abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221088295

PROGRAMMA 2026-2027
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GEDRAGSREGELS IN DIT TOPIC
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 19 juni 2026 @ 15:27:31 #2
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221088815
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 14:22 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Met rugnummer 34.

@:Caland geniet.
Beweeg je wenkbrauw als je Karel heet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221089592
Eerst een kut trainer en nu een 27-jarige geflopte Belg zonder restwaarde die er niks van heeft gebakken in Frankrijk. Zo te zien hebben we de Belgische Martin v Geel ontdekt _O_
blablablabla
pi_221089804
Dat dikke transfermannetje wordt hier verguisd, maar het is wel knap dat hij zo vaak een scoop heeft. Martijn Krabbendam en Mikos Gouka zouden zich ervoor moeten schamen dat ze minder contacten hebben dan een willekeurig twitter mannetje.
  vrijdag 19 juni 2026 @ 17:18:12 #5
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221089839
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 17:15 schreef bbuddybb het volgende:
Dat dikke transfermannetje wordt hier verguisd, maar het is wel knap dat hij zo vaak een scoop heeft. Martijn Krabbendam en Mikos Gouka zouden zich ervoor moeten schamen dat ze minder contacten hebben dan een willekeurig twitter mannetje.
Zij bedienen gewoon een compleet ander verdienmodel dan obsessief elk gerucht naar buiten willen brengen
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 19 juni 2026 @ 18:42:03 #6
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_221090408
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 16:50 schreef Elan het volgende:
Eerst een kut trainer en nu een 27-jarige geflopte Belg zonder restwaarde die er niks van heeft gebakken in Frankrijk. Zo te zien hebben we de Belgische Martin v Geel ontdekt _O_
:')
pi_221090545
Bekijk deze YouTube-video

Een van de weinige Oostenrijkers die op een bordes het volk toespraken die ik wel kon waarderen. De Apotheker _O_
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_221090759
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 17:15 schreef bbuddybb het volgende:
Dat zijn journalisten die nog wel wat aan hun contacten willen hebben.

En echte journalistiek bedrijven natuurlijk.
  vrijdag 19 juni 2026 @ 20:00:54 #9
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221090920
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 17:18 schreef Caland het volgende:

[..]
Zij bedienen gewoon een compleet ander verdienmodel dan obsessief elk gerucht naar buiten willen brengen
Uit het podcastje bleek ook dat Krabbendam wel wist dat Rigaux ging komen, voordat ZKA het gerucht de wereld in slingerde.

Het is echte journalisten vergelijken met juice channels. Waarbij Krabbendam ook nog wel leuk kan kletsen. In het schrijven is ie iets minder goed.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_221091534
Zap net ff langs VS - Australië, moet zeggen dat die Bos toch wel een alleraardigste transfer is, zeker in het licht van alle skepsis rond deze nogal bizar verlopen transfer.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_221092290
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 16:50 schreef Elan het volgende:
Elan kijk eens dom

Ja ho maar
pi_221092356
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 20:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Uit het podcastje bleek ook dat Krabbendam wel wist dat Rigaux ging komen, voordat ZKA het gerucht de wereld in slingerde.

Het is echte journalisten vergelijken met juice channels. Waarbij Krabbendam ook nog wel leuk kan kletsen. In het schrijven is ie iets minder goed.
Jij bent niet onder de indruk van zijn butterfly-effect stukjes proza? :{
pi_221092751
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 21:49 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Elan kijk eens dom

Ja ho maar
Ah het naïeve kutje heeft er weer blind vertrouwen in.
Gaat toch nooit lukken man met Gio AIDSbal.
Waar wedden we op dat dit seizoen wederom een deceptie gaat worden?
blablablabla
pi_221092875
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 22:17 schreef Elan het volgende:

[..]
Ik vind het grenzeloze vertrouwen in de tactische capaciteiten van Sipke wel kneuterig. Die man is een veldtrainer. Iemand die ideeën kan vertalen naar oefenvormen.
pi_221092906
Overigens is van Bronckhorst underrated.
pi_221093823
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 22:23 schreef Wotte het volgende:

[..]
het grenzeloze vertrouwen
pi_221095095
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 22:17 schreef Elan het volgende:

[..]
Oké man
pi_221095211
quote:

[..]
Ik vind het grenzeloze vertrouwen in de tactische capaciteiten van Sipke wel kneuterig. Die man is een veldtrainer. Iemand die ideeën kan vertalen naar oefenvormen.
En camerabeelden :)
Verder eens hoor.
pi_221095627
quote:

[..]
Gio is altijd alles of niets, bij Besiktas begon hij alleraardigst om daarna de slechtste reeks in de geschiedenis daar neer te zetten en ontslagen te worden. Hier ook 7x op rij verliezen en vervolgens kampioen om er in het daaropvolgende seizoen weer niks van te bakken. Bij Rangers was het ook helemaal niks.

Met de nieuwe beleidsbepalers had ik zo gehoopt dat er een frisse wind zou gaan waaien en er een trainer zou komen die past bij de visie en data-analyse op basis waarvan Robin is ontslagen. In plaats daarvan komen ze bij fucking Gio uit. Hoe dan?
blablablabla
pi_221095689
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 09:36 schreef Elan het volgende:

[..]
Gio is altijd alles of niets, bij Besiktas begon hij alleraardigst om daarna de slechtste reeks in de geschiedenis daar neer te zetten en ontslagen te worden. Hier ook 7x op rij verliezen en vervolgens kampioen om er in het daaropvolgende seizoen weer niks van te bakken. Bij Rangers was het ook helemaal niks.

Met de nieuwe beleidsbepalers had ik zo gehoopt dat er een frisse wind zou gaan waaien en er een trainer zou komen die past bij de visie en data-analyse op basis waarvan Robin is ontslagen. In plaats daarvan komen ze bij fucking Gio uit. Hoe dan?
Ga er maar aan staan, binnen een paar weken een juiste vervanger vinden. Dit ligt bij ten Kloese, die van Persie weigerde te ontslaan. Ze hebben vast wel wat geprobeerd, maar je moet nou eenmaal snel gaan starten.
Ik vind dat er veel te zwaar gekeken wordt terwijl de Belg niet zo'n eerlijke hand met kaarten toegespeeld heeft gekregen.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_221095770
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 09:44 schreef Cara het volgende:

[..]
Ga er maar aan staan, binnen een paar weken een juiste vervanger vinden. Dit ligt bij ten Kloese, die van Persie weigerde te ontslaan. Ze hebben vast wel wat geprobeerd, maar je moet nou eenmaal snel gaan starten.
Ik vind dat er veel te zwaar gekeken wordt terwijl de Belg niet zo'n eerlijke hand met kaarten toegespeeld heeft gekregen.
Wie hebben ze geprobeerd dan behalve targets doe onhaalbaar zijn? Maar als nog, als je als staf een bepaald systeem voor ogen hebt met aanvallend en verzorgd voetbal inclusief een data-analyse begrijp ik niet zo goed hoe je bij Gio uit komt. Schreuder had een veel logische keuze geweest. Of bij wijze van spreken Berend Opmaat van FC Dendermonde die wij verder totaal niet kennen maar wel speelt zoals zij vanuit hun analyse voor ogen hebben.
blablablabla
  zaterdag 20 juni 2026 @ 09:58:19 #22
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221095792
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 09:55 schreef Elan het volgende:

[..]
Wie hebben ze geprobeerd dan behalve targets doe onhaalbaar zijn? Maar als nog, als je als staf een bepaald systeem voor ogen hebt met aanvallend en verzorgd voetbal inclusief een data-analyse begrijp ik niet zo goed hoe je bij Gio uit komt. Schreuder had een veel logischere keuze geweest.
Tokkie Dick die kamikazevoetbal speelt in een compleet ander systeem en met andere principes dan waar de gehele jeugdopleiding op is ingericht zou ik ook niet direct heel logisch vinden.

Die werd in een vrij cruciale pot zelfs voor lul gezet door Van Persie
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221096204
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 09:58 schreef Caland het volgende:

[..]
Tokkie Dick die kamikazevoetbal speelt in een compleet ander systeem en met andere principes dan waar de gehele jeugdopleiding op is ingericht zou ik ook niet direct heel logisch vinden.

Die werd in een vrij cruciale pot zelfs voor lul gezet door Van Persie
Slot speelt net zo goed kamikaze voetbal. En als bij een club als Feyenoord principes van hoog druk zetten en dominant aanvallend voetbal geen wezenlijk onderdeel zijn van je jeugdfilosofie mag daar ook wel eens de bezem doorheen.

Je hebt Feyenoord ook gezien onder Gio, even los van de prijzen was het toch regelmatig kommer en kwel qua veldspel en niet om aan te gluren/doodsaai. Dat kunstje heeft hij daarna nog een paar keer herhaald bij andere clubs dus ik snap je optimisme niet zo.
blablablabla
pi_221096300
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 10:59 schreef Elan het volgende:

[..]
Slot speelt net zo goed kamikaze voetbal. En als bij een club als Feyenoord principes van hoog druk zetten en dominant aanvallend voetbal geen wezenlijk onderdeel zijn van je jeugdfilosofie mag daar ook wel eens de bezem doorheen.

Je hebt Feyenoord ook gezien onder Gio, even los van de prijzen was het toch regelmatig kommer en kwel qua veldspel en niet om aan te gluren/doodsaai. Dat kunstje heeft hij daarna nog een paar keer herhaald bij andere clubs dus ik snap je optimisme niet zo.
Er is niet eens zo sprake van optimisme, wel van realisme. Ik begrijp jouw pessimisme dan weer niet zo bijvoorbeeld.

Goede trainers liggen niet zo voor het oprapen, en ik zou ook oprecht niet met een naam kunnen komen die wel even naar Feyenoord zou willen komen. Gio is geen sexy keuze, maar als de gehele leiding het aanvallende voetbal waar we het over hebben ambieert en de selectie hier op aanpast scheelt dat natuurlijk al heel veel tov 2016.
pi_221099483
Een voordeel is in ieder geval dat Gio niet meer Bilal na een uur in kan brengen.
pi_221099509
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 18:33 schreef De_Kraam het volgende:
Een voordeel is in ieder geval dat Gio niet meer Bilal na een uur in kan brengen.
Nu is het Borges, Sliti of Slory.

Nee, geef dan toch maar Bilal.
pi_221099993
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 10:59 schreef Elan het volgende:

[..]
Slot speelt net zo goed kamikaze voetbal.
:') :') :')

quote:
En als bij een club als Feyenoord principes van hoog druk zetten en dominant aanvallend voetbal geen wezenlijk onderdeel zijn van je jeugdfilosofie mag daar ook wel eens de bezem doorheen.

quote:
, even los van de prijzen

quote:
was het toch regelmatig kommer en kwel qua veldspel en niet om aan te gluren/doodsaai. Dat kunstje heeft hij daarna nog een paar keer herhaald bij andere clubs dus ik snap je optimisme niet zo.

.

pi_221100004
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 11:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Er is niet eens zo sprake van optimisme, wel van realisme. Ik begrijp jouw pessimisme dan weer niet zo bijvoorbeeld.

Goede trainers liggen niet zo voor het oprapen, en ik zou ook oprecht niet met een naam kunnen komen die wel even naar Feyenoord zou willen komen. Gio is geen sexy keuze, maar als de gehele leiding het aanvallende voetbal waar we het over hebben ambieert en de selectie hier op aanpast scheelt dat natuurlijk al heel veel tov 2016.
Wederom eens met je realistische beschouwing, het moet niet gekker worden.
pi_221100012
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 19:09 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Wederom eens met je realistische beschouwing, het moet niet gekker worden.
Toch jammer hoe 1 spits ons zo uitelkaar kan drijven.
pi_221100529
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 19:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Toch jammer hoe 1 spits ons zo uitelkaar kan drijven.
Heeft gedaan wat hij moest doen maar is echt veel, veel, veeeeeel te matig voor het niveau dat we moeten nastreven, dat is alles.

Had één redelijke periode.

Kijk er naar uit dat een of andere club erin tuint en ons van deze kat in de zak af helpt.

We hebben er genoeg die we niet kwijt gaan raken helaas, die een soortgelijk bedrag hebben gekost.
pi_221102541
Summerville snoert ondertussen weer wat mondjes.
blablablabla
pi_221102659
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 11:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]

Oh ik ook niet maar het is toch ook niet onze taak om met geschikte kandidaten op de proppen te komen ?

Gio is een held maar hij laat zijn ploegen doorgaans toch geen verzorgd en aanvallend voetbal spelen.
blablablabla
  zaterdag 20 juni 2026 @ 23:28:44 #33
474254 GurneyIsBestOke
pi_221104678
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 18:33 schreef De_Kraam het volgende:

Dat ‘probleem’ zijn ze aan het oplossen
pi_221105381
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:52 schreef Elan het volgende:
Nederlands elftal is ook niet relevant voor ons. Lekker boeiend. Mooi eruit vliegen in de groepsfase, zijn we van al die klote vlaggetjes, versierde straten en stomme reclames af.

Kwaliteiten van summerville werden ook niet onderschat door Feyenoord, zijn gedrag met zijn familie was het probleem.
pi_221105509
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 20:52 schreef Elan het volgende:
Je gelijk willen halen met Summerville dan ben je echt een troll. :')
pi_221105731
Ueda

+ 5 miljoen
pi_221105806
Nog een assist en goal.

Laten we er +4 miljoen bij doen per actie.
pi_221105870
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 07:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ueda

+ 5 miljoen
Totaal onzichtbaar tegen Nederland (subtop) en tegen een pakweg RKC van het mondiale voetbal scoort hij weer

Waar kennen we dat ook alweer van. Oh ja. Ayase Ueda.

Altijd fijn als de voetbalwetten blijven kloppen.
pi_221105896
Jaaaaa nu ook Ueda 55 miljoen waard!!

Nog maar eens de bevestiging dat dit (tot nu toe) het WK van de Feyenoorders is.

_O_

[ Bericht 22% gewijzigd door CR7 op 21-06-2026 08:41:09 ]
  zondag 21 juni 2026 @ 09:02:04 #40
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_221105962
Doelpunten op een WK tellen altijd lekker mee voor de prijs. Die is weer wat gestegen :)
pi_221106036
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 09:02 schreef fetX het volgende:
Doelpunten op een WK tellen altijd lekker mee voor de prijs. Die is weer wat gestegen :)
Hoop zo ontzettend dat we een paar van die matige voetballers voor top dollar gaan verkopen, in de stijl zoals ajax dat jaren deed.

Ueda en hwang voor 35 miljoen totaal, spelers die echt 5 miljoen waarde vertegenwoordigden voor het mondiale voetbal compleet ontspoorde qua financiën.
pi_221106071
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 08:15 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Totaal onzichtbaar tegen Nederland (subtop) en tegen een pakweg RKC van het mondiale voetbal scoort hij weer

Net als de voetbalwet, de Premier League betaalt wel wat extra.

Wees toch blij
pi_221106088
twitter

Everton belt.
pi_221106205
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 03:41 schreef CR7 het volgende:

[..]
Je gelijk willen halen met Summerville dan ben je echt een troll. :')
Ik heb toch echt wat mensen hier horen zeggen dat hij er vrij weinig van kon.
blablablabla
pi_221106210
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 01:35 schreef ...TomTom het volgende:

[..]
Nederlands elftal is ook niet relevant voor ons. Lekker boeiend. Mooi eruit vliegen in de groepsfase, zijn we van al die klote vlaggetjes, versierde straten en stomme reclames af.

Kwaliteiten van summerville werden ook niet onderschat door Feyenoord, zijn gedrag met zijn familie was het probleem.
Hij is niet weg gegaan vanwege zijn gedrag uiteindelijk maar geen uitzicht op een basisplek.
blablablabla
pi_221106222
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 10:16 schreef Elan het volgende:

[..]
Hij is niet weg gegaan vanwege zijn gedrag uiteindelijk maar geen uitzicht op een basisplek.
Toen hij tijdelijk werd weggestuurd vanwege dat voorval met zijn broer en Knoester had hij nog een 2,5 jarig contract? Feyenoord had natuurlijk weinig keus, maar vanaf toen wist je al dat een verlenging lastig ging worden.
  zondag 21 juni 2026 @ 10:48:50 #47
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221106350
quote:

[..]
Ik heb ook wel eens iemand horen zeggen dat je beter door kon gaan met Advocaat dan Slot aan te stellen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221106462
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 08:15 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]

Nou en, scoren op een wk telt gewoon. Als Kane, Haaland of Mbappe er 2 inschieten tegen pak em beet Oezbekistan of Qatar vind ook iedereen het geweldig.

Als je als spits 2 goals en een assist hebt op een wk tikt dat gewoon aan. Levert extra knaken op straks.
pi_221106570
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 09:28 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Hoop zo ontzettend dat we een paar van die matige voetballers voor top dollar gaan verkopen, in de stijl zoals ajax dat jaren deed.

Ueda en hwang voor 35 miljoen totaal, spelers die echt 5 miljoen waarde vertegenwoordigden voor het mondiale voetbal compleet ontspoorde qua financiën.
Hwang was eerste seizoen echt een sterkhouder hoor. Ik zie die onder een andere trainer nog wel opbloeien. Maar goed, Feyenoord wil hem blijkbaar verkopen.

Van mij persoonlijk zouden Moder en Hwang niet weg hoeven.
pi_221106589
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 11:24 schreef ...TomTom het volgende:

[..]
Hwang was eerste seizoen echt een sterkhouder hoor.
Je hebt wel vaker spelers die een seizoen ineens excelleren. Gast is blessuregevoelig en speelt op een positie die te dichtbevolkt is met betere alternatieven.

Lekker doorselecteren en je centen tellen als je hem kan verkopen, kerel is 30 bij aanvang van het nieuwe seizoen.
pi_221106594
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 11:07 schreef alopio het volgende:

[..]
Nou en, scoren op een wk telt gewoon. Als Kane, Haaland of Mbappe er 2 inschieten tegen pak em beet Oezbekistan of Qatar vind ook iedereen het geweldig.

Als je als spits 2 goals en een assist hebt op een wk tikt dat gewoon aan. Levert extra knaken op straks.
Ik spreek je niet tegen, hoop vooral dat het de hype compleet opklopt want een blinde kan nog zien dat die gozer niet gaat slagen in de Premier League (of elke andere willekeurige competitie beter dan de Nederlandse, waar hij ook al tekort komt).
pi_221106615
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 11:26 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Je hebt wel vaker spelers die een seizoen ineens excelleren. Gast is blessuregevoelig en speelt op een positie die te dichtbevolkt is met betere alternatieven.

Lekker doorselecteren en je centen tellen als je hem kan verkopen, kerel is 30 bij aanvang van het nieuwe seizoen.
Dat is eerlijk gezegd veel ouder dan ik in mijn hoofd had.
Nouja, normaal zou de insteek moeten zijn als je een speler verkoopt dat je een jongere speler terug haalt die al redelijk op hetzelfde niveau zijn en minimaal en eigenlijk meer potentie hebben dan de desbetreffende speler. In dat opzicht heb je met Zechiël misschien wel al die speler in huis.

Maar voor een mooi bod is zo'n beetje alles wel te koop in de voetballerij.
  zondag 21 juni 2026 @ 11:43:59 #53
474254 GurneyIsBestOke
pi_221106921
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 09:02 schreef fetX het volgende:
Het is erg fijn dat Ueda dit seizoen enorm veel scoort. Die kan echt nog wat opleveren. Maar tegen Nederland zag je hem dan weer geen seconde, en Tunesië is momenteel bedroevend slecht.

Hij heeft echt wel kwaliteiten, vooral in de lucht. Maar het is toch ook wel de eerste ‘goede’ speler van ons die ik voor een mooi bedrag zou verkopen. Ik denk ook dat de rest van de ploeg (net name Steijn) meer kan met een speler die makkelijk de bal vasthoudt.
pi_221106931
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 11:31 schreef ...TomTom het volgende:

[..]
Dat is eerlijk gezegd veel ouder dan ik in mijn hoofd had.
Nouja, normaal zou de insteek moeten zijn als je een speler verkoopt dat je een jongere speler terug haalt die al redelijk op hetzelfde niveau zijn en minimaal en eigenlijk meer potentie hebben dan de desbetreffende speler. In dat opzicht heb je met Zechiël misschien wel al die speler in huis.

Maar voor een mooi bod is zo'n beetje alles wel te koop in de voetballerij.
Ueda ook al 28 bij aanvang nieuwe seizoen.

#ALLESWEG
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 12:07:11 #55
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221107294
Ueda wederom mondjes gesnoerd.
What can change the nature of a man?
pi_221107738
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 10:48 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik heb ook wel eens iemand horen zeggen dat je beter door kon gaan met Advocaat dan Slot aan te stellen.
Beetje respect voor de man die er hoogstpersoonlijk voor heeft gezorgd dat we volgend seizoen weer eens CL spelen.
blablablabla
  zondag 21 juni 2026 @ 12:50:31 #57
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_221107980
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 11:26 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]

"Ineens".

Hij blonk al jaren uit bij Olympiakos en Rode Ster, ook in de Champions League.
pi_221108696
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 12:50 schreef hhh38 het volgende:

[..]
"Ineens".

Prima speler alleen zijn fitheid blijft een probleem, maar dat kan van onze halve selectie gezegd worden. Hopelijk kunnen we die Peeters terughalen nu zijn dienstverband bij Liverpool voorbij is.
Al lijkt hij wellicht Arend Martijn te gaan volgen naar zijn nieuwe club anders was dit al in kannen en kruiken.

https://www.fr12.nl/nieuw(...)er-van-ruben-peeters
blablablabla
pi_221109089
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 12:50 schreef hhh38 het volgende:

[..]
"Ineens".

Zeker.

Bij Rode Ster en Olympiakos.

En dan vergeten we het leeftijds- en fitheidsargument even, argumenten die ik persoonlijk veel belangrijker vindt.

Hij is past his prime. En nu pak je misschien nog centen.

Enige logische conclusie is verkopen dus.
  zondag 21 juni 2026 @ 15:07:51 #60
262211 hhh38
pi_221109243
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:00 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Zeker.

Bij Rode Ster en Olympiakos.

En dan vergeten we het leeftijds- en fitheidsargument even, argumenten die ik persoonlijk veel belangrijker vindt.

Hij is past his prime. En nu pak je misschien nog centen.

Enige logische conclusie is verkopen dus.
Het ging me puur om dat woordje alsof ie toevallig even goed was, was gewoon een uitstekende aankoop voor ons die matig uitpakt door die fitheidsproblemen.

Ik weet niet hoeveel je er nu voor gaat vangen, maar ik zou hem niet tegen elke prijs verkopen.
  Moderator zondag 21 juni 2026 @ 15:11:07 #61
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_221109313
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:07 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Het ging me puur om dat woordje alsof ie toevallig even goed was, was gewoon een uitstekende aankoop voor ons die matig uitpakt door die fitheidsproblemen.

Ik weet niet hoeveel je er nu voor gaat vangen, maar ik zou hem niet tegen elke prijs verkopen.
Ze zijn sowieso van plan om hem te verkopen toch?

En dat kan ik volledig begrijpen. Het is een heel druk baasje, daardoor lijkt het heel wat, maar aan zo'n kip zonder kop heb je uiteindelijk niet zoveel.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  zondag 21 juni 2026 @ 16:07:42 #62
262211 hhh38
pi_221109724
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 15:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Ze zijn sowieso van plan om hem te verkopen toch?

En dat kan ik volledig begrijpen. Het is een heel druk baasje, daardoor lijkt het heel wat, maar aan zo'n kip zonder kop heb je uiteindelijk niet zoveel.
Ze waren vorig jaar ook van plan om Zerrouki sowieso te verkopen en dat lukte ook niet. Er moet nog steeds een club komen die de vraagprijs wil betalen.

Z'n goede spel op het WK helpt wel daarvoor :)
pi_221109787
Ik vind Ueda nog steeds een goede speler voor ons. :)

Maar goed, ik dacht ook dat Luka nog wat zou worden.
  Forum Admin zondag 21 juni 2026 @ 17:27:13 #64
35723 crew  GGMM
pi_221110250
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221110413
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 17:27 schreef GGMM het volgende:
[ x ]

@:dombohetolifantje1
Beste kopper van de wereld.
pi_221110770
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 16:17 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik vind Ueda nog steeds een goede speler voor ons. :)

Maar goed, ik dacht ook dat Luka nog wat zou worden.
Je kan niet altijd zes gooien.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
  zondag 21 juni 2026 @ 18:41:47 #67
474254 GurneyIsBestOke
pi_221110804
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 18:35 schreef nostra het volgende:

[..]
Je kan niet altijd zes gooien.
Maar te Kloese gooide wel erg weinig zes in die prijs/leeftijdscategorie.

Dat moet bij Rigaux echt beter.
pi_221111440
quote:

[..]
Jup. Cabral 2.0 dit dat alles. Aldus velen.

Ventje had in de jeugd wat probleempjes, maar had moeite om al jong door te breken en is gewoonweg onderschat. Kan gebeuren, maar wel lekker kut. Ondertussen 10x z’n transfersom waard.
pi_221111454
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 10:48 schreef Caland het volgende:

[..]
:D wat?
pi_221111479
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 11:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Maar tegen Nederland zag je hem dan weer geen seconde
Ik begrijp je punt hoor, maar tegen Nederland zag je ze natuurlijk allemaal nauwelijks. Werd nog gewisseld op het moment dat ze een beetje uit de loopgraven kwamen ook, tja, wat verwacht je dan…
  zondag 21 juni 2026 @ 20:39:07 #71
262211 hhh38
pi_221111635
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 20:15 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Jup. Cabral 2.0 dit dat alles. Aldus velen.

Ventje had in de jeugd wat probleempjes, maar had moeite om al jong door te breken en is gewoonweg onderschat. Kan gebeuren, maar wel lekker kut. Ondertussen 10x z’n transfersom waard.
Als hij na dit WK een enorme transfer maakt vangen wij wel een deel van de transfersom. Wel jammer dat het niet rechtstreeks vanuit Leeds is, toen hadden we ook nog een doorverkooppercentage.
pi_221111652
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 20:39 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Als hij na dit WK een enorme transfer maakt vangen wij wel een deel van de transfersom. Wel jammer dat het niet rechtstreeks vanuit Leeds is, toen hadden we ook nog een doorverkooppercentage.
Zonder doorverkoop komt dat op, wat is het, 3,5%?
pi_221111662
Summerville ging toch gewoon weg vanwege het incident met Burger?

Als hij toch geen agressieprobleempjes had en zijn broer thuis had kunnen laten..
  zondag 21 juni 2026 @ 20:42:38 #74
262211 hhh38
pi_221111675
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 20:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

Als hij toch geen agressieprobleempjes had en zijn broer thuis had kunnen laten..
Dat was Knoester :P
pi_221111679
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 20:42 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Dat was Knoester :P
Knoester.

Blij dat ie weg is dan.
  zondag 21 juni 2026 @ 20:46:34 #76
474254 GurneyIsBestOke
pi_221111706
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 20:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

Nee, omdat de zaakwaarnemer van Summerville via Jannes informatie lekte.

Voor het incident met Knoester is hij in genade genomen.
  zondag 21 juni 2026 @ 20:51:12 #77
262211 hhh38
pi_221111740
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 20:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Hij werd al gestraft door verplicht verhuurd te worden aan Dordrecht, daarna was het geen issue meer inderdaad.
pi_221111981
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 20:51 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Hij werd al gestraft door verplicht verhuurd te worden aan Dordrecht, daarna was het geen issue meer inderdaad.
Maar was het voor Summerville ook geen issue meer?
  zondag 21 juni 2026 @ 21:35:49 #79
262211 hhh38
pi_221112488
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 21:08 schreef CR7 het volgende:

[..]
Maar was het voor Summerville ook geen issue meer?
Uitstekende vraag.
  zondag 21 juni 2026 @ 23:12:24 #80
268491 fetX
pi_221114071
Van Hwang en Moder wil je er wel minstens 1 verkopen en dan iemand anders voor terughalen. We moeten echt van het grote aandeel spelers af die blessuregevoelig zijn.
  maandag 22 juni 2026 @ 08:02:03 #81
474254 GurneyIsBestOke
pi_221115082
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:12 schreef fetX het volgende:
Van Hwang en Moder wil je er wel minstens 1 verkopen en dan iemand anders voor terughalen. We moeten echt van het grote aandeel spelers af die blessuregevoelig zijn.
Vraag mij wel af in hoeverre dat aan de spelers zelf lag. Hwang was zelden in zijn carrière geblesseerd tot dat ene potje bij MVV. Moder had los van die zware knieblessure bij Brighton ook nooit blessures, en die hernia was de schuld van onze eigen medische staf.

Bij andere spelers ook, Steijn speelde bij Twente alles, bij ons voortdurend geblesseerd.
  maandag 22 juni 2026 @ 08:22:20 #82
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_221115148
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 08:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Vraag mij wel af in hoeverre dat aan de spelers zelf lag. Hwang was zelden in zijn carrière geblesseerd tot dat ene potje bij MVV. Moder had los van die zware knieblessure bij Brighton ook nooit blessures, en die hernia was de schuld van onze eigen medische staf.

Bij andere spelers ook, Steijn speelde bij Twente alles, bij ons voortdurend geblesseerd.
Het is wel opvallend. Kan sowieso geen kwaad om het trainingsveld eens te onderzoeken.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_221118374
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 23:12 schreef fetX het volgende:
Eigenlijk hoop ik wel dat multitalent Moder blijft. Hwang vind ik eigenlijk ook een goede voetballer, maar die blijft me te lang kwakkelen en is bijna 30, denk en hoop dat die richting PL of evt Bundesliga trekt voor een leuk bedrag.
pi_221118523
Ik zou Moder altijd houden, voor Hwang is inderdaad wel het moment daar om hem te verkopen, zeker gezien zijn aankoopbedrag.
  maandag 22 juni 2026 @ 16:25:58 #85
474254 GurneyIsBestOke
pi_221118607
Het zou ook goed kunnen dat Moder zelf weg wil. Dan zou ik dat bij een goed bod ook niet tegenhouden, want ook al is hij een alleskunner, hij is ook op geen enkele positie onze beste optie.
  maandag 22 juni 2026 @ 22:10:29 #86
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221122528
https://www.fr12.nl/nieuw(...)akkoord-met-westerlo

Principeakkoord met Westerlo over de komst van Ferri.
  maandag 22 juni 2026 @ 22:12:43 #87
262211 hhh38
pi_221122547
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 22:10 schreef Qarrad het volgende:

Klinkt goed. Meestal zal een speler niet lang veel minder goals maken dan z'n xG
  maandag 22 juni 2026 @ 22:39:23 #88
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_221122697
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 17:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Beste kopper van de wereld.
Die wordt vroeg dement, ben ik bang.

quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 20:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Heeft ie al aangifte gedaan?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_221123830
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 22:12 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Klinkt goed. Meestal zal een speler niet lang veel minder goals maken dan z'n xG
Ben je bekend met de speler Lex Immers?

Ben het helemaal met je eens hoor, maar ik vind het te leuk om deze vraag te stellen
  dinsdag 23 juni 2026 @ 10:22:40 #90
474254 GurneyIsBestOke
pi_221124937
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 07:03 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Ben je bekend met de speler Lex Immers?

Ben het helemaal met je eens hoor, maar ik vind het te leuk om deze vraag te stellen

Immers scoorde boven zijn Xg, daar was destijds een heel artikel over :{

(En zo ben ik aan die term geïntroduceerd)
pi_221125088
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 10:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Immers scoorde boven zijn Xg, daar was destijds een heel artikel over :{

(En zo ben ik aan die term geïntroduceerd)
Ja daaaag! Dat kan toch niet maat :D
  dinsdag 23 juni 2026 @ 11:14:18 #92
474254 GurneyIsBestOke
pi_221125360
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 10:44 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Ja daaaag! Dat kan toch niet maat :D
quote:
Met de kansen die hij kreeg, had Immers dit seizoen 8,94 doelpunten moeten maken. Hij maakte er 9. Immers is dus verre van een kansenmisser – een verwijt dat behalve pers en publiek ook zijn eigen trainer hem maakt. ‘Zijn rendement kan en moet hoger,’ zei Ronald Koeman in het Algemeen Dagblad. Dat is dus de man die wordt betaald om Immers te beoordelen. Wie je wel een gebrek aan rendement zou kunnen verwijten, is de gelauwerde topscorer Pellè. Pellè kreeg kansen ter waarde van 21,8 goals, maar maakte ‘slechts’ 20 goals.
https://decorrespondent.n(...)59-1400-7f5c119d4289

Ik haat dit artikel overigens
pi_221125647
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 22:10 schreef Qarrad het volgende:

Welkom Ferri de Haan.
pi_221127784
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 11:32 schreef De_Kraam het volgende:

[..]
Welkom Ferri de Haan.
ferri el gallo
  woensdag 24 juni 2026 @ 12:59:26 #95
474254 GurneyIsBestOke
pi_221135656
9 miljoen voor deze Ferri. Maar goed, voor Ueda gaat vast een lekkere som binnenkomen.

Ferri en vPersie zullen dan de spitsen volgend seizoen worden denk ik. Wellicht Tengstedt, maar ik zie liever een ander type derde spits.
pi_221136387
Zoals jullie weten heb ik kijk op spitsen. Ik had 0:49 seconden nodig om te concluderen dat dit geen topper wordt.
pi_221136419
Ferri good
blablablabla
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 14:27:10 #98
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_221136423
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:22 schreef Wotte het volgende:
Zoals jullie weten heb ik kijk op spitsen. Ik had 0:49 seconden nodig om te concluderen dat dit geen topper wordt.
Ik heb 0:01 seconde nodig om te concluderen dat je wederom uit je nek lult.
pi_221136487
quote:
Ik had 1 seconde nodig om te concluderen dat jij geen topper in de Nederlandse taal bent aangezien je zeer waarschijnlijk 49 seconden bedoelt.
pi_221136720
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:27 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Ik heb 0:01 seconde nodig om te concluderen dat je wederom uit je nek lult.
Mijn eerste indruk is redelijk technisch begaafd voor zijn lengte maar motorisch best wel beperkt. Het oogt wat houterig, weinig souplesse. Snelheid is beperkt en de goals die ik tot nu toe heb gezien heeft hij een redelijk schot en lijkt een goede kopper.

Vaak kan je het wel zien aan de motoriek. Kan je zeggen Wotte dat is bullshit maar neem nou Valente. Bekijk daar eens wat beelden van die souplesse dan weet je direct. Die zit op voetbal.

Ferri lijkt vlees noch vis te zijn.
pi_221136747
quote:
6s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:31 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]
Ik had 1 seconde nodig om te concluderen dat jij geen topper in de Nederlandse taal bent aangezien je zeer waarschijnlijk 49 seconden bedoelt.
Ik nam de tijd notatie over van YouTube :)
  woensdag 24 juni 2026 @ 14:41:46 #102
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221136777
Wat is er eigenlijk leuk aan om als fan van een andere club aankopen die je nooit hebt zien voetballen (en als je het wel hebt bekeken zie je het nog niet) af te kraken?
pi_221136857
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:41 schreef maxi-mus het volgende:
Wat is er eigenlijk leuk aan om als fan van een andere club aankopen die je nooit hebt zien voetballen (en als je het wel hebt bekeken zie je het nog niet) af te kraken?
Ik snap deze opmerkingen nooit. Het is toch een discussieforum? Ik pretendeer nergens dat ik uitgebreid onderzoek heb gedaan. Uit nieuwsgierigheid heb ik 49 seconden aan beelden bekeken. Daar vorm ik een mening op en die deel ik. Dat je er oneens mee bent dat is prima. Ik geef nog een paar argumenten waarom ik een conclusie trek.

Zie daar geen problemen in eerlijk gezegd. Of is het hier de bedoeling dat ik enkel mijn neus tussen je billen mag doen en vertellen dat je naar bloemetjes ruikt?
pi_221136882
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:48 schreef Wotte het volgende:

[..]
Ik snap deze opmerkingen nooit. Het is toch een discussieforum? Ik pretendeer nergens dat ik uitgebreid onderzoek heb gedaan. Uit nieuwsgierigheid heb ik 49 seconden aan beelden bekeken. Daar vorm ik een mening op en die deel ik. Dat je er oneens mee bent dat is prima. Ik geef nog een paar argumenten waarom ik een conclusie trek.

Zie daar geen problemen in eerlijk gezegd. Of is het hier de bedoeling dat ik enkel mijn neus tussen je billen mag doen en vertellen dat je naar bloemetjes ruikt?
Wat ben jij kinderachtig zeg.
  woensdag 24 juni 2026 @ 14:54:41 #105
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221136886
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:48 schreef Wotte het volgende:

[..]

Er zijn ongetwijfeld heel veel mensen geïnteresseerd in de mening van user @Wotte naar aanleiding van een filmpje van 49 seconden, daar krijg je leuke discussies van. Los daarvan is dat natuurlijk helemaal waar het jou om gaat. .
pi_221136891
quote:
Geef mij 2 minuten om dit te weerleggen.
pi_221136898
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Geef mij 2 minuten om dit te weerleggen.
Ik ben benieuwd :)
pi_221136906
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:40 schreef Wotte het volgende:

[..]
Ik nam de tijd notatie over van YouTube :)
Dit valt gewoon niet goed te praten, jij zal ook wel iemand zijn die het heeft over 0,50 eurocent in plaats van 50 eurocent of 0,50 euro.
pi_221136917
User @Wotte heeft een zeer beperkte kijk op spitsen en ik heb daar ook argumenten voor:

quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 19:34 schreef Wotte het volgende:
Japanse Sydney van Hooijdonk gehaald voor 9 miljoen.
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2025 11:41 schreef Wotte het volgende:

[..]
Die Ueda is echt een zeer beperkte spits zelfs voor de Eredivisie.
pi_221136941
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:54 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Er zijn ongetwijfeld heel veel mensen geïnteresseerd in de mening van user @:wotte naar aanleiding van een filmpje van 49 seconden, daar krijg je leuke discussies van. Los daarvan is dat natuurlijk helemaal niet jou insteek.
Dat zijn aannames. Ik kijk graag voetbal. Ik ben van mening dat je aan de motoriek wel kan zien of een speler goed is of niet. Dat deel ik. Mag je op reageren of niet.

Denk jij dat je het aan de motoriek kan aflezen?
  woensdag 24 juni 2026 @ 15:04:08 #111
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221136950
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:01 schreef Wotte het volgende:

[..]
Dat zijn aannames. Ik kijk graag voetbal. Ik ben van mening dat je aan de motoriek wel kan zien of een speler goed is of niet. Dat deel ik. Mag je op reageren of niet.

Denk jij dat je het aan de motoriek kan aflezen?
Nee en Peter Crouch vindt dit ook geen leuke opmerking.
pi_221136978
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
User @:Wotte heeft een zeer beperkte kijk op spitsen en ik heb daar ook argumenten voor:
[..]
[..]

Luuk de Jong heeft een hele aardige carrière gebouwd om het koppen was ook vrij beperkte spits.
pi_221136996
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:05 schreef Wotte het volgende:

[..]
Luuk de Jong heeft een hele aardige carrière gebouwd om het koppen was ook vrij beperkte spits.
Zelfs voor de Eredivisie.
pi_221137009
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:04 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Nee en Peter Crouch vindt dit ook geen leuke opmerking.
Dat was ook een matige voetballer die goed kon koppen. Koppen lees je niet af aan de motoriek.
pi_221137018
Maar goed, ben benieuwd naar Ferri. Zal nog wel een concurrent voor hem gehaald moet worden omdat het pannetje om Ueda te verkopen nu echt op het hoogste vuur ooit staat, en dat zal ook wel gaan gebeuren voor een prima bedrag. Verder zie ik Van Persie echt nog niet de spot van 1/2de spits invullen en is Tengstedt te beperkt in elk facet.
pi_221137040
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Zelfs voor de Eredivisie.
Voetballend wel. Ik zeg hier geen rare dingen. Deze nieuwe gozer kan ook goed koppen zo te zien.

Ik zeg geen topper niet dat hij er geen kut van kan.
pi_221137045
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:57 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]
Dit valt gewoon niet goed te praten, jij zal ook wel iemand zijn die het heeft over 0,50 eurocent in plaats van 50 eurocent of 0,50 euro.
Is het niet te warm om je hier druk over te maken.
pi_221137099
quote:
10s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:54 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Er zijn ongetwijfeld heel veel mensen geïnteresseerd in de mening van user @:wotte naar aanleiding van een filmpje van 49 seconden, daar krijg je leuke discussies van. Los daarvan is dat natuurlijk helemaal waar het jou om gaat. .
De transferzomer is tegelijk de leukste en verschrikkelijkste periode. Technisch directeuren krijgen applaussalvo's omdat ze spelers binnenhalen die fans nooit hebben zien spelen, en tegelijk weten mensen op basis van selectieve kutfragmentjes of het wel of geen succes wordt.
pi_221137139
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
De transferzomer is tegelijk de leukste en verschrikkelijkste periode. Technisch directeuren krijgen applaussalvo's omdat ze spelers binnenhalen die fans nooit hebben zien spelen, en tegelijk weten mensen op basis van selectieve kutfragmentjes of het wel of geen succes wordt.
Je kan nog honderd fragmenten bekijken maar hij blijft lomp lopen.
  woensdag 24 juni 2026 @ 15:36:58 #120
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221137183
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar goed, ben benieuwd naar Ferri. Zal nog wel een concurrent voor hem gehaald moet worden omdat het pannetje om Ueda te verkopen nu echt op het hoogste vuur ooit staat, en dat zal ook wel gaan gebeuren voor een prima bedrag. Verder zie ik Van Persie echt nog niet de spot van 1/2de spits invullen en is Tengstedt te beperkt in elk facet.
We gaan gewoon meer dan 15 mio pakken op die emotieloze Jap he? Dat had ik nooit meer verwacht :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221137191
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:36 schreef Caland het volgende:

[..]
We gaan gewoon meer dan 15 mio pakken op die emotieloze Jap he? Dat had ik nooit meer verwacht :)
Met een beetje geluk gaan er zelfs nog teams uit de PL en Bundesliga tegen elkaar op bieden. :)

En anders gooi je die tweede goal tegen Tunesië nog maar enkele keren in herhaling.
pi_221137240
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Met een beetje geluk gaan er zelfs nog teams uit de PL en Bundesliga tegen elkaar op bieden. :)

En anders gooi je die tweede goal tegen Tunesië nog maar enkele keren in herhaling.
Met een beetje geluk biedt een Arabier nog even 10+ miljoen voor Zerrouki.
pi_221137270
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 15:11 schreef Wotte het volgende:

[..]
Is het niet te warm om je hier druk over te maken.
Het is nooit te warm om een taalnazi te zijn.
  woensdag 24 juni 2026 @ 16:10:53 #124
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221137388
twitter

Mooie beelden uit de tijd van @tong80 en @Tarado :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221138541
quote:
Jij hebt nergens verstand van, maar in het bijzonder niet van spitsen.
pi_221138549
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 16:10 schreef Caland het volgende:
[ x ]

Mooie beelden uit de tijd van @:tong80 en @:tarado :)
Ik ben een ajacied

Hoer!
pi_221138553
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 14:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
User @:Wotte heeft een zeer beperkte kijk op spitsen en ik heb daar ook argumenten voor:
[..]
[..]

Heeft in dat tweede citaat wel gewoon gelijk
pi_221138614
quote:

[..]
Niemand niet
  woensdag 24 juni 2026 @ 20:12:12 #129
268491 fetX
pi_221139083
quote:

[..]
Veel meer zelfs, vermoed ik.

Had ik ook nooit verwacht. Ik vind het nog steeds geen spits die het niveau heeft wat je na moet streven, maar dit seizoen is gewoon uitstekend geweest. Meteen verkopen voor de hoofdprijs.
  Forum Admin woensdag 24 juni 2026 @ 20:14:56 #130
35723 crew  GGMM
pi_221139100
Het grote gelijk van Dombo _O_
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_221140559
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:14 schreef GGMM het volgende:
Het grote gelijk van Dombo _O_
Als zijn gelijk gedefinieerd wordt als "gaat zijn geld opleveren en met een goed WK nog veel meer", dan ben ik het met je eens. Dat heeft hij ook een aantal keer met enige bravoure uitgesproken.

Als zijn gelijk is dat dit een goede spits voor Feyenoord is, dan kan ik het niet meer oneens met je zijn.

Een speler die voor achterlijk veel geld verkocht wordt, sluit niet uit dat het een objectief matige speler is die er geen reet van kan.

Dat zou een ajacied als geen ander moeten weten, met alle troep die jullie top dollar verkocht hebben.

Ueda is een leuke spits als je een eeuwige derde plek met een straatlengte achterstand op de nummer één wil accepteren, in combinatie met nul Europese en Nederlandse topwedstrijden waar je met plezier op terugkijkt.

Mijn standaard ligt met spitsen als Guidetti, Pelle, Persie en Gimenez in het recente verleden persoonlijk hoger.
  woensdag 24 juni 2026 @ 23:32:19 #132
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221141394
Iemand is zich hier enorm in allerlei bochten aan het wringen om @DombohetOlifantje1 niet gelijk te geven. Dat is helemaal niet zielig verder. :)
pi_221142434
De Ueed is, was, en zal altijd een beest van een speler blijven :)
pi_221142539
twitter

donderdag 25 juni 2026 @ 14:07:49 #136
474254 GurneyIsBestOke
pi_221145204
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 07:04 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
De Ueed is, was, en zal altijd een beest van een speler blijven :)
Dat eerste seizoen was wel echt heel slecht. Hij moest toen nog veel leren. Tweede seizoen vond ik hem al beter, maar veel te vaak geblesseerd waardoor het er maar mondjesmaat uitkwam.

Blijft wel een gekke speler. Hij heeft dit seizoen eindelijk vaak gehad dat hij halve kansen tot goals promoveerde. Maar die periode november-februari toen hij uit vorm was was het gelijk echt heel slecht. Bij Santi had ik vaak het idee dat ook als hij niet scoorde hij waardevol kon zijn, Ueda is dan wel echt compleet waardeloos.

In ieder geval voor alle partijen het beste om een stap te maken. De doelpunten van Ueda ga je missen maar daar hebben we ook een Steijn voor, terwijl je in de spits dan een echt aanspeelpunt kan hebben. En de kassa rinkelt ook lekker.
pi_221145552
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 14:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Dat eerste seizoen was wel echt heel slecht. Hij moest toen nog veel leren. Tweede seizoen vond ik hem al beter, maar veel te vaak geblesseerd waardoor het er maar mondjesmaat uitkwam.

Blijft wel een gekke speler. Hij heeft dit seizoen eindelijk vaak gehad dat hij halve kansen tot goals promoveerde. Maar die periode november-februari toen hij uit vorm was was het gelijk echt heel slecht. Bij Santi had ik vaak het idee dat ook als hij niet scoorde hij waardevol kon zijn, Ueda is dan wel echt compleet waardeloos.

In ieder geval voor alle partijen het beste om een stap te maken. De doelpunten van Ueda ga je missen maar daar hebben we ook een Steijn voor, terwijl je in de spits dan een echt aanspeelpunt kan hebben. En de kassa rinkelt ook lekker.
Ueda moet je gewoon nu verkopen. Die jongen maakt voor Eredivisiebegrippen ontzettend makkelijk doelpunten, maar iedereen kan zien dat hij voetballend gewoon tekort komt voor een stap hogerop. Boeit dat? Nee, want die zak geld moet je gewoon pakken.

Kijk naar die Gimenez. Dat was natuurlijk een veel betere speler dan deze Japanner, maar zelfs hij redt het bij een Europese middenmoter als AC Milan niet.
pi_221146968
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 07:34 schreef De_Kraam het volgende:
[ x ]

[ afbeelding ]
Wesley Verhoek _O_
blablablabla
pi_221147092
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 23:32 schreef maxi-mus het volgende:
Iemand is zich hier enorm in allerlei bochten aan het wringen om @:dombohetolifantje1 niet gelijk te geven. Dat is helemaal niet zielig verder. :)
Ik zeg wat ik al maanden zeg.

Waardeloze spits die niet scoort in topwedstrijden. Niet het niveau dat Feyenoord moet nastreven. Maakt ongetwijfeld 20+ goals en gaat voor 15+ miljoen weg.

Zo moeilijk is het allemaal niet.
pi_221147094
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 15:00 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Ueda moet je gewoon nu verkopen. Die jongen maakt voor Eredivisiebegrippen ontzettend makkelijk doelpunten, maar iedereen kan zien dat hij voetballend gewoon tekort komt voor een stap hogerop. Boeit dat? Nee, want die zak geld moet je gewoon pakken.

Kijk naar die Gimenez. Dat was natuurlijk een veel betere speler dan deze Japanner, maar zelfs hij redt het bij een Europese middenmoter als AC Milan niet.
En Gimenez was in ALLES de betere spits, behalve het koppen dan.

Ik vind dat we ten minste spitsen van het niveau Gimenez/Pelle moeten nastreven.
pi_221147112
Zowaar eens met HMF, moet niet gekker worden :o .
Het zou me verbazen als we daar een megatransfersom voor gaan vangen want zodra de tegenstanders lastiger worden dan pak hem beet Excelsior of PEC dan schittert die Jap in afwezigheid.

In topwedstrijden of zelfs subtoppers heb je geen reet aan die gozer, en dat is al op Eredivisieniveau, laat staan in pak hem beet de PL _O- .
blablablabla
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 23:49:49 #142
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221150578
Gimenez _O-
What can change the nature of a man?
pi_221150699
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:33 schreef Elan het volgende:
Zowaar eens met HMF, moet niet gekker worden :o .
Het zou me verbazen als we daar een megatransfersom voor gaan vangen want zodra de tegenstanders lastiger worden dan pak hem beet Excelsior of PEC dan schittert die Jap in afwezigheid.

In topwedstrijden of zelfs subtoppers heb je geen reet aan die gozer, en dat is al op Eredivisieniveau, laat staan in pak hem beet de PL _O- .
Je gaat een klapper van een transfersom maken met die gozer, maar het slaat echt als een lul op een drumstel
  vrijdag 26 juni 2026 @ 00:05:42 #144
378023 Wotte
wotte!?
pi_221150726
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 23:49 schreef Coco het volgende:
Gimenez _O-
Zoals ik zei matige spits. Leuk voor de Eredivisie.
pi_221151734
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 00:01 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Je gaat een klapper van een transfersom maken met die gozer, maar het slaat echt als een lul op een drumstel
Buiten dat het ook allemaal maar relatief is. Ventje waar we nu aan gelinkt worden heeft het een jaartje aardig gedaan, 11 kooltjes, mag ook bijna 10 miljoen kosten. Prijzen blijven gewoon explosief stijgen.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 09:05:14 #146
474254 GurneyIsBestOke
pi_221153196
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:30 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
En Gimenez was in ALLES de betere spits, behalve het koppen dan.

Ik vind dat we ten minste spitsen van het niveau Gimenez/Pelle moeten nastreven.
Ik pakte hun statistieken erbij, maar Santi’s beste seizoen was qua goals precies even goed als Ueda’s afgelopen seizoen (26 goals over 3200 minuten).

Daar moet je ook bij rekenen dat Santi er zo’n 20 maakte in de tweede helft van het kampioensjaar, en hij heel belangrijk was in de CL met 5 goals zijn laatste halfjaar.

Het zou wel een kunststukje zijn als we voor Ueda een vergelijkbare tranfersom ontvangen. Zeker aangezien we Santi verkochten in de winter aan onze aanstaande CL-tegenstander. Te Kloese-god _O-
pi_221153467
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 01:49 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Buiten dat het ook allemaal maar relatief is. Ventje waar we nu aan gelinkt worden heeft het een jaartje aardig gedaan, 11 kooltjes, mag ook bijna 10 miljoen kosten. Prijzen blijven gewoon explosief stijgen.
Ik vind het nogal wat ja, 10mln. Maar hij zal wel goed gescout zijn.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  vrijdag 26 juni 2026 @ 10:08:17 #148
262211 hhh38
pi_221153654
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 18:28 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Ik zeg wat ik al maanden zeg.

Waardeloze spits die niet scoort in topwedstrijden. Niet het niveau dat Feyenoord moet nastreven. Maakt ongetwijfeld 20+ goals en gaat voor 15+ miljoen weg.

Zo moeilijk is het allemaal niet.
Je hebt je mening verder al 3x moeten bijstellen dit seizoen, dat is niet erg maar doe niet alsof Ueda niet gewoon je ongelijk heeft bewezen.
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 10:12:37 #149
362868 crew  Slobeend
of all places
  Forum Admin vrijdag 26 juni 2026 @ 10:22:47 #150
35723 crew  GGMM
pi_221153744
Gimenez _O- over alleen leuk in de Eredivisie gesproken

Wat zullen ze in Milan een spijt hebben
pi_221153838
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:08 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Je hebt je mening verder al 3x moeten bijstellen dit seizoen, dat is niet erg maar doe niet alsof Ueda niet gewoon je ongelijk heeft bewezen.
Je kan dat blijven beweren, maar dat maakt het niet ineens waar.

Ik heb vanaf het begin van het seizoen al gezegd dat hij er 20+ zou gaan maken én tevens vanaf het begin van het seizoen gezegd dat hij niet het niveau is dat we moeten ambiëren.

Dombo wil dan vast een post aanhalen waar ik één keer 15+ goals heb gezegd - als ik dat al heb gezegd - maar guess what, 20+ is meer dan 15+ en dan kloppen beide statements dus gewoon :).

Ik heb gezegd dat een transfersom van 15+ miljoen reëel is (na een prima WK, waar ik de typfout EK maakte. Omdat de E naast de W zit op het toetsenbord, voor de volledigheid omdat Dombo anders weer schijtlollig gaat zitten doen).

Al die dingen kloppen met de praktijk. Of lijken te gaan kloppen, want verkocht is hij nog niet en Parijs is nog ver.

En ja, als dat uiteindelijk 25+ miljoen wordt omdat de voetbalwereld gestoord is en geil gaat op goals van Ueda tegen het RKC van het mondiale voetbal, hartstikke top.

Het maakt de transfersom voor zo'n spits die zelfs voor de top van de Eredivisie tekort komt niet minder debiel. :) Dat statement blijft gewoon kloppen, net als mijn conclusie dat hij compleet tekort schiet in topwedstrijden.

En het maakt niets minder waar van mijn bewering dat hij na een goed WK 15+ miljoen oplevert, want 25+ miljoen is ook gewoon >15+ miljoen.
pi_221153878
Iemand valt in herhaling, stuurt soms wat bij en ik begrijp deze hele discussie niet.

Ook dit topic is toe aan de eerste training.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 10:57:50 #153
262211 hhh38
pi_221153957
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:40 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Je kan dat blijven beweren, maar dat maakt het niet ineens waar.

Ik heb vanaf het begin van het seizoen al gezegd dat hij er 20+ zou gaan maken én tevens vanaf het begin van het seizoen gezegd dat hij niet het niveau is dat we moeten ambiëren.

Dombo wil dan vast een post aanhalen waar ik één keer 15+ goals heb gezegd - als ik dat al heb gezegd - maar guess what, 20+ is meer dan 15+ en dan kloppen beide statements dus gewoon :).

Ik heb gezegd dat een transfersom van 15+ miljoen reëel is (na een prima WK, waar ik de typfout EK maakte. Omdat de E naast de W zit op het toetsenbord, voor de volledigheid omdat Dombo anders weer schijtlollig gaat zitten doen).

Al die dingen kloppen met de praktijk. Of lijken te gaan kloppen, want verkocht is hij nog niet en Parijs is nog ver.

En ja, als dat uiteindelijk 25+ miljoen wordt omdat de voetbalwereld gestoord is en geil gaat op goals van Ueda tegen het RKC van het mondiale voetbal, hartstikke top.

Het maakt de transfersom voor zo'n spits die zelfs voor de top van de Eredivisie tekort komt niet minder debiel. :) Dat statement blijft gewoon kloppen, net als mijn conclusie dat hij compleet tekort schiet in topwedstrijden.

En het maakt niets minder waar van mijn bewering dat hij na een goed WK 15+ miljoen oplevert, want 25+ miljoen is ook gewoon >15+ miljoen.
Je zei voor het seizoen 10-15, aan het begin van het seizoen 15-20 en dat heb je heel lang volgehouden tot ie bijna boven de 20 uitkwam.

En je zei eerst dat we blij moesten zijn als we z'n aankoopprijs terug konden verdienen.

Nog nooit iemand meegemaakt die zo slecht was in z'n ongelijk toegeven _O-
pi_221154678
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 10:57 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Je zei voor het seizoen 10-15, aan het begin van het seizoen 15-20 en dat heb je heel lang volgehouden tot ie bijna boven de 20 uitkwam.
Als jij dat in je hoofd wil blijven geloven moet je dat doen, altijd gezellig als het Sesamstraat in je bovenkamer is.

quote:
En je zei eerst dat we blij moesten zijn als we z'n aankoopprijs terug konden verdienen.
Dat moeten we ook absoluut zijn, want het is een krankzinnig matige spits die 100% in het buitenland gaat floppen. Heel fijn dus als we het geld terugkrijgen. Dat zou echt een zegen zijn.

Als Gimenez al mislukt in Italië, wat denk je dan dat deze jongen gaat doen.

quote:
Nog nooit iemand meegemaakt die zo slecht was in z'n ongelijk toegeven _O-
Als je geen ongelijk hebt hoef je het ook niet toe te geven. Er zijn meer tinten tussen zwart en wit
pi_221154688
De tweede plaats heeft heel, heel veel vertekend voor supporters, zoveel is wel duidelijk.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 13:21:33 #156
378023 Wotte
wotte!?
pi_221155048
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 12:23 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Als jij dat in je hoofd wil blijven geloven moet je dat doen, altijd gezellig als het Sesamstraat in je bovenkamer is.
[..]
Dat moeten we ook absoluut zijn, want het is een krankzinnig matige spits die 100% in het buitenland gaat floppen. Heel fijn dus als we het geld terugkrijgen. Dat zou echt een zegen zijn.

Als Gimenez al mislukt in Italië, wat denk je dan dat deze jongen gaat doen.

[..]
Als je geen ongelijk hebt hoef je het ook niet toe te geven. Er zijn meer tinten tussen zwart en wit
Je moet voor de grap eens een paar van die goals van Gimenez terugkijken. Toen hij in bloedvorm was. Die had het geluk echt aan zijn reet hangen.
pi_221155906
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 13:21 schreef Wotte het volgende:

[..]
Je moet voor de grap eens een paar van die goals van Gimenez terugkijken. Toen hij in bloedvorm was. Die had het geluk echt aan zijn reet hangen.
Eigenlijk is hij niks anders dan de Mexicaanse Bjorn Vleminckx
pi_221157201
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:39 schreef Adames het volgende:

[..]
In ieder geval niet de topspits die mensen in hun hoofd hebben ondanks zijn excentrieke vriendin.
pi_221157291
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 17:09 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
In ieder geval niet de topspits die mensen in hun hoofd hebben ondanks zijn excentrieke vriendin.
twitter
pi_221162015
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 14:39 schreef Adames het volgende:

[..]
  zaterdag 27 juni 2026 @ 09:58:16 #161
131800 Tarado
capô de fusca
pi_221162029
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 17:21 schreef PSVCL het volgende:

[..]
[ x ]
Kan hij daar z'n benen breken, niet geschikt voor topsport.
pi_221165298
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 17:21 schreef PSVCL het volgende:

[..]
[ x ]
Had zich op den duur zo in de basis kunnen spelen bij Oranje. Prachtige speler die een complete spits kan worden.

(mits fit)
pi_221167031
Feyenoord akkoord over komst Spaanse spits: 1,92 meter lange aanvaller moet voor de goals gaan zorgen

https://www.ad.nl/voetbal(...)aan-zorgen~a85c8eac/

Done deal.
pi_221167179
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 20:43 schreef Zipportal het volgende:
Feyenoord akkoord over komst Spaanse spits: 1,92 meter lange aanvaller moet voor de goals gaan zorgen

https://www.ad.nl/voetbal(...)aan-zorgen~a85c8eac/

Done deal.
En dan ook die spaanse verdediger.. we kunnen de eerste 5 wedstrijden weer gaan wennen aan alle nieuwe namen, gelukkig maar want het is niet alsof we niet al 40 spelers onder contract staat.
pi_221167236
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 21:03 schreef snabbi het volgende:

[..]
En dan ook die spaanse verdediger.. we kunnen de eerste 5 wedstrijden weer gaan wennen aan alle nieuwe namen, gelukkig maar want het is niet alsof we niet al 40 spelers onder contract staat.
En we kunnen ook niet meer janken dat de TD te laat is met de aankopen. Nu al een kutseizoen.
pi_221167277
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 21:12 schreef CR7 het volgende:

[..]
En we kunnen ook niet meer janken dat de TD te laat is met de aankopen. Nu al een kutseizoen.
tja oprecht weet ik niks te zeggen over die ferri, vanhoute en marmol. Alleen ik vraag me wel af als je zo'n vanhoute haalt (27) wat die precies op het middenveld zal toevoegen. Zoals ik zeg, ik ken al die spelers niet dus ik ga er nog geen conclusies aan koppelen
pi_221167481
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 21:16 schreef snabbi het volgende:

[..]
tja oprecht weet ik niks te zeggen over die ferri, vanhoute en marmol. Alleen ik vraag me wel af als je zo'n vanhoute haalt (27) wat die precies op het middenveld zal toevoegen. Zoals ik zeg, ik ken al die spelers niet dus ik ga er nog geen conclusies aan koppelen
https://www.fr12.nl/nieuw(...)enveld-van-feyenoord
  Moderator zondag 28 juni 2026 @ 11:07:34 #168
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_221172214
Jammer dat er geen jeugdspelers aansluiten bij het 1e door de te grote selectie. Was toch erg benieuwd geweest of Jerayno Schaken zich had kunnen laten zien.
  zondag 28 juni 2026 @ 14:25:29 #169
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221173819
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2026 11:07 schreef Slobeend het volgende:
Jammer dat er geen jeugdspelers aansluiten bij het 1e door de te grote selectie. Was toch erg benieuwd geweest of Jerayno Schaken zich had kunnen laten zien.
Volgens FR12 is het niet alleen door de omvang van de selectie maar ook in het kader van de intensieve belasting de eerste weken met allerlei testen. Na de eerste weken gaan die jongens van Varkenoord gewoon meetrainen :)

https://www.fr12.nl/nieuw(...)-voor-bewuste-aanpak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')