Lingerie penalties.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ze kunnen ook de Kiss Cam introduceren voor wat beelden.
Bij de Belg net: "Zo, de reclame-inkomsten zijn weer binnen...bij de andere zenders..."quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:27 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Zeg het niet graag als gepassioneerde België hater, maar dan moet je naar België zappen tijdens de drinkpauzes.
Wij waren ooit bij CSKA toen Botev daar op visite was, na 10 minuten lagen alle stoeltjes uit het uitvak al op het veld genot.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die hebben zich helaas niet geplaatst voor Europees voetbal wanneer ik daar ben.
Als Ajax of Twente tegen CSKA Sofia loot, is er wel een kansje dat ik daar heen kan
Ja leuk, cheatende mensen betrappenquote:Op donderdag 18 juni 2026 21:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ze kunnen ook de Kiss Cam introduceren voor wat beelden.
Voor wat die Belg verdient komt Sjoerd z'n bed niet uitquote:Op donderdag 18 juni 2026 21:28 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Bij de Belg net: "Zo, de reclame-inkomsten zijn weer binnen...bij de andere zenders..."
Ik vind dit niet zo lief. Laten we doorgaan over de Balkan.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:28 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Had ik maar een vriend van de camping zoals hij
Infantino neem je troep weer meequote:Op donderdag 18 juni 2026 21:29 schreef RipCity het volgende:
We worden wel verwend: 0.06xg v 0.04 xg
Krijgt de gehele sociale werkplaats tegelijkertijd vakantie?quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik trouwens wel zin in vakantie. vandaag nog precies 1 maand.
Ik ga deze zomer voor de vierde keer in vijf jaar (lol) naar Montenegro. Deze keer eindelijk naar Kotor.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:22 schreef Coco het volgende:
[..]
Waren inderdaad de hoogtepunten. Ik ben toen ook nog naar Montenegro gegaan. Kotorgod
Arena is verdeelt over 2 ringen. Hier hadden ze er 5 nodig! Die bovenste ring telt niet, kun je net zo goed thuis kijken.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
15.000 plekken meer is wel fors
Bij @KingRoland aan het wachten op Zuid-Koreaquote:
Wie?quote:
ben je ook in verlof die periode?quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:30 schreef RipCity het volgende:
[..]
Krijgt de gehele sociale werkplaats tegelijkertijd vakantie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |