quote:Feyenoord hoopt deze zomer afscheid te kunnen nemen van Ramiz Zerrouki. Het management van de 28-jarige middenvelder biedt hem aan bij verschillende clubs in Europa, meldt La Gazzetta dello Sport. Zerrouki wordt voorzichtig in verband gebracht met Lazio, terwijl ploegen uit Spanje en Frankrijk hem ook op de korrel hebben. De Rotterdammers hopen ongeveer zes miljoen euro te ontvangen bij zijn vertrek.
Amrabat zat nog wel wat meer rek in. Maar denk dat ie prima mee kan met het niveau middenmoot La Liga, Serie A of Ligue 1 inderdaad.quote:Op maandag 29 juni 2026 17:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zerrouki en Feyenoord is gewoon een mismatch. Zegt niet zoveel over Ramiz.
Zal mij niet verbazen als hij ook gewoon als Sofyan Amrabat een prima carriere gaat draaien na Feyenoord.
Cijfers van Gimenez bij Mexico zijn nog beroerder. 6 goals in 49 wedstrijden lol.quote:Op maandag 29 juni 2026 21:11 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Dat zeggen we nog steeds over Ueda, Jezus wat is die matig
Lekker fucking belangrijk, een spits van Feyenoord moet bij Feyenoord het verschil maken in topwedstrijden, voor de rest maakt het me geen reet uit. Dat deed Gimenez toch best aardig.quote:Op maandag 29 juni 2026 21:19 schreef CR7 het volgende:
[..]
Cijfers van Gimenez bij Mexico zijn nog beroerder. 6 goals in 49 wedstrijden lol.
Cijfers van Gimenez bij Mexico zijn nog beroerder. 6 goals in 49 wedstrijden lol.quote:Op maandag 29 juni 2026 21:11 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Dat zeggen we nog steeds over Ueda, Jezus wat is die matig
Gimenez deed het goed in de toppers. Maar werd ook wel een beetje vertekend door een halfdood Ajax.quote:Op maandag 29 juni 2026 21:22 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Lekker fucking belangrijk, een spits van Feyenoord moet bij Feyenoord het verschil maken in topwedstrijden, voor de rest maakt het me geen reet uit. Dat deed Gimenez toch best aardig.
Maar hier werd steeds verteld dat Ueda bij Japan even ging schroeien. Dus daar ben ik maar even voor gaan zitten!
Nou en poeh hé, tegen het RKC van het mondiale voetbal heeft hij me toch leuk gescoord!
Zet mij erin en dat lukt overigens ook, maar dat terzijde
quote:Op maandag 29 juni 2026 15:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar sta ik ook nog steeds volledig achter
Je kunt er ook voor kiezen het niet te lezenquote:Op maandag 29 juni 2026 21:33 schreef fetX het volgende:
Ik word een beetje moe van deze langspeelplaat.
Met al zijn beperkingen heeft Ueda een heel goed seizoen gedraaid. Heeft een belangrijke bijdrage geleverd aan de tweede plek, ondanks het geklooi van vPersie. Daar ben ik hem dankbaar voor en hij verdient daar ook de credits voor. Dombo heeft daarin altijd vertrouwen gehad en dat is ook gewoon uitgekomen. Prima toch, ben er juist blij meequote:Op maandag 29 juni 2026 21:37 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Je kunt er ook voor kiezen het niet te lezen
Maar diep in je hart weet je dat ik én gelijk heb én dat je goed gaat op mijn uitermate wijze woorden, dus lees je het toch maar weer
Deze rubriek wordt wel lichtelijk vermoeiend.quote:Op maandag 29 juni 2026 21:18 schreef HMFuckyouall het volgende:
Fok!-Feyenoordsupporters zien Feyenoord Gimenez voor 4 miljoen euro kopen voor 50% van de transferrechten, met een optie voor nog 50% van de rechten voor nog eens 4 miljoen. Maakt het een hele veilige transfer.Zien hem ajax, PSV en Europees clubs aan gort spelen.
Feyenoordsupporters zien Ueda voor 10 miljoen komen. Zien hem drie jaar steeds weer falen. Zien hem ook dit jaar alleen scoren tegen clubs als PEC en Sparta.
HMF zegt, met Gimenez letterlijk als voorlaatste spits voor Ueda, dat hij absoluut niet het niveau is dat Feyenoord moet nastreven. Dat er betere spelers voor minder geld te halen zijn in de spits. Dat hij niet voldoet voor topwedstrijden en dat de top van de Eredivisie eigenlijk al boven zijn plafond ligt. Dat hij in het buitenland nooit kan slagen, zeker gezien dat Gimenez ook niet lukt.
Fok!-Feyenoordsupporters noemen HMF een gekkie wegens deze mening.
Leuke rubriek wel.
En Ueda weer gezellig verstoppertje spelen tegen Brazilië, met één matige loopactie, één matige kopbal en één matig schot als belangrijkste "successen" deze wedstrijd.
Maar hè, hij heeft wel gescoord tegen... Tunesië. Die zowel door Nederland, Japan en Zweden werden assraped.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |