Slovenië schijnt prachtig te zijn en hoor je ook weinig gekkigheid over op over presteren in wielrennen na.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat is jullie favoriete land van de Balkan?
Slovenie is top.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Joegoslaviëquote:Op donderdag 18 juni 2026 21:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Slovenië is voormalig Joegoslavië, maar geen Balkan volgens mij.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:05 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Slovenië schijnt prachtig te zijn en hoor je ook weinig gekkigheid over op over presteren in wielrennen na.
Dan weet ik niet hoe de grenzen liggen en heb ik een keuzelijst nodig.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Slovenië is voormalig Joegoslavië, maar geen Balkan volgens mij.
Club van 27 worden.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:02 schreef 3rr0r het volgende:
Ik heb een Fuze tea met 27 gram suiker (gratis gekregen)
Wel Balkan en al besproken.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heel verstandig, laat je niks aanpraten.quote:
Op dit schiereiland liggen geheel of gedeeltelijk:quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:07 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dan weet ik niet hoe de grenzen liggen en heb ik een keuzelijst nodig.
quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zulke dingen drink ik alleen als ik erg actief ben geweest
quote:
Het westelijke deel omvat Albanië plus voormalig Joegoslavië exclusief Slovenië.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Slovenie ligt niet in de Balkan
quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kroatiëquote:Op donderdag 18 juni 2026 21:07 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dan weet ik niet hoe de grenzen liggen en heb ik een keuzelijst nodig.
Slovenië niet, voormalig Joegoslavië welquote:Op donderdag 18 juni 2026 21:08 schreef Makamba_ het volgende:
Wie gaat de eindklap geven over Slovenië?
Bij Frozen ontbreken ze weer.
Maar we spelen op gras.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zwitserland op papier de sterkste?
quote:
De verwarring zet voort.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:08 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Het westelijke deel omvat Albanië plus voormalig Joegoslavië exclusief Slovenië.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Balkan_(schiereiland)
[..]
Wat een Sloveen met een bal kanquote:
Halloquote:Op donderdag 18 juni 2026 21:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Sorry dat ik te laat ben.
Maar ik ben er!
Niet uitgeprint deze keer sorryquote:Op donderdag 18 juni 2026 21:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zwitserland op papier de sterkste?
Wees welkomquote:Op donderdag 18 juni 2026 21:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar ik ben er!
Niet meer doen.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar ik ben er!
Kroatië dan denk ik. De Grieken stikken er maar inquote:Op donderdag 18 juni 2026 21:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Op dit schiereiland liggen geheel of gedeeltelijk:
Vlag van Albanië Albanië 100%
Vlag van Bulgarije Bulgarije 100%
Vlag van Bosnië en Herzegovina Bosnië en Herzegovina 100%
Vlag van Griekenland Griekenland 90% (alleen het vasteland)
Vlag van Italië Italië 0,5% (het gebied ten oosten van de Soča en Vipava)
Vlag van Kosovo Kosovo 100%
Vlag van Kroatië Kroatië 60% (het gebied ten zuiden van de Kupa en Sava, o.a. Istrië en Dalmatië)
Vlag van Montenegro Montenegro 100%
Vlag van Noord-Macedonië Noord-Macedonië 100%
Vlag van Roemenië Roemenië 9% (slechts de Donaudelta en nabije omgeving van de Zwarte Zee)
Vlag van Servië Servië 73% (de noordelijke autonome provincie Vojvodina ligt geografisch niet op de Balkan)
Vlag van Turkije Turkije 3% (het Europese gedeelte)
De wedstrijden beginnen ook nooit op tijd, dus ik snap dit wel.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar ik ben er!
versterkt met kunstvezels onder of tussen het gras.quote:
Zoals in de Arena.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
versterkt met kunstvezels onder of tussen het gras.
Niet voor Herzegovina?quote:
https://thebalkantours.com/nl/reisgids-voor-balkanquote:Op donderdag 18 juni 2026 21:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat het geweldige AI-drek is
[ afbeelding ]
Geografisch is het Midden-Europa, cultureel en historisch Balkan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |