Zal geen 65" tv zijn geweest dan hoop ikquote:Op maandag 1 juni 2026 13:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij mn vorige huis heb ik het wel eens meegemaakt dat het door het openstaande wc raampje naar binnen was gemikt
Dat ze daar zolang mee weg is gekomen Meerdere slachtoffers en de autoriteiten hadden ook niets door.quote:Op maandag 1 juni 2026 13:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja een van de bekendste van het eiland. en wat ze moest doen was een simpele handeling
heb ik niet. enige dat ze hier kunnen proberen is het bovenraam van de logeerkamer... maar das een velux en die staat niet echt wijd open dus zal ze niet lukkenquote:Op maandag 1 juni 2026 13:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij mn vorige huis heb ik het wel eens meegemaakt dat het door het openstaande wc raampje naar binnen was gemikt
quote:Op maandag 1 juni 2026 13:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij mijn ouders destijds... die hadden een sleutelkastje voor de sleutel van een gymzaal in de buurt.. had ik zo'n mojave zonnebril van tellsell besteld... die zat in een bubbelenvelop, zacht brillehoesje...quote:Op maandag 1 juni 2026 13:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal geen 65" tv zijn geweest dan hoop ik
Jij hebt ooit iets op tellsell besteldquote:Op maandag 1 juni 2026 13:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
bij mijn ouders destijds... die hadden een sleutelkastje voor de sleutel van een gymzaal in de buurt.. had ik zo'n mojave zonnebril van tellsell besteld... die zat in een bubbelenvelop, zacht brillehoesje...
waarvan de bezorger toen bedacht... of die kan wel in de sleutelkast... even doordrukken.
krak bril stuk.
Maar zat die wel in het kastje?quote:Op maandag 1 juni 2026 13:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
bij mijn ouders destijds... die hadden een sleutelkastje voor de sleutel van een gymzaal in de buurt.. had ik zo'n mojave zonnebril van tellsell besteld... die zat in een bubbelenvelop, zacht brillehoesje...
waarvan de bezorger toen bedacht... of die kan wel in de sleutelkast... even doordrukken.
krak bril stuk.
quote:Op maandag 1 juni 2026 13:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jij hebt ooit iets op tellsell besteld
ja hij zat er wel in... 3 delen bril en 20 losse brilleglazen.quote:
De pakketbezorger zal proberen het de volgende keer niet meer te doenquote:Op maandag 1 juni 2026 13:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja hij zat er wel in... 3 delen bril en 20 losse brilleglazen.
gelukkig heeft tellsel toen een nieuwe verzonden in een doos en die kwam wel heel aan.
Raar.quote:Op maandag 1 juni 2026 11:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is het enige wat ik kon bedenken zo snel
Maar ik had het helemaal niet over wrapster dus waarom dat poesje dat er in leest is raarquote:Op maandag 1 juni 2026 11:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit over wrapster ging.
Het was toen niet postnl... maar een andere kleinere... en de bezorger woonde een straat verderop. dus mijn pa heeft hem uitgefoetert..quote:Op maandag 1 juni 2026 13:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De pakketbezorger zal proberen het de volgende keer niet meer te doen
Ook nog even zijn bezorgbus in de fik gestoken?quote:Op maandag 1 juni 2026 13:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
Het was toen niet postnl... maar een andere kleinere... en de bezorger woonde een straat verderop. dus mijn pa heeft hem uitgefoetert..
Mja ze kent waarschijnlijk de juiste mensen om om te kopen. e heeft morgen weer verhoor met politie maar denk dat de gevolgen voor haar minimaal zijn.quote:Op maandag 1 juni 2026 13:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dat ze daar zolang mee weg is gekomen Meerdere slachtoffers en de autoriteiten hadden ook niets door.
Dikke pech dan
Nou meer omdat het over Binder ging en dat vind ik wel een vertaling voor Wrapster. En de berichten ervoor gingen over Wrapster dat ie op anoniem was.quote:Op maandag 1 juni 2026 13:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Raar.
[..]
Maar ik had het helemaal niet over wrapster dus waarom dat poesje dat er in leest is raar
Maar is ze iemand vergeten om te kopen dat het nu opeens is uitgekomen?quote:Op maandag 1 juni 2026 13:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja ze kent waarschijnlijk de juiste mensen om om te kopen. e heeft morgen weer verhoor met politie maar denk dat de gevolgen voor haar minimaal zijn.
neh hij bezorgde met zijn eigen autoquote:Op maandag 1 juni 2026 13:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook nog even zijn bezorgbus in de fik gestoken?
Alle slachtoffers van haar moeten haar aanklagen voor de verliezen die jullie hierdoor hebben.quote:Op maandag 1 juni 2026 13:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja ze kent waarschijnlijk de juiste mensen om om te kopen. e heeft morgen weer verhoor met politie maar denk dat de gevolgen voor haar minimaal zijn.
Ik voel je pijn.quote:
Gedaan! Bedankt voor de tips.quote:Op maandag 1 juni 2026 09:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gebruik veel hoofdletters en uitroeptekens!
Dank uquote:
Lief! Dank je wel.quote:Op maandag 1 juni 2026 10:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Schandalig
Alsnog gefeliciteerd![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja maar ik was overduidelijk jou aan het quoten en dat ging niet over wrapster.quote:Op maandag 1 juni 2026 13:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nou meer omdat het over Binder ging en dat vind ik wel een vertaling voor Wrapster. En de berichten ervoor gingen over Wrapster dat ie op anoniem was.
Is dat gezeik nou afgelopen OF WAT?quote:Op maandag 1 juni 2026 13:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja maar ik was overduidelijk jou aan het quoten en dat ging niet over wrapster.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |