abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 08:07:35 #1
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220933477


Het gemeentewapen van Foqueville bevat de volgende tekst:
Gewoon jezelf repareren met chocolade en snoep.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash

Smilies:
Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
DaMartse smilies
Berkeryse smilies
Hyvese smilies




Vandaag jarig:
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 08:08:23 #2
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220933481
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:07 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Russell?
Nee, die kent de clou nie
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 08:09:01 #3
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220933484
Essie is helemaal niet jarig, neefje waar ze die slang voor heeft gemaakt is jarig :+
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 08:09:01 #4
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220933485
quote:
9s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:08 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Nee, die kent de clou nie
Die kent meer clou niet. :P
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 08:09:32 #5
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220933493
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:09 schreef LTVDK het volgende:
Essie is helemaal niet jarig, neefje waar ze die slang voor heeft gemaakt is jarig :+
TT verzinnen stress :{w
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220933501
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:09 schreef LTVDK het volgende:
Essie is helemaal niet jarig, neefje waar ze die slang voor heeft gemaakt is jarig :+
details. details
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator / Redactie FP maandag 1 juni 2026 @ 08:10:40 #7
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220933503
quote:
9s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:08 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Nee, die kent de clou nie
Flauw :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 08:11:39 #8
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220933515
Ik heb hulp nodig

Wat is er gebeurd op de A4 parallelbaan
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 08:12:21 #9
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220933529
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:11 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb hulp nodig

Wat is er gebeurd op de A4 parallelbaan
Een ongeluk in België volgens de radionieuws.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 08:13:07 #10
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220933544
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:12 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Een ongeluk in België volgens de radionieuws.
Duidelijk :+
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 08:13:24 #11
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220933548
Ik denk dat ik naar mijn navigatie had moeten luisteren... eigenwijze kat
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220933562
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:13 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Duidelijk :+
quote:
A4 32.8 37.1
Stilstaand verkeer op parallelrijbaan
Amsterdam → Den Haag
Op de parallelbaan.
Tussen Hoogmade (6) en Leidschendam (8).
22 min
Vertraging
4,2 km
Lengte
Datum
Vandaag 07:48 uur

Oorzaak
Eerder ongeval
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_220933584
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:09 schreef LTVDK het volgende:
Essie is helemaal niet jarig, neefje waar ze die slang voor heeft gemaakt is jarig :+
Ik vond het al heel verwarrend want Essie is in dezelfde week als ik jarig _O-
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 08:16:11 #14
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220933590
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:14 schreef mschol het volgende:

[..]
[..]

:{

Navigatie stuurde me eerst noordwaarts, ik snap nu waarom _O-
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220933598
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:13 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk dat ik naar mijn navigatie had moeten luisteren... eigenwijze kat
Waze bepaald voor mij de route.
pi_220933650
vandaag maar korte broek, lijkt in iedergeval droog te blijven dus dat kan dan wel..
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_220933719
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:15 schreef gianni61 het volgende:

[..]
Ik vond het al heel verwarrend want Essie is in dezelfde week als ik jarig _O-
Gewoon 2x jarig zijn *G* *O* *G*
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220933732
Waarom kreeg Fles gister geen topic?
Tap tap tap
pi_220933738
Tante essie 1 jaar geworden vandaag *G* :7
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220933752
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:23 schreef CherryLips het volgende:
Waarom kreeg Fles gister geen topic?
Was die gister jarig? :o
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220933766
quote:
6s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:23 schreef essnhills het volgende:

[..]
Gewoon 2x jarig zijn *G* *O* *G*
Essie *O*
pi_220933796
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:25 schreef gianni61 het volgende:

[..]
Essie *O*
Beer *G*
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  maandag 1 juni 2026 @ 08:30:42 #23
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220933808
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:24 schreef essnhills het volgende:

[..]
Was die gister jarig? :o
Jezus :')
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 1 juni 2026 @ 08:31:03 #24
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220933809
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 1 juni 2026 @ 08:32:40 #25
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220933814
EN nu weer keihard werkjes werken natuurlijk :W
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220933862
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:24 schreef essnhills het volgende:

[..]
Was die gister jarig? :o
Ja. Ik zag het ook pas gisteravond :@
Tap tap tap
pi_220933885
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:30 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Jezus :')
:@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220933889
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:36 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ja. Ik zag het ook pas gisteravond :@
Niet goed opgelet blijkbaar :@
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220933893
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:36 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ja. Ik zag het ook pas gisteravond :@
Ik zie het blijkbaar nu pas :@

Gefeliciteerd @Dr_Flash !

Maar blijkbaar heb ik vorige week ook @LTVDK gemist
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 08:39:11 #30
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220933894
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:38 schreef essnhills het volgende:

[..]
:@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:9
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  maandag 1 juni 2026 @ 08:39:40 #31
141482 Q.
JurassiQ
pi_220933897
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:36 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ja. Ik zag het ook pas gisteravond :@
Nog gefeliciteerd Flash! *O*
For great justice!
pi_220933899
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:38 schreef gianni61 het volgende:

[..]
Ik zie het blijkbaar nu pas :@

Gefeliciteerd @:dr_flash !

Maar blijkbaar heb ik vorige week ook @:ltvdk gemist
Zoveel jarigen ook altijd
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  maandag 1 juni 2026 @ 08:42:09 #33
141482 Q.
JurassiQ
pi_220933907
quote:
11s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:40 schreef essnhills het volgende:

[..]
Zoveel jarigen ook altijd
Echt schandalig dat iedereen maar oud wordt. :(
For great justice!
pi_220933947
quote:
11s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:40 schreef essnhills het volgende:

[..]
Zoveel jarigen ook altijd
en allemaal geen vlaai meenemen he
pi_220933973
Fijn, nu heb ik weer zin in Zwitserse roomvlaai.
Tap tap tap
pi_220933979
quote:
Ben jij dol op American cookies? Onze Cookiepizza is een XL chewy American cookie met stukjes chocolade, versierd met donkere chocoladecrème en karamelblokjes.

Nu is het jouw moment: Versier je cookiepizza met al jouw favoriete toppings. Ga bijvoorbeeld voor koekjes, (stukjes) candybar, snoepjes, gedroogd fruit, spekjes, pretzels, nootjes. Ga je voor één Cookiepizza met overal dezelfde toppings, of versier je elk puntje met iets anders?
:{
Tap tap tap
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 08:50:36 #37
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220933984
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:49 schreef CherryLips het volgende:

[..]
:{
Ik hou van american cookies, maar dit is wel echt gatverdamme :r
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  maandag 1 juni 2026 @ 08:54:04 #38
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220934010
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:49 schreef CherryLips het volgende:

[..]
:{
Nou doe me dan maar een blik kattenvoer.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220934011
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:47 schreef CherryLips het volgende:
Fijn, nu heb ik weer zin in Zwitserse roomvlaai.
Had zaterdag een bruiloft in Utrecht, maar bruidegom is Limburger, dus die was extra naar Limburg gereden om voor vlaai te zorgen *O*
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 08:55:06 #40
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220934013
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:54 schreef gianni61 het volgende:

[..]
Had zaterdag een bruiloft in Utrecht, maar bruidegom is Limburger, dus die was extra naar Limburg gereden om voor vlaai te zorgen *O*
Lucky you *O*
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220934027
Ik was zaterdag battlekarten. Dat was lachen :D

pi_220934028
Oi.
Zonder wrijving geen glans
pi_220934031
quote:
11s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:40 schreef essnhills het volgende:

[..]
Zoveel jarigen ook altijd
Gefeliciteerd iedereen! *O*
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 1 juni 2026 @ 08:58:49 #44
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220934032
quote:
14s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:57 schreef rival het volgende:
Ik was zaterdag battlekarten. Dat was lachen :D

[ afbeelding ]
Is dat een soort real life Mario Kart? :o
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220934033
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:45 schreef gianni61 het volgende:

[..]
en allemaal geen vlaai meenemen he
Ik neem wel taart mee naar neefje zo :Y :7
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 08:59:34 #46
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220934035
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:16 schreef rival het volgende:

[..]
Waze bepaald voor mij de route.
Voor mij ook. Ben alleen soms tegendraads.

Ben overigens wel gered van een mobiele flitser
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220934036
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Is dat een soort real life Mario Kart? :o
Dat is exact een real life Mario Kart :D
  maandag 1 juni 2026 @ 09:00:07 #48
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220934037
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:59 schreef rival het volgende:

[..]
Dat is exact een real life Mario Kart :D
@Fogel vindt hier ook wat van
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220934038
Wakker worden op een maandagochtend is altijd best wel hard werk zeg.... :{
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220934039
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:55 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Lucky you *O*
zn familie had hem waarschijnlijk ook gelyncht als hij het niet had gedaan, want er zit een bakker in de familie :P
pi_220934040
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:59 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Voor mij ook. Ben alleen soms tegendraads.

Ben overigens wel gered van een mobiele flitser
Eigenwijs :+

Nee als waze aangeeft dat we vandaag anders rijden dan rijden we vandaag anders. Ik check niet eens meer waarom ie dat zegt :D
pi_220934042
waze heeft soms wel nog een beetje moeite met omleidingen. soms kiest die dan toch wegen die net wat klein zijn voor echt doorgaand verkeer. maar ik volg maar gewoon
  maandag 1 juni 2026 @ 09:02:23 #53
141482 Q.
JurassiQ
pi_220934045
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:54 schreef gianni61 het volgende:

[..]
Had zaterdag een bruiloft in Utrecht, maar bruidegom is Limburger, dus die was extra naar Limburg gereden om voor vlaai te zorgen *O*
Utrecht ftw! *O*
For great justice!
pi_220934049
Het is nog maar 26,5 graden in de woonkamer.
Tap tap tap
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 09:03:34 #55
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220934051
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:00 schreef rival het volgende:

[..]
Eigenwijs :+

Nee als waze aangeeft dat we vandaag anders rijden dan rijden we vandaag anders. Ik check niet eens meer waarom ie dat zegt :D
Ik heb geen goede ervaring met sluiproutes van Waze, dus ik ben vaak een beetje wantrouwend :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 1 juni 2026 @ 09:04:18 #56
141482 Q.
JurassiQ
pi_220934055
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:03 schreef CherryLips het volgende:
Het is nog maar 26,5 graden in de woonkamer.
Genieten. O+
For great justice!
pi_220934073
quote:
14s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:04 schreef Q. het volgende:

[..]
Genieten. O+
Gistermiddag was het 28 graden. Toen ik de caviakooi stond uit te soppen, en daarna stofzuigen. Kon meteen weer onder de douche daarna.
Tap tap tap
pi_220934079
Cavia's hadden ook bijna een warmtestuip.

Ik had ze even laten loslopen in de keuken terwijl ik bezig was. Zeiltje eronder tegen de zeik. Gaat die rooie net met z'n reet over de rand van het zeiltje zitten zeiken :'( Dus dat moest ook gedweild worden. Met mijn zweet.
Tap tap tap
  maandag 1 juni 2026 @ 09:06:39 #59
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220934082
Om 12 uur hebben we trouwens weer de NL alert test.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  maandag 1 juni 2026 @ 09:07:46 #60
141482 Q.
JurassiQ
pi_220934088
quote:
7s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Om 12 uur hebben we trouwens weer de NL alert test.
Even oefenen alvast:

DE RUSSEN KOMEN!
For great justice!
pi_220934090
Kan iemand de TT aanpassen voordat ik straks 23495 mentions heb? :+
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 09:08:33 #62
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220934093
quote:
7s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:07 schreef essnhills het volgende:
Kan iemand de TT aanpassen voordat ik straks 23495 mentions heb? :+
:Y
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220934097
quote:
14s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:02 schreef Q. het volgende:

[..]
Utrecht ftw! *O*
was wel bloedheet
pi_220934098
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:03 schreef CherryLips het volgende:
Het is nog maar 26,5 graden in de woonkamer.
Trui aan en met dekentje en warme choco op de bank dan maar.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220934102
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:08 schreef Nattekat het volgende:

[..]
:Y
*G*
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220934104
Nog steeds geen Flash-topic.
Tap tap tap
  maandag 1 juni 2026 @ 09:11:23 #67
141482 Q.
JurassiQ
pi_220934105
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:09 schreef gianni61 het volgende:

[..]
was wel bloedheet
Utrecht is gewoon hot. :{w
For great justice!
  maandag 1 juni 2026 @ 09:11:27 #68
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220934106
Sorry @essnhills !
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  maandag 1 juni 2026 @ 09:11:39 #69
141482 Q.
JurassiQ
pi_220934108
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:11 schreef CherryLips het volgende:
Nog steeds geen Flash-topic.
Flash hoeft van mij niet te flashen hoor.
For great justice!
  maandag 1 juni 2026 @ 09:21:19 #70
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220934177
quote:
7s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:07 schreef essnhills het volgende:
Kan iemand de TT aanpassen voordat ik straks 23495 mentions heb? :+
wil je niet gementioned worden @essnhills ?
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  maandag 1 juni 2026 @ 09:22:33 #71
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220934187
Telefonische afspraak geweest. 2 keer mijn darmen geledigd.
Even de moed verzamelen om een broek aan te trekken en naar werk te gaan.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Moderator / Redactie FP maandag 1 juni 2026 @ 09:28:28 #72
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220934211
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Telefonische afspraak geweest. 2 keer mijn darmen geledigd.
Even de moed verzamelen om een broek aan te trekken en naar werk te gaan.
Zo erg? ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220934214
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Telefonische afspraak geweest. 2 keer mijn darmen geledigd.
Even de moed verzamelen om een broek aan te trekken en naar werk te gaan.
je voelt dat er nog een 3e op de loer ligt?
  roze maandag 1 juni 2026 @ 09:32:20 #74
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220934224
Ik probeer te kijken wat de Duitse Aldi deze week heeft maar werkt niet, sinds gisteren al niet.
Your beauty never ever scared me.
pi_220934230
quote:
8s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:32 schreef Ama het volgende:
Ik probeer te kijken wat de Duitse Aldi deze week heeft maar werkt niet, sinds gisteren al niet.
wat werkt er niet?
  maandag 1 juni 2026 @ 09:34:25 #76
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220934236
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:24 schreef essnhills het volgende:

[..]
Was die gister jarig? :o
Ik was ook jarig en kreeg ook geen enkele vermelding. :{
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Moderator / Redactie FP maandag 1 juni 2026 @ 09:35:00 #77
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220934247
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:34 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Ik was ook jarig en kreeg ook geen enkele vermelding. :{
:o Echt? ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 1 juni 2026 @ 09:35:28 #78
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220934258
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
:o Echt? ;(
Jep, vond dat niet kunnen. :P
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  maandag 1 juni 2026 @ 09:42:15 #79
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220934384
quote:
7s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:07 schreef essnhills het volgende:
Kan iemand de TT aanpassen voordat ik straks 23495 mentions heb? :+
Hangt er een beeetje vanaf hoeveel je er nu al hebt :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  roze maandag 1 juni 2026 @ 09:44:22 #80
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220934416
Your beauty never ever scared me.
pi_220934439
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:35 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Jep, vond dat niet kunnen. :P
Heb je een boze brief geschreven?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 1 juni 2026 @ 09:48:21 #82
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220934445
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:46 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Heb je een boze brief geschreven?
Nee, maar ga dat zo meteen doen. :P
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 09:54:41 #83
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220934468
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:34 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Ik was ook jarig en kreeg ook geen enkele vermelding. :{
Is mij ook overkomen :{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220934472
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:48 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Nee, maar ga dat zo meteen doen. :P
Gebruik veel hoofdletters en uitroeptekens!
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie FP maandag 1 juni 2026 @ 10:05:26 #85
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220934514
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:35 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Jep, vond dat niet kunnen. :P
Feli Lord *O*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 1 juni 2026 @ 10:06:13 #86
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220934519
quote:
klopt. dat doet het niet
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_220934542
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:34 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]
Ik was ook jarig en kreeg ook geen enkele vermelding. :{
:o

Schandalig :o

Alsnog gefeliciteerd *G* *O* *G*

"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220934544
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:42 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Hangt er een beeetje vanaf hoeveel je er nu al hebt :P
Ja
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  roze maandag 1 juni 2026 @ 10:10:23 #89
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220934547
quote:
17s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:06 schreef dud0r het volgende:

[..]
klopt. dat doet het niet
Joh
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie FP maandag 1 juni 2026 @ 10:12:34 #90
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220934555
quote:
14s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:56 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Gebruik veel hoofdletters en uitroeptekens!
:{
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  roze maandag 1 juni 2026 @ 10:14:27 #91
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220934567
Zondag voor de 2de keer dit jaar (en mijn leven) naar een Pokemonkaarten beurs. :D Oke ze hebben ook wel wat andere dingen maar grootste gedeelte is toch wel Pokemon.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 10:24:11 #92
45833 crew  Fogel
pi_220934621
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:00 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
@:Fogel vindt hier ook wat van
It's-a me, Mario!
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië, Japan
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
pi_220934649
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
:{
:{
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie FP maandag 1 juni 2026 @ 10:32:57 #94
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220934655
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:32 schreef Barbusse het volgende:

[..]
:{
Niet verwacht van jou ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220934698
Het ruikt raar in huis.

En het is 27 graden in de woonkamer.
Tap tap tap
  Moderator / Redactie FP maandag 1 juni 2026 @ 10:40:43 #96
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220934700
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:40 schreef CherryLips het volgende:
Het ruikt raar in huis.

En het is 27 graden in de woonkamer.
De caafs?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220934707
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Niet verwacht van jou ;(
Ik zit toch zo vol verrassingen he ;(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 1 juni 2026 @ 10:43:16 #98
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220934717
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
De caafs?
Zijn die aan het ontbinden? :o
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie FP maandag 1 juni 2026 @ 10:43:47 #99
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220934722
quote:
80s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:41 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Ik zit toch zo vol verrassingen he ;(
Als je vol drank zit? :@
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Zijn die aan het ontbinden? :o
#durftevragen
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 10:44:31 #100
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220934728
ah @Nizno is ook wakker.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 10:44:59 #101
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220934734
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie FP maandag 1 juni 2026 @ 10:45:01 #102
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220934735
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
ah @:Nizno is ook wakker.
Heb je d'r wakker gemaakt?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 10:45:27 #103
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220934740
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:09 schreef essnhills het volgende:
gefeliciteerd :)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 10:46:57 #104
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220934752
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Heb je d'r wakker gemaakt?
Nee, ze begon een post te liken.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  roze maandag 1 juni 2026 @ 10:47:59 #105
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220934758
@IJsdraakje @ESF1Gamer @Bomenverzameling Vrijdag komt er een nieuw liedje (+ clip) uit van EC en in het filmpje waar Nico en Kevin het aankondigen is de zanger van The Offspring op de achtergrond te zien en ik las ergens anders al eerder een reactie van iemand dat het een liedje samen met The Offspring is. :o
Your beauty never ever scared me.
pi_220934760
quote:
7s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Om 12 uur hebben we trouwens weer de NL alert test.
Ah mooi, kort dagje naar huis!
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 10:48:26 #107
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220934762
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:46 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Nee, ze begon een post te liken.
jij blij dat het met 1 k is
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 10:48:39 #108
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220934764
quote:
7s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Om 12 uur hebben we trouwens weer de NL alert test.
das lang geleden
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 10:49:05 #109
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220934767
@essnhills jij bent niet jarig vandaag
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 10:49:16 #110
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220934769
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:47 schreef Ama het volgende:
@:ijsdraakje @:esf1gamer @:bomenverzameling Vrijdag komt er een nieuw liedje (+ clip) uit van EC en in het filmpje waar Nico en Kevin het aankondigen is de zanger van The Offspring op de achtergrond te zien en ik las ergens anders al eerder een reactie van iemand dat het een liedje samen met The Offspring is. :o
Dan zie ik het vrijdagavond pas. Ik moet vrijdagmiddag naar het ziekenhuis. Daarna ga ik shoppen.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  maandag 1 juni 2026 @ 10:49:45 #111
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220934772
quote:
99s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:48 schreef Nizno het volgende:

[..]
das lang geleden
Blijkbaar 1 december en 1 juni dat dat getest wordt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 10:49:59 #112
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220934773
quote:
99s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:48 schreef Nizno het volgende:

[..]
das lang geleden
O ja, vorige maand hadden we geen lunchalarm vanwege dodenherdenking.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  roze maandag 1 juni 2026 @ 10:50:04 #113
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220934774
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Blijkbaar 1 december en 1 juni dat dat getest wordt.
Oh nooit geweten.
Your beauty never ever scared me.
pi_220934775
en de moffen weer
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 10:51:01 #115
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220934776
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Blijkbaar 1 december en 1 juni dat dat getest wordt.
Over 2 jaar wordt het elke dag getest vanwege dat ze sirenes niet gaan vervangen.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 10:51:17 #116
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220934777
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:50 schreef Wereldgozer het volgende:
en de moffen weer
Het is nu de russen.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  roze maandag 1 juni 2026 @ 10:52:48 #117
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220934784
Hahaha _O_
Your beauty never ever scared me.
  maandag 1 juni 2026 @ 10:53:38 #118
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220934786
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:50 schreef Ama het volgende:

[..]
Oh nooit geweten.
Ik ook niet. Hoorde het toevallig vandaag op de radio.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  maandag 1 juni 2026 @ 10:54:05 #119
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220934788
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:52 schreef Ama het volgende:
Hahaha _O_
[ afbeelding ]
69, nice. *)
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220934792
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:52 schreef Ama het volgende:
Hahaha _O_
[ afbeelding ]
Noice!
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 10:54:56 #121
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220934793
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:49 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
O ja, vorige maand hadden we geen lunchalarm vanwege dodenherdenking.
en de maand er voor Pasen
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 10:55:43 #122
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220934797
quote:
99s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:54 schreef Nizno het volgende:

[..]
en de maand er voor Pasen
Ook dat nog.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 10:56:09 #123
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220934801
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:52 schreef Ama het volgende:
Hahaha _O_
[ afbeelding ]
Helaas geen Dirk supermarkt hier in de buurt. ;(
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 10:56:19 #124
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220934803
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:55 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Ook dat nog.
maar dan niet meer met Sylvia Millecam
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie FP maandag 1 juni 2026 @ 10:56:49 #125
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220934808
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:47 schreef Ama het volgende:
@:ijsdraakje @:esf1gamer @:bomenverzameling Vrijdag komt er een nieuw liedje (+ clip) uit van EC en in het filmpje waar Nico en Kevin het aankondigen is de zanger van The Offspring op de achtergrond te zien en ik las ergens anders al eerder een reactie van iemand dat het een liedje samen met The Offspring is. :o
The Offspring *O*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  roze maandag 1 juni 2026 @ 10:57:21 #126
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220934812
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:56 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Helaas geen Dirk supermarkt hier in de buurt. ;(
Oh dat is wel jammer. Dirk is wel chill.
Your beauty never ever scared me.
  roze maandag 1 juni 2026 @ 10:57:50 #127
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220934816
Oh deze week ook mijn Prime account weer eens gebruiken. :D
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie FP maandag 1 juni 2026 @ 10:58:48 #128
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220934821
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:57 schreef Ama het volgende:
Oh deze week ook mijn Prime account weer eens gebruiken. :D
Clarkson's Farm *O*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 10:59:21 #129
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220934826
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:57 schreef Ama het volgende:

[..]
Oh dat is wel jammer. Dirk is wel chill.
Alleen in Drachten een Dirk, dat is beetje ver weg. In mijn woonplaats hebben we sowieso veel supermarkten.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  maandag 1 juni 2026 @ 10:59:28 #130
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220934827
Oh ja. Morgen loopt mijn FOK!-abonnement af. ;(
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  roze maandag 1 juni 2026 @ 10:59:48 #131
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220934830
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Clarkson's Farm *O*
Ja zin in. _O_
Your beauty never ever scared me.
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 11:00:03 #132
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220934834
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh ja. Morgen loopt mijn FOK!-abonnement af. ;(
Ga je verlengen?
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 11:00:09 #133
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220934835
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh ja. Morgen loopt mijn FOK!-abonnement af. ;(
*O* *O* *O* *O* reclame!!!!!!!!!!!!!
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  roze maandag 1 juni 2026 @ 11:00:39 #134
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220934838
quote:
99s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:00 schreef Nizno het volgende:

[..]
*O* *O* *O* *O* reclame!!!!!!!!!!!!!
Adblocker *O*
Your beauty never ever scared me.
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 11:00:52 #135
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220934841
quote:
99s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:00 schreef Nizno het volgende:

[..]
*O* *O* *O* *O* reclame!!!!!!!!!!!!!
Dan komt Danny ook weer een maand door.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  maandag 1 juni 2026 @ 11:00:57 #136
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220934842
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:00 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Ga je verlengen?
Ik wil niet, maar
quote:
99s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:00 schreef Nizno het volgende:

[..]
*O* *O* *O* *O* reclame!!!!!!!!!!!!!
;(
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  roze maandag 1 juni 2026 @ 11:01:35 #137
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220934847
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:00 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Dan komt Danny ook weer een maand door.
Dat schijnt tegen te vallen.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 11:06:18 #138
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220934867
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:01 schreef Ama het volgende:

[..]
Dat schijnt tegen te vallen.
Alle klein beetjes helpen.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  maandag 1 juni 2026 @ 11:06:19 #139
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220934868
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:47 schreef Ama het volgende:
@:ijsdraakje @:esf1gamer @:bomenverzameling Vrijdag komt er een nieuw liedje (+ clip) uit van EC en in het filmpje waar Nico en Kevin het aankondigen is de zanger van The Offspring op de achtergrond te zien en ik las ergens anders al eerder een reactie van iemand dat het een liedje samen met The Offspring is. :o
Dat zou wel heel cool zijn
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  roze maandag 1 juni 2026 @ 11:07:01 #140
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220934872
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:06 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Alle klein beetjes helpen.
Met duizenden euro's schuld doen die kleine beetjes ook weinig meer.
Your beauty never ever scared me.
  roze maandag 1 juni 2026 @ 11:07:56 #141
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220934876
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:06 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Dat zou wel heel cool zijn
Ja _O_
Your beauty never ever scared me.
  maandag 1 juni 2026 @ 11:07:56 #142
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220934877
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh ja. Morgen loopt mijn FOK!-abonnement af. ;(
Mooi moment om te stoppen met FOK!
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  roze maandag 1 juni 2026 @ 11:08:25 #143
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220934879
quote:
17s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:07 schreef dud0r het volgende:

[..]
Mooi moment om te stoppen met FOK!
We gaan allemaal met Wrapster mee op anoniem.
Your beauty never ever scared me.
  roze maandag 1 juni 2026 @ 11:08:35 #144
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220934881
En Monitor.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie FP maandag 1 juni 2026 @ 11:08:47 #145
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220934882
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:06 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Alle klein beetjes helpen.
Zei de muis, en plaste in de Rijn.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP maandag 1 juni 2026 @ 11:09:06 #146
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220934884
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:08 schreef Ama het volgende:

[..]
We gaan allemaal met Wrapster mee op anoniem.
Stig is al anoniem dus dat scheelt :+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 1 juni 2026 @ 11:09:47 #147
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220934890
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:08 schreef Ama het volgende:

[..]
We gaan allemaal met Wrapster mee op anoniem.
Iedereen op anoniem!
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 11:10:18 #148
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220934892
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Stig is al anoniem dus dat scheelt :+
Wat doe je hier nog :{w
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  maandag 1 juni 2026 @ 11:10:21 #149
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220934893
quote:
17s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:07 schreef dud0r het volgende:

[..]
Mooi moment om te stoppen met FOK!
:o

Wil je mij weg hebben?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 11:11:09 #150
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220934898
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
:o

Wil je mij weg hebben?
Blijkbaar.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie FP maandag 1 juni 2026 @ 11:11:43 #151
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220934911
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:10 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Wat doe je hier nog :{w
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
:o

Wil je mij weg hebben?
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:11 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Blijkbaar.
:'(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220934934
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:08 schreef Ama het volgende:

[..]
We gaan allemaal met Wrapster mee op anoniem.
Heeft die ook opgegeven?
  roze maandag 1 juni 2026 @ 11:19:02 #153
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220934935
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:18 schreef rival het volgende:

[..]
Heeft die ook opgegeven?
Ja
Your beauty never ever scared me.
  maandag 1 juni 2026 @ 11:19:27 #154
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220934940
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:08 schreef Ama het volgende:

[..]
We gaan allemaal met Wrapster mee op anoniem.
Was er weer gedoe? :?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  roze maandag 1 juni 2026 @ 11:19:54 #155
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220934945
quote:
5s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:19 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Was er weer gedoe? :?
Heh op FOK!? Nooit toch.
Your beauty never ever scared me.
pi_220934948
quote:
9s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:19 schreef Ama het volgende:

[..]
Ja
Drama? Verder?
  roze maandag 1 juni 2026 @ 11:21:00 #157
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220934951
Wat zijn jullie nieuwsgierig.
Your beauty never ever scared me.
pi_220934956
quote:
16s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:21 schreef Ama het volgende:
Wat zijn jullie nieuwsgierig.
Daarvoor zitten we hier toch. Voor alle roddels en achterklap.
  Moderator / Redactie FP maandag 1 juni 2026 @ 11:22:18 #159
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220934957
quote:
16s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:21 schreef Ama het volgende:
Wat zijn jullie nieuwsgierig.
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:19 schreef Ama het volgende:

[..]
Heh op FOK!? Nooit toch.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  roze maandag 1 juni 2026 @ 11:24:47 #160
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220934967
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:22 schreef rival het volgende:

[..]
Daarvoor zitten we hier toch. Voor alle roddels en achterklap.
Kan je hem beter zelf vragen.
Your beauty never ever scared me.
  maandag 1 juni 2026 @ 11:26:03 #161
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220934972
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
:o

Wil je mij weg hebben?
nee, met wie moet ik dan over magic praten?
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  maandag 1 juni 2026 @ 11:26:36 #162
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220934974
quote:
17s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:26 schreef dud0r het volgende:

[..]
nee, met wie moet ik dan over magic praten?
Ja, dat weet ik ook niet. :o
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220934988
Schulden? Anoniem? Wat?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 1 juni 2026 @ 11:30:21 #164
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220934990
quote:
16s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:21 schreef Ama het volgende:
Wat zijn jullie nieuwsgierig.
Hey ik WOON hier ja. Mag ik weten wat er hier gebeurt? :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  roze maandag 1 juni 2026 @ 11:30:31 #165
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220934991
quote:
89s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:30 schreef Barbusse het volgende:
Schulden? Anoniem? Wat? [ afbeelding ]
Paniek paniek
Your beauty never ever scared me.
pi_220934998
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:30 schreef Ama het volgende:

[..]
Paniek paniek
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator / Redactie FP maandag 1 juni 2026 @ 11:32:13 #167
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220934999
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:30 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Hey ik WOON hier ja. Mag ik weten wat er hier gebeurt? :P
Nee, terug naar zolder :(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 11:32:45 #168
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220935003
quote:
17s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:26 schreef dud0r het volgende:

[..]
nee, met wie moet ik dan over magic praten?
Hij komt vast wel weer terug als Binder oid.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 1 juni 2026 @ 11:34:52 #169
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220935009
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Ja, dat weet ik ook niet. :o
nee, dan zou ik het magic topic weer omhoog moeten schoppen.
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:32 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Hij komt vast wel weer terug als Binder oid.
:{
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  Moderator / Redactie FP maandag 1 juni 2026 @ 11:35:05 #170
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220935011
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:32 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Hij komt vast wel weer terug als Binder oid.
DeInpakker :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 1 juni 2026 @ 11:38:11 #171
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220935025
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Nee, terug naar zolder :(
Blauw figuur doing blauw *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 1 juni 2026 @ 11:39:29 #172
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220935030
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:32 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Hij komt vast wel weer terug als Binder oid.
Waarom zou luctor terug komen als Binder?
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  maandag 1 juni 2026 @ 11:40:52 #173
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220935036
:W
  Moderator / Redactie FP maandag 1 juni 2026 @ 11:41:01 #174
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220935037
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:38 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Blauw figuur doing blauw *O*
8-)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 1 juni 2026 @ 11:41:16 #175
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220935040
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:40 schreef bitterbal het volgende:
:W
Huis al verkocht? :D
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 11:41:30 #176
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220935042
quote:
17s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:39 schreef dud0r het volgende:

[..]
Waarom zou luctor terug komen als Binder?
Dat is het enige wat ik kon bedenken zo snel :{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 1 juni 2026 @ 11:41:30 #177
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220935043
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:40 schreef bitterbal het volgende:
:W
Spannend-leef-mevrouw :W Wat zijn de laatste updates?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 1 juni 2026 @ 11:41:51 #178
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220935045
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:41 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dat is het enige wat ik kon bedenken zo snel :{
ik.dompel.en.verzuip wordt het :Y
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 1 juni 2026 @ 11:42:31 #179
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220935049
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Huis al verkocht? :D
nee. dat gaat niet makkelijk worden en dan nog steeds verlies ik erg veel geld
  maandag 1 juni 2026 @ 11:42:51 #180
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220935050
quote:
17s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:39 schreef dud0r het volgende:

[..]
Waarom zou luctor terug komen als Binder?
Ik dacht dat dit over wrapster ging. :@
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  maandag 1 juni 2026 @ 11:42:51 #181
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220935051
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:41 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Spannend-leef-mevrouw :W Wat zijn de laatste updates?
mja nog steeds stress en bang maar goed
  maandag 1 juni 2026 @ 11:43:20 #182
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220935053
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:42 schreef bitterbal het volgende:

[..]
nee. dat gaat niet makkelijk worden en dan nog steeds verlies ik erg veel geld
De staat aanklagen voor het verlies. :Y
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  maandag 1 juni 2026 @ 11:43:29 #183
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220935054
ik denk dat ik nu een ton ga verliezen
  maandag 1 juni 2026 @ 11:43:59 #184
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220935056
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:43 schreef bitterbal het volgende:
ik denk dat ik nu een ton ga verliezen
Euro of Baht?
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  maandag 1 juni 2026 @ 11:43:59 #185
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220935057
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
De staat aanklagen voor het verlies. :Y
ik ben juist veroordeeld voor deze aankoop :')
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 11:44:06 #186
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220935059
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:43 schreef bitterbal het volgende:
ik denk dat ik nu een ton ga verliezen
dat is een dure leerschool
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  maandag 1 juni 2026 @ 11:44:19 #187
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220935061
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:43 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Euro of Baht?
euro
  maandag 1 juni 2026 @ 11:44:30 #188
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220935062
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:43 schreef bitterbal het volgende:
ik denk dat ik nu een ton ga verliezen
Een ton in euro's? :o
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  maandag 1 juni 2026 @ 11:44:36 #189
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220935064
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Een ton in euro's? :o
ja
  maandag 1 juni 2026 @ 11:44:39 #190
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220935065
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:44 schreef bitterbal het volgende:

[..]
euro
;(
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  maandag 1 juni 2026 @ 11:44:48 #191
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220935066
omdat die pleurishoer heeft verzaakt
  maandag 1 juni 2026 @ 11:44:52 #192
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220935067
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:44 schreef bitterbal het volgende:

[..]
euro
Duur geintje. :X
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  maandag 1 juni 2026 @ 11:45:04 #193
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220935069
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:44 schreef bitterbal het volgende:
omdat die pleurishoer heeft verzaakt
Die dan aanklagen
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  maandag 1 juni 2026 @ 11:45:23 #194
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220935071
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:44 schreef bitterbal het volgende:
omdat die pleurishoer heeft verzaakt
Meana
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220935075
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:44 schreef bitterbal het volgende:
omdat die pleurishoer heeft verzaakt
Vrouwen :N
  maandag 1 juni 2026 @ 11:46:14 #196
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220935077
als ik naar 3 miljoen zak verlies ik 66 duizend euro en dan nog belasting
  maandag 1 juni 2026 @ 11:46:27 #197
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220935078
mja vind het echt erg
  roze maandag 1 juni 2026 @ 11:46:44 #198
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220935080
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:46 schreef bitterbal het volgende:
mja vind het echt erg
Begrijpelijk ;(
Your beauty never ever scared me.
  maandag 1 juni 2026 @ 11:46:49 #199
141482 Q.
JurassiQ
pi_220935081
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:44 schreef bitterbal het volgende:

[..]
ja
Pffffff.
For great justice!
  maandag 1 juni 2026 @ 11:46:57 #200
141482 Q.
JurassiQ
pi_220935082
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:46 schreef bitterbal het volgende:
mja vind het echt erg
Ja terecht.
For great justice!
  maandag 1 juni 2026 @ 11:47:34 #201
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220935083
voor niets ben ik zo in de problemen nu geraakt
  roze maandag 1 juni 2026 @ 11:47:39 #202
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220935084
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:42 schreef bitterbal het volgende:

[..]
mja nog steeds stress en bang maar goed
Maar dan woon je daar toch ook niet meer lekker?
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 11:49:29 #203
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220935092
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Ik dacht dat dit over wrapster ging. :@
Ik ook :@
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 1 juni 2026 @ 11:50:28 #204
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220935103
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:47 schreef Ama het volgende:

[..]
Maar dan woon je daar toch ook niet meer lekker?
nou ja het is nu meer dat ik niet weet of ik uit word gezet of niet. en ben gewoon bang dat ze dan iets vergeten zijn of zo en weer komen maar das denk ik nog de schrik
  roze maandag 1 juni 2026 @ 11:51:15 #205
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220935106
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:50 schreef bitterbal het volgende:

[..]
nou ja het is nu meer dat ik niet weet of ik uit word gezet of niet. en ben gewoon bang dat ze dan iets vergeten zijn of zo en weer komen maar das denk ik nog de schrik
Oh zo, ja dat snap ik wel.
Your beauty never ever scared me.
  maandag 1 juni 2026 @ 11:51:22 #206
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220935107
als ik nou gewoon niet zo gierig was geweewst en die 3 duizend euro ofzo had betaald voor een nieuwe company was dit niet gebeurd want dan was er geen link met die meena
  maandag 1 juni 2026 @ 11:51:59 #207
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220935109
1 van de arrestanten gaat waarschijnlijk voor 3 tt 4 ton het schip in.
  roze maandag 1 juni 2026 @ 11:52:09 #208
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220935112
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:51 schreef bitterbal het volgende:
1 van de arrestanten gaat waarschijnlijk voor 3 tt 4 ton het schip in.
:{ :{ :{
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 11:52:23 #209
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220935113
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:51 schreef bitterbal het volgende:
1 van de arrestanten gaat waarschijnlijk voor 3 tt 4 ton het schip in.
Tyfus :{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 1 juni 2026 @ 11:53:08 #210
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220935120
zij heeft groot stuk land en 2 huizen geloof ik er op
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 11:53:19 #211
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220935122
Auto is officieel niet meer van mij. Het wedkantoor kan uitkeren.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP maandag 1 juni 2026 @ 11:53:41 #212
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220935124
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:53 schreef Nattekat het volgende:
Auto is officieel niet meer van mij. Het wedkantoor kan uitkeren.
*O*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 1 juni 2026 @ 11:54:23 #213
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220935127
maaar deze vrouw had meena echt als partner in de company dus niet zoals ik.
  maandag 1 juni 2026 @ 11:56:15 #214
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220935130
misschien moeten we die meena doden
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 1 juni 2026 @ 11:57:12 #215
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220935134
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:56 schreef Dr_Flash het volgende:
misschien moeten we die meena doden
ja ik mag niet want voorwaardelijk. :@

Heb haar net geappt waarom ze mij dit heeft aangedaan. denk niet dat ik een reactie krijg :')
pi_220935147
DE RUSSEN
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 12:00:17 #217
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220935148
telefoon
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 12:00:18 #218
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220935149
Schrik me de pleuris :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 1 juni 2026 @ 12:00:27 #219
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220935151
DE RUSSEN KOMEN
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 12:00:36 #220
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220935153
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 12:00 schreef Nattekat het volgende:
Schrik me de pleuris :')
terwijl we het er nog over hebben gehad.

knap
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  maandag 1 juni 2026 @ 12:00:42 #221
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220935156
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 12:00 schreef Nattekat het volgende:
Schrik me de pleuris :')
Haha.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 12:01:41 #222
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220935168
quote:
99s.gif Op maandag 1 juni 2026 12:00 schreef Nizno het volgende:

[..]
terwijl we het er nog over hebben gehad.

knap
Was ik onderdeel van dat gesprek?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 1 juni 2026 @ 12:02:32 #223
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220935174
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:51 schreef bitterbal het volgende:
als ik nou gewoon niet zo gierig was geweewst en die 3 duizend euro ofzo had betaald voor een nieuwe company was dit niet gebeurd want dan was er geen link met die meena
Ja, maar dat is achteraf. :{
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220935175
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 12:01 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Was ik onderdeel van dat gesprek?
je leest maar gewoon mee flapdrol
pi_220935176
quote:
99s.gif Op maandag 1 juni 2026 12:00 schreef Nizno het volgende:

[..]
terwijl we het er nog over hebben gehad.

knap
Ik was aan het bellen dus dat alarm in mn oor was ff schrikken :D
  maandag 1 juni 2026 @ 12:02:37 #226
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220935178
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 12:00 schreef Nattekat het volgende:
Schrik me de pleuris :')
Ik was al voorbereid. Ik zei al tegen mijn collegae hier (ja ik ben al terug) dat het luchtalarm zou komen
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 12:02:46 #227
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220935181
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 12:01 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Was ik onderdeel van dat gesprek?
We is niet altijd inclusief jij.

wij doen veel meer dingen zonder jou
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  maandag 1 juni 2026 @ 12:02:50 #228
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220935182
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 12:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Ja, maar dat is achteraf. :{
mja -O-
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 12:03:43 #229
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220935189
sjow de palen zijn ook weer stil.

rust in de tent
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  maandag 1 juni 2026 @ 12:04:26 #230
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220935195
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 12:02 schreef bitterbal het volgende:

[..]
mja -O-
Wat doet dat verder met je plannen daar? Kun je er nog wel gewoon blijven of moet je uiteindelijk terug naar NL?
Tap tap tap
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 12:04:58 #231
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220935199
quote:
99s.gif Op maandag 1 juni 2026 12:02 schreef Nizno het volgende:

[..]
We is niet altijd inclusief jij.

wij doen veel meer dingen zonder jou
En toch mag ik dan niet schrikken, beetje een vage argumentatie dit.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 12:05:23 #232
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220935200
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 12:04 schreef Nattekat het volgende:

[..]
En toch mag ik dan niet schrikken, beetje een vage argumentatie dit.
ik zei niet dat je niet mocht schrikken.
ik zei dat het knap was.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 12:06:37 #233
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220935202
quote:
99s.gif Op maandag 1 juni 2026 12:05 schreef Nizno het volgende:

[..]
ik zei niet dat je niet mocht schrikken.
ik zei dat het knap was.
Knap omdat er een gesprek was waar ik niet bij aanwezig was.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 1 juni 2026 @ 12:07:31 #234
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220935210
Nuilekat is weer aan het nuilen :')

Ik ga lunch maken :W
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220935250
Tiet voor lunch!
Zonder wrijving geen glans
pi_220935258
Wat een kutzooi, @bitterbal :{ ;(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 1 juni 2026 @ 12:21:22 #237
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220935269
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 12:04 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Wat doet dat verder met je plannen daar? Kun je er nog wel gewoon blijven of moet je uiteindelijk terug naar NL?
mja dit was meer bedoeld om mij wat te doen te geven dan er van te kunnen leven. als ik niet word uitgezet zal ik hier wel blijven ja anders vietnam of indonesie. In nederland heb ik ook geen huis nu dus dat zou ook een dure grap worden plus k wil ook niet terug

maar financieel kan ik hier voorlopig nog wel blijven ja
  maandag 1 juni 2026 @ 12:23:20 #238
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220935276
quote:
10s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Zal morgen wel even een boel Flesboekjes op een hoop gooien voor een fotootje :P Vast leuk :D
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 1 juni 2026 @ 12:26:32 #239
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220935293
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 12:17 schreef Haags het volgende:
Tiet voor lunch!
Bijna. Eerst nog naar huis fietsen. Gelukkig is dat maar 5 minuten
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  maandag 1 juni 2026 @ 12:28:51 #240
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220935306
Ja er zijn er nog veel meer maar het lag net zo mooi chronologisch op volgorde O+
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220935339
Er zijn oude beelden opgedoken van een vakantie van GRMBL:

Bekijk deze YouTube-video
  roze maandag 1 juni 2026 @ 12:44:19 #242
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220935357
quote:
2s.gif Op maandag 1 juni 2026 12:23 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ik zie geen kibbeling boekje. :(
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie FP maandag 1 juni 2026 @ 12:52:34 #243
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220935398
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 12:44 schreef Ama het volgende:

[..]
Ik zie geen kibbeling boekje. :(
Is op.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 12:53:12 #244
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220935407
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 12:44 schreef Ama het volgende:

[..]
Ik zie geen kibbeling boekje. :(
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja er zijn er nog veel meer maar het lag net zo mooi chronologisch op volgorde O+
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  maandag 1 juni 2026 @ 12:55:58 #245
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220935426
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 12:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Is op.
Fles eet ook boekjes??
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 12:58:03 #246
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220935448
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 12:39 schreef Recce het volgende:
Er zijn oude beelden opgedoken van een vakantie van GRMBL:

Bekijk deze YouTube-video
Gewoon leuk beestje toch O+
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220935464
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:47 schreef bitterbal het volgende:
voor niets ben ik zo in de problemen nu geraakt
Jeetje ballie, wat een verhaal , was er niets te vinden op internet over deze dame.
Heb je vantevoren wel uitgezocht met wie je in zee ging?
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 12:59:18 #248
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220935470
Op maandag een andere bezorger bij PostNL, briefje in de bus gevrot met 'we hebben je pakketje bezorgd bij buren op nummer : tuin'. Moest ik dat pakketje ergens tussen de bosjes vandaan vissen :')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220935483
quote:
83s.gif Op maandag 1 juni 2026 12:59 schreef LTVDK het volgende:
Op maandag een andere bezorger bij PostNL, briefje in de bus gevrot met 'we hebben je pakketje bezorgd bij buren op nummer : tuin'. Moest ik dat pakketje ergens tussen de bosjes vandaan vissen :')
'nummer: tuin'

Veeg me op _O-
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220935490
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 12:59 schreef Karzai het volgende:

[..]
Jeetje ballie, wat een verhaal , was er niets te vinden op internet over deze dame.
Heb je vantevoren wel uitgezocht met wie je in zee ging?
Dat maakt nu niets meer uit!
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 13:01:36 #251
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220935491
Sow die extra heffing op benzineauto's voor lease is niet mals :o

Bij mijn werkgever mag je die na 1 juli niet meer bestellen zo hoog is dat.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 1 juni 2026 @ 13:02:24 #252
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220935493
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 12:59 schreef Karzai het volgende:

[..]
Jeetje ballie, wat een verhaal , was er niets te vinden op internet over deze dame.
Heb je vantevoren wel uitgezocht met wie je in zee ging?
ja een van de bekendste van het eiland. en wat ze moest doen was een simpele handeling -O-
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 13:02:26 #253
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220935494
quote:
83s.gif Op maandag 1 juni 2026 12:59 schreef LTVDK het volgende:
Op maandag een andere bezorger bij PostNL, briefje in de bus gevrot met 'we hebben je pakketje bezorgd bij buren op nummer : tuin'. Moest ik dat pakketje ergens tussen de bosjes vandaan vissen :')
gezellig

ben echt blij met de PostNL hiero. geen klachten.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 13:03:12 #254
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220935499
quote:
81s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:00 schreef Barbusse het volgende:

[..]
'nummer: tuin'

Veeg me op _O-
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220935502
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:03 schreef LTVDK het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Maar je hebt nu je pakketje ontvangen toch? O+
pi_220935503
ben benieuwd, ik krijg vandaag iets met dragonfly. daar heb ik ook aangegeven dat ze het op een plek in de tuin kunnen gooien
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 13:04:15 #257
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220935505
quote:
99s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:02 schreef Nizno het volgende:

[..]
gezellig

ben echt blij met de PostNL hiero. geen klachten.
Ja ik hier normaal ook wel, maar op maandag is het een andere bezorger dan de rest van de week, en dat is er dus zo eentje
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 13:05:19 #258
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220935508
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:03 schreef rival het volgende:

[..]
Maar je hebt nu je pakketje ontvangen toch? O+
Even een klacht ingediend, krijg je als reactie die neerkomt op 'oeps, we gaan proberen dat het de volgende keer niet meer gebeurt, pinky promise'
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 13:05:21 #259
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220935510
Ik heb iedere keer een andere bezorger als ik wat bestel _O-
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220935517
overigens wil ik even hulde geven aan ziggo. Gisteren heeft de voeding van mijn modem het begeven. Dit heb ik gemeld in de chat en een uur later kreeg ik al bericht dat er een nieuwe naar mij onderweg was. *O*
Helaas ligt dat nu in de handen van postnl -O-
  maandag 1 juni 2026 @ 13:07:24 #261
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220935520
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:04 schreef gianni61 het volgende:
ben benieuwd, ik krijg vandaag iets met dragonfly. daar heb ik ook aangegeven dat ze het op een plek in de tuin kunnen gooien
Groetjes aan Mo en Gader
Tap tap tap
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 13:07:34 #262
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220935522
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:05 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb iedere keer een andere bezorger als ik wat bestel _O-
Ik woon in een dorp, hier is de bezorger gerust jarenlang dezelfde
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 13:08:09 #263
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220935524
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:05 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Even een klacht ingediend, krijg je als reactie die neerkomt op 'oeps, we gaan proberen dat het de volgende keer niet meer gebeurt, pinky promise'
en dan de andere hand achter de rug
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 13:08:12 #264
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220935525
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:04 schreef gianni61 het volgende:
ben benieuwd, ik krijg vandaag iets met dragonfly. daar heb ik ook aangegeven dat ze het op een plek in de tuin kunnen gooien
Heb je wel duidelijk gespecificeerd welke tuin dat moet zijn? :{
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 13:09:06 #265
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220935533
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:08 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Heb je wel duidelijk gespecificeerd welke tuin dat moet zijn? :{
iene miene mutte
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 13:09:07 #266
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220935534
quote:
99s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:08 schreef Nizno het volgende:

[..]
en dan de andere hand achter de rug
[ afbeelding ]
Komt het wel op neer ja :') 'ok leuk jouw probleem, gaan we verder geen kut mee doen'
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 13:09:21 #267
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220935535
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:04 schreef gianni61 het volgende:
ben benieuwd, ik krijg vandaag iets met dragonfly. daar heb ik ook aangegeven dat ze het op een plek in de tuin kunnen gooien
Dat wordt gewoon over de schutting geworpen dus.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 13:09:33 #268
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220935537
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:09 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Komt het wel op neer ja :') 'ok leuk jouw probleem, gaan we verder geen kut mee doen'
wat ontzettend vervelend voor u.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220935538
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:07 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Groetjes aan Mo en Gader
Gader?
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:08 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Heb je wel duidelijk gespecificeerd welke tuin dat moet zijn? :{
ook ja.

Vorige keer dragonfly ging best goed. als het bezorgd is krijg je een mail met foto van jouw huisnummer/naambordje en foto van pakketlocatie.
pi_220935541
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:09 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dat wordt gewoon over de schutting geworpen dus.
ik heb geen schutting, maar dat had ook prima geweest.
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 13:11:12 #271
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220935542
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:09 schreef gianni61 het volgende:
Vorige keer dragonfly ging best goed. als het bezorgd is krijg je een mail met foto van jouw huisnummer/naambordje en foto van pakketlocatie.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 13:11:36 #272
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220935543
ik zou mijn bezorger echt een lul vinden als hij het hier over de schutting gooit.

Hij moet er dan namelijk 3 huizen voor naar rechts lopen, brandgang in, 3 huizen naar links lopen en dan het over de schutting mikken.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  maandag 1 juni 2026 @ 13:12:33 #273
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220935549
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:09 schreef gianni61 het volgende:

[..]
Gader?
[..]
ook ja.

Vorige keer dragonfly ging best goed. als het bezorgd is krijg je een mail met foto van jouw huisnummer/naambordje en foto van pakketlocatie.
lol
Tap tap tap
pi_220935554
quote:
99s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:11 schreef Nizno het volgende:
ik zou mijn bezorger echt een lul vinden als hij het hier over de schutting gooit.

Hij moet er dan namelijk 3 huizen voor naar rechts lopen, brandgang in, 3 huizen naar links lopen en dan het over de schutting mikken.
bij mn vorige huis heb ik het wel eens meegemaakt dat het door het openstaande wc raampje naar binnen was gemikt :')
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 13:14:21 #275
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220935557
quote:
99s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:11 schreef Nizno het volgende:
ik zou mijn bezorger echt een lul vinden als hij het hier over de schutting gooit.

Hij moet er dan namelijk 3 huizen voor naar rechts lopen, brandgang in, 3 huizen naar links lopen en dan het over de schutting mikken.
Het lag dan ook in de voortuin bij mij
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 13:14:44 #276
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220935560
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:13 schreef gianni61 het volgende:

[..]
bij mn vorige huis heb ik het wel eens meegemaakt dat het door het openstaande wc raampje naar binnen was gemikt :')
Zal geen 65" tv zijn geweest dan hoop ik
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220935562
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:02 schreef bitterbal het volgende:

[..]
ja een van de bekendste van het eiland. en wat ze moest doen was een simpele handeling -O-
Dat ze daar zolang mee weg is gekomen Meerdere slachtoffers en de autoriteiten hadden ook niets door.
Dikke pech dan
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 13:17:32 #278
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220935569
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:13 schreef gianni61 het volgende:

[..]
bij mn vorige huis heb ik het wel eens meegemaakt dat het door het openstaande wc raampje naar binnen was gemikt :')
heb ik niet. enige dat ze hier kunnen proberen is het bovenraam van de logeerkamer... maar das een velux en die staat niet echt wijd open dus zal ze niet lukken
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220935570
Tijdelijk onderbezetting in het bedrijf.
Managers zijn vertrokken, non actief of op vakantie.
Naja ik zal er niet al teveel misbruik van maken.
  roze maandag 1 juni 2026 @ 13:18:50 #280
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220935573
Last van mijn rechterschouder. Zal wel in een bijzondere houding hebben geslapen ofzo.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 13:19:38 #281
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220935576
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:13 schreef gianni61 het volgende:

[..]
bij mn vorige huis heb ik het wel eens meegemaakt dat het door het openstaande wc raampje naar binnen was gemikt :')
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:14 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Zal geen 65" tv zijn geweest dan hoop ik
bij mijn ouders destijds... die hadden een sleutelkastje voor de sleutel van een gymzaal in de buurt.. had ik zo'n mojave zonnebril van tellsell besteld... die zat in een bubbelenvelop, zacht brillehoesje...

waarvan de bezorger toen bedacht... of die kan wel in de sleutelkast... even doordrukken om het kastje weer op slot te krijgen.
krak bril stuk.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220935587
quote:
99s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:19 schreef Nizno het volgende:

[..]
[..]
bij mijn ouders destijds... die hadden een sleutelkastje voor de sleutel van een gymzaal in de buurt.. had ik zo'n mojave zonnebril van tellsell besteld... die zat in een bubbelenvelop, zacht brillehoesje...

waarvan de bezorger toen bedacht... of die kan wel in de sleutelkast... even doordrukken.
krak bril stuk.
Jij hebt ooit iets op tellsell besteld :o
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 13:21:01 #283
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220935588
quote:
99s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:19 schreef Nizno het volgende:

[..]
[..]
bij mijn ouders destijds... die hadden een sleutelkastje voor de sleutel van een gymzaal in de buurt.. had ik zo'n mojave zonnebril van tellsell besteld... die zat in een bubbelenvelop, zacht brillehoesje...

waarvan de bezorger toen bedacht... of die kan wel in de sleutelkast... even doordrukken.
krak bril stuk.
Maar zat die wel in het kastje?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 13:21:12 #284
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220935589
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:20 schreef gianni61 het volgende:

[..]
Jij hebt ooit iets op tellsell besteld :o
:Y :Y :Y :Y :Y
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 13:22:01 #285
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220935594
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:21 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Maar zat die wel in het kastje?
ja hij zat er wel in... 3 delen bril en 20 losse brilleglazen.

gelukkig heeft tellsel toen een nieuwe verzonden in een doos en die kwam wel heel aan.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 13:22:20 #286
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220935598
dus nu heb ik hier nog steeds een bril met 20 brilleglazen
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 13:23:10 #287
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220935603
quote:
99s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:22 schreef Nizno het volgende:

[..]
ja hij zat er wel in... 3 delen bril en 20 losse brilleglazen.

gelukkig heeft tellsel toen een nieuwe verzonden in een doos en die kwam wel heel aan.
De pakketbezorger zal proberen het de volgende keer niet meer te doen
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 1 juni 2026 @ 13:24:22 #288
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220935611
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:41 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dat is het enige wat ik kon bedenken zo snel :{
Raar.
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Ik dacht dat dit over wrapster ging. :@
Maar ik had het helemaal niet over wrapster dus waarom dat poesje dat er in leest is raar
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 13:24:52 #289
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220935617
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:23 schreef LTVDK het volgende:

[..]
De pakketbezorger zal proberen het de volgende keer niet meer te doen
Het was toen niet postnl... maar een andere kleinere... en de bezorger woonde een straat verderop. dus mijn pa heeft hem uitgefoetert..
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 13:25:35 #290
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220935619
quote:
99s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:24 schreef Nizno het volgende:

[..]
Het was toen niet postnl... maar een andere kleinere... en de bezorger woonde een straat verderop. dus mijn pa heeft hem uitgefoetert..
Ook nog even zijn bezorgbus in de fik gestoken?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 1 juni 2026 @ 13:26:20 #291
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220935623
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:14 schreef Karzai het volgende:

[..]
Dat ze daar zolang mee weg is gekomen Meerdere slachtoffers en de autoriteiten hadden ook niets door.
Dikke pech dan
Mja ze kent waarschijnlijk de juiste mensen om om te kopen. e heeft morgen weer verhoor met politie maar denk dat de gevolgen voor haar minimaal zijn.
  maandag 1 juni 2026 @ 13:27:20 #292
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220935625
quote:
17s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:24 schreef dud0r het volgende:

[..]
Raar.
[..]
Maar ik had het helemaal niet over wrapster dus waarom dat poesje dat er in leest is raar
Nou meer omdat het over Binder ging en dat vind ik wel een vertaling voor Wrapster. En de berichten ervoor gingen over Wrapster dat ie op anoniem was.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 13:27:32 #293
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220935626
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:26 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Mja ze kent waarschijnlijk de juiste mensen om om te kopen. e heeft morgen weer verhoor met politie maar denk dat de gevolgen voor haar minimaal zijn.
Maar is ze iemand vergeten om te kopen dat het nu opeens is uitgekomen?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 13:27:38 #294
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220935627
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:25 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ook nog even zijn bezorgbus in de fik gestoken?
neh hij bezorgde met zijn eigen auto
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  maandag 1 juni 2026 @ 13:28:51 #295
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220935632
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:26 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Mja ze kent waarschijnlijk de juiste mensen om om te kopen. e heeft morgen weer verhoor met politie maar denk dat de gevolgen voor haar minimaal zijn.
Alle slachtoffers van haar moeten haar aanklagen voor de verliezen die jullie hierdoor hebben.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 13:29:49 #296
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220935636
Op Malta hebben ze ook een vestiging van SE Fireworks gehad blijkbaar

Powerful Explosion Rocks Fireworks Factory in Malta
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 13:30:49 #297
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220935640
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  maandag 1 juni 2026 @ 13:38:08 #298
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220935666
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:54 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Is mij ook overkomen :{
Ik voel je pijn. ;(

quote:
14s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:56 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Gebruik veel hoofdletters en uitroeptekens!
Gedaan! Bedankt voor de tips. :)

quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Feli Lord *O*
Dank u :7

quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:09 schreef essnhills het volgende:

[..]
:o

Schandalig :o

Alsnog gefeliciteerd *G* *O* *G*

[ afbeelding ]
Lief! Dank je wel. O+
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  maandag 1 juni 2026 @ 13:38:10 #299
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220935667
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Nou meer omdat het over Binder ging en dat vind ik wel een vertaling voor Wrapster. En de berichten ervoor gingen over Wrapster dat ie op anoniem was.
Ja maar ik was overduidelijk jou aan het quoten en dat ging niet over wrapster.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  maandag 1 juni 2026 @ 13:38:36 #300
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220935670
quote:
17s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:38 schreef dud0r het volgende:

[..]
Ja maar ik was overduidelijk jou aan het quoten en dat ging niet over wrapster.
Is dat gezeik nou afgelopen OF WAT? :D
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 13:39:38 #301
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220935682
quote:
99s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:27 schreef Nizno het volgende:

[..]
neh hij bezorgde met zijn eigen auto
Die branden ook prima
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')