend. Mooi eruit vliegen in de groepsfase, zijn we van al die klote vlaggetjes, versierde straten en stomme reclames af.
Kwaliteiten van summerville werden ook niet onderschat door Feyenoord, zijn gedrag met zijn familie was het probleem.
Toen hij tijdelijk werd weggestuurd vanwege dat voorval met zijn broer en Knoester had hij nog een 2,5 jarig contract? Feyenoord had natuurlijk weinig keus, maar vanaf toen wist je al dat een verlenging lastig ging worden.quote:Op zondag 21 juni 2026 10:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij is niet weg gegaan vanwege zijn gedrag uiteindelijk maar geen uitzicht op een basisplek.
Ik heb ook wel eens iemand horen zeggen dat je beter door kon gaan met Advocaat dan Slot aan te stellen.quote:Op zondag 21 juni 2026 10:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik heb toch echt wat mensen hier horen zeggen dat hij er vrij weinig van kon.
Nou en, scoren op een wk telt gewoon. Als Kane, Haaland of Mbappe er 2 inschieten tegen pak em beet Oezbekistan of Qatar vind ook iedereen het geweldig.quote:Op zondag 21 juni 2026 08:15 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Totaal onzichtbaar tegen Nederland (subtop) en tegen een pakweg RKC van het mondiale voetbal scoort hij weer
Waar kennen we dat ook alweer van. Oh ja. Ayase Ueda.
Altijd fijn als de voetbalwetten blijven kloppen.
Hwang was eerste seizoen echt een sterkhouder hoor. Ik zie die onder een andere trainer nog wel opbloeien. Maar goed, Feyenoord wil hem blijkbaar verkopen.quote:Op zondag 21 juni 2026 09:28 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Hoop zo ontzettend dat we een paar van die matige voetballers voor top dollar gaan verkopen, in de stijl zoals ajax dat jaren deed.
Ueda en hwang voor 35 miljoen totaal, spelers die echt 5 miljoen waarde vertegenwoordigden voor het mondiale voetbal compleet ontspoorde qua financiën.
Je hebt wel vaker spelers die een seizoen ineens excelleren. Gast is blessuregevoelig en speelt op een positie die te dichtbevolkt is met betere alternatieven.quote:Op zondag 21 juni 2026 11:24 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Hwang was eerste seizoen echt een sterkhouder hoor.
Ik spreek je niet tegen, hoop vooral dat het de hype compleet opklopt want een blinde kan nog zien dat die gozer niet gaat slagen in de Premier League (of elke andere willekeurige competitie beter dan de Nederlandse, waar hij ook al tekort komt).quote:Op zondag 21 juni 2026 11:07 schreef alopio het volgende:
[..]
Nou en, scoren op een wk telt gewoon. Als Kane, Haaland of Mbappe er 2 inschieten tegen pak em beet Oezbekistan of Qatar vind ook iedereen het geweldig.
Als je als spits 2 goals en een assist hebt op een wk tikt dat gewoon aan. Levert extra knaken op straks.
Dat is eerlijk gezegd veel ouder dan ik in mijn hoofd had.quote:Op zondag 21 juni 2026 11:26 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Je hebt wel vaker spelers die een seizoen ineens excelleren. Gast is blessuregevoelig en speelt op een positie die te dichtbevolkt is met betere alternatieven.
Lekker doorselecteren en je centen tellen als je hem kan verkopen, kerel is 30 bij aanvang van het nieuwe seizoen.
Het is erg fijn dat Ueda dit seizoen enorm veel scoort. Die kan echt nog wat opleveren. Maar tegen Nederland zag je hem dan weer geen seconde, en Tunesië is momenteel bedroevend slecht.quote:Op zondag 21 juni 2026 09:02 schreef fetX het volgende:
Doelpunten op een WK tellen altijd lekker mee voor de prijs. Die is weer wat gestegen
Ueda ook al 28 bij aanvang nieuwe seizoen.quote:Op zondag 21 juni 2026 11:31 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Dat is eerlijk gezegd veel ouder dan ik in mijn hoofd had.
Nouja, normaal zou de insteek moeten zijn als je een speler verkoopt dat je een jongere speler terug haalt die al redelijk op hetzelfde niveau zijn en minimaal en eigenlijk meer potentie hebben dan de desbetreffende speler. In dat opzicht heb je met Zechiël misschien wel al die speler in huis.
Maar voor een mooi bod is zo'n beetje alles wel te koop in de voetballerij.
Beetje respect voor de man die er hoogstpersoonlijk voor heeft gezorgd dat we volgend seizoen weer eens CL spelen.quote:Op zondag 21 juni 2026 10:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens iemand horen zeggen dat je beter door kon gaan met Advocaat dan Slot aan te stellen.
"Ineens".quote:Op zondag 21 juni 2026 11:26 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Je hebt wel vaker spelers die een seizoen ineens excelleren. Gast is blessuregevoelig en speelt op een positie die te dichtbevolkt is met betere alternatieven.
Lekker doorselecteren en je centen tellen als je hem kan verkopen, kerel is 30 bij aanvang van het nieuwe seizoen.
Prima speler alleen zijn fitheid blijft een probleem, maar dat kan van onze halve selectie gezegd worden. Hopelijk kunnen we die Peeters terughalen nu zijn dienstverband bij Liverpool voorbij is.quote:Op zondag 21 juni 2026 12:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
"Ineens".
Hij blonk al jaren uit bij Olympiakos en Rode Ster, ook in de Champions League.
Zeker.quote:Op zondag 21 juni 2026 12:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
"Ineens".
Hij blonk al jaren uit bij Olympiakos en Rode Ster, ook in de Champions League.
Het ging me puur om dat woordje alsof ie toevallig even goed was, was gewoon een uitstekende aankoop voor ons die matig uitpakt door die fitheidsproblemen.quote:Op zondag 21 juni 2026 15:00 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Zeker.
Bij Rode Ster en Olympiakos.
En dan vergeten we het leeftijds- en fitheidsargument even, argumenten die ik persoonlijk veel belangrijker vindt.
Hij is past his prime. En nu pak je misschien nog centen.
Enige logische conclusie is verkopen dus.
Ze zijn sowieso van plan om hem te verkopen toch?quote:Op zondag 21 juni 2026 15:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het ging me puur om dat woordje alsof ie toevallig even goed was, was gewoon een uitstekende aankoop voor ons die matig uitpakt door die fitheidsproblemen.
Ik weet niet hoeveel je er nu voor gaat vangen, maar ik zou hem niet tegen elke prijs verkopen.
Ze waren vorig jaar ook van plan om Zerrouki sowieso te verkopen en dat lukte ook niet. Er moet nog steeds een club komen die de vraagprijs wil betalen.quote:Op zondag 21 juni 2026 15:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ze zijn sowieso van plan om hem te verkopen toch?
En dat kan ik volledig begrijpen. Het is een heel druk baasje, daardoor lijkt het heel wat, maar aan zo'n kip zonder kop heb je uiteindelijk niet zoveel.
Je kan niet altijd zes gooien.quote:Op zondag 21 juni 2026 16:17 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik vind Ueda nog steeds een goede speler voor ons.
Maar goed, ik dacht ook dat Luka nog wat zou worden.
Maar te Kloese gooide wel erg weinig zes in die prijs/leeftijdscategorie.quote:
Jup. Cabral 2.0 dit dat alles. Aldus velen.quote:Op zondag 21 juni 2026 10:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik heb toch echt wat mensen hier horen zeggen dat hij er vrij weinig van kon.
quote:Op zondag 21 juni 2026 10:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens iemand horen zeggen dat je beter door kon gaan met Advocaat dan Slot aan te stellen.
Ik begrijp je punt hoor, maar tegen Nederland zag je ze natuurlijk allemaal nauwelijks. Werd nog gewisseld op het moment dat ze een beetje uit de loopgraven kwamen ook, tja, wat verwacht je dan…quote:Op zondag 21 juni 2026 11:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar tegen Nederland zag je hem dan weer geen seconde
Als hij na dit WK een enorme transfer maakt vangen wij wel een deel van de transfersom. Wel jammer dat het niet rechtstreeks vanuit Leeds is, toen hadden we ook nog een doorverkooppercentage.quote:Op zondag 21 juni 2026 20:15 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Jup. Cabral 2.0 dit dat alles. Aldus velen.
Ventje had in de jeugd wat probleempjes, maar had moeite om al jong door te breken en is gewoonweg onderschat. Kan gebeuren, maar wel lekker kut. Ondertussen 10x z’n transfersom waard.
Zonder doorverkoop komt dat op, wat is het, 3,5%?quote:Op zondag 21 juni 2026 20:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als hij na dit WK een enorme transfer maakt vangen wij wel een deel van de transfersom. Wel jammer dat het niet rechtstreeks vanuit Leeds is, toen hadden we ook nog een doorverkooppercentage.
Dat was Knoesterquote:Op zondag 21 juni 2026 20:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Summerville ging toch gewoon weg vanwege het incident met Burger?
Als hij toch geen agressieprobleempjes had en zijn broer thuis had kunnen laten..
Nee, omdat de zaakwaarnemer van Summerville via Jannes informatie lekte.quote:Op zondag 21 juni 2026 20:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Summerville ging toch gewoon weg vanwege het incident met Burger?
Als hij toch geen agressieprobleempjes had en zijn broer thuis had kunnen laten..
Hij werd al gestraft door verplicht verhuurd te worden aan Dordrecht, daarna was het geen issue meer inderdaad.quote:Op zondag 21 juni 2026 20:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, omdat de zaakwaarnemer van Summerville via Jannes informatie lekte.
Voor het incident met Knoester is hij in genade genomen.
Maar was het voor Summerville ook geen issue meer?quote:Op zondag 21 juni 2026 20:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij werd al gestraft door verplicht verhuurd te worden aan Dordrecht, daarna was het geen issue meer inderdaad.
Uitstekende vraag.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:08 schreef CR7 het volgende:
[..]
Maar was het voor Summerville ook geen issue meer?
Vraag mij wel af in hoeverre dat aan de spelers zelf lag. Hwang was zelden in zijn carrière geblesseerd tot dat ene potje bij MVV. Moder had los van die zware knieblessure bij Brighton ook nooit blessures, en die hernia was de schuld van onze eigen medische staf.quote:Op zondag 21 juni 2026 23:12 schreef fetX het volgende:
Van Hwang en Moder wil je er wel minstens 1 verkopen en dan iemand anders voor terughalen. We moeten echt van het grote aandeel spelers af die blessuregevoelig zijn.
Het is wel opvallend. Kan sowieso geen kwaad om het trainingsveld eens te onderzoeken.quote:Op maandag 22 juni 2026 08:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vraag mij wel af in hoeverre dat aan de spelers zelf lag. Hwang was zelden in zijn carrière geblesseerd tot dat ene potje bij MVV. Moder had los van die zware knieblessure bij Brighton ook nooit blessures, en die hernia was de schuld van onze eigen medische staf.
Bij andere spelers ook, Steijn speelde bij Twente alles, bij ons voortdurend geblesseerd.
Eigenlijk hoop ik wel dat multitalent Moder blijft. Hwang vind ik eigenlijk ook een goede voetballer, maar die blijft me te lang kwakkelen en is bijna 30, denk en hoop dat die richting PL of evt Bundesliga trekt voor een leuk bedrag.quote:Op zondag 21 juni 2026 23:12 schreef fetX het volgende:
Van Hwang en Moder wil je er wel minstens 1 verkopen en dan iemand anders voor terughalen. We moeten echt van het grote aandeel spelers af die blessuregevoelig zijn.
Klinkt goed. Meestal zal een speler niet lang veel minder goals maken dan z'n xGquote:Op maandag 22 juni 2026 22:10 schreef Qarrad het volgende:
https://www.fr12.nl/nieuw(...)akkoord-met-westerlo
Principeakkoord met Westerlo over de komst van Ferri.
Die wordt vroeg dement, ben ik bang.quote:Op zondag 21 juni 2026 17:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Beste kopper van de wereld.
Heeft ie al aangifte gedaan?quote:Op zondag 21 juni 2026 20:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, omdat de zaakwaarnemer van Summerville via Jannes informatie lekte.
Voor het incident met Knoester is hij in genade genomen.
Ben je bekend met de speler Lex Immers?quote:Op maandag 22 juni 2026 22:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Klinkt goed. Meestal zal een speler niet lang veel minder goals maken dan z'n xG
Immers scoorde boven zijn Xg, daar was destijds een heel artikel overquote:Op dinsdag 23 juni 2026 07:03 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ben je bekend met de speler Lex Immers?
Ben het helemaal met je eens hoor, maar ik vind het te leuk om deze vraag te stellen
Ja daaaag! Dat kan toch niet maatquote:Op dinsdag 23 juni 2026 10:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Immers scoorde boven zijn Xg, daar was destijds een heel artikel over
(En zo ben ik aan die term geïntroduceerd)
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 10:44 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ja daaaag! Dat kan toch niet maat
https://decorrespondent.n(...)59-1400-7f5c119d4289quote:Met de kansen die hij kreeg, had Immers dit seizoen 8,94 doelpunten moeten maken. Hij maakte er 9. Immers is dus verre van een kansenmisser – een verwijt dat behalve pers en publiek ook zijn eigen trainer hem maakt. ‘Zijn rendement kan en moet hoger,’ zei Ronald Koeman in het Algemeen Dagblad. Dat is dus de man die wordt betaald om Immers te beoordelen. Wie je wel een gebrek aan rendement zou kunnen verwijten, is de gelauwerde topscorer Pellè. Pellè kreeg kansen ter waarde van 21,8 goals, maar maakte ‘slechts’ 20 goals.
Welkom Ferri de Haan.quote:Op maandag 22 juni 2026 22:10 schreef Qarrad het volgende:
https://www.fr12.nl/nieuw(...)akkoord-met-westerlo
Principeakkoord met Westerlo over de komst van Ferri.
Ik heb 0:01 seconde nodig om te concluderen dat je wederom uit je nek lult.quote:Op woensdag 24 juni 2026 14:22 schreef Wotte het volgende:
Zoals jullie weten heb ik kijk op spitsen. Ik had 0:49 seconden nodig om te concluderen dat dit geen topper wordt.
Ik had 1 seconde nodig om te concluderen dat jij geen topper in de Nederlandse taal bent aangezien je zeer waarschijnlijk 49 seconden bedoelt.quote:Op woensdag 24 juni 2026 14:22 schreef Wotte het volgende:
Zoals jullie weten heb ik kijk op spitsen. Ik had 0:49 seconden nodig om te concluderen dat dit geen topper wordt.
Mijn eerste indruk is redelijk technisch begaafd voor zijn lengte maar motorisch best wel beperkt. Het oogt wat houterig, weinig souplesse. Snelheid is beperkt en de goals die ik tot nu toe heb gezien heeft hij een redelijk schot en lijkt een goede kopper.quote:Op woensdag 24 juni 2026 14:27 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik heb 0:01 seconde nodig om te concluderen dat je wederom uit je nek lult.
Ik nam de tijd notatie over van YouTubequote:Op woensdag 24 juni 2026 14:31 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik had 1 seconde nodig om te concluderen dat jij geen topper in de Nederlandse taal bent aangezien je zeer waarschijnlijk 49 seconden bedoelt.
Ik snap deze opmerkingen nooit. Het is toch een discussieforum? Ik pretendeer nergens dat ik uitgebreid onderzoek heb gedaan. Uit nieuwsgierigheid heb ik 49 seconden aan beelden bekeken. Daar vorm ik een mening op en die deel ik. Dat je er oneens mee bent dat is prima. Ik geef nog een paar argumenten waarom ik een conclusie trek.quote:Op woensdag 24 juni 2026 14:41 schreef maxi-mus het volgende:
Wat is er eigenlijk leuk aan om als fan van een andere club aankopen die je nooit hebt zien voetballen (en als je het wel hebt bekeken zie je het nog niet) af te kraken?
Wat ben jij kinderachtig zeg.quote:Op woensdag 24 juni 2026 14:48 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik snap deze opmerkingen nooit. Het is toch een discussieforum? Ik pretendeer nergens dat ik uitgebreid onderzoek heb gedaan. Uit nieuwsgierigheid heb ik 49 seconden aan beelden bekeken. Daar vorm ik een mening op en die deel ik. Dat je er oneens mee bent dat is prima. Ik geef nog een paar argumenten waarom ik een conclusie trek.
Zie daar geen problemen in eerlijk gezegd. Of is het hier de bedoeling dat ik enkel mijn neus tussen je billen mag doen en vertellen dat je naar bloemetjes ruikt?
Er zijn ongetwijfeld heel veel mensen geïnteresseerd in de mening van user @Wotte naar aanleiding van een filmpje van 49 seconden, daar krijg je leuke discussies van. Los daarvan is dat natuurlijk helemaal waar het jou om gaat. .quote:Op woensdag 24 juni 2026 14:48 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik snap deze opmerkingen nooit. Het is toch een discussieforum? Ik pretendeer nergens dat ik uitgebreid onderzoek heb gedaan. Uit nieuwsgierigheid heb ik 49 seconden aan beelden bekeken. Daar vorm ik een mening op en die deel ik. Dat je er oneens mee bent dat is prima. Ik geef nog een paar argumenten waarom ik een conclusie trek.
Zie daar geen problemen in eerlijk gezegd. Of is het hier de bedoeling dat ik enkel mijn neus tussen je billen mag doen en vertellen dat je naar bloemetjes ruikt?
Geef mij 2 minuten om dit te weerleggen.quote:Op woensdag 24 juni 2026 14:22 schreef Wotte het volgende:
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 24 juni 2026 14:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Geef mij 2 minuten om dit te weerleggen.
Dit valt gewoon niet goed te praten, jij zal ook wel iemand zijn die het heeft over 0,50 eurocent in plaats van 50 eurocent of 0,50 euro.quote:Op woensdag 24 juni 2026 14:40 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik nam de tijd notatie over van YouTube
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:34 schreef Wotte het volgende:
Japanse Sydney van Hooijdonk gehaald voor 9 miljoen.
quote:Op maandag 20 oktober 2025 11:41 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die Ueda is echt een zeer beperkte spits zelfs voor de Eredivisie.
Dat zijn aannames. Ik kijk graag voetbal. Ik ben van mening dat je aan de motoriek wel kan zien of een speler goed is of niet. Dat deel ik. Mag je op reageren of niet.quote:Op woensdag 24 juni 2026 14:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er zijn ongetwijfeld heel veel mensen geïnteresseerd in de mening van user @:wotte naar aanleiding van een filmpje van 49 seconden, daar krijg je leuke discussies van. Los daarvan is dat natuurlijk helemaal niet jou insteek.
Nee en Peter Crouch vindt dit ook geen leuke opmerking.quote:Op woensdag 24 juni 2026 15:01 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat zijn aannames. Ik kijk graag voetbal. Ik ben van mening dat je aan de motoriek wel kan zien of een speler goed is of niet. Dat deel ik. Mag je op reageren of niet.
Denk jij dat je het aan de motoriek kan aflezen?
Luuk de Jong heeft een hele aardige carrière gebouwd om het koppen was ook vrij beperkte spits.quote:Op woensdag 24 juni 2026 14:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
User @:Wotte heeft een zeer beperkte kijk op spitsen en ik heb daar ook argumenten voor:
[..]
[..]
Zelfs voor de Eredivisie.quote:Op woensdag 24 juni 2026 15:05 schreef Wotte het volgende:
[..]
Luuk de Jong heeft een hele aardige carrière gebouwd om het koppen was ook vrij beperkte spits.
Dat was ook een matige voetballer die goed kon koppen. Koppen lees je niet af aan de motoriek.quote:Op woensdag 24 juni 2026 15:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee en Peter Crouch vindt dit ook geen leuke opmerking.
Voetballend wel. Ik zeg hier geen rare dingen. Deze nieuwe gozer kan ook goed koppen zo te zien.quote:Op woensdag 24 juni 2026 15:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zelfs voor de Eredivisie.
Is het niet te warm om je hier druk over te maken.quote:Op woensdag 24 juni 2026 14:57 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dit valt gewoon niet goed te praten, jij zal ook wel iemand zijn die het heeft over 0,50 eurocent in plaats van 50 eurocent of 0,50 euro.
De transferzomer is tegelijk de leukste en verschrikkelijkste periode. Technisch directeuren krijgen applaussalvo's omdat ze spelers binnenhalen die fans nooit hebben zien spelen, en tegelijk weten mensen op basis van selectieve kutfragmentjes of het wel of geen succes wordt.quote:Op woensdag 24 juni 2026 14:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er zijn ongetwijfeld heel veel mensen geïnteresseerd in de mening van user @:wotte naar aanleiding van een filmpje van 49 seconden, daar krijg je leuke discussies van. Los daarvan is dat natuurlijk helemaal waar het jou om gaat. .
Je kan nog honderd fragmenten bekijken maar hij blijft lomp lopen.quote:Op woensdag 24 juni 2026 15:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De transferzomer is tegelijk de leukste en verschrikkelijkste periode. Technisch directeuren krijgen applaussalvo's omdat ze spelers binnenhalen die fans nooit hebben zien spelen, en tegelijk weten mensen op basis van selectieve kutfragmentjes of het wel of geen succes wordt.
We gaan gewoon meer dan 15 mio pakken op die emotieloze Jap he? Dat had ik nooit meer verwachtquote:Op woensdag 24 juni 2026 15:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar goed, ben benieuwd naar Ferri. Zal nog wel een concurrent voor hem gehaald moet worden omdat het pannetje om Ueda te verkopen nu echt op het hoogste vuur ooit staat, en dat zal ook wel gaan gebeuren voor een prima bedrag. Verder zie ik Van Persie echt nog niet de spot van 1/2de spits invullen en is Tengstedt te beperkt in elk facet.
Met een beetje geluk gaan er zelfs nog teams uit de PL en Bundesliga tegen elkaar op bieden.quote:Op woensdag 24 juni 2026 15:36 schreef Caland het volgende:
[..]
We gaan gewoon meer dan 15 mio pakken op die emotieloze Jap he? Dat had ik nooit meer verwacht
Met een beetje geluk biedt een Arabier nog even 10+ miljoen voor Zerrouki.quote:Op woensdag 24 juni 2026 15:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Met een beetje geluk gaan er zelfs nog teams uit de PL en Bundesliga tegen elkaar op bieden.
En anders gooi je die tweede goal tegen Tunesië nog maar enkele keren in herhaling.
Het is nooit te warm om een taalnazi te zijn.quote:Op woensdag 24 juni 2026 15:11 schreef Wotte het volgende:
[..]
Is het niet te warm om je hier druk over te maken.
Jij hebt nergens verstand van, maar in het bijzonder niet van spitsen.quote:Op woensdag 24 juni 2026 14:22 schreef Wotte het volgende:
Ik ben een ajaciedquote:Op woensdag 24 juni 2026 16:10 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Mooie beelden uit de tijd van @:tong80 en @:tarado
Heeft in dat tweede citaat wel gewoon gelijkquote:Op woensdag 24 juni 2026 14:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
User @:Wotte heeft een zeer beperkte kijk op spitsen en ik heb daar ook argumenten voor:
[..]
[..]
Niemand nietquote:Op woensdag 24 juni 2026 15:36 schreef Caland het volgende:
[..]
We gaan gewoon meer dan 15 mio pakken op die emotieloze Jap he? Dat had ik nooit meer verwacht
Veel meer zelfs, vermoed ik.quote:Op woensdag 24 juni 2026 15:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Als zijn gelijk gedefinieerd wordt als "gaat zijn geld opleveren en met een goed WK nog veel meer", dan ben ik het met je eens. Dat heeft hij ook een aantal keer met enige bravoure uitgesproken.quote:
Dat eerste seizoen was wel echt heel slecht. Hij moest toen nog veel leren. Tweede seizoen vond ik hem al beter, maar veel te vaak geblesseerd waardoor het er maar mondjesmaat uitkwam.quote:Op donderdag 25 juni 2026 07:04 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
De Ueed is, was, en zal altijd een beest van een speler blijven
Ueda moet je gewoon nu verkopen. Die jongen maakt voor Eredivisiebegrippen ontzettend makkelijk doelpunten, maar iedereen kan zien dat hij voetballend gewoon tekort komt voor een stap hogerop. Boeit dat? Nee, want die zak geld moet je gewoon pakken.quote:Op donderdag 25 juni 2026 14:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat eerste seizoen was wel echt heel slecht. Hij moest toen nog veel leren. Tweede seizoen vond ik hem al beter, maar veel te vaak geblesseerd waardoor het er maar mondjesmaat uitkwam.
Blijft wel een gekke speler. Hij heeft dit seizoen eindelijk vaak gehad dat hij halve kansen tot goals promoveerde. Maar die periode november-februari toen hij uit vorm was was het gelijk echt heel slecht. Bij Santi had ik vaak het idee dat ook als hij niet scoorde hij waardevol kon zijn, Ueda is dan wel echt compleet waardeloos.
In ieder geval voor alle partijen het beste om een stap te maken. De doelpunten van Ueda ga je missen maar daar hebben we ook een Steijn voor, terwijl je in de spits dan een echt aanspeelpunt kan hebben. En de kassa rinkelt ook lekker.
Ik zeg wat ik al maanden zeg.quote:Op woensdag 24 juni 2026 23:32 schreef maxi-mus het volgende:
Iemand is zich hier enorm in allerlei bochten aan het wringen om @:dombohetolifantje1 niet gelijk te geven. Dat is helemaal niet zielig verder.
En Gimenez was in ALLES de betere spits, behalve het koppen dan.quote:Op donderdag 25 juni 2026 15:00 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ueda moet je gewoon nu verkopen. Die jongen maakt voor Eredivisiebegrippen ontzettend makkelijk doelpunten, maar iedereen kan zien dat hij voetballend gewoon tekort komt voor een stap hogerop. Boeit dat? Nee, want die zak geld moet je gewoon pakken.
Kijk naar die Gimenez. Dat was natuurlijk een veel betere speler dan deze Japanner, maar zelfs hij redt het bij een Europese middenmoter als AC Milan niet.
Je gaat een klapper van een transfersom maken met die gozer, maar het slaat echt als een lul op een drumstelquote:Op donderdag 25 juni 2026 18:33 schreef Elan het volgende:
Zowaar eens met HMF, moet niet gekker worden.
Het zou me verbazen als we daar een megatransfersom voor gaan vangen want zodra de tegenstanders lastiger worden dan pak hem beet Excelsior of PEC dan schittert die Jap in afwezigheid.
In topwedstrijden of zelfs subtoppers heb je geen reet aan die gozer, en dat is al op Eredivisieniveau, laat staan in pak hem beet de PL.
Buiten dat het ook allemaal maar relatief is. Ventje waar we nu aan gelinkt worden heeft het een jaartje aardig gedaan, 11 kooltjes, mag ook bijna 10 miljoen kosten. Prijzen blijven gewoon explosief stijgen.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 00:01 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Je gaat een klapper van een transfersom maken met die gozer, maar het slaat echt als een lul op een drumstel
Ik pakte hun statistieken erbij, maar Santi’s beste seizoen was qua goals precies even goed als Ueda’s afgelopen seizoen (26 goals over 3200 minuten).quote:Op donderdag 25 juni 2026 18:30 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
En Gimenez was in ALLES de betere spits, behalve het koppen dan.
Ik vind dat we ten minste spitsen van het niveau Gimenez/Pelle moeten nastreven.
Ik vind het nogal wat ja, 10mln. Maar hij zal wel goed gescout zijn.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 01:49 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Buiten dat het ook allemaal maar relatief is. Ventje waar we nu aan gelinkt worden heeft het een jaartje aardig gedaan, 11 kooltjes, mag ook bijna 10 miljoen kosten. Prijzen blijven gewoon explosief stijgen.
Je hebt je mening verder al 3x moeten bijstellen dit seizoen, dat is niet erg maar doe niet alsof Ueda niet gewoon je ongelijk heeft bewezen.quote:Op donderdag 25 juni 2026 18:28 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ik zeg wat ik al maanden zeg.
Waardeloze spits die niet scoort in topwedstrijden. Niet het niveau dat Feyenoord moet nastreven. Maakt ongetwijfeld 20+ goals en gaat voor 15+ miljoen weg.
Zo moeilijk is het allemaal niet.
Je kan dat blijven beweren, maar dat maakt het niet ineens waar.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 10:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je hebt je mening verder al 3x moeten bijstellen dit seizoen, dat is niet erg maar doe niet alsof Ueda niet gewoon je ongelijk heeft bewezen.
Je zei voor het seizoen 10-15, aan het begin van het seizoen 15-20 en dat heb je heel lang volgehouden tot ie bijna boven de 20 uitkwam.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 10:40 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Je kan dat blijven beweren, maar dat maakt het niet ineens waar.
Ik heb vanaf het begin van het seizoen al gezegd dat hij er 20+ zou gaan maken én tevens vanaf het begin van het seizoen gezegd dat hij niet het niveau is dat we moeten ambiëren.
Dombo wil dan vast een post aanhalen waar ik één keer 15+ goals heb gezegd - als ik dat al heb gezegd - maar guess what, 20+ is meer dan 15+ en dan kloppen beide statements dus gewoon.
Ik heb gezegd dat een transfersom van 15+ miljoen reëel is (na een prima WK, waar ik de typfout EK maakte. Omdat de E naast de W zit op het toetsenbord, voor de volledigheid omdat Dombo anders weer schijtlollig gaat zitten doen).
Al die dingen kloppen met de praktijk. Of lijken te gaan kloppen, want verkocht is hij nog niet en Parijs is nog ver.
En ja, als dat uiteindelijk 25+ miljoen wordt omdat de voetbalwereld gestoord is en geil gaat op goals van Ueda tegen het RKC van het mondiale voetbal, hartstikke top.
Het maakt de transfersom voor zo'n spits die zelfs voor de top van de Eredivisie tekort komt niet minder debiel.Dat statement blijft gewoon kloppen, net als mijn conclusie dat hij compleet tekort schiet in topwedstrijden.
En het maakt niets minder waar van mijn bewering dat hij na een goed WK 15+ miljoen oplevert, want 25+ miljoen is ook gewoon >15+ miljoen.
Als jij dat in je hoofd wil blijven geloven moet je dat doen, altijd gezellig als het Sesamstraat in je bovenkamer is.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 10:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je zei voor het seizoen 10-15, aan het begin van het seizoen 15-20 en dat heb je heel lang volgehouden tot ie bijna boven de 20 uitkwam.
Dat moeten we ook absoluut zijn, want het is een krankzinnig matige spits die 100% in het buitenland gaat floppen. Heel fijn dus als we het geld terugkrijgen. Dat zou echt een zegen zijn.quote:En je zei eerst dat we blij moesten zijn als we z'n aankoopprijs terug konden verdienen.
Als je geen ongelijk hebt hoef je het ook niet toe te geven. Er zijn meer tinten tussen zwart en witquote:Nog nooit iemand meegemaakt die zo slecht was in z'n ongelijk toegeven
Je moet voor de grap eens een paar van die goals van Gimenez terugkijken. Toen hij in bloedvorm was. Die had het geluk echt aan zijn reet hangen.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 12:23 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Als jij dat in je hoofd wil blijven geloven moet je dat doen, altijd gezellig als het Sesamstraat in je bovenkamer is.
[..]
Dat moeten we ook absoluut zijn, want het is een krankzinnig matige spits die 100% in het buitenland gaat floppen. Heel fijn dus als we het geld terugkrijgen. Dat zou echt een zegen zijn.
Als Gimenez al mislukt in Italië, wat denk je dan dat deze jongen gaat doen.
[..]
Als je geen ongelijk hebt hoef je het ook niet toe te geven. Er zijn meer tinten tussen zwart en wit
Eigenlijk is hij niks anders dan de Mexicaanse Bjorn Vleminckxquote:Op vrijdag 26 juni 2026 13:21 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je moet voor de grap eens een paar van die goals van Gimenez terugkijken. Toen hij in bloedvorm was. Die had het geluk echt aan zijn reet hangen.
In ieder geval niet de topspits die mensen in hun hoofd hebben ondanks zijn excentrieke vriendin.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 14:39 schreef Adames het volgende:
[..]
Eigenlijk is hij niks anders dan de Mexicaanse Bjorn Vleminckx
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 17:09 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
In ieder geval niet de topspits die mensen in hun hoofd hebben ondanks zijn excentrieke vriendin.
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 14:39 schreef Adames het volgende:
[..]
Eigenlijk is hij niks anders dan de Mexicaanse Bjorn Vleminckx
Had zich op den duur zo in de basis kunnen spelen bij Oranje. Prachtige speler die een complete spits kan worden.quote:
En dan ook die spaanse verdediger.. we kunnen de eerste 5 wedstrijden weer gaan wennen aan alle nieuwe namen, gelukkig maar want het is niet alsof we niet al 40 spelers onder contract staat.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 20:43 schreef Zipportal het volgende:
Feyenoord akkoord over komst Spaanse spits: 1,92 meter lange aanvaller moet voor de goals gaan zorgen
https://www.ad.nl/voetbal(...)aan-zorgen~a85c8eac/
Done deal.
En we kunnen ook niet meer janken dat de TD te laat is met de aankopen. Nu al een kutseizoen.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 21:03 schreef snabbi het volgende:
[..]
En dan ook die spaanse verdediger.. we kunnen de eerste 5 wedstrijden weer gaan wennen aan alle nieuwe namen, gelukkig maar want het is niet alsof we niet al 40 spelers onder contract staat.
tja oprecht weet ik niks te zeggen over die ferri, vanhoute en marmol. Alleen ik vraag me wel af als je zo'n vanhoute haalt (27) wat die precies op het middenveld zal toevoegen. Zoals ik zeg, ik ken al die spelers niet dus ik ga er nog geen conclusies aan koppelenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 21:12 schreef CR7 het volgende:
[..]
En we kunnen ook niet meer janken dat de TD te laat is met de aankopen. Nu al een kutseizoen.
https://www.fr12.nl/nieuw(...)enveld-van-feyenoordquote:Op zaterdag 27 juni 2026 21:16 schreef snabbi het volgende:
[..]
tja oprecht weet ik niks te zeggen over die ferri, vanhoute en marmol. Alleen ik vraag me wel af als je zo'n vanhoute haalt (27) wat die precies op het middenveld zal toevoegen. Zoals ik zeg, ik ken al die spelers niet dus ik ga er nog geen conclusies aan koppelen
Volgens FR12 is het niet alleen door de omvang van de selectie maar ook in het kader van de intensieve belasting de eerste weken met allerlei testen. Na de eerste weken gaan die jongens van Varkenoord gewoon meetrainenquote:Op zondag 28 juni 2026 11:07 schreef Slobeend het volgende:
Jammer dat er geen jeugdspelers aansluiten bij het 1e door de te grote selectie. Was toch erg benieuwd geweest of Jerayno Schaken zich had kunnen laten zien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |