Telt bier?quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:23 schreef franklop het volgende:
Vergeet niet een vers drankje te pakken mensen!
Wijkopenautos is net zulke aids als Seats and Sofas.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:24 schreef 3rr0r het volgende:
wijkopenautos (voor 50% van wat hij waard is)
Maar bij 0-0 en 2-2 krijgt die gast nog steeds 100 punten.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zolang het maar geen 1-1 wordt.
Jaquote:Op donderdag 18 juni 2026 21:26 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Lijkt mij fantastisch. Auto of vliegtuig?
Sporzaquote:Op donderdag 18 juni 2026 21:26 schreef PzKpfw het volgende:
Die drinkpauzes zouden niet zo erg zijn als ze gewoon beelden lieten zien van het veld met tussendoor misschien wat hoogtepunten en interessante statistieken in plaats van weer te misbruiken voor reclames.
Die hebben zich helaas niet geplaatst voor Europees voetbal wanneer ik daar ben.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Als je nog echte fascisten wilt zien (dus niet wat in Nederland rechts-extreem wordt genoemd, want dat is allemaal nep) moet je nog even naar een wedstrijd van Botev gaan.
Zeg het niet graag als gepassioneerde België hater, maar dan moet je naar België zappen tijdens de drinkpauzes.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:26 schreef PzKpfw het volgende:
Die drinkpauzes zouden niet zo erg zijn als ze gewoon beelden lieten zien van het veld met tussendoor misschien wat hoogtepunten en interessante statistieken in plaats van weer te misbruiken voor reclames.
Ze kunnen ook de Kiss Cam introduceren voor wat beelden.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:26 schreef PzKpfw het volgende:
Ik kijk via de NPO app op een Chromecast.quote:
15.000 plekken meer is wel forsquote:Op donderdag 18 juni 2026 21:26 schreef Stoorzendert het volgende:
Heb even gekeken; SoFi stadion in LA. Past 70.000 man in. Valt tegen. Niet veel groter dan de Arena dus.
Akkoordquote:Op donderdag 18 juni 2026 21:27 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Prima maar dan betaal jij voor de bagage als we de auto meenemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |