SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:
quote:Trekking 30 mei
Je totaalprijs
¤ 0 , 00¤ 0,-
Nu geen prijs gewonnen
Geen prijs, volgende keer meer geluk?
Waar zie je dat?quote:Op zondag 31 mei 2026 16:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
Als ik vandaag een beetje doorpost, sta ik vandaag al in de top50
nog ongeveer 35 posts
Het is zilvergrijsquote:
Waar zie je dat?quote:Op zondag 31 mei 2026 16:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
Als ik vandaag een beetje doorpost, sta ik vandaag al in de top50
nog ongeveer 35 posts
Elke keer?quote:
Samequote:
ookquote:
https://forum.fok.nl/user/list_usertotalsquote:
quote:
Lekker gratis loten weggeven en dan niemand laten winnenquote:
Fles, heb je slang al gezien?quote:Op zondag 31 mei 2026 16:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Code geel voor GLD en OV. Nou welke van de twee het ook is, Deventer hangt in de prijzen
quote:
107quote:Op zondag 31 mei 2026 16:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://forum.fok.nl/user/list_usertotals
Op de desktopversie zowel onder als boven het scherm te zien. Mobiel niet
Echt hequote:Op zondag 31 mei 2026 16:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Lekker gratis loten weggeven en dan niemand laten winnen
Dan heb je toch ook echt niks beters te doenquote:Man (41) uit Roosendaal belt 160 keer 112-centrale, agenten zetten hem vast
Een 41-jarige man uit Roosendaal is zaterdag aangehouden nadat hij 160 keer de 112-centrale had gebeld. Hij is overgebracht naar het cellencomplex in Breda en er is een zorgmelding gedaan. Zijn telefoon is in beslag genomen.
De agenten kregen een melding binnen over de man, die de centrale meerdere keren had gebeld om vervolgens de centralist uit te schelden.
https://www.bndestem.nl/1(...)n-hem-vast~a6281801/
geen kleine prijsjesquote:Op zondag 31 mei 2026 16:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Lekker gratis loten weggeven en dan niemand laten winnen
ojee. lekker daar latenquote:
Als ze maar niet allemaal hierheen komenquote:
quote:
Dat sowiesoquote:Op zondag 31 mei 2026 16:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb een 1/5 staatslot XL gewonnen...
Het is daar wel allemaal goed geregeld hequote:Op zondag 31 mei 2026 16:16 schreef bitterbal het volgende:
ik was vandaag bij de accountant en die vertelde dat hij een vrouw had geholpen die klant was bij die Meena ( die mij genaaid heeft) en die vrouw had net als ik grond en een huis en zij woonde in dat huis. En Meena zou voor die vrouw de boekhouding doen zoals de belasting betalen. Kwam die vrouw na bijna 5 jaa erachter dat Meena nooit wat aan boekhouding heeft gedaan.En in Thailand is het zo dat als je 5 jaar lang geen belasting en zo betaald alles van de overheid wordt. En die vrouw had nog maar 3 weken om voor 5 jaar gegevens aan te leveren met die accountant van vandaag. En het was uiteindelijk goed gekomen
Gewoon iemand omkopen en het kost zich wel op.quote:Op zondag 31 mei 2026 16:16 schreef bitterbal het volgende:
ik was vandaag bij de accountant en die vertelde dat hij een vrouw had geholpen die klant was bij die Meena ( die mij genaaid heeft) en die vrouw had net als ik grond en een huis en zij woonde in dat huis. En Meena zou voor die vrouw de boekhouding doen zoals de belasting betalen. Kwam die vrouw na bijna 5 jaa erachter dat Meena nooit wat aan boekhouding heeft gedaan.En in Thailand is het zo dat als je 5 jaar lang geen belasting en zo betaald alles van de overheid wordt. En die vrouw had nog maar 3 weken om voor 5 jaar gegevens aan te leveren met die accountant van vandaag. En het was uiteindelijk goed gekomen
quote:
quote:
Jaaaquote:
Ik heb juist net toch de gordijnen dicht gedaan omdat het net niet zonnetje toch redelijk verwarmtquote:
Post ze gewoon nog een keerquote:Op zondag 31 mei 2026 16:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jaaa
Eind vorige topic ergens staan foto's
+1quote:
quote:Op zondag 31 mei 2026 16:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of een leven moeten zoeken ineens.
ja ik denk dat die meena zich zo jarenlang heeft weten te redden en dat dat nu over isquote:Op zondag 31 mei 2026 16:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon iemand omkopen en het kost zich wel op.
Altijd weer iemand anders die je om kunt kopen toch.quote:Op zondag 31 mei 2026 16:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik denk dat die meena zich zo jarenlang heeft weten te redden en dat dat nu over is
Ja uiteindelijk barst de bom altijd een keer bij zulke mensen en dan komt alle shit op straat te liggen en zijn vooral de mensen die ze heeft bedonderd het slachtoffer er vanquote:Op zondag 31 mei 2026 16:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik denk dat die meena zich zo jarenlang heeft weten te redden en dat dat nu over is
Nouja, ik zou me wel echt beroerd voelen in die situatiequote:Op zondag 31 mei 2026 16:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
En dan opeens "te ziek" zijn en dat wordt natuurlijk gewoon geloofd
Ik heb dat telefoontje ook gehad toen ik in de rechtbank wasquote:Op zondag 31 mei 2026 16:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Altijd weer iemand anders die je om kunt kopen toch.
Jij hebt eieren voor je geld gekozen, maar zijn ook vast mensen die zich vrij gekocht hebben.
Ja maar jij hebt nog iets van ethisch besef en een geweten en zulk soort onpraktische eigenschappen om mensen op te kunnen lichtenquote:Op zondag 31 mei 2026 16:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nouja, ik zou me wel echt beroerd voelen in die situatie
Hij is PRACHTIGquote:Op zondag 31 mei 2026 16:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed ID
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Oh is dat hetquote:Op zondag 31 mei 2026 16:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt nog iets van ethisch besef en een geweten en zulk soort onpraktische eigenschappen om mensen op te kunnen lichten
Wauwquote:Op zondag 31 mei 2026 16:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed ID
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 31 mei 2026 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij is PRACHTIG![]()
![]()
KNMI al gemaild? En de Voorschoter krant?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
ik ben van mening dat jij je eigen slag maar gewoon gaat maken.quote:Op zondag 31 mei 2026 16:49 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben van mening dat @:essnhills een nieuwe slang moet maken voor 2026/2027.
Ik ben van mening dat essn daar veel beter in is.quote:Op zondag 31 mei 2026 16:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ben van mening dat jij je eigen slag maar gewoon gaat maken.
Maar dan eentje met de dagelijks laagste temperatuurquote:Op zondag 31 mei 2026 16:49 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op zondag 31 mei 2026 16:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dan eentje met de dagelijks laagste temperatuur
van der hele leven?quote:Op zondag 31 mei 2026 16:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ben van mening dat jij je eigen slag maar gewoon gaat maken.
Krijg je dat bij een half uurtje fietsen al ja?quote:
Ik had je een beker water als troostprijs gegeven.quote:
Was jij niet dezelfde die aan de verbrandde kcal twijfelde de vorige keer dat ik dat deelde?quote:Op zondag 31 mei 2026 17:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijg je dat bij een half uurtje fietsen al ja?
ik twijfel aan alle verbandde kcal tenzij het is gedaan met een zuurstofmeterquote:Op zondag 31 mei 2026 17:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was jij niet dezelfde die aan de verbrandde kcal twijfelde de vorige keer dat ik dat deelde?
Ja nog steedsquote:Op zondag 31 mei 2026 17:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was jij niet dezelfde die aan de verbrandde kcal twijfelde de vorige keer dat ik dat deelde?
Crappy tech.quote:Op zondag 31 mei 2026 17:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja nog steeds
Mijn stappenteller heeft me genaaid, 160 minuten gelopen en maar 15k stapjes
https://www.hartstichting(...)brand-je-met-fietsenquote:Op zondag 31 mei 2026 17:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja nog steeds
Maar als ik die cijfers aanhoud van het wandelen kan uk dus probleemloos een zak chips wegwerken vanavondquote:Op zondag 31 mei 2026 17:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
https://www.hartstichting(...)brand-je-met-fietsen
Balans is belangrijk toch.quote:Op zondag 31 mei 2026 17:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar als ik die cijfers aanhoud van het wandelen kan uk dus probleemloos een zak chips wegwerken vanavond
Wandelen is geen fietsen.quote:Op zondag 31 mei 2026 17:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar als ik die cijfers aanhoud van het wandelen kan uk dus probleemloos een zak chips wegwerken vanavond
Nee maar wandelen is ook 400 kcal per uur volgens die sitequote:
Nou, lekker volgooien na de stapjes dusquote:Op zondag 31 mei 2026 17:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee maar wandelen is ook 400 kcal per uur volgens die site
Ik heb misschien ook wel een stokbroodje met carrero op na het lopenquote:Op zondag 31 mei 2026 17:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou, lekker volgooien na de stapjes dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
quote:Op zondag 31 mei 2026 17:18 schreef Nattekat het volgende:
Oh, nooit geweten dat ze in de A1GP auto's borgen met een.... *tromgeroffel*Ipv een roedeltje mannetjes die met pijn en moeite de auto opzij rollen of gaan lopen klooien met een takelwagen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
naai em terugquote:Op zondag 31 mei 2026 17:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja nog steeds
Ja hoe doe je dat? Niet meer op de oplader leggen? Daar heb ik dan vooral mezelf meequote:
quote:Op zondag 31 mei 2026 17:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ipv een roedeltje mannetjes die met pijn en moeite de auto opzij rollen of gaan lopen klooien met een takelwagen?
geen idee, niet meer updaten? voor straf verdrinken?quote:Op zondag 31 mei 2026 17:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja hoe doe je dat? Niet meer op de oplader leggen? Daar heb ik dan vooral mezelf mee
Niet meer updaten heb ik ook mezelf mee, verdrinken is lastig denk ik, waterdicht en allesquote:Op zondag 31 mei 2026 17:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
geen idee, niet meer updaten? voor straf verdrinken?
quote:Op zondag 31 mei 2026 16:49 schreef Nattekat het volgende:
Uiteraardquote:Op zondag 31 mei 2026 16:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat essn daar veel beter in is.
quote:Op zondag 31 mei 2026 17:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel een beetje een gif van het niveau dit:
[ afbeelding ]
Alleen waarom ziet dit er uit alsof het footage uit de jaren '80 is?quote:
Omdat dit ook 20 jaar geleden isquote:Op zondag 31 mei 2026 17:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen waarom ziet dit er uit alsof het footage uit de jaren '80 is?
Oh wist niet dat die A1GP alweer zo lang bestondquote:
Eerste grote autosportevenement dat ik ooit bezocht heb. In wat uiteindelijk het laatste jaar bleek te zijn.quote:Op zondag 31 mei 2026 17:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh wist niet dat die A1GP alweer zo lang bestond
Zijn ook gewoon getrainde mensen die te hard van stapel lopen hoor.quote:Op zondag 31 mei 2026 17:39 schreef Nattekat het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)s-nodig-in-groningen
Soms vraag ik me echt af wat mensen bezielt om ongetraind deel te nemen aan een halve marathon. Iedere sukkel met een beetje basisconditie kan met minimale training vast wel een goede gooi doen, maar die sukkels moeten echt tegen zichzelf in bescherming genomen worden
Je moet niet trainen voor perfecte omstandigheden, je moet gewoon trainingen hebben waar je helemaal naar de tyfus gaat om je grenzen te leren kennen en verleggen. Ik ben voorzichtig begonnen aan mijn opbouw naar een triathlon, en dankzij m'n sterke basisconditie merk ik dat ik qua op stevig tempo wandelen waarschijnlijk al binnen hele korte tijd een 10km makkelijk aan kan. Betekent niet dat ik klaar ben om een 10km te lopen...
Ja als je net de dagen ervoor niet de juiste rust hebt gehad of net wat verkeerds hebt gegeten dan kun je al een flinke klap krijgenquote:Op zondag 31 mei 2026 17:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn ook gewoon getrainde mensen die te hard van stapel lopen hoor.
Ook jij kan de man met de hamer eens tegenkomen.
Nou ja je kunt je voorstellen dat er een verschil is tussen "Hmm, niet ideel vandaag, kan lastig worden" en "Holy Mother of God wat een kutidee". Toch?quote:Op zondag 31 mei 2026 17:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou d'r eerder aanspreken met 'hoi' of iets dergelijks, maar als jij vrouwen liever aanspreekt met 'verdacht'quote:Op zondag 31 mei 2026 17:44 schreef Nattekat het volgende:
Like ontvangen van Goois meisje.
Mijn eerste reactie is 'verdacht'
Naar de tyfus gaan moet je ook trainen. Ik sport nu wel lang genoeg op een redelijk hoog niveau om de fijne kneepjes wel te kennen en weet hoe het is om echt totaal naar de tyfus te gaan. Je kan het nooit helemaal uitsluiten natuurlijk, zelfs op de Olympische Spelen komt het wel eens voor (op de 10km voor vrouwen in Parijs nog), maar ik denk niet dat we het hier over zulke uitzonderingen hebben.quote:Op zondag 31 mei 2026 17:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat 'verdacht' oprecht nog wel eens een hoger succespercentage kan hebben dan 'hoi'.quote:Op zondag 31 mei 2026 17:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou d'r eerder aanspreken met 'hoi' of iets dergelijks, maar als jij vrouwen liever aanspreekt met 'verdacht'
Als je lekker maanden in het voorjaar hebt getraind met aangename temperaturen en alleen op de dagen dat je je echt goed voelde helemaal tot de max bent gegaan is een toernooi onder druk met benauwde hitte niet het beste planquote:Op zondag 31 mei 2026 17:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Naar de tyfus gaan moet je ook trainen. Ik sport nu wel lang genoeg op een redelijk hoog niveau om de fijne kneepjes wel te kennen en weet hoe het is om echt totaal naar de tyfus te gaan. Je kan het nooit helemaal uitsluiten natuurlijk, zelfs op de Olympische Spelen komt het wel eens voor (op de 10km voor vrouwen in Parijs nog), maar ik denk niet dat we het hier over zulke uitzonderingen hebben.
Nee dat zeg ik.quote:Op zondag 31 mei 2026 17:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je lekker maanden in het voorjaar hebt getraind met aangename temperaturen en alleen op de dagen dat je je echt goed voelde helemaal tot de max bent gegaan is een toernooi onder druk met benauwde hitte niet het beste plan
Op de OS zijn het in de regel sporters die goed getraind zijn. Zelfs daar gaat het mis.quote:Op zondag 31 mei 2026 17:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Naar de tyfus gaan moet je ook trainen. Ik sport nu wel lang genoeg op een redelijk hoog niveau om de fijne kneepjes wel te kennen en weet hoe het is om echt totaal naar de tyfus te gaan. Je kan het nooit helemaal uitsluiten natuurlijk, zelfs op de Olympische Spelen komt het wel eens voor (op de 10km voor vrouwen in Parijs nog), maar ik denk niet dat we het hier over zulke uitzonderingen hebben.
Ja dat zeg ik.quote:Op zondag 31 mei 2026 17:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op de OS zijn het in de regel sporters die goed getraind zijn. Zelfs daar gaat het mis.
Gammaquote:
Gamma?quote:
Het is NK, die zou zichzelf nooit overschattenquote:Op zondag 31 mei 2026 17:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Denk dat je jezelf overschat als je denkt dat het je niet kan gebeuren.
Preciesquote:Op zondag 31 mei 2026 18:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is NK, die zou zichzelf nooit overschatten
Is het al bijna tijd voor de zomervakantie?quote:Op zondag 31 mei 2026 18:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Morgen weer aan de arbeid.
Qua lessen beperkt, maar wat belletjes plegen met ouders, en contact opnemen met de tweede corrector van mijn examens.
Nog 6 weken, valt tegen.quote:Op zondag 31 mei 2026 18:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is het al bijna tijd voor de zomervakantie?
Oh dan valt die wel laat dit jaar, of lijkt dat maar zo?quote:
Hou het nooit zo bij, tbh. Het komt wanneer het komt.quote:Op zondag 31 mei 2026 18:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh dan valt die wel laat dit jaar, of lijkt dat maar zo?
Ja heb ook het idee dat die examens elk jaar vroeger zijn waardoor dat misschien zo lijktquote:Op zondag 31 mei 2026 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hou het nooit zo bij, tbh. Het komt wanneer het komt.
We hebben nog een toetsweek, een projectweek. En verder niet veel meer te doen.
Zolang er geen dates zijn is het net zoals bij je crypto.quote:Op zondag 31 mei 2026 18:29 schreef Nattekat het volgende:
Tis best goed voor je zelfvertrouwen om op eens wat te kiezen te hebben in de dating apps
Ik heb ooit een sprint gedaan. Voor een ongeoefende zwemmer is dat al killing.quote:Op zondag 31 mei 2026 18:19 schreef Nattekat het volgende:
Voor de grap eens gekeken naar de tijden van de triathlon van vorig jaar. Ik kan heel rustig uitzwemmen en het merendeel nog gewoon verslaan op het zwemstuk
Om vervolgens bij het hardlopen aan alle kanten voorbijgelopen te worden, maar details.
Of die is nu bang dat je hem gaat vervangen dus die gooit nog even zijn laatste krachten er uitquote:Op zondag 31 mei 2026 18:33 schreef Dr_Flash het volgende:
AH, mijn wasmachine centrifugeert weerZeker een vergissing vorige week
Ja, wat dat betreft heb ik echt een gigantisch voordeel. De snelste tijd bij het zwemmen bij de lokale triathlon kan ik waarschijnlijk wel bij in de buurt komen. Ding is dat ik dan helemaal naar de gedver ben, niet echt ideaal als er nog 40km gefietst moet worden direct ernaquote:Op zondag 31 mei 2026 18:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb ooit een sprint gedaan. Voor een ongeoefende zwemmer is dat al killing.
Die ene die ik echt zie zitten en waar ik al een aantal dagen mee zit te chatten houdt het een beetje tegenquote:Op zondag 31 mei 2026 18:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zolang er geen dates zijn is het net zoals bij je crypto.
Vriendin van me liep van de week enorm te klagen "BOehoe mijn wasmachine is stuk de afvoer zit verstopt. Zitten allemaal muntjes in ik heb er al 8 euro uit gehaaldquote:Op zondag 31 mei 2026 18:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of die is nu bang dat je hem gaat vervangen dus die gooit nog even zijn laatste krachten er uit
Ja dit kan geen toeval zijn.quote:Op zondag 31 mei 2026 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vriendin van me liep van de week enorm te klagen "BOehoe mijn wasmachine is stuk de afvoer zit verstopt. Zitten allemaal muntjes in ik heb er al 8 euro uit gehaald"
![]()
Hoe krijg je überhaupt zoveel muntjes in je wasmachinequote:Op zondag 31 mei 2026 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vriendin van me liep van de week enorm te klagen "BOehoe mijn wasmachine is stuk de afvoer zit verstopt. Zitten allemaal muntjes in ik heb er al 8 euro uit gehaald"
![]()
Wensmachine?quote:Op zondag 31 mei 2026 18:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe krijg je überhaupt zoveel muntjes in je wasmachine
Ze heeft een inwonende zoon die nogal een sloddervos is kennelijk.quote:Op zondag 31 mei 2026 18:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe krijg je überhaupt zoveel muntjes in je wasmachine
Het is meer een gokkast als ik het zo hoorquote:
Zo kan je het ook noemen jaquote:Op zondag 31 mei 2026 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is meer een gokkast als ik het zo hoor![]()
Of denkt die dat je centjes in de wasmachine moet doen om hem aan te zetten?quote:Op zondag 31 mei 2026 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze heeft een inwonende zoon die nogal een sloddervos is kennelijk.
Zijn idee van kostgeld?quote:Op zondag 31 mei 2026 18:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of denkt die dat je centjes in de wasmachine moet doen om hem aan te zetten?
Mag hij een nieuwe betalenquote:Op zondag 31 mei 2026 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze heeft een inwonende zoon die nogal een sloddervos is kennelijk.
Genoeg geld blijkbaar.quote:
Kijk, ik heb ook een boekje gemaaktquote:Op zondag 31 mei 2026 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is meer een gokkast als ik het zo hoor![]()
Code zonquote:Op zondag 31 mei 2026 18:55 schreef CherryLips het volgende:
Blijkbaar was er code geel vanwege onweer. Niks van gemerkt.
quote:Op zondag 31 mei 2026 18:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kijk, ik heb ook een boekje gemaakt
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik ging op donderdag swipen zodat ik in het weekend kon daten.quote:Op zondag 31 mei 2026 18:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die ene die ik echt zie zitten en waar ik al een aantal dagen mee zit te chatten houdt het een beetje tegen
Hoog tijd om daar eens een knoop door te hakken, want merk wel een beetje dat ik bij haar interesse begin te verliezen omdat het zo lang duurt.
Is maar net wat je intenties zijn natuurlijk. Ik heb vrij serieuze intenties, dus dan ben ik toch net wat kieskeuriger over wie ik wil matchen dan als het gewoon voor de lol was. Die levensfase heb ik helaas gemist dankzij corona.quote:Op zondag 31 mei 2026 19:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ging op donderdag swipen zodat ik in het weekend kon daten.
Elkaar via een dating-app spreken of in het echt is zo anders. Je kunt beter gewoon relatief snel afspreken; al is het maar voor een snelle koffie. Dan weet je meteen of er wel iets van een klik is.quote:Op zondag 31 mei 2026 19:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is maar net wat je intenties zijn natuurlijk. Ik heb vrij serieuze intenties, dus dan ben ik toch net wat kieskeuriger over wie ik wil matchen dan als het gewoon voor de lol was. Die levensfase heb ik helaas gemist dankzij corona.
Ik heb bijna een uur in het onweer gelopen.quote:Op zondag 31 mei 2026 18:55 schreef CherryLips het volgende:
Blijkbaar was er code geel vanwege onweer. Niks van gemerkt.
Wauwquote:Op zondag 31 mei 2026 19:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb bijna een uur in het onweer gelopen.Overal riviertjes.
Ik had ook al liever gisteren dan vandaag afgesproken, maar als zij dat liever niet heeft, heb ik er natuurlijk ook verder geen invloed op. Heb ook 2 dates gehad via die apps, en bij geen van beiden is er veel chatverkeer geweest. Die eerste was via Breeze zelfs.quote:Op zondag 31 mei 2026 19:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Elkaar via een dating-app spreken of in het echt is zo anders. Je kunt beter gewoon relatief snel afspreken; al is het maar voor een snelle koffie. Dan weet je meteen of er wel iets van een klik is.
Ik heb maar 2 dates gehad via Tinder trouwens; in allebei de gevallen zijn die meteen voor iets langer blijven plakken. Misschien niet zo'n goede ervaringsdeskundige.
Tinder was voor mij nooit zo'n succes.quote:Op zondag 31 mei 2026 19:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ging op donderdag swipen zodat ik in het weekend kon daten.
Beste is gewoon via FOK!.quote:Op zondag 31 mei 2026 19:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tinder was voor mij nooit zo'n succes.
Tinder zie ik als de final bossquote:Op zondag 31 mei 2026 19:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tinder was voor mij nooit zo'n succes.
Oh?quote:
Final bossquote:Op zondag 31 mei 2026 19:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tinder zie ik als de final boss![]()
Ben 2 weken terug met Happn begonnen en dat bevalt me best goed tot nu toe, daar komen bijna alle likes vandaan die niet van bedroevende kwaliteit zijn. En dan heb ik daar niet eens een bio geschreven, omdat ik er pas later achter kwam dat dat überhaupt een optie was. Ander voordeel van Happn is dat ik het absoluut ga inzetten op het waterpolotoernooi volgende maand
Behalve als je onder de 30 bent. Dan ben je zo'n kleine minderheid dat je nog een grotere kans hebt om het gouden ei te raken.quote:
Leuke dames op Fok hoorquote:Op zondag 31 mei 2026 19:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Behalve als je onder de 30 bent. Dan ben je zo'n kleine minderheid dat je nog een grotere kans hebt om het gouden ei te raken.
Ik heb een heel plan de campagnequote:
Oefquote:Op zondag 31 mei 2026 19:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een heel plan de campagne
1. Happn
2. Op het waterpolotoernooi in juli (als het godverdomme eindelijk eens goed weer is daar)
3. Tinder
4. Groepsreis Japan
5. Opgeven en een kat nemen
5a. Direct daarna alsnog iemand tegen het lijf lopen en met die kat opgescheept zitten
stap 5quote:Op zondag 31 mei 2026 19:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
1. Happn
2. Op het waterpolotoernooi in juli (als het godverdomme eindelijk eens goed weer is daar)
3. Tinder
4. Groepsreis Japan
5a. Direct daarna alsnog iemand tegen het lijf lopen en met die kat opgescheept zitten
Klein plan eerlijk gezegdquote:
Want je kan geen kat hebben en een relatie?quote:Op zondag 31 mei 2026 19:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
1. Happn
3. Tinder
4. Groepsreis Japan
Hij kan beter een poes hebben.quote:Op zondag 31 mei 2026 19:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Want je kan geen kat hebben en een relatie?
Kat is backup voor de relatie.quote:Op zondag 31 mei 2026 19:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Want je kan geen kat hebben en een relatie?
Heb je de lolbroek van nizno geleend?quote:Op zondag 31 mei 2026 19:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hij kan beter een poes hebben.
Hihaho
Zo veel energie erin. Voor zo weinig resultaat.quote:
Die zoekt dus gewoon seks. Ook prima toch.quote:Op zondag 31 mei 2026 19:37 schreef Nattekat het volgende:
Dat Gooise meisje dat mij geliket heeft is niet op zoek naar een serieuze relatie zie ik nu ik nog even goed naar dat profiel kijk
Snel, geef haar een beurt en wie weet wonen jullie straks gelukkig langquote:Op zondag 31 mei 2026 19:37 schreef Nattekat het volgende:
Dat Gooise meisje dat mij geliket heeft is niet op zoek naar een serieuze relatie zie ik nu ik nog even goed naar dat profiel kijk
Als ik 4-5 jaar geleden op die apps had gezeten was die date vast al ingepland inmiddelsquote:Op zondag 31 mei 2026 19:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die zoekt dus gewoon seks. Ook prima toch.
Ik kan met 99,9% zekerheid zeggen dat dit totaal geen match isquote:Op zondag 31 mei 2026 19:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Snel, geef haar een beurt en wie weet wonen jullie straks gelukkig lang
Oh, kun je mij dat ook leren?quote:
Oké opaquote:Op zondag 31 mei 2026 19:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik 4-5 jaar geleden op die apps had gezeten was die date vast al ingepland inmiddels
Ben nu ouder en wijzer. En om heel eerlijk te zijn is het best lastig om in een serieuze zoektocht op eens die knop om te zetten
Ouder worden hoef je niets voor te doen, dus dat is een makkie. En tenzij je dingen vergeet word je in principe ook steeds wijzer.quote:
quote:Op zondag 31 mei 2026 19:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan met 99,9% zekerheid zeggen dat dit totaal geen match is
Ik allebei nietquote:
quote:Op zondag 31 mei 2026 19:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee ik mag bomenknuffelen niet adviserenquote:Op zondag 31 mei 2026 19:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kijk, dat is het echte geheim. Dat moet je aan de rest leren
Kan je d'r nog steeds wel even snel een prikje gevenquote:Op zondag 31 mei 2026 19:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:Op zondag 31 mei 2026 18:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kijk, ik heb ook een boekje gemaakt
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Allemaal boekjes makenquote:
Echt he. Hij kan net zelf z'n billen afvegenquote:
Ik word niet ouder, ik level up.quote:Op zondag 31 mei 2026 19:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kijk, dat is het echte geheim. Dat moet je aan de rest leren
Zo werkt dat niet.quote:Op zondag 31 mei 2026 19:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik word niet ouder, ik level up.
Dat van Kat wordt wel een meerdelig epos waar we een aparte bibliotheek voor moeten bouwenquote:Op zondag 31 mei 2026 20:03 schreef mschol het volgende:
[..]
jij maakt boekje over industrieterreinen ?
ik over lego sets
@:nattekat over al zn klachten?
Oh nou begin me er niet overquote:Op zondag 31 mei 2026 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat van Kat wordt wel een meerdelig epos waar we een aparte bibliotheek voor moeten bouwen
Wellus. Get more experienced.quote:
Als Fles die bibliotheek gevuld heeft, kan zelfs dat boek van essn er niet meer bij.quote:Op zondag 31 mei 2026 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat van Kat wordt wel een meerdelig epos waar we een aparte bibliotheek voor moeten bouwen
Dik boek dan.quote:Op zondag 31 mei 2026 20:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als Fles die bibliotheek gevuld heeft, kan zelfs dat boek van essn er niet meer bij.
Maar ook ouderquote:Op zondag 31 mei 2026 20:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wellus. Get more experienced.
Waar ga ik een boekje van maken?quote:Op zondag 31 mei 2026 20:03 schreef mschol het volgende:
[..]
jij maakt boekje over industrieterreinen ?
ik over lego sets
@:nattekat over al zn klachten?
quote:
Handig als je je bips moet wassen.quote:Op zondag 31 mei 2026 20:22 schreef Nizno het volgende:
ik heb het account van @:ltvdk gevonden op Threads
dit was het foto waardoor ik het zeker wist
[ afbeelding ]
Of jij wachtte te lang.quote:Op zondag 31 mei 2026 20:28 schreef Nattekat het volgende:
Goois meisje heeft iemand gevonden denk ik, d'r profiel is foetsie.
Ohw, ik weet ook niet hoe dat werktquote:Op zondag 31 mei 2026 20:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Haar hele profiel is verdwenen, dat heeft niets met mij te maken
Ik ook niet verder. Heb nog even gecheckt, dit is wel de enige app waar je reeds uitgegeven likes nog kan annuleren, dus kan ook zijn dat dat is gebeurd.quote:Op zondag 31 mei 2026 20:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ohw, ik weet ook niet hoe dat werkt
Haarkleur is verkeerd!quote:
ja hey, ik zit mobiel, als jij het beter kan, laat maar zienquote:
Whut?quote:Op zondag 31 mei 2026 20:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Modus goed topic in FB. Gaan we niets mee doen.
Echt hequote:Op zondag 31 mei 2026 20:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Modus goed topic in FB. Gaan we niets mee doen.
Ik vond net een Nattekat op reddit.quote:Op zondag 31 mei 2026 20:22 schreef Nizno het volgende:
ik heb het account van @:ltvdk gevonden op Threads
dit was het foto waardoor ik het zeker wist
[ afbeelding ]
*trotsquote:Op zondag 31 mei 2026 21:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb net iets in vijf minuten gedaan wat ik al vier maanden uitstelde.
*klapt*quote:Op zondag 31 mei 2026 21:04 schreef CherryLips het volgende:
Broek omhoog.quote:Op zondag 31 mei 2026 21:04 schreef CherryLips het volgende:
Vuige neuksnolquote:Op zondag 31 mei 2026 20:28 schreef Nattekat het volgende:
Goois meisje heeft iemand gevonden denk ik, d'r profiel is foetsie.
De Britse tijd zou voor jou veel beter zijn.quote:Op zondag 31 mei 2026 21:21 schreef Nattekat het volgende:
Echt iedere zondag weer maak ik dezelfde fout door niet op de tijd te letten voor ik de volgende Marvelfilm aan zet.
Ik vind de late zonsondergang echt fantastisch, maar het speelt een beetje met m'n gevoel voor tijd.
Neujquote:Op zondag 31 mei 2026 21:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De Britse tijd zou voor jou veel beter zijn.
Lekker om 19 uur al donker.
Nee joh.quote:Op zondag 31 mei 2026 21:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit heb ik ookquote:Op zondag 31 mei 2026 21:21 schreef Nattekat het volgende:
Echt iedere zondag weer maak ik dezelfde fout door niet op de tijd te letten voor ik de volgende Marvelfilm aan zet.
Ik vind de late zonsondergang echt fantastisch, maar het speelt een beetje met m'n gevoel voor tijd.
Dan kan je lang wachten hoor.quote:Op zondag 31 mei 2026 21:29 schreef Modus het volgende:
Maar verder wil het hier even bij laten tot Danny zelf zich meldt, om te voorkomen dat hij eerst 200 posts moet lezen (wat ie ws niet zou doen).
Eurotourquote:
Wacht hier gaan echt meerdere dingen misquote:
Nou allang beter dan Nuke vs Fluke deel 8712quote:Op zondag 31 mei 2026 21:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Eurotour
Finale tussen tromgeroffel
Luke Woodhouse en niemand minder dan Ryan Joyce
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die deden allebei niet meequote:Op zondag 31 mei 2026 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou allang beter dan Nuke vs Fluke deel 8712
Oh Woodhousequote:
Je verwacht het niet van AI.quote:Op zondag 31 mei 2026 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wacht hier gaan echt meerdere dingen mis
Ik zie helemaal geen rare dingen, zou dit zo in het echte leef tegen kunnen komen.quote:Op zondag 31 mei 2026 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op zondag 31 mei 2026 20:55 schreef mschol het volgende:
[..]
ja hey, ik zit mobiel, als jij het beter kan, laat maar zien
quote:Op zondag 31 mei 2026 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nattekat zoekt naakteslak Het lijkt te veel op elkaar denk ik.quote:Op zondag 31 mei 2026 21:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie helemaal geen rare dingen, zou dit zo in het echte leef tegen kunnen komen.
Nog niet. Ik heb bijna mijn doel gehaaldquote:
Dat ja. Laat het hem maar lekker zelf uitzoekenquote:
Trustenquote:Op zondag 31 mei 2026 22:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weekend weer voorbij.
Tijd voor bed.
De Britse tijd zou wel logischer zijn voor ons, maar ja, die Duitsers weer he ...quote:Op zondag 31 mei 2026 21:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Niks logisch an.quote:Op zondag 31 mei 2026 22:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De Britse tijd zou wel logischer zijn voor ons, maar ja, die Duitsers weer he ...
Nee ok, eigenlijk zou het maar een half uurtje moeten zijn, maar dan wordt het allemaal zo ingewikkeldquote:
Het enige argument dat ik er ooit voor heb gehoord is van puristen die denken dat de zon om 12:00 het hoogst aan de hemel moet staan.quote:Op zondag 31 mei 2026 22:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ok, eigenlijk zou het maar een half uurtje moeten zijn, maar dan wordt het allemaal zo ingewikkeld
Zeg ik net dat je dat niet moet doen, gaan ze het toch weer proberenquote:
quote:Auto verwoest bij ongeval in Breda: voertuig belandt in hekwerk, bestuurder naar ziekenhuis
Een automobilist is zondagavond gewond geraakt bij een crash met zijn auto op de Charles Petitweg in het noorden van Breda. De auto botste tegen een boom en belandde in een hekwerk.
https://www.bndestem.nl/1(...)ziekenhuis~af98d556/
Ja ze kunnen beter gewoon stoppen met heel die zomer/wintertijdquote:Op zondag 31 mei 2026 22:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het enige argument dat ik er ooit voor heb gehoord is van puristen die denken dat de zon om 12:00 het hoogst aan de hemel moet staan.
Kan je verklappen dat het mij aan m'n reet kan roesten hoe laat de zon het hoogst aan de hemel staat. Wat me wel aan m'n reet kan roesten is dat ik niet om 6:00 al uit m'n bed gebrand wordt door de zon en de lange avonden
Permanente zomertijd dan welquote:Op zondag 31 mei 2026 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ze kunnen beter gewoon stoppen met heel die zomer/wintertijd
Dat is overduidelijk een hek dat geknuffeld wordt.quote:Op zondag 31 mei 2026 22:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeg ik net dat je dat niet moet doen, gaan ze het toch weer proberen
[..]
Lees de tekst nog eensquote:Op zondag 31 mei 2026 22:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is overduidelijk een hek dat geknuffeld wordt.
Botste tegen boom, dacht aan jouw advies, en ging toen een hek knuffelenquote:
quote:Op zondag 31 mei 2026 22:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Daar is nie veel meer van over.quote:Op zondag 31 mei 2026 22:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Ja moet volgende keer specifieker zijn denk ikquote:Op zondag 31 mei 2026 22:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Botste tegen boom, dacht aan jouw advies, en ging toen een hek knuffelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ja, lekker om 3 uur al licht.quote:Op zondag 31 mei 2026 22:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De Britse tijd zou wel logischer zijn voor ons, maar ja, die Duitsers weer he ...
Ik vind Amsterdam wat ver om een pakketje op te halen.quote:Op maandag 1 juni 2026 06:23 schreef Karzai het volgende:
moin, misschien is dit ook iets voor deze SC?![]()
https://www.at5.nl/artike(...)idoost-is-pakketpunt
Het is ook nooit goed.quote:Op maandag 1 juni 2026 07:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind Amsterdam wat ver om een pakketje op te halen.
zoiets hadden we hier in de stad ook..quote:Op maandag 1 juni 2026 06:23 schreef Karzai het volgende:
moin, misschien is dit ook iets voor deze SC?![]()
https://www.at5.nl/artike(...)idoost-is-pakketpunt
Ik dacht ook meer om van je eigen huis een pakketpunt te makenquote:Op maandag 1 juni 2026 07:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind Amsterdam wat ver om een pakketje op te halen.
Is het George?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |