abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221088295

PROGRAMMA 2026-2027
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GEDRAGSREGELS IN DIT TOPIC
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 19 juni 2026 @ 15:27:31 #2
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221088815
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 14:22 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Met rugnummer 34.

@:Caland geniet.
Beweeg je wenkbrauw als je Karel heet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221089592
Eerst een kut trainer en nu een 27-jarige geflopte Belg zonder restwaarde die er niks van heeft gebakken in Frankrijk. Zo te zien hebben we de Belgische Martin v Geel ontdekt _O_
blablablabla
pi_221089804
Dat dikke transfermannetje wordt hier verguisd, maar het is wel knap dat hij zo vaak een scoop heeft. Martijn Krabbendam en Mikos Gouka zouden zich ervoor moeten schamen dat ze minder contacten hebben dan een willekeurig twitter mannetje.
  vrijdag 19 juni 2026 @ 17:18:12 #5
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221089839
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 17:15 schreef bbuddybb het volgende:
Dat dikke transfermannetje wordt hier verguisd, maar het is wel knap dat hij zo vaak een scoop heeft. Martijn Krabbendam en Mikos Gouka zouden zich ervoor moeten schamen dat ze minder contacten hebben dan een willekeurig twitter mannetje.
Zij bedienen gewoon een compleet ander verdienmodel dan obsessief elk gerucht naar buiten willen brengen
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 19 juni 2026 @ 18:42:03 #6
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_221090408
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 16:50 schreef Elan het volgende:
Eerst een kut trainer en nu een 27-jarige geflopte Belg zonder restwaarde die er niks van heeft gebakken in Frankrijk. Zo te zien hebben we de Belgische Martin v Geel ontdekt _O_
:')
pi_221090545
Bekijk deze YouTube-video

Een van de weinige Oostenrijkers die op een bordes het volk toespraken die ik wel kon waarderen. De Apotheker _O_
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_221090759
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 17:15 schreef bbuddybb het volgende:
Dat zijn journalisten die nog wel wat aan hun contacten willen hebben.

En echte journalistiek bedrijven natuurlijk.
  vrijdag 19 juni 2026 @ 20:00:54 #9
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221090920
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 17:18 schreef Caland het volgende:

[..]
Zij bedienen gewoon een compleet ander verdienmodel dan obsessief elk gerucht naar buiten willen brengen
Uit het podcastje bleek ook dat Krabbendam wel wist dat Rigaux ging komen, voordat ZKA het gerucht de wereld in slingerde.

Het is echte journalisten vergelijken met juice channels. Waarbij Krabbendam ook nog wel leuk kan kletsen. In het schrijven is ie iets minder goed.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_221091534
Zap net ff langs VS - Australië, moet zeggen dat die Bos toch wel een alleraardigste transfer is, zeker in het licht van alle skepsis rond deze nogal bizar verlopen transfer.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_221092290
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 16:50 schreef Elan het volgende:
Elan kijk eens dom

Ja ho maar
pi_221092356
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 20:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Uit het podcastje bleek ook dat Krabbendam wel wist dat Rigaux ging komen, voordat ZKA het gerucht de wereld in slingerde.

Het is echte journalisten vergelijken met juice channels. Waarbij Krabbendam ook nog wel leuk kan kletsen. In het schrijven is ie iets minder goed.
Jij bent niet onder de indruk van zijn butterfly-effect stukjes proza? :{
pi_221092751
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 21:49 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Elan kijk eens dom

Ja ho maar
Ah het naïeve kutje heeft er weer blind vertrouwen in.
Gaat toch nooit lukken man met Gio AIDSbal.
Waar wedden we op dat dit seizoen wederom een deceptie gaat worden?
blablablabla
pi_221092875
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 22:17 schreef Elan het volgende:

[..]
Ik vind het grenzeloze vertrouwen in de tactische capaciteiten van Sipke wel kneuterig. Die man is een veldtrainer. Iemand die ideeën kan vertalen naar oefenvormen.
pi_221092906
Overigens is van Bronckhorst underrated.
pi_221093823
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 22:23 schreef Wotte het volgende:

[..]
het grenzeloze vertrouwen
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_221095095
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 22:17 schreef Elan het volgende:

[..]
Oké man
pi_221095211
quote:

[..]
Ik vind het grenzeloze vertrouwen in de tactische capaciteiten van Sipke wel kneuterig. Die man is een veldtrainer. Iemand die ideeën kan vertalen naar oefenvormen.
En camerabeelden :)
Verder eens hoor.
pi_221095627
quote:

[..]
Gio is altijd alles of niets, bij Besiktas begon hij alleraardigst om daarna de slechtste reeks in de geschiedenis daar neer te zetten en ontslagen te worden. Hier ook 7x op rij verliezen en vervolgens kampioen om er in het daaropvolgende seizoen weer niks van te bakken. Bij Rangers was het ook helemaal niks.

Met de nieuwe beleidsbepalers had ik zo gehoopt dat er een frisse wind zou gaan waaien en er een trainer zou komen die past bij de visie en data-analyse op basis waarvan Robin is ontslagen. In plaats daarvan komen ze bij fucking Gio uit. Hoe dan?
blablablabla
pi_221095689
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 09:36 schreef Elan het volgende:

[..]
Gio is altijd alles of niets, bij Besiktas begon hij alleraardigst om daarna de slechtste reeks in de geschiedenis daar neer te zetten en ontslagen te worden. Hier ook 7x op rij verliezen en vervolgens kampioen om er in het daaropvolgende seizoen weer niks van te bakken. Bij Rangers was het ook helemaal niks.

Met de nieuwe beleidsbepalers had ik zo gehoopt dat er een frisse wind zou gaan waaien en er een trainer zou komen die past bij de visie en data-analyse op basis waarvan Robin is ontslagen. In plaats daarvan komen ze bij fucking Gio uit. Hoe dan?
Ga er maar aan staan, binnen een paar weken een juiste vervanger vinden. Dit ligt bij ten Kloese, die van Persie weigerde te ontslaan. Ze hebben vast wel wat geprobeerd, maar je moet nou eenmaal snel gaan starten.
Ik vind dat er veel te zwaar gekeken wordt terwijl de Belg niet zo'n eerlijke hand met kaarten toegespeeld heeft gekregen.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_221095770
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 09:44 schreef Cara het volgende:

[..]
Ga er maar aan staan, binnen een paar weken een juiste vervanger vinden. Dit ligt bij ten Kloese, die van Persie weigerde te ontslaan. Ze hebben vast wel wat geprobeerd, maar je moet nou eenmaal snel gaan starten.
Ik vind dat er veel te zwaar gekeken wordt terwijl de Belg niet zo'n eerlijke hand met kaarten toegespeeld heeft gekregen.
Wie hebben ze geprobeerd dan behalve targets doe onhaalbaar zijn? Maar als nog, als je als staf een bepaald systeem voor ogen hebt met aanvallend en verzorgd voetbal inclusief een data-analyse begrijp ik niet zo goed hoe je bij Gio uit komt. Schreuder had een veel logische keuze geweest. Of bij wijze van spreken Berend Opmaat van FC Dendermonde die wij verder totaal niet kennen maar wel speelt zoals zij vanuit hun analyse voor ogen hebben.
blablablabla
  zaterdag 20 juni 2026 @ 09:58:19 #22
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221095792
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 09:55 schreef Elan het volgende:

[..]
Wie hebben ze geprobeerd dan behalve targets doe onhaalbaar zijn? Maar als nog, als je als staf een bepaald systeem voor ogen hebt met aanvallend en verzorgd voetbal inclusief een data-analyse begrijp ik niet zo goed hoe je bij Gio uit komt. Schreuder had een veel logischere keuze geweest.
Tokkie Dick die kamikazevoetbal speelt in een compleet ander systeem en met andere principes dan waar de gehele jeugdopleiding op is ingericht zou ik ook niet direct heel logisch vinden.

Die werd in een vrij cruciale pot zelfs voor lul gezet door Van Persie
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221096204
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 09:58 schreef Caland het volgende:

[..]
Tokkie Dick die kamikazevoetbal speelt in een compleet ander systeem en met andere principes dan waar de gehele jeugdopleiding op is ingericht zou ik ook niet direct heel logisch vinden.

Die werd in een vrij cruciale pot zelfs voor lul gezet door Van Persie
Slot speelt net zo goed kamikaze voetbal. En als bij een club als Feyenoord principes van hoog druk zetten en dominant aanvallend voetbal geen wezenlijk onderdeel zijn van je jeugdfilosofie mag daar ook wel eens de bezem doorheen.

Je hebt Feyenoord ook gezien onder Gio, even los van de prijzen was het toch regelmatig kommer en kwel qua veldspel en niet om aan te gluren/doodsaai. Dat kunstje heeft hij daarna nog een paar keer herhaald bij andere clubs dus ik snap je optimisme niet zo.
blablablabla
pi_221096300
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 10:59 schreef Elan het volgende:

[..]
Slot speelt net zo goed kamikaze voetbal. En als bij een club als Feyenoord principes van hoog druk zetten en dominant aanvallend voetbal geen wezenlijk onderdeel zijn van je jeugdfilosofie mag daar ook wel eens de bezem doorheen.

Je hebt Feyenoord ook gezien onder Gio, even los van de prijzen was het toch regelmatig kommer en kwel qua veldspel en niet om aan te gluren/doodsaai. Dat kunstje heeft hij daarna nog een paar keer herhaald bij andere clubs dus ik snap je optimisme niet zo.
Er is niet eens zo sprake van optimisme, wel van realisme. Ik begrijp jouw pessimisme dan weer niet zo bijvoorbeeld.

Goede trainers liggen niet zo voor het oprapen, en ik zou ook oprecht niet met een naam kunnen komen die wel even naar Feyenoord zou willen komen. Gio is geen sexy keuze, maar als de gehele leiding het aanvallende voetbal waar we het over hebben ambieert en de selectie hier op aanpast scheelt dat natuurlijk al heel veel tov 2016.
pi_221099483
Een voordeel is in ieder geval dat Gio niet meer Bilal na een uur in kan brengen.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_221099509
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 18:33 schreef De_Kraam het volgende:
Een voordeel is in ieder geval dat Gio niet meer Bilal na een uur in kan brengen.
Nu is het Borges, Sliti of Slory.

Nee, geef dan toch maar Bilal.
pi_221099993
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 10:59 schreef Elan het volgende:

[..]
Slot speelt net zo goed kamikaze voetbal.
:') :') :')

quote:
En als bij een club als Feyenoord principes van hoog druk zetten en dominant aanvallend voetbal geen wezenlijk onderdeel zijn van je jeugdfilosofie mag daar ook wel eens de bezem doorheen.

quote:
, even los van de prijzen

quote:
was het toch regelmatig kommer en kwel qua veldspel en niet om aan te gluren/doodsaai. Dat kunstje heeft hij daarna nog een paar keer herhaald bij andere clubs dus ik snap je optimisme niet zo.

.

pi_221100004
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 11:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Er is niet eens zo sprake van optimisme, wel van realisme. Ik begrijp jouw pessimisme dan weer niet zo bijvoorbeeld.

Goede trainers liggen niet zo voor het oprapen, en ik zou ook oprecht niet met een naam kunnen komen die wel even naar Feyenoord zou willen komen. Gio is geen sexy keuze, maar als de gehele leiding het aanvallende voetbal waar we het over hebben ambieert en de selectie hier op aanpast scheelt dat natuurlijk al heel veel tov 2016.
Wederom eens met je realistische beschouwing, het moet niet gekker worden.
pi_221100012
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 19:09 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Wederom eens met je realistische beschouwing, het moet niet gekker worden.
Toch jammer hoe 1 spits ons zo uitelkaar kan drijven.
pi_221100529
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 19:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Toch jammer hoe 1 spits ons zo uitelkaar kan drijven.
Heeft gedaan wat hij moest doen maar is echt veel, veel, veeeeeel te matig voor het niveau dat we moeten nastreven, dat is alles.

Had één redelijke periode.

Kijk er naar uit dat een of andere club erin tuint en ons van deze kat in de zak af helpt.

We hebben er genoeg die we niet kwijt gaan raken helaas, die een soortgelijk bedrag hebben gekost.
pi_221102541
Summerville snoert ondertussen weer wat mondjes.
blablablabla
pi_221102659
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 11:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]

Oh ik ook niet maar het is toch ook niet onze taak om met geschikte kandidaten op de proppen te komen ?

Gio is een held maar hij laat zijn ploegen doorgaans toch geen verzorgd en aanvallend voetbal spelen.
blablablabla
  zaterdag 20 juni 2026 @ 23:28:44 #33
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221104678
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 18:33 schreef De_Kraam het volgende:

Dat ‘probleem’ zijn ze aan het oplossen
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_221105381
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:52 schreef Elan het volgende:
Nederlands elftal is ook niet relevant voor ons. Lekker boeiend. Mooi eruit vliegen in de groepsfase, zijn we van al die klote vlaggetjes, versierde straten en stomme reclames af.

Kwaliteiten van summerville werden ook niet onderschat door Feyenoord, zijn gedrag met zijn familie was het probleem.
pi_221105509
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:52 schreef Elan het volgende:
Je gelijk willen halen met Summerville dan ben je echt een troll. :')
pi_221105731
Ueda

+ 5 miljoen
pi_221105806
Nog een assist en goal.

Laten we er +4 miljoen bij doen per actie.
pi_221105870
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 07:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ueda

+ 5 miljoen
Totaal onzichtbaar tegen Nederland (subtop) en tegen een pakweg RKC van het mondiale voetbal scoort hij weer

Waar kennen we dat ook alweer van. Oh ja. Ayase Ueda.

Altijd fijn als de voetbalwetten blijven kloppen.
pi_221105896
Jaaaaa nu ook Ueda 55 miljoen waard!!

Nog maar eens de bevestiging dat dit (tot nu toe) het WK van de Feyenoorders is.

_O_

[ Bericht 22% gewijzigd door CR7 op 21-06-2026 08:41:09 ]
  zondag 21 juni 2026 @ 09:02:04 #40
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_221105962
Doelpunten op een WK tellen altijd lekker mee voor de prijs. Die is weer wat gestegen :)
pi_221106036
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 09:02 schreef fetX het volgende:
Doelpunten op een WK tellen altijd lekker mee voor de prijs. Die is weer wat gestegen :)
Hoop zo ontzettend dat we een paar van die matige voetballers voor top dollar gaan verkopen, in de stijl zoals ajax dat jaren deed.

Ueda en hwang voor 35 miljoen totaal, spelers die echt 5 miljoen waarde vertegenwoordigden voor het mondiale voetbal compleet ontspoorde qua financiën.
pi_221106071
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 08:15 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Totaal onzichtbaar tegen Nederland (subtop) en tegen een pakweg RKC van het mondiale voetbal scoort hij weer

Net als de voetbalwet, de Premier League betaalt wel wat extra.

Wees toch blij
pi_221106088
twitter

Everton belt.
pi_221106205
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 03:41 schreef CR7 het volgende:

[..]
Je gelijk willen halen met Summerville dan ben je echt een troll. :')
Ik heb toch echt wat mensen hier horen zeggen dat hij er vrij weinig van kon.
blablablabla
pi_221106210
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 01:35 schreef ...TomTom het volgende:

[..]
Nederlands elftal is ook niet relevant voor ons. Lekker boeiend. Mooi eruit vliegen in de groepsfase, zijn we van al die klote vlaggetjes, versierde straten en stomme reclames af.

Kwaliteiten van summerville werden ook niet onderschat door Feyenoord, zijn gedrag met zijn familie was het probleem.
Hij is niet weg gegaan vanwege zijn gedrag uiteindelijk maar geen uitzicht op een basisplek.
blablablabla
pi_221106222
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 10:16 schreef Elan het volgende:

[..]
Hij is niet weg gegaan vanwege zijn gedrag uiteindelijk maar geen uitzicht op een basisplek.
Toen hij tijdelijk werd weggestuurd vanwege dat voorval met zijn broer en Knoester had hij nog een 2,5 jarig contract? Feyenoord had natuurlijk weinig keus, maar vanaf toen wist je al dat een verlenging lastig ging worden.
  zondag 21 juni 2026 @ 10:48:50 #47
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221106350
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 10:16 schreef Elan het volgende:

[..]
Ik heb toch echt wat mensen hier horen zeggen dat hij er vrij weinig van kon.
Ik heb ook wel eens iemand horen zeggen dat je beter door kon gaan met Advocaat dan Slot aan te stellen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221106462
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 08:15 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]

Nou en, scoren op een wk telt gewoon. Als Kane, Haaland of Mbappe er 2 inschieten tegen pak em beet Oezbekistan of Qatar vind ook iedereen het geweldig.

Als je als spits 2 goals en een assist hebt op een wk tikt dat gewoon aan. Levert extra knaken op straks.
pi_221106570
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 09:28 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Hoop zo ontzettend dat we een paar van die matige voetballers voor top dollar gaan verkopen, in de stijl zoals ajax dat jaren deed.

Ueda en hwang voor 35 miljoen totaal, spelers die echt 5 miljoen waarde vertegenwoordigden voor het mondiale voetbal compleet ontspoorde qua financiën.
Hwang was eerste seizoen echt een sterkhouder hoor. Ik zie die onder een andere trainer nog wel opbloeien. Maar goed, Feyenoord wil hem blijkbaar verkopen.

Van mij persoonlijk zouden Moder en Hwang niet weg hoeven.
pi_221106589
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 11:24 schreef ...TomTom het volgende:

[..]
Hwang was eerste seizoen echt een sterkhouder hoor.
Je hebt wel vaker spelers die een seizoen ineens excelleren. Gast is blessuregevoelig en speelt op een positie die te dichtbevolkt is met betere alternatieven.

Lekker doorselecteren en je centen tellen als je hem kan verkopen, kerel is 30 bij aanvang van het nieuwe seizoen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')