abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 juni 2026 @ 11:47:34 #201
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220935083
voor niets ben ik zo in de problemen nu geraakt
  roze maandag 1 juni 2026 @ 11:47:39 #202
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220935084
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:42 schreef bitterbal het volgende:

[..]
mja nog steeds stress en bang maar goed
Maar dan woon je daar toch ook niet meer lekker?
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 11:49:29 #203
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220935092
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Ik dacht dat dit over wrapster ging. :@
Ik ook :@
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 1 juni 2026 @ 11:50:28 #204
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220935103
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:47 schreef Ama het volgende:

[..]
Maar dan woon je daar toch ook niet meer lekker?
nou ja het is nu meer dat ik niet weet of ik uit word gezet of niet. en ben gewoon bang dat ze dan iets vergeten zijn of zo en weer komen maar das denk ik nog de schrik
  roze maandag 1 juni 2026 @ 11:51:15 #205
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220935106
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:50 schreef bitterbal het volgende:

[..]
nou ja het is nu meer dat ik niet weet of ik uit word gezet of niet. en ben gewoon bang dat ze dan iets vergeten zijn of zo en weer komen maar das denk ik nog de schrik
Oh zo, ja dat snap ik wel.
Your beauty never ever scared me.
  maandag 1 juni 2026 @ 11:51:22 #206
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220935107
als ik nou gewoon niet zo gierig was geweewst en die 3 duizend euro ofzo had betaald voor een nieuwe company was dit niet gebeurd want dan was er geen link met die meena
  maandag 1 juni 2026 @ 11:51:59 #207
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220935109
1 van de arrestanten gaat waarschijnlijk voor 3 tt 4 ton het schip in.
  roze maandag 1 juni 2026 @ 11:52:09 #208
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220935112
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:51 schreef bitterbal het volgende:
1 van de arrestanten gaat waarschijnlijk voor 3 tt 4 ton het schip in.
:{ :{ :{
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 11:52:23 #209
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220935113
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:51 schreef bitterbal het volgende:
1 van de arrestanten gaat waarschijnlijk voor 3 tt 4 ton het schip in.
Tyfus :{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 1 juni 2026 @ 11:53:08 #210
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220935120
zij heeft groot stuk land en 2 huizen geloof ik er op
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 11:53:19 #211
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220935122
Auto is officieel niet meer van mij. Het wedkantoor kan uitkeren.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP maandag 1 juni 2026 @ 11:53:41 #212
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220935124
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:53 schreef Nattekat het volgende:
Auto is officieel niet meer van mij. Het wedkantoor kan uitkeren.
*O*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 1 juni 2026 @ 11:54:23 #213
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220935127
maaar deze vrouw had meena echt als partner in de company dus niet zoals ik.
  maandag 1 juni 2026 @ 11:56:15 #214
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220935130
misschien moeten we die meena doden
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 1 juni 2026 @ 11:57:12 #215
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220935134
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:56 schreef Dr_Flash het volgende:
misschien moeten we die meena doden
ja ik mag niet want voorwaardelijk. :@

Heb haar net geappt waarom ze mij dit heeft aangedaan. denk niet dat ik een reactie krijg :')
pi_220935147
DE RUSSEN
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 12:00:17 #217
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220935148
telefoon
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 12:00:18 #218
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220935149
Schrik me de pleuris :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 1 juni 2026 @ 12:00:27 #219
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220935151
DE RUSSEN KOMEN
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 12:00:36 #220
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220935153
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 12:00 schreef Nattekat het volgende:
Schrik me de pleuris :')
terwijl we het er nog over hebben gehad.

knap
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  maandag 1 juni 2026 @ 12:00:42 #221
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220935156
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 12:00 schreef Nattekat het volgende:
Schrik me de pleuris :')
Haha.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 12:01:41 #222
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220935168
quote:
99s.gif Op maandag 1 juni 2026 12:00 schreef Nizno het volgende:

[..]
terwijl we het er nog over hebben gehad.

knap
Was ik onderdeel van dat gesprek?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 1 juni 2026 @ 12:02:32 #223
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220935174
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:51 schreef bitterbal het volgende:
als ik nou gewoon niet zo gierig was geweewst en die 3 duizend euro ofzo had betaald voor een nieuwe company was dit niet gebeurd want dan was er geen link met die meena
Ja, maar dat is achteraf. :{
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220935175
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 12:01 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Was ik onderdeel van dat gesprek?
je leest maar gewoon mee flapdrol
pi_220935176
quote:
99s.gif Op maandag 1 juni 2026 12:00 schreef Nizno het volgende:

[..]
terwijl we het er nog over hebben gehad.

knap
Ik was aan het bellen dus dat alarm in mn oor was ff schrikken :D
  maandag 1 juni 2026 @ 12:02:37 #226
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220935178
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 12:00 schreef Nattekat het volgende:
Schrik me de pleuris :')
Ik was al voorbereid. Ik zei al tegen mijn collegae hier (ja ik ben al terug) dat het luchtalarm zou komen
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 12:02:46 #227
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220935181
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 12:01 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Was ik onderdeel van dat gesprek?
We is niet altijd inclusief jij.

wij doen veel meer dingen zonder jou
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  maandag 1 juni 2026 @ 12:02:50 #228
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220935182
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 12:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Ja, maar dat is achteraf. :{
mja -O-
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 12:03:43 #229
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220935189
sjow de palen zijn ook weer stil.

rust in de tent
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  maandag 1 juni 2026 @ 12:04:26 #230
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220935195
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 12:02 schreef bitterbal het volgende:

[..]
mja -O-
Wat doet dat verder met je plannen daar? Kun je er nog wel gewoon blijven of moet je uiteindelijk terug naar NL?
Tap tap tap
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 12:04:58 #231
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220935199
quote:
99s.gif Op maandag 1 juni 2026 12:02 schreef Nizno het volgende:

[..]
We is niet altijd inclusief jij.

wij doen veel meer dingen zonder jou
En toch mag ik dan niet schrikken, beetje een vage argumentatie dit.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 12:05:23 #232
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220935200
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 12:04 schreef Nattekat het volgende:

[..]
En toch mag ik dan niet schrikken, beetje een vage argumentatie dit.
ik zei niet dat je niet mocht schrikken.
ik zei dat het knap was.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 12:06:37 #233
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220935202
quote:
99s.gif Op maandag 1 juni 2026 12:05 schreef Nizno het volgende:

[..]
ik zei niet dat je niet mocht schrikken.
ik zei dat het knap was.
Knap omdat er een gesprek was waar ik niet bij aanwezig was.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 1 juni 2026 @ 12:07:31 #234
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220935210
Nuilekat is weer aan het nuilen :')

Ik ga lunch maken :W
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220935250
Tiet voor lunch!
Zonder wrijving geen glans
pi_220935258
Wat een kutzooi, @bitterbal :{ ;(
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 1 juni 2026 @ 12:21:22 #237
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220935269
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 12:04 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Wat doet dat verder met je plannen daar? Kun je er nog wel gewoon blijven of moet je uiteindelijk terug naar NL?
mja dit was meer bedoeld om mij wat te doen te geven dan er van te kunnen leven. als ik niet word uitgezet zal ik hier wel blijven ja anders vietnam of indonesie. In nederland heb ik ook geen huis nu dus dat zou ook een dure grap worden plus k wil ook niet terug

maar financieel kan ik hier voorlopig nog wel blijven ja
  maandag 1 juni 2026 @ 12:23:20 #238
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220935276
quote:
10s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Zal morgen wel even een boel Flesboekjes op een hoop gooien voor een fotootje :P Vast leuk :D
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 1 juni 2026 @ 12:26:32 #239
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220935293
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 12:17 schreef Haags het volgende:
Tiet voor lunch!
Bijna. Eerst nog naar huis fietsen. Gelukkig is dat maar 5 minuten
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  maandag 1 juni 2026 @ 12:28:51 #240
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220935306
Ja er zijn er nog veel meer maar het lag net zo mooi chronologisch op volgorde O+
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220935339
Er zijn oude beelden opgedoken van een vakantie van GRMBL:

Bekijk deze YouTube-video
  roze maandag 1 juni 2026 @ 12:44:19 #242
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220935357
quote:
2s.gif Op maandag 1 juni 2026 12:23 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ik zie geen kibbeling boekje. :(
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie FP maandag 1 juni 2026 @ 12:52:34 #243
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220935398
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 12:44 schreef Ama het volgende:

[..]
Ik zie geen kibbeling boekje. :(
Is op.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 12:53:12 #244
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220935407
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 12:44 schreef Ama het volgende:

[..]
Ik zie geen kibbeling boekje. :(
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja er zijn er nog veel meer maar het lag net zo mooi chronologisch op volgorde O+
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  maandag 1 juni 2026 @ 12:55:58 #245
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220935426
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 12:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Is op.
Fles eet ook boekjes??
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 12:58:03 #246
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220935448
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 12:39 schreef Recce het volgende:
Er zijn oude beelden opgedoken van een vakantie van GRMBL:

Bekijk deze YouTube-video
Gewoon leuk beestje toch O+
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220935464
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:47 schreef bitterbal het volgende:
voor niets ben ik zo in de problemen nu geraakt
Jeetje ballie, wat een verhaal , was er niets te vinden op internet over deze dame.
Heb je vantevoren wel uitgezocht met wie je in zee ging?
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 12:59:18 #248
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220935470
Op maandag een andere bezorger bij PostNL, briefje in de bus gevrot met 'we hebben je pakketje bezorgd bij buren op nummer : tuin'. Moest ik dat pakketje ergens tussen de bosjes vandaan vissen :')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220935483
quote:
83s.gif Op maandag 1 juni 2026 12:59 schreef LTVDK het volgende:
Op maandag een andere bezorger bij PostNL, briefje in de bus gevrot met 'we hebben je pakketje bezorgd bij buren op nummer : tuin'. Moest ik dat pakketje ergens tussen de bosjes vandaan vissen :')
'nummer: tuin'

Veeg me op _O-
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_220935490
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 12:59 schreef Karzai het volgende:

[..]
Jeetje ballie, wat een verhaal , was er niets te vinden op internet over deze dame.
Heb je vantevoren wel uitgezocht met wie je in zee ging?
Dat maakt nu niets meer uit!
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 13:01:36 #251
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220935491
Sow die extra heffing op benzineauto's voor lease is niet mals :o

Bij mijn werkgever mag je die na 1 juli niet meer bestellen zo hoog is dat.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 1 juni 2026 @ 13:02:24 #252
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220935493
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 12:59 schreef Karzai het volgende:

[..]
Jeetje ballie, wat een verhaal , was er niets te vinden op internet over deze dame.
Heb je vantevoren wel uitgezocht met wie je in zee ging?
ja een van de bekendste van het eiland. en wat ze moest doen was een simpele handeling -O-
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 13:02:26 #253
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220935494
quote:
83s.gif Op maandag 1 juni 2026 12:59 schreef LTVDK het volgende:
Op maandag een andere bezorger bij PostNL, briefje in de bus gevrot met 'we hebben je pakketje bezorgd bij buren op nummer : tuin'. Moest ik dat pakketje ergens tussen de bosjes vandaan vissen :')
gezellig

ben echt blij met de PostNL hiero. geen klachten.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 13:03:12 #254
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220935499
quote:
81s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:00 schreef Barbusse het volgende:

[..]
'nummer: tuin'

Veeg me op _O-
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220935502
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:03 schreef LTVDK het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Maar je hebt nu je pakketje ontvangen toch? O+
pi_220935503
ben benieuwd, ik krijg vandaag iets met dragonfly. daar heb ik ook aangegeven dat ze het op een plek in de tuin kunnen gooien
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 13:04:15 #257
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220935505
quote:
99s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:02 schreef Nizno het volgende:

[..]
gezellig

ben echt blij met de PostNL hiero. geen klachten.
Ja ik hier normaal ook wel, maar op maandag is het een andere bezorger dan de rest van de week, en dat is er dus zo eentje
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 13:05:19 #258
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220935508
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:03 schreef rival het volgende:

[..]
Maar je hebt nu je pakketje ontvangen toch? O+
Even een klacht ingediend, krijg je als reactie die neerkomt op 'oeps, we gaan proberen dat het de volgende keer niet meer gebeurt, pinky promise'
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 13:05:21 #259
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220935510
Ik heb iedere keer een andere bezorger als ik wat bestel _O-
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220935517
overigens wil ik even hulde geven aan ziggo. Gisteren heeft de voeding van mijn modem het begeven. Dit heb ik gemeld in de chat en een uur later kreeg ik al bericht dat er een nieuwe naar mij onderweg was. *O*
Helaas ligt dat nu in de handen van postnl -O-
  maandag 1 juni 2026 @ 13:07:24 #261
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220935520
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:04 schreef gianni61 het volgende:
ben benieuwd, ik krijg vandaag iets met dragonfly. daar heb ik ook aangegeven dat ze het op een plek in de tuin kunnen gooien
Groetjes aan Mo en Gader
Tap tap tap
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 13:07:34 #262
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220935522
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:05 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb iedere keer een andere bezorger als ik wat bestel _O-
Ik woon in een dorp, hier is de bezorger gerust jarenlang dezelfde
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 13:08:09 #263
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220935524
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:05 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Even een klacht ingediend, krijg je als reactie die neerkomt op 'oeps, we gaan proberen dat het de volgende keer niet meer gebeurt, pinky promise'
en dan de andere hand achter de rug
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 13:08:12 #264
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220935525
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:04 schreef gianni61 het volgende:
ben benieuwd, ik krijg vandaag iets met dragonfly. daar heb ik ook aangegeven dat ze het op een plek in de tuin kunnen gooien
Heb je wel duidelijk gespecificeerd welke tuin dat moet zijn? :{
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 13:09:06 #265
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220935533
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:08 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Heb je wel duidelijk gespecificeerd welke tuin dat moet zijn? :{
iene miene mutte
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 13:09:07 #266
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220935534
quote:
99s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:08 schreef Nizno het volgende:

[..]
en dan de andere hand achter de rug
[ afbeelding ]
Komt het wel op neer ja :') 'ok leuk jouw probleem, gaan we verder geen kut mee doen'
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 13:09:21 #267
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220935535
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:04 schreef gianni61 het volgende:
ben benieuwd, ik krijg vandaag iets met dragonfly. daar heb ik ook aangegeven dat ze het op een plek in de tuin kunnen gooien
Dat wordt gewoon over de schutting geworpen dus.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 13:09:33 #268
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220935537
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:09 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Komt het wel op neer ja :') 'ok leuk jouw probleem, gaan we verder geen kut mee doen'
wat ontzettend vervelend voor u.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220935538
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:07 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Groetjes aan Mo en Gader
Gader?
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:08 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Heb je wel duidelijk gespecificeerd welke tuin dat moet zijn? :{
ook ja.

Vorige keer dragonfly ging best goed. als het bezorgd is krijg je een mail met foto van jouw huisnummer/naambordje en foto van pakketlocatie.
pi_220935541
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:09 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dat wordt gewoon over de schutting geworpen dus.
ik heb geen schutting, maar dat had ook prima geweest.
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 13:11:12 #271
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220935542
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:09 schreef gianni61 het volgende:
Vorige keer dragonfly ging best goed. als het bezorgd is krijg je een mail met foto van jouw huisnummer/naambordje en foto van pakketlocatie.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 13:11:36 #272
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220935543
ik zou mijn bezorger echt een lul vinden als hij het hier over de schutting gooit.

Hij moet er dan namelijk 3 huizen voor naar rechts lopen, brandgang in, 3 huizen naar links lopen en dan het over de schutting mikken.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  maandag 1 juni 2026 @ 13:12:33 #273
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220935549
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:09 schreef gianni61 het volgende:

[..]
Gader?
[..]
ook ja.

Vorige keer dragonfly ging best goed. als het bezorgd is krijg je een mail met foto van jouw huisnummer/naambordje en foto van pakketlocatie.
lol
Tap tap tap
pi_220935554
quote:
99s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:11 schreef Nizno het volgende:
ik zou mijn bezorger echt een lul vinden als hij het hier over de schutting gooit.

Hij moet er dan namelijk 3 huizen voor naar rechts lopen, brandgang in, 3 huizen naar links lopen en dan het over de schutting mikken.
bij mn vorige huis heb ik het wel eens meegemaakt dat het door het openstaande wc raampje naar binnen was gemikt :')
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 13:14:21 #275
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220935557
quote:
99s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:11 schreef Nizno het volgende:
ik zou mijn bezorger echt een lul vinden als hij het hier over de schutting gooit.

Hij moet er dan namelijk 3 huizen voor naar rechts lopen, brandgang in, 3 huizen naar links lopen en dan het over de schutting mikken.
Het lag dan ook in de voortuin bij mij
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 13:14:44 #276
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220935560
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:13 schreef gianni61 het volgende:

[..]
bij mn vorige huis heb ik het wel eens meegemaakt dat het door het openstaande wc raampje naar binnen was gemikt :')
Zal geen 65" tv zijn geweest dan hoop ik
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220935562
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:02 schreef bitterbal het volgende:

[..]
ja een van de bekendste van het eiland. en wat ze moest doen was een simpele handeling -O-
Dat ze daar zolang mee weg is gekomen Meerdere slachtoffers en de autoriteiten hadden ook niets door.
Dikke pech dan
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 13:17:32 #278
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220935569
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:13 schreef gianni61 het volgende:

[..]
bij mn vorige huis heb ik het wel eens meegemaakt dat het door het openstaande wc raampje naar binnen was gemikt :')
heb ik niet. enige dat ze hier kunnen proberen is het bovenraam van de logeerkamer... maar das een velux en die staat niet echt wijd open dus zal ze niet lukken
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220935570
Tijdelijk onderbezetting in het bedrijf.
Managers zijn vertrokken, non actief of op vakantie.
Naja ik zal er niet al teveel misbruik van maken.
  roze maandag 1 juni 2026 @ 13:18:50 #280
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220935573
Last van mijn rechterschouder. Zal wel in een bijzondere houding hebben geslapen ofzo.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 13:19:38 #281
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220935576
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:13 schreef gianni61 het volgende:

[..]
bij mn vorige huis heb ik het wel eens meegemaakt dat het door het openstaande wc raampje naar binnen was gemikt :')
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:14 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Zal geen 65" tv zijn geweest dan hoop ik
bij mijn ouders destijds... die hadden een sleutelkastje voor de sleutel van een gymzaal in de buurt.. had ik zo'n mojave zonnebril van tellsell besteld... die zat in een bubbelenvelop, zacht brillehoesje...

waarvan de bezorger toen bedacht... of die kan wel in de sleutelkast... even doordrukken om het kastje weer op slot te krijgen.
krak bril stuk.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220935587
quote:
99s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:19 schreef Nizno het volgende:

[..]
[..]
bij mijn ouders destijds... die hadden een sleutelkastje voor de sleutel van een gymzaal in de buurt.. had ik zo'n mojave zonnebril van tellsell besteld... die zat in een bubbelenvelop, zacht brillehoesje...

waarvan de bezorger toen bedacht... of die kan wel in de sleutelkast... even doordrukken.
krak bril stuk.
Jij hebt ooit iets op tellsell besteld :o
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 13:21:01 #283
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220935588
quote:
99s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:19 schreef Nizno het volgende:

[..]
[..]
bij mijn ouders destijds... die hadden een sleutelkastje voor de sleutel van een gymzaal in de buurt.. had ik zo'n mojave zonnebril van tellsell besteld... die zat in een bubbelenvelop, zacht brillehoesje...

waarvan de bezorger toen bedacht... of die kan wel in de sleutelkast... even doordrukken.
krak bril stuk.
Maar zat die wel in het kastje?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 13:21:12 #284
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220935589
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:20 schreef gianni61 het volgende:

[..]
Jij hebt ooit iets op tellsell besteld :o
:Y :Y :Y :Y :Y
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 13:22:01 #285
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220935594
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:21 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Maar zat die wel in het kastje?
ja hij zat er wel in... 3 delen bril en 20 losse brilleglazen.

gelukkig heeft tellsel toen een nieuwe verzonden in een doos en die kwam wel heel aan.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 13:22:20 #286
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220935598
dus nu heb ik hier nog steeds een bril met 20 brilleglazen
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 13:23:10 #287
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220935603
quote:
99s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:22 schreef Nizno het volgende:

[..]
ja hij zat er wel in... 3 delen bril en 20 losse brilleglazen.

gelukkig heeft tellsel toen een nieuwe verzonden in een doos en die kwam wel heel aan.
De pakketbezorger zal proberen het de volgende keer niet meer te doen
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 1 juni 2026 @ 13:24:22 #288
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220935611
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:41 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dat is het enige wat ik kon bedenken zo snel :{
Raar.
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 11:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Ik dacht dat dit over wrapster ging. :@
Maar ik had het helemaal niet over wrapster dus waarom dat poesje dat er in leest is raar
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 13:24:52 #289
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220935617
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:23 schreef LTVDK het volgende:

[..]
De pakketbezorger zal proberen het de volgende keer niet meer te doen
Het was toen niet postnl... maar een andere kleinere... en de bezorger woonde een straat verderop. dus mijn pa heeft hem uitgefoetert..
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 13:25:35 #290
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220935619
quote:
99s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:24 schreef Nizno het volgende:

[..]
Het was toen niet postnl... maar een andere kleinere... en de bezorger woonde een straat verderop. dus mijn pa heeft hem uitgefoetert..
Ook nog even zijn bezorgbus in de fik gestoken?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 1 juni 2026 @ 13:26:20 #291
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220935623
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:14 schreef Karzai het volgende:

[..]
Dat ze daar zolang mee weg is gekomen Meerdere slachtoffers en de autoriteiten hadden ook niets door.
Dikke pech dan
Mja ze kent waarschijnlijk de juiste mensen om om te kopen. e heeft morgen weer verhoor met politie maar denk dat de gevolgen voor haar minimaal zijn.
  maandag 1 juni 2026 @ 13:27:20 #292
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220935625
quote:
17s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:24 schreef dud0r het volgende:

[..]
Raar.
[..]
Maar ik had het helemaal niet over wrapster dus waarom dat poesje dat er in leest is raar
Nou meer omdat het over Binder ging en dat vind ik wel een vertaling voor Wrapster. En de berichten ervoor gingen over Wrapster dat ie op anoniem was.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 13:27:32 #293
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220935626
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:26 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Mja ze kent waarschijnlijk de juiste mensen om om te kopen. e heeft morgen weer verhoor met politie maar denk dat de gevolgen voor haar minimaal zijn.
Maar is ze iemand vergeten om te kopen dat het nu opeens is uitgekomen?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 13:27:38 #294
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220935627
quote:
10s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:25 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ook nog even zijn bezorgbus in de fik gestoken?
neh hij bezorgde met zijn eigen auto
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  maandag 1 juni 2026 @ 13:28:51 #295
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220935632
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:26 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Mja ze kent waarschijnlijk de juiste mensen om om te kopen. e heeft morgen weer verhoor met politie maar denk dat de gevolgen voor haar minimaal zijn.
Alle slachtoffers van haar moeten haar aanklagen voor de verliezen die jullie hierdoor hebben.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 13:29:49 #296
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220935636
Op Malta hebben ze ook een vestiging van SE Fireworks gehad blijkbaar

Powerful Explosion Rocks Fireworks Factory in Malta
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 1 juni 2026 @ 13:30:49 #297
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220935640
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  maandag 1 juni 2026 @ 13:38:08 #298
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_220935666
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:54 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Is mij ook overkomen :{
Ik voel je pijn. ;(

quote:
14s.gif Op maandag 1 juni 2026 09:56 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Gebruik veel hoofdletters en uitroeptekens!
Gedaan! Bedankt voor de tips. :)

quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Feli Lord *O*
Dank u :7

quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 10:09 schreef essnhills het volgende:

[..]
:o

Schandalig :o

Alsnog gefeliciteerd *G* *O* *G*

[ afbeelding ]
Lief! Dank je wel. O+
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  maandag 1 juni 2026 @ 13:38:10 #299
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220935667
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Nou meer omdat het over Binder ging en dat vind ik wel een vertaling voor Wrapster. En de berichten ervoor gingen over Wrapster dat ie op anoniem was.
Ja maar ik was overduidelijk jou aan het quoten en dat ging niet over wrapster.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  maandag 1 juni 2026 @ 13:38:36 #300
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220935670
quote:
17s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:38 schreef dud0r het volgende:

[..]
Ja maar ik was overduidelijk jou aan het quoten en dat ging niet over wrapster.
Is dat gezeik nou afgelopen OF WAT? :D
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')