SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GEDRAGSREGELS IN DIT TOPICSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zij bedienen gewoon een compleet ander verdienmodel dan obsessief elk gerucht naar buiten willen brengenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 17:15 schreef bbuddybb het volgende:
Dat dikke transfermannetje wordt hier verguisd, maar het is wel knap dat hij zo vaak een scoop heeft. Martijn Krabbendam en Mikos Gouka zouden zich ervoor moeten schamen dat ze minder contacten hebben dan een willekeurig twitter mannetje.
quote:Op vrijdag 19 juni 2026 16:50 schreef Elan het volgende:
Eerst een kut trainer en nu een 27-jarige geflopte Belg zonder restwaarde die er niks van heeft gebakken in Frankrijk. Zo te zien hebben we de Belgische Martin v Geel ontdekt
Dat zijn journalisten die nog wel wat aan hun contacten willen hebben.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 17:15 schreef bbuddybb het volgende:
Dat dikke transfermannetje wordt hier verguisd, maar het is wel knap dat hij zo vaak een scoop heeft. Martijn Krabbendam en Mikos Gouka zouden zich ervoor moeten schamen dat ze minder contacten hebben dan een willekeurig twitter mannetje.
Uit het podcastje bleek ook dat Krabbendam wel wist dat Rigaux ging komen, voordat ZKA het gerucht de wereld in slingerde.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 17:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Zij bedienen gewoon een compleet ander verdienmodel dan obsessief elk gerucht naar buiten willen brengen
Elan kijk eens domquote:Op vrijdag 19 juni 2026 16:50 schreef Elan het volgende:
Eerst een kut trainer en nu een 27-jarige geflopte Belg zonder restwaarde die er niks van heeft gebakken in Frankrijk. Zo te zien hebben we de Belgische Martin v Geel ontdekt
Jij bent niet onder de indruk van zijn butterfly-effect stukjes proza?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Uit het podcastje bleek ook dat Krabbendam wel wist dat Rigaux ging komen, voordat ZKA het gerucht de wereld in slingerde.
Het is echte journalisten vergelijken met juice channels. Waarbij Krabbendam ook nog wel leuk kan kletsen. In het schrijven is ie iets minder goed.
Ah het naïeve kutje heeft er weer blind vertrouwen in.quote:
Ik vind het grenzeloze vertrouwen in de tactische capaciteiten van Sipke wel kneuterig. Die man is een veldtrainer. Iemand die ideeën kan vertalen naar oefenvormen.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Ah het naïeve kutje heeft er weer blind vertrouwen in.
Gaat toch nooit lukken man met Gio AIDSbal.
Waar wedden we op dat dit seizoen wederom een deceptie gaat worden?
Oké manquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Ah het naïeve kutje heeft er weer blind vertrouwen in.
Gaat toch nooit lukken man met Gio AIDSbal.
Waar wedden we op dat dit seizoen wederom een deceptie gaat worden?
En camerabeeldenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:23 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik vind het grenzeloze vertrouwen in de tactische capaciteiten van Sipke wel kneuterig. Die man is een veldtrainer. Iemand die ideeën kan vertalen naar oefenvormen.
Gio is altijd alles of niets, bij Besiktas begon hij alleraardigst om daarna de slechtste reeks in de geschiedenis daar neer te zetten en ontslagen te worden. Hier ook 7x op rij verliezen en vervolgens kampioen om er in het daaropvolgende seizoen weer niks van te bakken. Bij Rangers was het ook helemaal niks.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 22:23 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik vind het grenzeloze vertrouwen in de tactische capaciteiten van Sipke wel kneuterig. Die man is een veldtrainer. Iemand die ideeën kan vertalen naar oefenvormen.
Ga er maar aan staan, binnen een paar weken een juiste vervanger vinden. Dit ligt bij ten Kloese, die van Persie weigerde te ontslaan. Ze hebben vast wel wat geprobeerd, maar je moet nou eenmaal snel gaan starten.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 09:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Gio is altijd alles of niets, bij Besiktas begon hij alleraardigst om daarna de slechtste reeks in de geschiedenis daar neer te zetten en ontslagen te worden. Hier ook 7x op rij verliezen en vervolgens kampioen om er in het daaropvolgende seizoen weer niks van te bakken. Bij Rangers was het ook helemaal niks.
Met de nieuwe beleidsbepalers had ik zo gehoopt dat er een frisse wind zou gaan waaien en er een trainer zou komen die past bij de visie en data-analyse op basis waarvan Robin is ontslagen. In plaats daarvan komen ze bij fucking Gio uit. Hoe dan?
Wie hebben ze geprobeerd dan behalve targets doe onhaalbaar zijn? Maar als nog, als je als staf een bepaald systeem voor ogen hebt met aanvallend en verzorgd voetbal inclusief een data-analyse begrijp ik niet zo goed hoe je bij Gio uit komt. Schreuder had een veel logische keuze geweest. Of bij wijze van spreken Berend Opmaat van FC Dendermonde die wij verder totaal niet kennen maar wel speelt zoals zij vanuit hun analyse voor ogen hebben.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 09:44 schreef Cara het volgende:
[..]
Ga er maar aan staan, binnen een paar weken een juiste vervanger vinden. Dit ligt bij ten Kloese, die van Persie weigerde te ontslaan. Ze hebben vast wel wat geprobeerd, maar je moet nou eenmaal snel gaan starten.
Ik vind dat er veel te zwaar gekeken wordt terwijl de Belg niet zo'n eerlijke hand met kaarten toegespeeld heeft gekregen.
Tokkie Dick die kamikazevoetbal speelt in een compleet ander systeem en met andere principes dan waar de gehele jeugdopleiding op is ingericht zou ik ook niet direct heel logisch vinden.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 09:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Wie hebben ze geprobeerd dan behalve targets doe onhaalbaar zijn? Maar als nog, als je als staf een bepaald systeem voor ogen hebt met aanvallend en verzorgd voetbal inclusief een data-analyse begrijp ik niet zo goed hoe je bij Gio uit komt. Schreuder had een veel logischere keuze geweest.
Slot speelt net zo goed kamikaze voetbal. En als bij een club als Feyenoord principes van hoog druk zetten en dominant aanvallend voetbal geen wezenlijk onderdeel zijn van je jeugdfilosofie mag daar ook wel eens de bezem doorheen.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 09:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Tokkie Dick die kamikazevoetbal speelt in een compleet ander systeem en met andere principes dan waar de gehele jeugdopleiding op is ingericht zou ik ook niet direct heel logisch vinden.
Die werd in een vrij cruciale pot zelfs voor lul gezet door Van Persie
Er is niet eens zo sprake van optimisme, wel van realisme. Ik begrijp jouw pessimisme dan weer niet zo bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 10:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Slot speelt net zo goed kamikaze voetbal. En als bij een club als Feyenoord principes van hoog druk zetten en dominant aanvallend voetbal geen wezenlijk onderdeel zijn van je jeugdfilosofie mag daar ook wel eens de bezem doorheen.
Je hebt Feyenoord ook gezien onder Gio, even los van de prijzen was het toch regelmatig kommer en kwel qua veldspel en niet om aan te gluren/doodsaai. Dat kunstje heeft hij daarna nog een paar keer herhaald bij andere clubs dus ik snap je optimisme niet zo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |