Altijd aan het begin van het seizoenquote:
Zo te lezen ziet het er positiever uit voor Feyenoord dan vorig jaar?quote:Op donderdag 2 juli 2026 13:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Altijd aan het begin van het seizoen
Hopelijk duurt het een keer wat langer dan tot september ofzo
Vorig jaar waren we ook heel optimistisch. Een flitsende Portugese vleugelspits erbij, een Oostblokslager uit het Engelse Championship, de topscorer van Nederland van het jaar ervoor en een Japanse maat voor Ueda erbij. Wat kon er fout gaan?quote:Op donderdag 2 juli 2026 13:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Zo te lezen ziet het er positiever uit voor Feyenoord dan vorig jaar?
Dat is eigenlijk altijd zo aan het begin van het seizoen. Van Persie nog alles nadat Priske werd ontslagen en de eerste 9 wedstrijden stonden we nog fier bovenaanquote:Op donderdag 2 juli 2026 13:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Zou ontzettend triest, maar goed mogelijk, zijn als Beelen niet meer kan aanhaken. Vertegenwoordigde best een flinke waarde ook.quote:Op donderdag 2 juli 2026 12:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Beelen en Sauer weer terug op het trainingsveld.
Vooral bij Beelen ontzettend benieuwd op welk niveau hij terugkomt.
In 2022 (met die 0-7 tegen Kopenhagen) en 2024 (toen Priske 3-5-2 ging spelen) waren we aan het begin van het seizoen vrij negatief.quote:Op donderdag 2 juli 2026 13:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk altijd zo aan het begin van het seizoen. Van Persie nog alles nadat Priske werd ontslagen en de eerste 9 wedstrijden stonden we nog fier bovenaan
Valt mee, begin vorig seizoen stond Feyenoord er best goed voor en leek er goed ingekocht te zijn. Het duurde wel even totdat bleek dat de selectie totaal niet in balans was.quote:Op donderdag 2 juli 2026 13:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Watquote:Op donderdag 2 juli 2026 15:08 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Vertegenwoordigde best een flinke waarde ook.
Vond je vorig jaar bij de start echt dat er goed ingekocht was met Borges en Tengstedt die allesbehalve indrukwekkende statistieken hadden toen ze kwamen?quote:Op donderdag 2 juli 2026 15:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Valt mee, begin vorig seizoen stond Feyenoord er best goed voor en leek er goed ingekocht te zijn. Het duurde wel even totdat bleek dat de selectie totaal niet in balans was.
Tot nu toe bevalt de aankooptactiek van Rigaux mij veel meer dan te Kloese. Het lijkt een stuk gerichter op wat we nodig hebben in plaats van het hapsnapbeleid van afgelopen jaren. Aan de andere kant ken ik al deze spelers niet en er moeten nog een stuk of 20 spelers gedumpt worden, dus we gaan het binnenkort wel zien hoe we er echt voor staan.
Piekte op transfermarkt op 12 miljoen, staat nu nog op 5, als hij er geen klote meer van kan zal dat nog verder inzakken.quote:
Watanabe, Ahmed en Steijnquote:Op donderdag 2 juli 2026 15:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vond je vorig jaar bij de start echt dat er goed ingekocht was met Borges en Tengstedt die allesbehalve indrukwekkende statistieken hadden toen ze kwamen?
Tengstedt vond ik direct al een rare aankoop. Borges wilde ik wel de kans geven, zag er de eerste oefenpotjes ook goed uit. Echter toen vPersie hen de eerste wedstrijden niet eens liet invallen wist je dat we een groot probleem hadden.quote:Op donderdag 2 juli 2026 15:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vond je vorig jaar bij de start echt dat er goed ingekocht was met Borges en Tengstedt die allesbehalve indrukwekkende statistieken hadden toen ze kwamen?
Hebben we Bobbie dan al?quote:Op donderdag 2 juli 2026 18:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ernst lijkt binnen.
Nu de Rest nog.
Watanabe vind ik nog steeds wel prima eigenlijk. Kan alleen niet zo goed met Ahmed, dan heb je er twee achterin die aan de bal niet best zijn. Als ik de verhalen moet geloven is die Marmol juist wel een voetballende verdediger, dan is dat samen met Watanabe een prima duo wat mij betreft.quote:Op donderdag 2 juli 2026 17:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tengstedt vond ik direct al een rare aankoop. Borges wilde ik wel de kans geven, zag er de eerste oefenpotjes ook goed uit. Echter toen vPersie hen de eerste wedstrijden niet eens liet invallen wist je dat we een groot probleem hadden.
Watanabe, Ahmed en Steijn leken wel voltreffers, ze begonnen ook vrij goed, maar werden alleen maar matiger.
Watanabe en Ahmed kunnen alleen met rechts opbouwen, dat maakte het heel makkelijk om de passlijnen in te sluiten.quote:Op donderdag 2 juli 2026 19:53 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Watanabe vind ik nog steeds wel prima eigenlijk. Kan alleen niet zo goed met Ahmed, dan heb je er twee achterin die aan de bal niet best zijn. Als ik de verhalen moet geloven is die Marmol juist wel een voetballende verdediger, dan is dat samen met Watanabe een prima duo wat mij betreft.
Daar piekte hij ruim voor zijn blessure op en dat had je er echt nooit voor gekregenquote:Op donderdag 2 juli 2026 17:22 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Piekte op transfermarkt op 12 miljoen, staat nu nog op 5, als hij er geen klote meer van kan zal dat nog verder inzakken.
Klopt, maar vond hem alsnog wel een miljoentje of 7, 8 waard, zou zonde zijn als dat verdampt.quote:Op donderdag 2 juli 2026 22:23 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Daar piekte hij ruim voor zijn blessure op en dat had je er echt nooit voor gekregen
Beelen maar 7/8 miljoen waard op zijn hoogtepunt? Er waren zelfs PL clubs geïnteresseerd. Waarom zou die maar zo weinig waard zijn geweest?quote:Op donderdag 2 juli 2026 22:36 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Klopt, maar vond hem alsnog wel een miljoentje of 7, 8 waard, zou zonde zijn als dat verdampt.
Ik bedoelde pre-blessure, toen was hij alleen tijdje redelijk uit vorm.quote:Op donderdag 2 juli 2026 23:03 schreef CR7 het volgende:
[..]
Beelen maar 7/8 miljoen waard op zijn hoogtepunt? Er waren zelfs PL clubs geïnteresseerd. Waarom zou die maar zo weinig waard zijn geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |