Ik spreek je niet tegen, hoop vooral dat het de hype compleet opklopt want een blinde kan nog zien dat die gozer niet gaat slagen in de Premier League (of elke andere willekeurige competitie beter dan de Nederlandse, waar hij ook al tekort komt).quote:Op zondag 21 juni 2026 11:07 schreef alopio het volgende:
[..]
Nou en, scoren op een wk telt gewoon. Als Kane, Haaland of Mbappe er 2 inschieten tegen pak em beet Oezbekistan of Qatar vind ook iedereen het geweldig.
Als je als spits 2 goals en een assist hebt op een wk tikt dat gewoon aan. Levert extra knaken op straks.
Dat is eerlijk gezegd veel ouder dan ik in mijn hoofd had.quote:Op zondag 21 juni 2026 11:26 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Je hebt wel vaker spelers die een seizoen ineens excelleren. Gast is blessuregevoelig en speelt op een positie die te dichtbevolkt is met betere alternatieven.
Lekker doorselecteren en je centen tellen als je hem kan verkopen, kerel is 30 bij aanvang van het nieuwe seizoen.
Het is erg fijn dat Ueda dit seizoen enorm veel scoort. Die kan echt nog wat opleveren. Maar tegen Nederland zag je hem dan weer geen seconde, en Tunesië is momenteel bedroevend slecht.quote:Op zondag 21 juni 2026 09:02 schreef fetX het volgende:
Doelpunten op een WK tellen altijd lekker mee voor de prijs. Die is weer wat gestegen
Ueda ook al 28 bij aanvang nieuwe seizoen.quote:Op zondag 21 juni 2026 11:31 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Dat is eerlijk gezegd veel ouder dan ik in mijn hoofd had.
Nouja, normaal zou de insteek moeten zijn als je een speler verkoopt dat je een jongere speler terug haalt die al redelijk op hetzelfde niveau zijn en minimaal en eigenlijk meer potentie hebben dan de desbetreffende speler. In dat opzicht heb je met Zechiël misschien wel al die speler in huis.
Maar voor een mooi bod is zo'n beetje alles wel te koop in de voetballerij.
Beetje respect voor de man die er hoogstpersoonlijk voor heeft gezorgd dat we volgend seizoen weer eens CL spelen.quote:Op zondag 21 juni 2026 10:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens iemand horen zeggen dat je beter door kon gaan met Advocaat dan Slot aan te stellen.
"Ineens".quote:Op zondag 21 juni 2026 11:26 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Je hebt wel vaker spelers die een seizoen ineens excelleren. Gast is blessuregevoelig en speelt op een positie die te dichtbevolkt is met betere alternatieven.
Lekker doorselecteren en je centen tellen als je hem kan verkopen, kerel is 30 bij aanvang van het nieuwe seizoen.
Prima speler alleen zijn fitheid blijft een probleem, maar dat kan van onze halve selectie gezegd worden. Hopelijk kunnen we die Peeters terughalen nu zijn dienstverband bij Liverpool voorbij is.quote:Op zondag 21 juni 2026 12:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
"Ineens".
Hij blonk al jaren uit bij Olympiakos en Rode Ster, ook in de Champions League.
Zeker.quote:Op zondag 21 juni 2026 12:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
"Ineens".
Hij blonk al jaren uit bij Olympiakos en Rode Ster, ook in de Champions League.
Het ging me puur om dat woordje alsof ie toevallig even goed was, was gewoon een uitstekende aankoop voor ons die matig uitpakt door die fitheidsproblemen.quote:Op zondag 21 juni 2026 15:00 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Zeker.
Bij Rode Ster en Olympiakos.
En dan vergeten we het leeftijds- en fitheidsargument even, argumenten die ik persoonlijk veel belangrijker vindt.
Hij is past his prime. En nu pak je misschien nog centen.
Enige logische conclusie is verkopen dus.
Ze zijn sowieso van plan om hem te verkopen toch?quote:Op zondag 21 juni 2026 15:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het ging me puur om dat woordje alsof ie toevallig even goed was, was gewoon een uitstekende aankoop voor ons die matig uitpakt door die fitheidsproblemen.
Ik weet niet hoeveel je er nu voor gaat vangen, maar ik zou hem niet tegen elke prijs verkopen.
Ze waren vorig jaar ook van plan om Zerrouki sowieso te verkopen en dat lukte ook niet. Er moet nog steeds een club komen die de vraagprijs wil betalen.quote:Op zondag 21 juni 2026 15:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ze zijn sowieso van plan om hem te verkopen toch?
En dat kan ik volledig begrijpen. Het is een heel druk baasje, daardoor lijkt het heel wat, maar aan zo'n kip zonder kop heb je uiteindelijk niet zoveel.
Je kan niet altijd zes gooien.quote:Op zondag 21 juni 2026 16:17 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik vind Ueda nog steeds een goede speler voor ons.
Maar goed, ik dacht ook dat Luka nog wat zou worden.
Maar te Kloese gooide wel erg weinig zes in die prijs/leeftijdscategorie.quote:
Jup. Cabral 2.0 dit dat alles. Aldus velen.quote:Op zondag 21 juni 2026 10:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik heb toch echt wat mensen hier horen zeggen dat hij er vrij weinig van kon.
quote:Op zondag 21 juni 2026 10:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens iemand horen zeggen dat je beter door kon gaan met Advocaat dan Slot aan te stellen.
Ik begrijp je punt hoor, maar tegen Nederland zag je ze natuurlijk allemaal nauwelijks. Werd nog gewisseld op het moment dat ze een beetje uit de loopgraven kwamen ook, tja, wat verwacht je dan…quote:Op zondag 21 juni 2026 11:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar tegen Nederland zag je hem dan weer geen seconde
Als hij na dit WK een enorme transfer maakt vangen wij wel een deel van de transfersom. Wel jammer dat het niet rechtstreeks vanuit Leeds is, toen hadden we ook nog een doorverkooppercentage.quote:Op zondag 21 juni 2026 20:15 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Jup. Cabral 2.0 dit dat alles. Aldus velen.
Ventje had in de jeugd wat probleempjes, maar had moeite om al jong door te breken en is gewoonweg onderschat. Kan gebeuren, maar wel lekker kut. Ondertussen 10x z’n transfersom waard.
Zonder doorverkoop komt dat op, wat is het, 3,5%?quote:Op zondag 21 juni 2026 20:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als hij na dit WK een enorme transfer maakt vangen wij wel een deel van de transfersom. Wel jammer dat het niet rechtstreeks vanuit Leeds is, toen hadden we ook nog een doorverkooppercentage.
Dat was Knoesterquote:Op zondag 21 juni 2026 20:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Summerville ging toch gewoon weg vanwege het incident met Burger?
Als hij toch geen agressieprobleempjes had en zijn broer thuis had kunnen laten..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |