abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221200714
Moussa kun je ook niet meer binnen boord houden vrees ik. Die zat er vorig jaar al tegen aan en het lijkt mij wel iemand die gaat etteren.
pi_221200949
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 21:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ik ook niet maar nou en. Moussa en Read mits fit is een waanzinnige rechterkant voor in de CL, dat vervang je op ons niveau niet zomaar. Die bolle had ze direct doorverkocht bij een leuk bod (en dan pas vervangen op de laatste dag van de transfermarkt). Feyenoord mag ook wel eens een treetje hoger vragen. Blijven ze dan omdat niemand het wil bieden, nou ook prima. Je hebt gemerkt bij Hancko en Geert dat je die geboden bedragen een seizoen later ook nog wel kreeg.

De enige bij wie ik echt het ijzer zou smeden is Ueda.
Eens. Natuurlijk wel een puicke prestatie dat die jongen nog 4 jaar vast ligt. Hélemaal prima om te houden, itt De Ueed. (Al denk ik wel dat hij alsnog verkocht wordt)
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_221201010
Benieuwd of dat Mormel uit de segunda division er wat van kan
pi_221202544
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 21:46 schreef De_Pel het volgende:
Ik zag dat er op Hadj Moussa pakweg 30 miljoen geboden zou zijn. Nou snap ik dat je niet het eerste bod pakt, dat hij niet naar de zandbak wil, en dat hij nog 4 jaar vastligt, prima zelfs als hij nog een jaartje blijft, maar eerlijk gezegd vind ik hem niet veel meer waard. Daarvoor ontbreekt het aan snelheid, overzicht en rendement.
Wellicht dat ze in Engeland echt een nieuwe Mahrez in hem zien ofzo. Die had zijn echte doorbraak ook pas op zijn 24/25e. Daarvoor speelde die nog in de Championship en 2e divisie van Frankrijk.
pi_221202976
Zou er nog interesse zijn in toppers als Ivanusec en Stengs?
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_221203092
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 21:46 schreef De_Pel het volgende:
Ik zag dat er op Hadj Moussa pakweg 30 miljoen geboden zou zijn. Nou snap ik dat je niet het eerste bod pakt, dat hij niet naar de zandbak wil, en dat hij nog 4 jaar vastligt, prima zelfs als hij nog een jaartje blijft, maar eerlijk gezegd vind ik hem niet veel meer waard. Daarvoor ontbreekt het aan snelheid, overzicht en rendement.
Op zich eens, maar we zijn ook wel veel te lang de budgetbak geweest hoor. Zelfs bij Gimenez en met name Paixao kan je ondanks de bedragen beargumenteren dat ze gezien hun status, vorm en contractlengte op het moment van vertrek voor te weinig zijn gegaan (ook al heeft Gimenez het niet waargemaakt). Die tijd mag wel eens voorbij zijn.
  woensdag 1 juli 2026 @ 10:38:49 #232
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_221203173
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2026 10:26 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]
Op zich eens, maar we zijn ook wel veel te lang de budgetbak geweest hoor. Zelfs bij Gimenez en met name Paixao kan je ondanks de bedragen beargumenteren dat ze gezien hun status, vorm en contractlengte op het moment van vertrek voor te weinig zijn gegaan (ook al heeft Gimenez het niet waargemaakt). Die tijd mag wel eens voorbij zijn.
Vooral Paixao echt veel te makkelijk laten gaan. Maar zodra het bij die bolle bij de 30 in de buurt kwam ‘gunde’ hij de transfer.
  woensdag 1 juli 2026 @ 10:47:34 #233
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_221203214
Ik snap het gezeur rondom Ueda niet zo. Ja, hij scoorde tegen veel kleinere clubs, en speelde tegen die clubs, net als alle andere spitsen in de Eredivisie. Maar die hebben allemaal niet zoveel gescoord tegen de kleintjes.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  woensdag 1 juli 2026 @ 11:12:20 #234
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2026/2027
pi_221203349
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 10:47 schreef Vis1980 het volgende:
Ik snap het gezeur rondom Ueda niet zo. Ja, hij scoorde tegen veel kleinere clubs, en speelde tegen die clubs, net als alle andere spitsen in de Eredivisie. Maar die hebben allemaal niet zoveel gescoord tegen de kleintjes.
Ik heb liever een paar goals minder en dan een spits die net wat meer toevoegt in de rest van het spel.
pi_221203373
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 10:38 schreef fetX het volgende:

[..]
Vooral Paixao echt veel te makkelijk laten gaan. Maar zodra het bij die bolle bij de 30 in de buurt kwam ‘gunde’ hij de transfer.
Op een of andere manier gaan onze spelers liever naar clubs in een mindere competitie. Kokcu wilde liever naar Benfica dan Engeland. Gimenez liever naar Italië en Paixao wilde ook niet naar bv. Leeds.
pi_221203929
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 11:18 schreef CR7 het volgende:

[..]
Op een of andere manier gaan onze spelers liever naar clubs in een mindere competitie. Kokcu wilde liever naar Benfica dan Engeland. Gimenez liever naar Italië en Paixao wilde ook niet naar bv. Leeds.
Makkelijkere competities dan de pl, minder grote stap omhoog.

Toch waarschijnlijk een goede salarisverhoging. Als je daar in de kijker kan spelen bij de echte goed betalende/topclubs kom je daar toch net wat anders binnen dan direct van Feyenoord af.

Het zegt ook wel genoeg dat eigenlijk geen enkele speler het echt heeft gemaakt.

Senesi en Aursnes hebben het achteraf nog zo'n beetje het beste gedaan. Al zie ik Paixao met een beetje vertrouwen nog wel opbloeien als de situatie bij Marseille een beetje stabiel is en blijft.
pi_221204408
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2026 21:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ik ook niet maar nou en. Moussa en Read mits fit is een waanzinnige rechterkant voor in de CL, dat vervang je op ons niveau niet zomaar. Die bolle had ze direct doorverkocht bij een leuk bod (en dan pas vervangen op de laatste dag van de transfermarkt). Feyenoord mag ook wel eens een treetje hoger vragen. Blijven ze dan omdat niemand het wil bieden, nou ook prima. Je hebt gemerkt bij Hancko en Geert dat je die geboden bedragen een seizoen later ook nog wel kreeg.

De enige bij wie ik echt het ijzer zou smeden is Ueda.
Waanzinnige rechterkant geeft een beetje wijndal/Bergwijn vibes.

Read heeft de potentie om klasse verdediger te worden. Hadj Moussa denk ik dat er niet heel veel meer in het vat zit. Mischien een klein stapje.

Mits er goede buitenspelers gehaald zouden worden is het wat mij betreft prima om Hadj voor een leuke prijs te verkopen.
  woensdag 1 juli 2026 @ 14:17:05 #238
269692 Divje
brr brr patapim
pi_221204887
Wat een spuuglelijke emblemen op dat nieuwe shirt :{ ;(
oh ah toma toma vem vem vem vem
  woensdag 1 juli 2026 @ 17:10:15 #239
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221206339
twitter

De hele club Ajax boeit niemand buiten Europa. Ik weet hoe het zit. Laatst in El Paso een hoop Mexicanen gespot in Feyenoord shirt. Ik zei "Tu sabes Ajax? Un club de futbol Holandes". Ik kreeg vreemde blikken. Toen riep ik Santiago Gimenez! En begonnen ze te glimlachen en zeiden ze si si! Feyenoord un club hermoso
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 1 juli 2026 @ 17:24:01 #240
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221206449
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 13:26 schreef ...TomTom het volgende:

[..]
Waanzinnige rechterkant geeft een beetje wijndal/Bergwijn vibes.

Read heeft de potentie om klasse verdediger te worden. Hadj Moussa denk ik dat er niet heel veel meer in het vat zit. Mischien een klein stapje.

Mits er goede buitenspelers gehaald zouden worden is het wat mij betreft prima om Hadj voor een leuke prijs te verkopen.
‘Waanzinnige spelers voor ons in de CL’ is wel iets heel dan beste kant van Europa. Daarmee doel ik eigenlijk op dat zij als van de weinigen van meerwaarde kunnen zijn op CL-niveau.

Moussa en Read zijn écht heel goede spelers voor Feyenoord, zeker samen. Het moment dat Feyenoord implodeerde afgelopen seizoen was niet voor niets vanaf toen Read sukkelde met blessures.

Dat heeft Moussa ook veel rendement gekost, die moest daardoor samenspelen met Deijl, Nieuwkoop of Lotomba die niks met een bal kunnen. Daardoor kwam Moussa erg vaak in zijn ééntje tegen twee man te staan. Zou geweldig zijn om nu wel een vol seizoen over die rechterkant te kunnen beschikken, maar ik acht de kans klein.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_221206515
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2026 17:10 schreef Caland het volgende:
[ x ]

De hele club Ajax boeit niemand buiten Europa. Ik weet hoe het zit. Laatst in El Paso een hoop Mexicanen gespot in Feyenoord shirt. Ik zei "Tu sabes Ajax? Un club de futbol Holandes". Ik kreeg vreemde blikken. Toen riep ik Santiago Gimenez! En begonnen ze te glimlachen en zeiden ze si si! Feyenoord un club hermoso
Left right behind.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_221206717
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  Moderator woensdag 1 juli 2026 @ 20:35:20 #243
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_221208663
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 18:02 schreef H.FR het volgende:
Belangstelling voor Zechiël
https://www.fr12.nl/trans(...)ngsbod-uit-frankrijk
Dat is niet zo leuk. Liever nog een seizoen hier als basisspeler.
  woensdag 1 juli 2026 @ 20:38:45 #244
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_221208678
Interesse in Tjak Ernst (keeper).

Ik ken echt geen enkele speler die Feyenoord haalt :D
  woensdag 1 juli 2026 @ 22:33:00 #245
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221209996
Antwerp en Dickpic Marc zouden serieuze interesse hebben in Stengs

OvermarsGod. Eerst de jews kapoet maken en ons dan verlossen van kreupele Kalvijn _O_
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221210454
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 20:38 schreef fetX het volgende:

Is dat niet met 9 vd 10 spelers die Feyenoord buiten Nederland haalt?
pi_221212504
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2026 17:10 schreef Caland het volgende:
[ x ]

_O-
  donderdag 2 juli 2026 @ 08:29:41 #248
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_221212760
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 20:38 schreef fetX het volgende:

Dan wordt er goed gescout of we zitten met de Belgische Mislintat.
  donderdag 2 juli 2026 @ 09:37:48 #249
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221213091
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2026 08:29 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Dan wordt er goed gescout of we zitten met de Belgische Mislintat.
Zo dacht ik er ook precies over :D

Krijg wel het idee van het eerste, aangezien Ferri, Vanhoutte en Marmol wel echt precies als het type spelers klinken die we nodig hadden. Terwijl Hwang en Moder, twee spelers die we eigenlijk helemaal niet nodig hebben, mogen gaan, en er volgens mij niet veel gedaan wordt om ‘overperformer’ Ueda te houden. Lijkt allemaal een serieus plan achter te zitten.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_221213200
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2026 18:02 schreef H.FR het volgende:
Belangstelling voor Zechiël
https://www.fr12.nl/trans(...)ngsbod-uit-frankrijk
Gelijk verkopen. Stiekem Zerrouki sturen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')