Roglic was ook vrij aardig hoor. En Mohoric was altijd wel degelijkquote:Op donderdag 18 juni 2026 21:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ook maar 1 renner, de rest kan er niets van.
Gal Glivar wordt nu tamelijk ziedend.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
We gaan naar Ohrid en Skopje, dus dat komt vast goed.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Lekker Skopsko drinken in Skopje.
Bulgarije na het kijken van de Giro? Ze vergaten daar de mooie plekken te laten zien.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mijn Balkan ranking:
1. Bosnië
2. Kroatië
3. Griekenland
4. Roemenië
5. Albanië
6. Servië
7. Montenegro
Maar deze zomer ga ik naar Bulgarije, Macedonië en Kosovo, dus dan kan ik een definitieve ranking plaatsen!
quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:15 schreef Durmada het volgende:
[..]
Roglic was ook vrij aardig hoor. En Mohoric was altijd wel degelijk
Ik spreek in het heden.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:15 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Gal Glivar wordt nu tamelijk ziedend.
Een logische keuze. Kroatië is een mooi land, Zagreb, Zadar, Sibenik én Dubrovnik zijn prachtig. Maar vergeet niet: Kroaten presenteren zich aardig, maar steken een mes in je rug als je even niet kijkt.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:10 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Kroatië dan denk ik. De Grieken stikken er maar in
Die staan in Amsterdam achter het raamquote:Op donderdag 18 juni 2026 21:17 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Bulgarije na het kijken van de Giro? Ze vergaten daar de mooie plekken te laten zien.
@Orientequote:Op donderdag 18 juni 2026 21:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een logische keuze. Kroatië is een mooi land, Zagreb, Zadar, Sibenik én Dubrovnik zijn prachtig. Maar vergeet niet: Kroaten presenteren zich aardig, maar steken een mes in je rug als je even niet kijkt.
Kijk eens dom, ho maar.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hier schrik ik vanquote:Op donderdag 18 juni 2026 21:17 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die staan in Amsterdam achter het raam
Zodra ik tijd heb.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wanneer doet @:Pisces29 mee aan First Dates?
Ik kijk niet naar het wielrennen. We gaan naar Burgas (aan het strand), Plovdiv en de bergen in bij Rila. Volgens mij zijn dat allemaal mooie plekken.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:17 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Bulgarije na het kijken van de Giro? Ze vergaten daar de mooie plekken te laten zien.
Niemand denkt aan Bosnië-Herzegovina als leuk op vakantie gaan.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb wel geleerd dat je het beste vlak na de oorlog er heen kan gaan, qua drukte en prijs.
Balkan is supermooi, veel natuur (ik ben er zelf nooit geweest)quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Niemand denkt aan Bosnië-Herzegovina als leuk op vakantie gaan.
Maar wat een verrassing
Beetje wapens kopen.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb wel geleerd dat je het beste vlak na de oorlog er heen kan gaan, qua drukte en prijs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |