Maar dan woon je daar toch ook niet meer lekker?quote:Op maandag 1 juni 2026 11:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja nog steeds stress en bang maar goed
Ik ookquote:Op maandag 1 juni 2026 11:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit over wrapster ging.
nou ja het is nu meer dat ik niet weet of ik uit word gezet of niet. en ben gewoon bang dat ze dan iets vergeten zijn of zo en weer komen maar das denk ik nog de schrikquote:Op maandag 1 juni 2026 11:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar dan woon je daar toch ook niet meer lekker?
Oh zo, ja dat snap ik wel.quote:Op maandag 1 juni 2026 11:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja het is nu meer dat ik niet weet of ik uit word gezet of niet. en ben gewoon bang dat ze dan iets vergeten zijn of zo en weer komen maar das denk ik nog de schrik
quote:Op maandag 1 juni 2026 11:51 schreef bitterbal het volgende:
1 van de arrestanten gaat waarschijnlijk voor 3 tt 4 ton het schip in.
Tyfusquote:Op maandag 1 juni 2026 11:51 schreef bitterbal het volgende:
1 van de arrestanten gaat waarschijnlijk voor 3 tt 4 ton het schip in.
quote:Op maandag 1 juni 2026 11:53 schreef Nattekat het volgende:
Auto is officieel niet meer van mij. Het wedkantoor kan uitkeren.
ja ik mag niet want voorwaardelijk.quote:
terwijl we het er nog over hebben gehad.quote:
Was ik onderdeel van dat gesprek?quote:Op maandag 1 juni 2026 12:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
terwijl we het er nog over hebben gehad.
knap
Ja, maar dat is achteraf.quote:Op maandag 1 juni 2026 11:51 schreef bitterbal het volgende:
als ik nou gewoon niet zo gierig was geweewst en die 3 duizend euro ofzo had betaald voor een nieuwe company was dit niet gebeurd want dan was er geen link met die meena
Ik was aan het bellen dus dat alarm in mn oor was ff schrikkenquote:Op maandag 1 juni 2026 12:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
terwijl we het er nog over hebben gehad.
knap
Ik was al voorbereid. Ik zei al tegen mijn collegae hier (ja ik ben al terug) dat het luchtalarm zou komenquote:
We is niet altijd inclusief jij.quote:
Wat doet dat verder met je plannen daar? Kun je er nog wel gewoon blijven of moet je uiteindelijk terug naar NL?quote:
En toch mag ik dan niet schrikken, beetje een vage argumentatie dit.quote:Op maandag 1 juni 2026 12:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
We is niet altijd inclusief jij.
wij doen veel meer dingen zonder jou
ik zei niet dat je niet mocht schrikken.quote:Op maandag 1 juni 2026 12:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En toch mag ik dan niet schrikken, beetje een vage argumentatie dit.
Knap omdat er een gesprek was waar ik niet bij aanwezig was.quote:Op maandag 1 juni 2026 12:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zei niet dat je niet mocht schrikken.
ik zei dat het knap was.
mja dit was meer bedoeld om mij wat te doen te geven dan er van te kunnen leven. als ik niet word uitgezet zal ik hier wel blijven ja anders vietnam of indonesie. In nederland heb ik ook geen huis nu dus dat zou ook een dure grap worden plus k wil ook niet terugquote:Op maandag 1 juni 2026 12:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat doet dat verder met je plannen daar? Kun je er nog wel gewoon blijven of moet je uiteindelijk terug naar NL?
quote:Op zondag 31 mei 2026 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Zal morgen wel even een boel Flesboekjes op een hoop gooien voor een fotootjeVast leuk
Bijna. Eerst nog naar huis fietsen. Gelukkig is dat maar 5 minutenquote:
Is op.quote:
quote:
quote:Op maandag 1 juni 2026 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja er zijn er nog veel meer maar het lag net zo mooi chronologisch op volgorde
Gewoon leuk beestje tochquote:Op maandag 1 juni 2026 12:39 schreef Recce het volgende:
Er zijn oude beelden opgedoken van een vakantie van GRMBL:
Bekijk deze YouTube-video
Jeetje ballie, wat een verhaal , was er niets te vinden op internet over deze dame.quote:Op maandag 1 juni 2026 11:47 schreef bitterbal het volgende:
voor niets ben ik zo in de problemen nu geraakt
'nummer: tuin'quote:Op maandag 1 juni 2026 12:59 schreef LTVDK het volgende:
Op maandag een andere bezorger bij PostNL, briefje in de bus gevrot met 'we hebben je pakketje bezorgd bij buren op nummer : tuin'. Moest ik dat pakketje ergens tussen de bosjes vandaan vissen
Dat maakt nu niets meer uit!quote:Op maandag 1 juni 2026 12:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
Jeetje ballie, wat een verhaal , was er niets te vinden op internet over deze dame.
Heb je vantevoren wel uitgezocht met wie je in zee ging?
ja een van de bekendste van het eiland. en wat ze moest doen was een simpele handelingquote:Op maandag 1 juni 2026 12:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
Jeetje ballie, wat een verhaal , was er niets te vinden op internet over deze dame.
Heb je vantevoren wel uitgezocht met wie je in zee ging?
gezelligquote:Op maandag 1 juni 2026 12:59 schreef LTVDK het volgende:
Op maandag een andere bezorger bij PostNL, briefje in de bus gevrot met 'we hebben je pakketje bezorgd bij buren op nummer : tuin'. Moest ik dat pakketje ergens tussen de bosjes vandaan vissen
Ja ik hier normaal ook wel, maar op maandag is het een andere bezorger dan de rest van de week, en dat is er dus zo eentjequote:Op maandag 1 juni 2026 13:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
gezellig
ben echt blij met de PostNL hiero. geen klachten.
Even een klacht ingediend, krijg je als reactie die neerkomt op 'oeps, we gaan proberen dat het de volgende keer niet meer gebeurt, pinky promise'quote:Op maandag 1 juni 2026 13:03 schreef rival het volgende:
[..]
Maar je hebt nu je pakketje ontvangen toch?
Groetjes aan Mo en Gaderquote:Op maandag 1 juni 2026 13:04 schreef gianni61 het volgende:
ben benieuwd, ik krijg vandaag iets met dragonfly. daar heb ik ook aangegeven dat ze het op een plek in de tuin kunnen gooien
Ik woon in een dorp, hier is de bezorger gerust jarenlang dezelfdequote:Op maandag 1 juni 2026 13:05 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb iedere keer een andere bezorger als ik wat bestel
en dan de andere hand achter de rugquote:Op maandag 1 juni 2026 13:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even een klacht ingediend, krijg je als reactie die neerkomt op 'oeps, we gaan proberen dat het de volgende keer niet meer gebeurt, pinky promise'
Heb je wel duidelijk gespecificeerd welke tuin dat moet zijn?quote:Op maandag 1 juni 2026 13:04 schreef gianni61 het volgende:
ben benieuwd, ik krijg vandaag iets met dragonfly. daar heb ik ook aangegeven dat ze het op een plek in de tuin kunnen gooien
iene miene muttequote:Op maandag 1 juni 2026 13:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je wel duidelijk gespecificeerd welke tuin dat moet zijn?
Komt het wel op neer jaquote:Op maandag 1 juni 2026 13:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dan de andere hand achter de rug
[ afbeelding ]
Dat wordt gewoon over de schutting geworpen dus.quote:Op maandag 1 juni 2026 13:04 schreef gianni61 het volgende:
wat ontzettend vervelend voor u.quote:Op maandag 1 juni 2026 13:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komt het wel op neer ja'ok leuk jouw probleem, gaan we verder geen kut mee doen'
Gader?quote:
ook ja.quote:Op maandag 1 juni 2026 13:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je wel duidelijk gespecificeerd welke tuin dat moet zijn?
ik heb geen schutting, maar dat had ook prima geweest.quote:Op maandag 1 juni 2026 13:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat wordt gewoon over de schutting geworpen dus.
quote:Op maandag 1 juni 2026 13:09 schreef gianni61 het volgende:
Vorige keer dragonfly ging best goed. als het bezorgd is krijg je een mail met foto van jouw huisnummer/naambordje en foto van pakketlocatie.
lolquote:Op maandag 1 juni 2026 13:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gader?
[..]
ook ja.
Vorige keer dragonfly ging best goed. als het bezorgd is krijg je een mail met foto van jouw huisnummer/naambordje en foto van pakketlocatie.
bij mn vorige huis heb ik het wel eens meegemaakt dat het door het openstaande wc raampje naar binnen was gemiktquote:Op maandag 1 juni 2026 13:11 schreef Nizno het volgende:
ik zou mijn bezorger echt een lul vinden als hij het hier over de schutting gooit.
Hij moet er dan namelijk 3 huizen voor naar rechts lopen, brandgang in, 3 huizen naar links lopen en dan het over de schutting mikken.
Het lag dan ook in de voortuin bij mijquote:Op maandag 1 juni 2026 13:11 schreef Nizno het volgende:
ik zou mijn bezorger echt een lul vinden als hij het hier over de schutting gooit.
Hij moet er dan namelijk 3 huizen voor naar rechts lopen, brandgang in, 3 huizen naar links lopen en dan het over de schutting mikken.
Zal geen 65" tv zijn geweest dan hoop ikquote:Op maandag 1 juni 2026 13:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij mn vorige huis heb ik het wel eens meegemaakt dat het door het openstaande wc raampje naar binnen was gemikt
Dat ze daar zolang mee weg is gekomen Meerdere slachtoffers en de autoriteiten hadden ook niets door.quote:Op maandag 1 juni 2026 13:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja een van de bekendste van het eiland. en wat ze moest doen was een simpele handeling
heb ik niet. enige dat ze hier kunnen proberen is het bovenraam van de logeerkamer... maar das een velux en die staat niet echt wijd open dus zal ze niet lukkenquote:Op maandag 1 juni 2026 13:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij mn vorige huis heb ik het wel eens meegemaakt dat het door het openstaande wc raampje naar binnen was gemikt
quote:Op maandag 1 juni 2026 13:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij mijn ouders destijds... die hadden een sleutelkastje voor de sleutel van een gymzaal in de buurt.. had ik zo'n mojave zonnebril van tellsell besteld... die zat in een bubbelenvelop, zacht brillehoesje...quote:Op maandag 1 juni 2026 13:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal geen 65" tv zijn geweest dan hoop ik
Jij hebt ooit iets op tellsell besteldquote:Op maandag 1 juni 2026 13:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
bij mijn ouders destijds... die hadden een sleutelkastje voor de sleutel van een gymzaal in de buurt.. had ik zo'n mojave zonnebril van tellsell besteld... die zat in een bubbelenvelop, zacht brillehoesje...
waarvan de bezorger toen bedacht... of die kan wel in de sleutelkast... even doordrukken.
krak bril stuk.
Maar zat die wel in het kastje?quote:Op maandag 1 juni 2026 13:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
bij mijn ouders destijds... die hadden een sleutelkastje voor de sleutel van een gymzaal in de buurt.. had ik zo'n mojave zonnebril van tellsell besteld... die zat in een bubbelenvelop, zacht brillehoesje...
waarvan de bezorger toen bedacht... of die kan wel in de sleutelkast... even doordrukken.
krak bril stuk.
quote:Op maandag 1 juni 2026 13:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jij hebt ooit iets op tellsell besteld
ja hij zat er wel in... 3 delen bril en 20 losse brilleglazen.quote:
De pakketbezorger zal proberen het de volgende keer niet meer te doenquote:Op maandag 1 juni 2026 13:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja hij zat er wel in... 3 delen bril en 20 losse brilleglazen.
gelukkig heeft tellsel toen een nieuwe verzonden in een doos en die kwam wel heel aan.
Raar.quote:Op maandag 1 juni 2026 11:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is het enige wat ik kon bedenken zo snel
Maar ik had het helemaal niet over wrapster dus waarom dat poesje dat er in leest is raarquote:Op maandag 1 juni 2026 11:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit over wrapster ging.
Het was toen niet postnl... maar een andere kleinere... en de bezorger woonde een straat verderop. dus mijn pa heeft hem uitgefoetert..quote:Op maandag 1 juni 2026 13:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De pakketbezorger zal proberen het de volgende keer niet meer te doen
Ook nog even zijn bezorgbus in de fik gestoken?quote:Op maandag 1 juni 2026 13:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
Het was toen niet postnl... maar een andere kleinere... en de bezorger woonde een straat verderop. dus mijn pa heeft hem uitgefoetert..
Mja ze kent waarschijnlijk de juiste mensen om om te kopen. e heeft morgen weer verhoor met politie maar denk dat de gevolgen voor haar minimaal zijn.quote:Op maandag 1 juni 2026 13:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dat ze daar zolang mee weg is gekomen Meerdere slachtoffers en de autoriteiten hadden ook niets door.
Dikke pech dan
Nou meer omdat het over Binder ging en dat vind ik wel een vertaling voor Wrapster. En de berichten ervoor gingen over Wrapster dat ie op anoniem was.quote:Op maandag 1 juni 2026 13:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Raar.
[..]
Maar ik had het helemaal niet over wrapster dus waarom dat poesje dat er in leest is raar
Maar is ze iemand vergeten om te kopen dat het nu opeens is uitgekomen?quote:Op maandag 1 juni 2026 13:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja ze kent waarschijnlijk de juiste mensen om om te kopen. e heeft morgen weer verhoor met politie maar denk dat de gevolgen voor haar minimaal zijn.
neh hij bezorgde met zijn eigen autoquote:Op maandag 1 juni 2026 13:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook nog even zijn bezorgbus in de fik gestoken?
Alle slachtoffers van haar moeten haar aanklagen voor de verliezen die jullie hierdoor hebben.quote:Op maandag 1 juni 2026 13:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja ze kent waarschijnlijk de juiste mensen om om te kopen. e heeft morgen weer verhoor met politie maar denk dat de gevolgen voor haar minimaal zijn.
Ik voel je pijn.quote:
Gedaan! Bedankt voor de tips.quote:Op maandag 1 juni 2026 09:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gebruik veel hoofdletters en uitroeptekens!
Dank uquote:
Lief! Dank je wel.quote:Op maandag 1 juni 2026 10:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Schandalig
Alsnog gefeliciteerd![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja maar ik was overduidelijk jou aan het quoten en dat ging niet over wrapster.quote:Op maandag 1 juni 2026 13:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nou meer omdat het over Binder ging en dat vind ik wel een vertaling voor Wrapster. En de berichten ervoor gingen over Wrapster dat ie op anoniem was.
Is dat gezeik nou afgelopen OF WAT?quote:Op maandag 1 juni 2026 13:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja maar ik was overduidelijk jou aan het quoten en dat ging niet over wrapster.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |