Slovenië schijnt prachtig te zijn en hoor je ook weinig gekkigheid over op over presteren in wielrennen na.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat is jullie favoriete land van de Balkan?
Slovenie is top.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Joegoslaviëquote:Op donderdag 18 juni 2026 21:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Slovenië is voormalig Joegoslavië, maar geen Balkan volgens mij.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:05 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Slovenië schijnt prachtig te zijn en hoor je ook weinig gekkigheid over op over presteren in wielrennen na.
Dan weet ik niet hoe de grenzen liggen en heb ik een keuzelijst nodig.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Slovenië is voormalig Joegoslavië, maar geen Balkan volgens mij.
Club van 27 worden.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:02 schreef 3rr0r het volgende:
Ik heb een Fuze tea met 27 gram suiker (gratis gekregen)
Wel Balkan en al besproken.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heel verstandig, laat je niks aanpraten.quote:
Op dit schiereiland liggen geheel of gedeeltelijk:quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:07 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dan weet ik niet hoe de grenzen liggen en heb ik een keuzelijst nodig.
quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zulke dingen drink ik alleen als ik erg actief ben geweest
quote:
Het westelijke deel omvat Albanië plus voormalig Joegoslavië exclusief Slovenië.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Slovenie ligt niet in de Balkan
quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kroatiëquote:Op donderdag 18 juni 2026 21:07 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dan weet ik niet hoe de grenzen liggen en heb ik een keuzelijst nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |