Ik haal Shakira altijd door elkaar met Shaqiriquote:Op donderdag 18 juni 2026 14:28 schreef 100Spokes het volgende:
Ik ga kijken voor Granit Xhaka. Jammer dat Shaqiri er niet meer bij is.
Sint Bernard, kaas en Tobleronequote:
Komt nog wel.quote:Op donderdag 18 juni 2026 20:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hopelijk MEMVIS geblesseerd jaaaa
Gastvrijheid bij Bosniëquote:
2 jaar terug in Bosnië-Herzegovina geweest.quote:Op donderdag 18 juni 2026 20:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gastvrijheid bij Bosnië
Zwitserse messen bij Zwitserland
Nou.
Leuk om zo wat kleine dingetjes over de landen te leren hequote:Op donderdag 18 juni 2026 20:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gastvrijheid bij Bosnië
Nou.
Ik las wat anders.quote:Op donderdag 18 juni 2026 20:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gastvrijheid bij Bosnië
Nou.
Of dat ze helemaal niet meer neutraal zijn.quote:Op donderdag 18 juni 2026 20:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk om zo wat kleine dingetjes over de landen te leren he
Ik wist helemaal niet dat ze in Zwitserland zo dol waren op chocolade
Schijnt dat ze zelfs een garde hebben lopen in het Vaticaan!quote:Op donderdag 18 juni 2026 20:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk om zo wat kleine dingetjes over de landen te leren he
Ik wist helemaal niet dat ze in Zwitserland zo dol waren op chocolade
Ja, ik ook. Ik heb de EK-finale van 2024 gekeken in Bosnië (Sarajevo).quote:Op donderdag 18 juni 2026 20:18 schreef Coco het volgende:
[..]
2 jaar terug in Bosnië-Herzegovina geweest.
Erg mooi.
Ik vergeef het je het is echt snel warm gewordenquote:
Wat @RamboDirk wel of niet doet houdt me eigenlijk totaal niet bezigquote:Op donderdag 18 juni 2026 20:23 schreef 3rr0r het volgende:
Jongens, @:RamboDirk gaat muziek luisteren. Miss Sarajevo van U2.
Oke buienradarquote:Op donderdag 18 juni 2026 20:22 schreef vul_maar_in het volgende:
Verwacht ieder moment een verfrissend onweersbuitje hier
Nice!!quote:
Het is een perenijsje gewordenquote:Op donderdag 18 juni 2026 20:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vergeef het je het is echt snel warm geworden
Geniet er lekker vanHopelijk is het een perenijsje
Laten we niet stokerenquote:Op donderdag 18 juni 2026 20:26 schreef Coco het volgende:
User @:rambodirk krijgt een veeg uit de pan van forum admin @:GGMM
Ik zit niet in de regenquote:Op donderdag 18 juni 2026 20:25 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Graag gedaan maat, misschien moest je de was nog binnenhalen
Waarom niet? Don't hesistate.quote:Op donderdag 18 juni 2026 20:27 schreef Anonymousz het volgende:
Ten Hag als bondscoachabsolutely not
Huub Stevensquote:Op donderdag 18 juni 2026 20:27 schreef Anonymousz het volgende:
Ten Hag als bondscoachabsolutely not
Oke Quincyquote:Op donderdag 18 juni 2026 20:28 schreef 100Spokes het volgende:
[..]
Ik heb 2 zwitserse zakmessen het komt wel heel dichtbij nu
Ja, net als Depay.quote:Op donderdag 18 juni 2026 20:30 schreef 3rr0r het volgende:
Ronaldo gaat straks schroeien en dan gaan al deze praatmeneertjes hun woorden inslikken
Giovanni daarentegen.quote:Op donderdag 18 juni 2026 20:29 schreef 3rr0r het volgende:
Ten Hag zegt niet meer zo vaak he achter een zin
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh bedanktquote:
Eikelquote:
Het was iets leuker geweest om hem naar het Uruguay - Kaapverdië topic te sturen. Dan had hij zich daar erg eenzaam gevoeld.quote:
1-1 zekerquote:
Dan hebben Bosnië en Zwitserland geluk dat er geen Feyenoorders meespelen.quote:
Dat krijg je met Zwitsersquote:
Misschien heeft de scheidsrechter een Zwitsers horloge (zie mijn plaatje)quote:
Bahquote:Op donderdag 18 juni 2026 21:02 schreef 3rr0r het volgende:
Ik heb een Fuze tea met 27 gram suiker (gratis gekregen)
@Dagoduck is zeer geïnteresseerd nu.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
Dave Grohl is de assistent van de trainer van Zwits
Van zo’n uitdeelmeisje?quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:02 schreef 3rr0r het volgende:
Vetzak.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:02 schreef 3rr0r het volgende:
En wat ga je daarmee doen?quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:02 schreef 3rr0r het volgende:
Slovenië schijnt prachtig te zijn en hoor je ook weinig gekkigheid over op over presteren in wielrennen na.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat is jullie favoriete land van de Balkan?
Slovenie is top.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Joegoslaviëquote:Op donderdag 18 juni 2026 21:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Slovenië is voormalig Joegoslavië, maar geen Balkan volgens mij.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:05 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Slovenië schijnt prachtig te zijn en hoor je ook weinig gekkigheid over op over presteren in wielrennen na.
Dan weet ik niet hoe de grenzen liggen en heb ik een keuzelijst nodig.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Slovenië is voormalig Joegoslavië, maar geen Balkan volgens mij.
Club van 27 worden.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:02 schreef 3rr0r het volgende:
Wel Balkan en al besproken.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heel verstandig, laat je niks aanpraten.quote:
Op dit schiereiland liggen geheel of gedeeltelijk:quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:07 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dan weet ik niet hoe de grenzen liggen en heb ik een keuzelijst nodig.
quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zulke dingen drink ik alleen als ik erg actief ben geweest
quote:
Het westelijke deel omvat Albanië plus voormalig Joegoslavië exclusief Slovenië.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Slovenie ligt niet in de Balkan
quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kroatiëquote:Op donderdag 18 juni 2026 21:07 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dan weet ik niet hoe de grenzen liggen en heb ik een keuzelijst nodig.
Slovenië niet, voormalig Joegoslavië welquote:Op donderdag 18 juni 2026 21:08 schreef Makamba_ het volgende:
Wie gaat de eindklap geven over Slovenië?
Bij Frozen ontbreken ze weer.
Maar we spelen op gras.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zwitserland op papier de sterkste?
quote:
De verwarring zet voort.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:08 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Het westelijke deel omvat Albanië plus voormalig Joegoslavië exclusief Slovenië.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Balkan_(schiereiland)
[..]
Wat een Sloveen met een bal kanquote:
Halloquote:Op donderdag 18 juni 2026 21:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Sorry dat ik te laat ben.
Maar ik ben er!
Niet uitgeprint deze keer sorryquote:Op donderdag 18 juni 2026 21:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zwitserland op papier de sterkste?
Wees welkomquote:Op donderdag 18 juni 2026 21:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar ik ben er!
Niet meer doen.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar ik ben er!
Kroatië dan denk ik. De Grieken stikken er maar inquote:Op donderdag 18 juni 2026 21:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Op dit schiereiland liggen geheel of gedeeltelijk:
Vlag van Albanië Albanië 100%
Vlag van Bulgarije Bulgarije 100%
Vlag van Bosnië en Herzegovina Bosnië en Herzegovina 100%
Vlag van Griekenland Griekenland 90% (alleen het vasteland)
Vlag van Italië Italië 0,5% (het gebied ten oosten van de Soča en Vipava)
Vlag van Kosovo Kosovo 100%
Vlag van Kroatië Kroatië 60% (het gebied ten zuiden van de Kupa en Sava, o.a. Istrië en Dalmatië)
Vlag van Montenegro Montenegro 100%
Vlag van Noord-Macedonië Noord-Macedonië 100%
Vlag van Roemenië Roemenië 9% (slechts de Donaudelta en nabije omgeving van de Zwarte Zee)
Vlag van Servië Servië 73% (de noordelijke autonome provincie Vojvodina ligt geografisch niet op de Balkan)
Vlag van Turkije Turkije 3% (het Europese gedeelte)
De wedstrijden beginnen ook nooit op tijd, dus ik snap dit wel.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar ik ben er!
versterkt met kunstvezels onder of tussen het gras.quote:
Zoals in de Arena.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
versterkt met kunstvezels onder of tussen het gras.
Niet voor Herzegovina?quote:
https://thebalkantours.com/nl/reisgids-voor-balkanquote:Op donderdag 18 juni 2026 21:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat het geweldige AI-drek is
[ afbeelding ]
Geografisch is het Midden-Europa, cultureel en historisch Balkan.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 18 juni 2026 21:10 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Kroatië dan denk ik. De Grieken stikken er maar in
Je moet dan nog naar Slovenië.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mijn Balkan ranking:
1. Bosnië
2. Kroatië
3. Griekenland
4. Roemenië
5. Albanië
6. Servië
7. Montenegro
Maar deze zomer ga ik naar Bulgarije, Macedonië en Kosovo, dus dan kan ik een definitieve ranking plaatsen!
Lekker neuken bij Sunny Beachquote:Op donderdag 18 juni 2026 21:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mijn Balkan ranking:
1. Bosnië
2. Kroatië
3. Griekenland
4. Roemenië
5. Albanië
6. Servië
7. Montenegro
Maar deze zomer ga ik naar Bulgarije, Macedonië en Kosovo, dus dan kan ik een definitieve ranking plaatsen!
Ook maar 1 renner, de rest kan er niets van.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:13 schreef Durmada het volgende:
Slovenen zijn vooral goed in wielrennen
Zonder wrijving geen glans.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit topic heeft een doelpunt nodig.
Lekker Skopsko drinken in Skopje.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mijn Balkan ranking:
1. Bosnië
2. Kroatië
3. Griekenland
4. Roemenië
5. Albanië
6. Servië
7. Montenegro
Fietsen op pedsquote:Op donderdag 18 juni 2026 21:13 schreef Durmada het volgende:
Slovenen zijn vooral goed in wielrennen
Nou nou nouquote:Op donderdag 18 juni 2026 21:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Deze voorzet had ik zelfs beter gegeven.
Roglic was ook vrij aardig hoor. En Mohoric was altijd wel degelijkquote:Op donderdag 18 juni 2026 21:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ook maar 1 renner, de rest kan er niets van.
Gal Glivar wordt nu tamelijk ziedend.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
We gaan naar Ohrid en Skopje, dus dat komt vast goed.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Lekker Skopsko drinken in Skopje.
Bulgarije na het kijken van de Giro? Ze vergaten daar de mooie plekken te laten zien.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mijn Balkan ranking:
1. Bosnië
2. Kroatië
3. Griekenland
4. Roemenië
5. Albanië
6. Servië
7. Montenegro
quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:15 schreef Durmada het volgende:
[..]
Roglic was ook vrij aardig hoor. En Mohoric was altijd wel degelijk
Ik spreek in het heden.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:15 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Gal Glivar wordt nu tamelijk ziedend.
Een logische keuze. Kroatië is een mooi land, Zagreb, Zadar, Sibenik én Dubrovnik zijn prachtig. Maar vergeet niet: Kroaten presenteren zich aardig, maar steken een mes in je rug als je even niet kijkt.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:10 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Kroatië dan denk ik. De Grieken stikken er maar in
Die staan in Amsterdam achter het raamquote:Op donderdag 18 juni 2026 21:17 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Bulgarije na het kijken van de Giro? Ze vergaten daar de mooie plekken te laten zien.
@Orientequote:Op donderdag 18 juni 2026 21:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een logische keuze. Kroatië is een mooi land, Zagreb, Zadar, Sibenik én Dubrovnik zijn prachtig. Maar vergeet niet: Kroaten presenteren zich aardig, maar steken een mes in je rug als je even niet kijkt.
Kijk eens dom, ho maar.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hier schrik ik vanquote:Op donderdag 18 juni 2026 21:17 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die staan in Amsterdam achter het raam
Zodra ik tijd heb.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wanneer doet @:Pisces29 mee aan First Dates?
Ik kijk niet naar het wielrennen. We gaan naar Burgas (aan het strand), Plovdiv en de bergen in bij Rila. Volgens mij zijn dat allemaal mooie plekken.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:17 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Bulgarije na het kijken van de Giro? Ze vergaten daar de mooie plekken te laten zien.
Niemand denkt aan Bosnië-Herzegovina als leuk op vakantie gaan.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb wel geleerd dat je het beste vlak na de oorlog er heen kan gaan, qua drukte en prijs.
Balkan is supermooi, veel natuur (ik ben er zelf nooit geweest)quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Niemand denkt aan Bosnië-Herzegovina als leuk op vakantie gaan.
Maar wat een verrassing
Beetje wapens kopen.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb wel geleerd dat je het beste vlak na de oorlog er heen kan gaan, qua drukte en prijs.
Lekker goedkoop.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:21 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Balkan is supermooi, veel natuur (ik ben er zelf nooit geweest)
Ook mijn probleemquote:Op donderdag 18 juni 2026 21:21 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Balkan is supermooi, veel natuur (ik ben er zelf nooit geweest)
Sarajevo en Mostar zijn écht fantastisch.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Maar wat een verrassing
Als je nog echte fascisten wilt zien (dus niet wat in Nederland rechts-extreem wordt genoemd, want dat is allemaal nep) moet je nog even naar een wedstrijd van Botev gaan.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik kijk niet naar het wielrennen. We gaan naar Burgas (aan het strand), Plovdiv en de bergen in bij Rila. Volgens mij zijn dat allemaal mooie plekken.
Montenegro is nu hot. Vorig jaar Albanië en Georgië, daarvoor Kroatië en Slovenië. Binnenkort wordt het Armenië en Bosnië.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Maar wat een verrassing
Waren inderdaad de hoogtepunten. Ik ben toen ook nog naar Montenegro gegaan. Kotorgodquote:Op donderdag 18 juni 2026 21:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sarajevo en Mostar zijn écht fantastisch.
We kunnen wel samen gaanquote:
Dat komt omdat veel Nederlanders nooit verder komen dan Sky Radio vakantiebestemmingen zoals Spanje, Griekenland en Italie.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Maar wat een verrassing
Botev van de Zandschulp?quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Als je nog echte fascisten wilt zien (dus niet wat in Nederland rechts-extreem wordt genoemd, want dat is allemaal nep) moet je nog even naar een wedstrijd van Botev gaan.
Wel jammer, ik had gehoopt op een leuke foto met een bos wortels. Maar je nam ons niet mee naar de u s of a.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mijn bankrekening ligt nog aan de beademing.
En was hij echt zwart?quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:22 schreef Coco het volgende:
[..]
Waren inderdaad de hoogtepunten. Ik ben toen ook nog naar Montenegro gegaan. Kotorgod
Volgende keer mag je mee.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wel jammer, ik had gehoopt op een leuke foto met een bos wortels. Maar je nam ons niet mee naar de u s of a.
Telt bier?quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:23 schreef franklop het volgende:
Vergeet niet een vers drankje te pakken mensen!
Wijkopenautos is net zulke aids als Seats and Sofas.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:24 schreef 3rr0r het volgende:
wijkopenautos (voor 50% van wat hij waard is)
Maar bij 0-0 en 2-2 krijgt die gast nog steeds 100 punten.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zolang het maar geen 1-1 wordt.
Jaquote:Op donderdag 18 juni 2026 21:26 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Lijkt mij fantastisch. Auto of vliegtuig?
Sporzaquote:Op donderdag 18 juni 2026 21:26 schreef PzKpfw het volgende:
Die drinkpauzes zouden niet zo erg zijn als ze gewoon beelden lieten zien van het veld met tussendoor misschien wat hoogtepunten en interessante statistieken in plaats van weer te misbruiken voor reclames.
Die hebben zich helaas niet geplaatst voor Europees voetbal wanneer ik daar ben.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Als je nog echte fascisten wilt zien (dus niet wat in Nederland rechts-extreem wordt genoemd, want dat is allemaal nep) moet je nog even naar een wedstrijd van Botev gaan.
Zeg het niet graag als gepassioneerde België hater, maar dan moet je naar België zappen tijdens de drinkpauzes.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:26 schreef PzKpfw het volgende:
Die drinkpauzes zouden niet zo erg zijn als ze gewoon beelden lieten zien van het veld met tussendoor misschien wat hoogtepunten en interessante statistieken in plaats van weer te misbruiken voor reclames.
Ze kunnen ook de Kiss Cam introduceren voor wat beelden.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:26 schreef PzKpfw het volgende:
Ik kijk via de NPO app op een Chromecast.quote:
15.000 plekken meer is wel forsquote:Op donderdag 18 juni 2026 21:26 schreef Stoorzendert het volgende:
Heb even gekeken; SoFi stadion in LA. Past 70.000 man in. Valt tegen. Niet veel groter dan de Arena dus.
Akkoordquote:Op donderdag 18 juni 2026 21:27 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Prima maar dan betaal jij voor de bagage als we de auto meenemen.
Lingerie penalties.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ze kunnen ook de Kiss Cam introduceren voor wat beelden.
Bij de Belg net: "Zo, de reclame-inkomsten zijn weer binnen...bij de andere zenders..."quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:27 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Zeg het niet graag als gepassioneerde België hater, maar dan moet je naar België zappen tijdens de drinkpauzes.
Wij waren ooit bij CSKA toen Botev daar op visite was, na 10 minuten lagen alle stoeltjes uit het uitvak al op het veld genot.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die hebben zich helaas niet geplaatst voor Europees voetbal wanneer ik daar ben.
Als Ajax of Twente tegen CSKA Sofia loot, is er wel een kansje dat ik daar heen kan
Ja leuk, cheatende mensen betrappenquote:Op donderdag 18 juni 2026 21:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ze kunnen ook de Kiss Cam introduceren voor wat beelden.
Voor wat die Belg verdient komt Sjoerd z'n bed niet uitquote:Op donderdag 18 juni 2026 21:28 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Bij de Belg net: "Zo, de reclame-inkomsten zijn weer binnen...bij de andere zenders..."
Ik vind dit niet zo lief. Laten we doorgaan over de Balkan.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:28 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Had ik maar een vriend van de camping zoals hij
Infantino neem je troep weer meequote:Op donderdag 18 juni 2026 21:29 schreef RipCity het volgende:
We worden wel verwend: 0.06xg v 0.04 xg
Krijgt de gehele sociale werkplaats tegelijkertijd vakantie?quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik trouwens wel zin in vakantie. vandaag nog precies 1 maand.
Ik ga deze zomer voor de vierde keer in vijf jaar (lol) naar Montenegro. Deze keer eindelijk naar Kotor.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:22 schreef Coco het volgende:
[..]
Waren inderdaad de hoogtepunten. Ik ben toen ook nog naar Montenegro gegaan. Kotorgod
Arena is verdeelt over 2 ringen. Hier hadden ze er 5 nodig! Die bovenste ring telt niet, kun je net zo goed thuis kijken.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
15.000 plekken meer is wel fors
Bij @KingRoland aan het wachten op Zuid-Koreaquote:
Wie?quote:
ben je ook in verlof die periode?quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:30 schreef RipCity het volgende:
[..]
Krijgt de gehele sociale werkplaats tegelijkertijd vakantie?
Sterker nogquote:Op donderdag 18 juni 2026 21:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit is helemaal geen leuke wedstrijd eigenlijk
Alleen maar saaie kutwedstrijden. Zul je zien dat de leuke wedstrijden weer om 03u zijnquote:Op donderdag 18 juni 2026 21:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het topic is leuker.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
he bahquote:
Doe het zelf!quote:
Ik drink een lekker biertje en we praten over vakanties naar Bosnië. Dan is de wedstrijd eigenlijk maar een irritante afleiding.quote:
Ga jij dat kijkenquote:
De Turken hebben echt verschrikkelijke uren. Tegen Australië was dat ook al verschrikkelijk voor ze.quote:
Ik loop NU terug naar het schema op de koelkast.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:36 schreef GertKuyt het volgende:
[..]
Ik zeg het maar even, die pot begint om 05:00. Zou jammer zijn als je de eerste helft mist.
Wat leuk mijn moeder heeft ook een fysiek schema liggenquote:Op donderdag 18 juni 2026 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik loop NU terug naar het schema op de koelkast.
Heel deze poule is eigenlijk niet leuk.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sterker nog
Dit is best wel een kutwedstrijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |