Lijkt wel een jongen met potentie. Tegelijkertijd vind ik de bezetting met hem, Persie die uit een lange blessure komt enquote:Op maandag 29 juni 2026 11:14 schreef ...TomTom het volgende:
https://www.fr12.nl/nieuw(...)an-vertrekkende-ueda
Zou dit reëel zijn? Heeft het in België minder goed gedaan dan Ueda. En die had hier ook een behoorlijke aanhaak tijd nodig. Als ik Dave was zou ik niet al mijn geld op alleen Ferri zetten.
Dat zeiden we ook over Ueda. Steijn moet nog wel een seizoen de kans krijgen, hij scoorde voor Twente meer dan Ueda voor ons. Vorig jaar heeft ie het te weinig laten zien, maar dat kan je ook op vPersie zetten die hem direct veel te belangrijk maakte, waarop hij overcompenseerde toen hij de verwachtingen niet direct waarmaakte en hij daardoor om de haverklap geblesseerd was. Zijn komst is totaal verkeerd gemanaged.quote:Op maandag 29 juni 2026 11:34 schreef Caland het volgende:
Sem Steijn heeft niet het niveau dat je zou moeten nastreven
Het is gewoon een specifiek type speler waar je een schijthekel aan hebt. Maar je hebt ook iemand nodig die makkelijk goaltjes maakt.quote:Op maandag 29 juni 2026 15:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar sta ik ook nog steeds volledig achter
Ik weet niet of Sem Steijn een nuttige bankspeler is, daar lijkt hij mij te ijdel voorquote:Op maandag 29 juni 2026 15:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is gewoon een specifiek type speler waar je een schijthekel aan hebt. Maar je hebt ook iemand nodig die makkelijk goaltjes maakt.
Of je daar 10 miljoen aan moet stukgooien en direct de aanvoerdersband aan moet geven, is een andere discussie. Maar het is gewoon een nuttige selectiespeler nu.
quote:Feyenoord hoopt deze zomer afscheid te kunnen nemen van Ramiz Zerrouki. Het management van de 28-jarige middenvelder biedt hem aan bij verschillende clubs in Europa, meldt La Gazzetta dello Sport. Zerrouki wordt voorzichtig in verband gebracht met Lazio, terwijl ploegen uit Spanje en Frankrijk hem ook op de korrel hebben. De Rotterdammers hopen ongeveer zes miljoen euro te ontvangen bij zijn vertrek.
Amrabat zat nog wel wat meer rek in. Maar denk dat ie prima mee kan met het niveau middenmoot La Liga, Serie A of Ligue 1 inderdaad.quote:Op maandag 29 juni 2026 17:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zerrouki en Feyenoord is gewoon een mismatch. Zegt niet zoveel over Ramiz.
Zal mij niet verbazen als hij ook gewoon als Sofyan Amrabat een prima carriere gaat draaien na Feyenoord.
Cijfers van Gimenez bij Mexico zijn nog beroerder. 6 goals in 49 wedstrijden lol.quote:Op maandag 29 juni 2026 21:11 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Dat zeggen we nog steeds over Ueda, Jezus wat is die matig
Lekker fucking belangrijk, een spits van Feyenoord moet bij Feyenoord het verschil maken in topwedstrijden, voor de rest maakt het me geen reet uit. Dat deed Gimenez toch best aardig.quote:Op maandag 29 juni 2026 21:19 schreef CR7 het volgende:
[..]
Cijfers van Gimenez bij Mexico zijn nog beroerder. 6 goals in 49 wedstrijden lol.
Cijfers van Gimenez bij Mexico zijn nog beroerder. 6 goals in 49 wedstrijden lol.quote:Op maandag 29 juni 2026 21:11 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Dat zeggen we nog steeds over Ueda, Jezus wat is die matig
Gimenez deed het goed in de toppers. Maar werd ook wel een beetje vertekend door een halfdood Ajax.quote:Op maandag 29 juni 2026 21:22 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Lekker fucking belangrijk, een spits van Feyenoord moet bij Feyenoord het verschil maken in topwedstrijden, voor de rest maakt het me geen reet uit. Dat deed Gimenez toch best aardig.
Maar hier werd steeds verteld dat Ueda bij Japan even ging schroeien. Dus daar ben ik maar even voor gaan zitten!
Nou en poeh hé, tegen het RKC van het mondiale voetbal heeft hij me toch leuk gescoord!
Zet mij erin en dat lukt overigens ook, maar dat terzijde
quote:Op maandag 29 juni 2026 15:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar sta ik ook nog steeds volledig achter
Je kunt er ook voor kiezen het niet te lezenquote:Op maandag 29 juni 2026 21:33 schreef fetX het volgende:
Ik word een beetje moe van deze langspeelplaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |