Eens. Natuurlijk wel een puicke prestatie dat die jongen nog 4 jaar vast ligt. Hélemaal prima om te houden, itt De Ueed. (Al denk ik wel dat hij alsnog verkocht wordt)quote:Op dinsdag 30 juni 2026 21:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ook niet maar nou en. Moussa en Read mits fit is een waanzinnige rechterkant voor in de CL, dat vervang je op ons niveau niet zomaar. Die bolle had ze direct doorverkocht bij een leuk bod (en dan pas vervangen op de laatste dag van de transfermarkt). Feyenoord mag ook wel eens een treetje hoger vragen. Blijven ze dan omdat niemand het wil bieden, nou ook prima. Je hebt gemerkt bij Hancko en Geert dat je die geboden bedragen een seizoen later ook nog wel kreeg.
De enige bij wie ik echt het ijzer zou smeden is Ueda.
Wellicht dat ze in Engeland echt een nieuwe Mahrez in hem zien ofzo. Die had zijn echte doorbraak ook pas op zijn 24/25e. Daarvoor speelde die nog in de Championship en 2e divisie van Frankrijk.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 21:46 schreef De_Pel het volgende:
Ik zag dat er op Hadj Moussa pakweg 30 miljoen geboden zou zijn. Nou snap ik dat je niet het eerste bod pakt, dat hij niet naar de zandbak wil, en dat hij nog 4 jaar vastligt, prima zelfs als hij nog een jaartje blijft, maar eerlijk gezegd vind ik hem niet veel meer waard. Daarvoor ontbreekt het aan snelheid, overzicht en rendement.
Op zich eens, maar we zijn ook wel veel te lang de budgetbak geweest hoor. Zelfs bij Gimenez en met name Paixao kan je ondanks de bedragen beargumenteren dat ze gezien hun status, vorm en contractlengte op het moment van vertrek voor te weinig zijn gegaan (ook al heeft Gimenez het niet waargemaakt). Die tijd mag wel eens voorbij zijn.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 21:46 schreef De_Pel het volgende:
Ik zag dat er op Hadj Moussa pakweg 30 miljoen geboden zou zijn. Nou snap ik dat je niet het eerste bod pakt, dat hij niet naar de zandbak wil, en dat hij nog 4 jaar vastligt, prima zelfs als hij nog een jaartje blijft, maar eerlijk gezegd vind ik hem niet veel meer waard. Daarvoor ontbreekt het aan snelheid, overzicht en rendement.
Vooral Paixao echt veel te makkelijk laten gaan. Maar zodra het bij die bolle bij de 30 in de buurt kwam ‘gunde’ hij de transfer.quote:Op woensdag 1 juli 2026 10:26 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Op zich eens, maar we zijn ook wel veel te lang de budgetbak geweest hoor. Zelfs bij Gimenez en met name Paixao kan je ondanks de bedragen beargumenteren dat ze gezien hun status, vorm en contractlengte op het moment van vertrek voor te weinig zijn gegaan (ook al heeft Gimenez het niet waargemaakt). Die tijd mag wel eens voorbij zijn.
Ik heb liever een paar goals minder en dan een spits die net wat meer toevoegt in de rest van het spel.quote:Op woensdag 1 juli 2026 10:47 schreef Vis1980 het volgende:
Ik snap het gezeur rondom Ueda niet zo. Ja, hij scoorde tegen veel kleinere clubs, en speelde tegen die clubs, net als alle andere spitsen in de Eredivisie. Maar die hebben allemaal niet zoveel gescoord tegen de kleintjes.
Op een of andere manier gaan onze spelers liever naar clubs in een mindere competitie. Kokcu wilde liever naar Benfica dan Engeland. Gimenez liever naar Italië en Paixao wilde ook niet naar bv. Leeds.quote:Op woensdag 1 juli 2026 10:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Vooral Paixao echt veel te makkelijk laten gaan. Maar zodra het bij die bolle bij de 30 in de buurt kwam ‘gunde’ hij de transfer.
Makkelijkere competities dan de pl, minder grote stap omhoog.quote:Op woensdag 1 juli 2026 11:18 schreef CR7 het volgende:
[..]
Op een of andere manier gaan onze spelers liever naar clubs in een mindere competitie. Kokcu wilde liever naar Benfica dan Engeland. Gimenez liever naar Italië en Paixao wilde ook niet naar bv. Leeds.
Waanzinnige rechterkant geeft een beetje wijndal/Bergwijn vibes.quote:Op dinsdag 30 juni 2026 21:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ook niet maar nou en. Moussa en Read mits fit is een waanzinnige rechterkant voor in de CL, dat vervang je op ons niveau niet zomaar. Die bolle had ze direct doorverkocht bij een leuk bod (en dan pas vervangen op de laatste dag van de transfermarkt). Feyenoord mag ook wel eens een treetje hoger vragen. Blijven ze dan omdat niemand het wil bieden, nou ook prima. Je hebt gemerkt bij Hancko en Geert dat je die geboden bedragen een seizoen later ook nog wel kreeg.
De enige bij wie ik echt het ijzer zou smeden is Ueda.
‘Waanzinnige spelers voor ons in de CL’ is wel iets heel dan beste kant van Europa. Daarmee doel ik eigenlijk op dat zij als van de weinigen van meerwaarde kunnen zijn op CL-niveau.quote:Op woensdag 1 juli 2026 13:26 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Waanzinnige rechterkant geeft een beetje wijndal/Bergwijn vibes.
Read heeft de potentie om klasse verdediger te worden. Hadj Moussa denk ik dat er niet heel veel meer in het vat zit. Mischien een klein stapje.
Mits er goede buitenspelers gehaald zouden worden is het wat mij betreft prima om Hadj voor een leuke prijs te verkopen.
Left right behind.quote:Op woensdag 1 juli 2026 17:10 schreef Caland het volgende:
[ x ]
De hele club Ajax boeit niemand buiten Europa. Ik weet hoe het zit. Laatst in El Paso een hoop Mexicanen gespot in Feyenoord shirt. Ik zei "Tu sabes Ajax? Un club de futbol Holandes". Ik kreeg vreemde blikken. Toen riep ik Santiago Gimenez! En begonnen ze te glimlachen en zeiden ze si si! Feyenoord un club hermoso
Dat is niet zo leuk. Liever nog een seizoen hier als basisspeler.quote:Op woensdag 1 juli 2026 18:02 schreef H.FR het volgende:
Belangstelling voor Zechiël
https://www.fr12.nl/trans(...)ngsbod-uit-frankrijk
Is dat niet met 9 vd 10 spelers die Feyenoord buiten Nederland haalt?quote:Op woensdag 1 juli 2026 20:38 schreef fetX het volgende:
Interesse in Tjak Ernst (keeper).
Ik ken echt geen enkele speler die Feyenoord haalt
quote:Op woensdag 1 juli 2026 17:10 schreef Caland het volgende:
[ x ]
De hele club Ajax boeit niemand buiten Europa. Ik weet hoe het zit. Laatst in El Paso een hoop Mexicanen gespot in Feyenoord shirt. Ik zei "Tu sabes Ajax? Un club de futbol Holandes". Ik kreeg vreemde blikken. Toen riep ik Santiago Gimenez! En begonnen ze te glimlachen en zeiden ze si si! Feyenoord un club hermoso
Dan wordt er goed gescout of we zitten met de Belgische Mislintat.quote:Op woensdag 1 juli 2026 20:38 schreef fetX het volgende:
Interesse in Tjak Ernst (keeper).
Ik ken echt geen enkele speler die Feyenoord haalt
Zo dacht ik er ook precies overquote:Op donderdag 2 juli 2026 08:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan wordt er goed gescout of we zitten met de Belgische Mislintat.
Gelijk verkopen. Stiekem Zerrouki sturen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 18:02 schreef H.FR het volgende:
Belangstelling voor Zechiël
https://www.fr12.nl/trans(...)ngsbod-uit-frankrijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |