Slovenië niet, voormalig Joegoslavië welquote:Op donderdag 18 juni 2026 21:08 schreef Makamba_ het volgende:
Wie gaat de eindklap geven over Slovenië?
Bij Frozen ontbreken ze weer.
Maar we spelen op gras.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zwitserland op papier de sterkste?
quote:
De verwarring zet voort.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:08 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Het westelijke deel omvat Albanië plus voormalig Joegoslavië exclusief Slovenië.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Balkan_(schiereiland)
[..]
Wat een Sloveen met een bal kanquote:
Halloquote:Op donderdag 18 juni 2026 21:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Sorry dat ik te laat ben.
Maar ik ben er!
Niet uitgeprint deze keer sorryquote:Op donderdag 18 juni 2026 21:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zwitserland op papier de sterkste?
Wees welkomquote:Op donderdag 18 juni 2026 21:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar ik ben er!
Niet meer doen.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar ik ben er!
Kroatië dan denk ik. De Grieken stikken er maar inquote:Op donderdag 18 juni 2026 21:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Op dit schiereiland liggen geheel of gedeeltelijk:
Vlag van Albanië Albanië 100%
Vlag van Bulgarije Bulgarije 100%
Vlag van Bosnië en Herzegovina Bosnië en Herzegovina 100%
Vlag van Griekenland Griekenland 90% (alleen het vasteland)
Vlag van Italië Italië 0,5% (het gebied ten oosten van de Soča en Vipava)
Vlag van Kosovo Kosovo 100%
Vlag van Kroatië Kroatië 60% (het gebied ten zuiden van de Kupa en Sava, o.a. Istrië en Dalmatië)
Vlag van Montenegro Montenegro 100%
Vlag van Noord-Macedonië Noord-Macedonië 100%
Vlag van Roemenië Roemenië 9% (slechts de Donaudelta en nabije omgeving van de Zwarte Zee)
Vlag van Servië Servië 73% (de noordelijke autonome provincie Vojvodina ligt geografisch niet op de Balkan)
Vlag van Turkije Turkije 3% (het Europese gedeelte)
De wedstrijden beginnen ook nooit op tijd, dus ik snap dit wel.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar ik ben er!
versterkt met kunstvezels onder of tussen het gras.quote:
Zoals in de Arena.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
versterkt met kunstvezels onder of tussen het gras.
Niet voor Herzegovina?quote:
https://thebalkantours.com/nl/reisgids-voor-balkanquote:Op donderdag 18 juni 2026 21:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat het geweldige AI-drek is
[ afbeelding ]
Geografisch is het Midden-Europa, cultureel en historisch Balkan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |