Leuk om zo wat kleine dingetjes over de landen te leren hequote:Op donderdag 18 juni 2026 20:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gastvrijheid bij Bosnië
Zwitserse messen bij Zwitserland
Nou.
Ik las wat anders.quote:Op donderdag 18 juni 2026 20:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gastvrijheid bij Bosnië
Zwitserse messen bij Zwitserland
Nou.
Of dat ze helemaal niet meer neutraal zijn.quote:Op donderdag 18 juni 2026 20:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk om zo wat kleine dingetjes over de landen te leren he
Ik wist helemaal niet dat ze in Zwitserland zo dol waren op chocolade
Schijnt dat ze zelfs een garde hebben lopen in het Vaticaan!quote:Op donderdag 18 juni 2026 20:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk om zo wat kleine dingetjes over de landen te leren he
Ik wist helemaal niet dat ze in Zwitserland zo dol waren op chocolade
Ja, ik ook. Ik heb de EK-finale van 2024 gekeken in Bosnië (Sarajevo).quote:Op donderdag 18 juni 2026 20:18 schreef Coco het volgende:
[..]
2 jaar terug in Bosnië-Herzegovina geweest.
Erg mooi.
Ik vergeef het je het is echt snel warm gewordenquote:
Wat @RamboDirk wel of niet doet houdt me eigenlijk totaal niet bezigquote:Op donderdag 18 juni 2026 20:23 schreef 3rr0r het volgende:
Jongens, @:RamboDirk gaat muziek luisteren. Miss Sarajevo van U2.
Oke buienradarquote:Op donderdag 18 juni 2026 20:22 schreef vul_maar_in het volgende:
Verwacht ieder moment een verfrissend onweersbuitje hier
Nice!!quote:
Het is een perenijsje gewordenquote:Op donderdag 18 juni 2026 20:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vergeef het je het is echt snel warm geworden
Geniet er lekker vanHopelijk is het een perenijsje
Laten we niet stokerenquote:Op donderdag 18 juni 2026 20:26 schreef Coco het volgende:
User @:rambodirk krijgt een veeg uit de pan van forum admin @:GGMM
Ik zit niet in de regenquote:Op donderdag 18 juni 2026 20:25 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Graag gedaan maat, misschien moest je de was nog binnenhalen
Waarom niet? Don't hesistate.quote:Op donderdag 18 juni 2026 20:27 schreef Anonymousz het volgende:
Ten Hag als bondscoachabsolutely not
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |