Nee, omdat de zaakwaarnemer van Summerville via Jannes informatie lekte.quote:Op zondag 21 juni 2026 20:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Summerville ging toch gewoon weg vanwege het incident met Burger?
Als hij toch geen agressieprobleempjes had en zijn broer thuis had kunnen laten..
Hij werd al gestraft door verplicht verhuurd te worden aan Dordrecht, daarna was het geen issue meer inderdaad.quote:Op zondag 21 juni 2026 20:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, omdat de zaakwaarnemer van Summerville via Jannes informatie lekte.
Voor het incident met Knoester is hij in genade genomen.
Maar was het voor Summerville ook geen issue meer?quote:Op zondag 21 juni 2026 20:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij werd al gestraft door verplicht verhuurd te worden aan Dordrecht, daarna was het geen issue meer inderdaad.
Uitstekende vraag.quote:Op zondag 21 juni 2026 21:08 schreef CR7 het volgende:
[..]
Maar was het voor Summerville ook geen issue meer?
Vraag mij wel af in hoeverre dat aan de spelers zelf lag. Hwang was zelden in zijn carrière geblesseerd tot dat ene potje bij MVV. Moder had los van die zware knieblessure bij Brighton ook nooit blessures, en die hernia was de schuld van onze eigen medische staf.quote:Op zondag 21 juni 2026 23:12 schreef fetX het volgende:
Van Hwang en Moder wil je er wel minstens 1 verkopen en dan iemand anders voor terughalen. We moeten echt van het grote aandeel spelers af die blessuregevoelig zijn.
Het is wel opvallend. Kan sowieso geen kwaad om het trainingsveld eens te onderzoeken.quote:Op maandag 22 juni 2026 08:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vraag mij wel af in hoeverre dat aan de spelers zelf lag. Hwang was zelden in zijn carrière geblesseerd tot dat ene potje bij MVV. Moder had los van die zware knieblessure bij Brighton ook nooit blessures, en die hernia was de schuld van onze eigen medische staf.
Bij andere spelers ook, Steijn speelde bij Twente alles, bij ons voortdurend geblesseerd.
Eigenlijk hoop ik wel dat multitalent Moder blijft. Hwang vind ik eigenlijk ook een goede voetballer, maar die blijft me te lang kwakkelen en is bijna 30, denk en hoop dat die richting PL of evt Bundesliga trekt voor een leuk bedrag.quote:Op zondag 21 juni 2026 23:12 schreef fetX het volgende:
Van Hwang en Moder wil je er wel minstens 1 verkopen en dan iemand anders voor terughalen. We moeten echt van het grote aandeel spelers af die blessuregevoelig zijn.
Klinkt goed. Meestal zal een speler niet lang veel minder goals maken dan z'n xGquote:Op maandag 22 juni 2026 22:10 schreef Qarrad het volgende:
https://www.fr12.nl/nieuw(...)akkoord-met-westerlo
Principeakkoord met Westerlo over de komst van Ferri.
Die wordt vroeg dement, ben ik bang.quote:Op zondag 21 juni 2026 17:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Beste kopper van de wereld.
Heeft ie al aangifte gedaan?quote:Op zondag 21 juni 2026 20:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, omdat de zaakwaarnemer van Summerville via Jannes informatie lekte.
Voor het incident met Knoester is hij in genade genomen.
Ben je bekend met de speler Lex Immers?quote:Op maandag 22 juni 2026 22:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Klinkt goed. Meestal zal een speler niet lang veel minder goals maken dan z'n xG
Immers scoorde boven zijn Xg, daar was destijds een heel artikel overquote:Op dinsdag 23 juni 2026 07:03 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ben je bekend met de speler Lex Immers?
Ben het helemaal met je eens hoor, maar ik vind het te leuk om deze vraag te stellen
Ja daaaag! Dat kan toch niet maatquote:Op dinsdag 23 juni 2026 10:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Immers scoorde boven zijn Xg, daar was destijds een heel artikel over
(En zo ben ik aan die term geïntroduceerd)
quote:Op dinsdag 23 juni 2026 10:44 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ja daaaag! Dat kan toch niet maat
https://decorrespondent.n(...)59-1400-7f5c119d4289quote:Met de kansen die hij kreeg, had Immers dit seizoen 8,94 doelpunten moeten maken. Hij maakte er 9. Immers is dus verre van een kansenmisser – een verwijt dat behalve pers en publiek ook zijn eigen trainer hem maakt. ‘Zijn rendement kan en moet hoger,’ zei Ronald Koeman in het Algemeen Dagblad. Dat is dus de man die wordt betaald om Immers te beoordelen. Wie je wel een gebrek aan rendement zou kunnen verwijten, is de gelauwerde topscorer Pellè. Pellè kreeg kansen ter waarde van 21,8 goals, maar maakte ‘slechts’ 20 goals.
Welkom Ferri de Haan.quote:Op maandag 22 juni 2026 22:10 schreef Qarrad het volgende:
https://www.fr12.nl/nieuw(...)akkoord-met-westerlo
Principeakkoord met Westerlo over de komst van Ferri.
Ik heb 0:01 seconde nodig om te concluderen dat je wederom uit je nek lult.quote:Op woensdag 24 juni 2026 14:22 schreef Wotte het volgende:
Zoals jullie weten heb ik kijk op spitsen. Ik had 0:49 seconden nodig om te concluderen dat dit geen topper wordt.
Ik had 1 seconde nodig om te concluderen dat jij geen topper in de Nederlandse taal bent aangezien je zeer waarschijnlijk 49 seconden bedoelt.quote:Op woensdag 24 juni 2026 14:22 schreef Wotte het volgende:
Zoals jullie weten heb ik kijk op spitsen. Ik had 0:49 seconden nodig om te concluderen dat dit geen topper wordt.
Mijn eerste indruk is redelijk technisch begaafd voor zijn lengte maar motorisch best wel beperkt. Het oogt wat houterig, weinig souplesse. Snelheid is beperkt en de goals die ik tot nu toe heb gezien heeft hij een redelijk schot en lijkt een goede kopper.quote:Op woensdag 24 juni 2026 14:27 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik heb 0:01 seconde nodig om te concluderen dat je wederom uit je nek lult.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |