Lekker goedkoop.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:21 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Balkan is supermooi, veel natuur (ik ben er zelf nooit geweest)
Ook mijn probleemquote:Op donderdag 18 juni 2026 21:21 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Balkan is supermooi, veel natuur (ik ben er zelf nooit geweest)
Sarajevo en Mostar zijn écht fantastisch.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Niemand denkt aan Bosnië-Herzegovina als leuk op vakantie gaan.
Maar wat een verrassing
Als je nog echte fascisten wilt zien (dus niet wat in Nederland rechts-extreem wordt genoemd, want dat is allemaal nep) moet je nog even naar een wedstrijd van Botev gaan.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik kijk niet naar het wielrennen. We gaan naar Burgas (aan het strand), Plovdiv en de bergen in bij Rila. Volgens mij zijn dat allemaal mooie plekken.
Montenegro is nu hot. Vorig jaar Albanië en Georgië, daarvoor Kroatië en Slovenië. Binnenkort wordt het Armenië en Bosnië.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Maar wat een verrassing
Waren inderdaad de hoogtepunten. Ik ben toen ook nog naar Montenegro gegaan. Kotorgodquote:Op donderdag 18 juni 2026 21:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sarajevo en Mostar zijn écht fantastisch.
We kunnen wel samen gaanquote:
Dat komt omdat veel Nederlanders nooit verder komen dan Sky Radio vakantiebestemmingen zoals Spanje, Griekenland en Italie.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Maar wat een verrassing
Botev van de Zandschulp?quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Als je nog echte fascisten wilt zien (dus niet wat in Nederland rechts-extreem wordt genoemd, want dat is allemaal nep) moet je nog even naar een wedstrijd van Botev gaan.
Wel jammer, ik had gehoopt op een leuke foto met een bos wortels. Maar je nam ons niet mee naar de u s of a.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mijn bankrekening ligt nog aan de beademing.
En was hij echt zwart?quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:22 schreef Coco het volgende:
[..]
Waren inderdaad de hoogtepunten. Ik ben toen ook nog naar Montenegro gegaan. Kotorgod
Volgende keer mag je mee.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wel jammer, ik had gehoopt op een leuke foto met een bos wortels. Maar je nam ons niet mee naar de u s of a.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |