Nu is het Borges, Sliti of Slory.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 18:33 schreef De_Kraam het volgende:
Een voordeel is in ieder geval dat Gio niet meer Bilal na een uur in kan brengen.
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 10:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Slot speelt net zo goed kamikaze voetbal.
quote:En als bij een club als Feyenoord principes van hoog druk zetten en dominant aanvallend voetbal geen wezenlijk onderdeel zijn van je jeugdfilosofie mag daar ook wel eens de bezem doorheen.
quote:, even los van de prijzen
quote:was het toch regelmatig kommer en kwel qua veldspel en niet om aan te gluren/doodsaai. Dat kunstje heeft hij daarna nog een paar keer herhaald bij andere clubs dus ik snap je optimisme niet zo.
Wederom eens met je realistische beschouwing, het moet niet gekker worden.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 11:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Er is niet eens zo sprake van optimisme, wel van realisme. Ik begrijp jouw pessimisme dan weer niet zo bijvoorbeeld.
Goede trainers liggen niet zo voor het oprapen, en ik zou ook oprecht niet met een naam kunnen komen die wel even naar Feyenoord zou willen komen. Gio is geen sexy keuze, maar als de gehele leiding het aanvallende voetbal waar we het over hebben ambieert en de selectie hier op aanpast scheelt dat natuurlijk al heel veel tov 2016.
Toch jammer hoe 1 spits ons zo uitelkaar kan drijven.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:09 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Wederom eens met je realistische beschouwing, het moet niet gekker worden.
Heeft gedaan wat hij moest doen maar is echt veel, veel, veeeeeel te matig voor het niveau dat we moeten nastreven, dat is alles.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 19:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Toch jammer hoe 1 spits ons zo uitelkaar kan drijven.
Oh ik ook niet maar het is toch ook niet onze taak om met geschikte kandidaten op de proppen te komen ?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 11:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Er is niet eens zo sprake van optimisme, wel van realisme. Ik begrijp jouw pessimisme dan weer niet zo bijvoorbeeld.
Goede trainers liggen niet zo voor het oprapen, en ik zou ook oprecht niet met een naam kunnen komen die wel even naar Feyenoord zou willen komen. Gio is geen sexy keuze, maar als de gehele leiding het aanvallende voetbal waar we het over hebben ambieert en de selectie hier op aanpast scheelt dat natuurlijk al heel veel tov 2016.
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 18:33 schreef De_Kraam het volgende:
Een voordeel is in ieder geval dat Gio niet meer Bilal na een uur in kan brengen.
Nederlands elftal is ook niet relevant voor ons. Lekker boeiend. Mooi eruit vliegen in de groepsfase, zijn we van al die klote vlaggetjes, versierde straten en stomme reclames af.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:52 schreef Elan het volgende:
Summerville snoert ondertussen weer wat mondjes.
Je gelijk willen halen met Summerville dan ben je echt een troll.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 20:52 schreef Elan het volgende:
Summerville snoert ondertussen weer wat mondjes.
Totaal onzichtbaar tegen Nederland (subtop) en tegen een pakweg RKC van het mondiale voetbal scoort hij weerquote:
Hoop zo ontzettend dat we een paar van die matige voetballers voor top dollar gaan verkopen, in de stijl zoals ajax dat jaren deed.quote:Op zondag 21 juni 2026 09:02 schreef fetX het volgende:
Doelpunten op een WK tellen altijd lekker mee voor de prijs. Die is weer wat gestegen
Net als de voetbalwet, de Premier League betaalt wel wat extra.quote:Op zondag 21 juni 2026 08:15 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Totaal onzichtbaar tegen Nederland (subtop) en tegen een pakweg RKC van het mondiale voetbal scoort hij weer
Waar kennen we dat ook alweer van. Oh ja. Ayase Ueda.
Altijd fijn als de voetbalwetten blijven kloppen.
Ik heb toch echt wat mensen hier horen zeggen dat hij er vrij weinig van kon.quote:Op zondag 21 juni 2026 03:41 schreef CR7 het volgende:
[..]
Je gelijk willen halen met Summerville dan ben je echt een troll.
Hij is niet weg gegaan vanwege zijn gedrag uiteindelijk maar geen uitzicht op een basisplek.quote:Op zondag 21 juni 2026 01:35 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Nederlands elftal is ook niet relevant voor ons. Lekker boeiend. Mooi eruit vliegen in de groepsfase, zijn we van al die klote vlaggetjes, versierde straten en stomme reclames af.
Kwaliteiten van summerville werden ook niet onderschat door Feyenoord, zijn gedrag met zijn familie was het probleem.
Toen hij tijdelijk werd weggestuurd vanwege dat voorval met zijn broer en Knoester had hij nog een 2,5 jarig contract? Feyenoord had natuurlijk weinig keus, maar vanaf toen wist je al dat een verlenging lastig ging worden.quote:Op zondag 21 juni 2026 10:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij is niet weg gegaan vanwege zijn gedrag uiteindelijk maar geen uitzicht op een basisplek.
Ik heb ook wel eens iemand horen zeggen dat je beter door kon gaan met Advocaat dan Slot aan te stellen.quote:Op zondag 21 juni 2026 10:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik heb toch echt wat mensen hier horen zeggen dat hij er vrij weinig van kon.
Nou en, scoren op een wk telt gewoon. Als Kane, Haaland of Mbappe er 2 inschieten tegen pak em beet Oezbekistan of Qatar vind ook iedereen het geweldig.quote:Op zondag 21 juni 2026 08:15 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Totaal onzichtbaar tegen Nederland (subtop) en tegen een pakweg RKC van het mondiale voetbal scoort hij weer
Waar kennen we dat ook alweer van. Oh ja. Ayase Ueda.
Altijd fijn als de voetbalwetten blijven kloppen.
Hwang was eerste seizoen echt een sterkhouder hoor. Ik zie die onder een andere trainer nog wel opbloeien. Maar goed, Feyenoord wil hem blijkbaar verkopen.quote:Op zondag 21 juni 2026 09:28 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Hoop zo ontzettend dat we een paar van die matige voetballers voor top dollar gaan verkopen, in de stijl zoals ajax dat jaren deed.
Ueda en hwang voor 35 miljoen totaal, spelers die echt 5 miljoen waarde vertegenwoordigden voor het mondiale voetbal compleet ontspoorde qua financiën.
Je hebt wel vaker spelers die een seizoen ineens excelleren. Gast is blessuregevoelig en speelt op een positie die te dichtbevolkt is met betere alternatieven.quote:Op zondag 21 juni 2026 11:24 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Hwang was eerste seizoen echt een sterkhouder hoor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |