abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 31 mei 2026 @ 16:02:22 #1
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220929787


Het gemeentewapen van Foqueville bevat de volgende tekst:
Gewoon jezelf repareren met chocolade en snoep.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash

Smilies:
Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
DaMartse smilies
Berkeryse smilies
Hyvese smilies




Vandaag jarig:
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zondag 31 mei 2026 @ 16:02:43 #2
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220929792
|:)
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Redactie FP zondag 31 mei 2026 @ 16:02:57 #3
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220929799
quote:
88s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
|:)
_O-
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 31 mei 2026 @ 16:05:16 #4
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220929836
Als ik vandaag een beetje doorpost, sta ik vandaag al in de top50

nog ongeveer 35 posts
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Redactie Frontpage zondag 31 mei 2026 @ 16:06:37 #5
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220929859
quote:
Trekking 30 mei

Je totaalprijs
¤ 0 , 00¤ 0,-
Nu geen prijs gewonnen

Geen prijs, volgende keer meer geluk?
-O-
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie FP zondag 31 mei 2026 @ 16:08:35 #6
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220929885
quote:
88s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
Als ik vandaag een beetje doorpost, sta ik vandaag al in de top50

nog ongeveer 35 posts
Waar zie je dat?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220929887
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 15:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
[..]
Lila dan :P
Het is zilvergrijs
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Moderator / Redactie FP zondag 31 mei 2026 @ 16:08:50 #8
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220929889
quote:
88s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
Als ik vandaag een beetje doorpost, sta ik vandaag al in de top50

nog ongeveer 35 posts
Waar zie je dat?
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:06 schreef LTVDK het volgende:

[..]
-O-
Elke keer? ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220929890
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:06 schreef LTVDK het volgende:

[..]
-O-
Same -O-
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 31 mei 2026 @ 16:09:25 #10
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220929895
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:06 schreef LTVDK het volgende:

[..]
-O-
ook
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zondag 31 mei 2026 @ 16:09:27 #11
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220929896
Code geel voor GLD en OV. Nou welke van de twee het ook is, Deventer hangt in de prijzen :D
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 31 mei 2026 @ 16:09:47 #12
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220929900
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Waar zie je dat?
https://forum.fok.nl/user/list_usertotals

Op de desktopversie zowel onder als boven het scherm te zien. Mobiel niet
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Redactie Frontpage zondag 31 mei 2026 @ 16:10:15 #13
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220929901
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:08 schreef essnhills het volgende:

[..]
Same -O-
quote:
99s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:09 schreef Nizno het volgende:

[..]
ook
Lekker gratis loten weggeven en dan niemand laten winnen -O-
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220929911
quote:
7s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Code geel voor GLD en OV. Nou welke van de twee het ook is, Deventer hangt in de prijzen :D
Fles, heb je slang al gezien? *G* *O*
quote:
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Moderator / Redactie FP zondag 31 mei 2026 @ 16:11:27 #15
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220929916
quote:
88s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:09 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
https://forum.fok.nl/user/list_usertotals

Op de desktopversie zowel onder als boven het scherm te zien. Mobiel niet
107 :'(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220929917
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:10 schreef LTVDK het volgende:

[..]
[..]
Lekker gratis loten weggeven en dan niemand laten winnen -O-
Echt he
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Redactie Frontpage zondag 31 mei 2026 @ 16:13:03 #17
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220929927
quote:
Man (41) uit Roosendaal belt 160 keer 112-centrale, agenten zetten hem vast
Een 41-jarige man uit Roosendaal is zaterdag aangehouden nadat hij 160 keer de 112-centrale had gebeld. Hij is overgebracht naar het cellencomplex in Breda en er is een zorgmelding gedaan. Zijn telefoon is in beslag genomen.

De agenten kregen een melding binnen over de man, die de centrale meerdere keren had gebeld om vervolgens de centralist uit te schelden.

https://www.bndestem.nl/1(...)n-hem-vast~a6281801/
Dan heb je toch ook echt niks beters te doen :')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 31 mei 2026 @ 16:13:34 #18
501914 Flory-
met streepje!
pi_220929929
Ojee paniek bij dts :o
It's weird being the same age as old people
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 31 mei 2026 @ 16:14:37 #19
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220929935
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:10 schreef LTVDK het volgende:

[..]
[..]
Lekker gratis loten weggeven en dan niemand laten winnen -O-
geen kleine prijsjes
https://staatsloterij.ned(...)ubileumtrekking-2026
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 31 mei 2026 @ 16:14:50 #20
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220929936
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:13 schreef Flory- het volgende:
Ojee paniek bij dts :o
ojee. lekker daar laten
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zondag 31 mei 2026 @ 16:15:15 #21
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220929941
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:13 schreef Flory- het volgende:
Ojee paniek bij dts :o
Gras is groen toch?
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zondag 31 mei 2026 @ 16:16:04 #22
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220929944
Ik heb een 1/5 staatslot XL gewonnen...
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220929948
ik was vandaag bij de accountant en die vertelde dat hij een vrouw had geholpen die klant was bij die Meena ( die mij genaaid heeft) en die vrouw had net als ik grond en een huis en zij woonde in dat huis. En Meena zou voor die vrouw de boekhouding doen zoals de belasting betalen. Kwam die vrouw na bijna 5 jaa erachter dat Meena nooit wat aan boekhouding heeft gedaan.En in Thailand is het zo dat als je 5 jaar lang geen belasting en zo betaald alles van de overheid wordt. En die vrouw had nog maar 3 weken om voor 5 jaar gegevens aan te leveren met die accountant van vandaag. En het was uiteindelijk goed gekomen
  Redactie Frontpage zondag 31 mei 2026 @ 16:16:33 #24
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220929950
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:13 schreef Flory- het volgende:
Ojee paniek bij dts :o
Als ze maar niet allemaal hierheen komen :{
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 31 mei 2026 @ 16:17:00 #25
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220929952
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:11 schreef essnhills het volgende:

[..]
Fles, heb je slang al gezien? *G* *O*
[..]

Nog niet :o Issie klaar?? :o
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 31 mei 2026 @ 16:17:06 #26
501914 Flory-
met streepje!
pi_220929954
quote:
99s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:14 schreef Nizno het volgende:

[..]
ojee. lekker daar laten
quote:
88s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb een 1/5 staatslot XL gewonnen...
Dat sowieso
It's weird being the same age as old people
  zondag 31 mei 2026 @ 16:17:41 #27
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220929958
Een flink zomers buitje wel :)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage zondag 31 mei 2026 @ 16:17:47 #28
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220929959
quote:
86s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:16 schreef bitterbal het volgende:
ik was vandaag bij de accountant en die vertelde dat hij een vrouw had geholpen die klant was bij die Meena ( die mij genaaid heeft) en die vrouw had net als ik grond en een huis en zij woonde in dat huis. En Meena zou voor die vrouw de boekhouding doen zoals de belasting betalen. Kwam die vrouw na bijna 5 jaa erachter dat Meena nooit wat aan boekhouding heeft gedaan.En in Thailand is het zo dat als je 5 jaar lang geen belasting en zo betaald alles van de overheid wordt. En die vrouw had nog maar 3 weken om voor 5 jaar gegevens aan te leveren met die accountant van vandaag. En het was uiteindelijk goed gekomen
Het is daar wel allemaal goed geregeld he
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 31 mei 2026 @ 16:17:56 #29
501914 Flory-
met streepje!
pi_220929963
Oh ik quote de verkeerde post :D
It's weird being the same age as old people
pi_220929967
quote:
86s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:16 schreef bitterbal het volgende:
ik was vandaag bij de accountant en die vertelde dat hij een vrouw had geholpen die klant was bij die Meena ( die mij genaaid heeft) en die vrouw had net als ik grond en een huis en zij woonde in dat huis. En Meena zou voor die vrouw de boekhouding doen zoals de belasting betalen. Kwam die vrouw na bijna 5 jaa erachter dat Meena nooit wat aan boekhouding heeft gedaan.En in Thailand is het zo dat als je 5 jaar lang geen belasting en zo betaald alles van de overheid wordt. En die vrouw had nog maar 3 weken om voor 5 jaar gegevens aan te leveren met die accountant van vandaag. En het was uiteindelijk goed gekomen
Gewoon iemand omkopen en het kost zich wel op.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 31 mei 2026 @ 16:18:31 #31
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220929969
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:17 schreef Flory- het volgende:
Oh ik quote de verkeerde post :D
quote:
88s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:15 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Gras is groen toch?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zondag 31 mei 2026 @ 16:18:34 #32
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220929970
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:17 schreef Flory- het volgende:
Oh ik quote de verkeerde post :D
Ik snap wat je wilde quoten ;)
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220929971
quote:
11s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:17 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Nog niet :o Issie klaar?? :o
Jaaa *G*

Eind vorige topic ergens staan foto's
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Redactie Frontpage zondag 31 mei 2026 @ 16:18:49 #34
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220929972
quote:
14s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Een flink zomers buitje wel :)
Ik heb juist net toch de gordijnen dicht gedaan omdat het net niet zonnetje toch redelijk verwarmt :{
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220929973
quote:
9s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:16 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Als ze maar niet allemaal hierheen komen :{
Of een leven moeten zoeken ineens.
  Redactie Frontpage zondag 31 mei 2026 @ 16:19:21 #36
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220929975
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:18 schreef essnhills het volgende:

[..]
Jaaa *G*

Eind vorige topic ergens staan foto's
Post ze gewoon nog een keer :Y
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 31 mei 2026 @ 16:19:32 #37
501914 Flory-
met streepje!
pi_220929976
quote:
99s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:18 schreef Nizno het volgende:

[..]
[..]

Die ja :D
It's weird being the same age as old people
  roze zondag 31 mei 2026 @ 16:19:40 #38
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220929980
quote:
9s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:16 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Als ze maar niet allemaal hierheen komen :{
Brr
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 31 mei 2026 @ 16:19:53 #39
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220929981
quote:
80s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:19 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Post ze gewoon nog een keer :Y
+1
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Redactie Frontpage zondag 31 mei 2026 @ 16:19:58 #40
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220929982
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:18 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Of een leven moeten zoeken ineens.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220929983
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:18 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Gewoon iemand omkopen en het kost zich wel op.
ja ik denk dat die meena zich zo jarenlang heeft weten te redden en dat dat nu over is
pi_220929985
quote:
80s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:19 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Post ze gewoon nog een keer :Y
Goed ID




"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220929989
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:20 schreef bitterbal het volgende:

[..]
ja ik denk dat die meena zich zo jarenlang heeft weten te redden en dat dat nu over is
Altijd weer iemand anders die je om kunt kopen toch.

Jij hebt eieren voor je geld gekozen, maar zijn ook vast mensen die zich vrij gekocht hebben.
  Redactie Frontpage zondag 31 mei 2026 @ 16:21:12 #44
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220929990
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:20 schreef bitterbal het volgende:

[..]
ja ik denk dat die meena zich zo jarenlang heeft weten te redden en dat dat nu over is
Ja uiteindelijk barst de bom altijd een keer bij zulke mensen en dan komt alle shit op straat te liggen en zijn vooral de mensen die ze heeft bedonderd het slachtoffer er van
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 31 mei 2026 @ 16:22:17 #45
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220929994
En dan opeens "te ziek" zijn en dat wordt natuurlijk gewoon geloofd
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220929995
quote:
88s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
En dan opeens "te ziek" zijn en dat wordt natuurlijk gewoon geloofd
Nouja, ik zou me wel echt beroerd voelen in die situatie
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220929997
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:21 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Altijd weer iemand anders die je om kunt kopen toch.

Jij hebt eieren voor je geld gekozen, maar zijn ook vast mensen die zich vrij gekocht hebben.
Ik heb dat telefoontje ook gehad toen ik in de rechtbank was
  Redactie Frontpage zondag 31 mei 2026 @ 16:24:04 #48
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220930000
quote:
10s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:22 schreef essnhills het volgende:

[..]
Nouja, ik zou me wel echt beroerd voelen in die situatie
Ja maar jij hebt nog iets van ethisch besef en een geweten en zulk soort onpraktische eigenschappen om mensen op te kunnen lichten :+
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 31 mei 2026 @ 16:24:56 #49
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220930005
quote:
6s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:20 schreef essnhills het volgende:

[..]
Goed ID

[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Hij is PRACHTIG _O_ *O*

KNMI al gemaild? En de Voorschoter krant? :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220930007
quote:
10s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:24 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja maar jij hebt nog iets van ethisch besef en een geweten en zulk soort onpraktische eigenschappen om mensen op te kunnen lichten :+
Oh is dat het
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220930008
quote:
6s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:20 schreef essnhills het volgende:

[..]
Goed ID

[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Wauw
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220930024
quote:
17s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:24 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Hij is PRACHTIG _O_ *O*

KNMI al gemaild? En de Voorschoter krant? :P
*G* *O* *G*


Nee nog niet

Eerst maar cadeau geven morgen :+

En ben nu het boekje erbij aan het maken

:7
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 mei 2026 @ 16:49:00 #53
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220930116
Ik ben van mening dat @essnhills een nieuwe slang moet maken voor 2026/2027.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 mei 2026 @ 16:49:49 #54
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220930125
quote:
9s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:16 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Als ze maar niet allemaal hierheen komen :{
Hijs de brug!!!!!
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 31 mei 2026 @ 16:50:55 #55
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220930139
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:49 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben van mening dat @:essnhills een nieuwe slang moet maken voor 2026/2027.
ik ben van mening dat jij je eigen slag maar gewoon gaat maken.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 mei 2026 @ 16:51:31 #56
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220930143
quote:
99s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:50 schreef Nizno het volgende:

[..]
ik ben van mening dat jij je eigen slag maar gewoon gaat maken.
Ik ben van mening dat essn daar veel beter in is.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage zondag 31 mei 2026 @ 16:52:13 #57
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220930146
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:49 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben van mening dat @:essnhills een nieuwe slang moet maken voor 2026/2027.
Maar dan eentje met de dagelijks laagste temperatuur |:)
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 mei 2026 @ 16:52:27 #58
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220930148
quote:
10s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:52 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Maar dan eentje met de dagelijks laagste temperatuur |:)
:D
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 31 mei 2026 @ 16:55:59 #59
209864 loveislikeakiss
Geluk is een gerucht
pi_220930168
quote:
99s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:50 schreef Nizno het volgende:

[..]
ik ben van mening dat jij je eigen slag maar gewoon gaat maken.
van der hele leven?

straks moet ze 30000 keer rond
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 mei 2026 @ 16:56:48 #60
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220930171


Perenijsje weer verdiend :9
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage zondag 31 mei 2026 @ 17:02:29 #61
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220930218
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:56 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]

Perenijsje weer verdiend :9
Krijg je dat bij een half uurtje fietsen al ja?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie FP zondag 31 mei 2026 @ 17:04:34 #62
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220930234
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:56 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]

Perenijsje weer verdiend :9
Ik had je een beker water als troostprijs gegeven.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 mei 2026 @ 17:04:59 #63
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220930235
quote:
10s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:02 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Krijg je dat bij een half uurtje fietsen al ja?
Was jij niet dezelfde die aan de verbrandde kcal twijfelde de vorige keer dat ik dat deelde? :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 31 mei 2026 @ 17:05:40 #64
209864 loveislikeakiss
Geluk is een gerucht
pi_220930238
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:04 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Was jij niet dezelfde die aan de verbrandde kcal twijfelde de vorige keer dat ik dat deelde? :P
ik twijfel aan alle verbandde kcal tenzij het is gedaan met een zuurstofmeter
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
  Redactie Frontpage zondag 31 mei 2026 @ 17:06:07 #65
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220930243
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:04 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Was jij niet dezelfde die aan de verbrandde kcal twijfelde de vorige keer dat ik dat deelde? :P
Ja nog steeds :+

Mijn stappenteller heeft me genaaid, 160 minuten gelopen en maar 15k stapjes :(
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie FP zondag 31 mei 2026 @ 17:06:31 #66
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220930247
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:06 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja nog steeds :+

Mijn stappenteller heeft me genaaid, 160 minuten gelopen en maar 15k stapjes :(
Crappy tech.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 mei 2026 @ 17:06:41 #67
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220930248
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:06 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja nog steeds :+

Mijn stappenteller heeft me genaaid, 160 minuten gelopen en maar 15k stapjes :(
https://www.hartstichting(...)brand-je-met-fietsen
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage zondag 31 mei 2026 @ 17:09:27 #68
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220930257
quote:
Maar als ik die cijfers aanhoud van het wandelen kan uk dus probleemloos een zak chips wegwerken vanavond
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie FP zondag 31 mei 2026 @ 17:10:53 #69
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220930261
quote:
10s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:09 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Maar als ik die cijfers aanhoud van het wandelen kan uk dus probleemloos een zak chips wegwerken vanavond
Balans is belangrijk toch.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 mei 2026 @ 17:12:06 #70
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220930268
quote:
10s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:09 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Maar als ik die cijfers aanhoud van het wandelen kan uk dus probleemloos een zak chips wegwerken vanavond
Wandelen is geen fietsen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage zondag 31 mei 2026 @ 17:15:01 #71
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220930282
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:12 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Wandelen is geen fietsen.
Nee maar wandelen is ook 400 kcal per uur volgens die site
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 mei 2026 @ 17:17:10 #72
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220930288
quote:
10s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:15 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Nee maar wandelen is ook 400 kcal per uur volgens die site
Nou, lekker volgooien na de stapjes dus :9
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage zondag 31 mei 2026 @ 17:17:39 #73
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220930291
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:17 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Nou, lekker volgooien na de stapjes dus :9
Ik heb misschien ook wel een stokbroodje met carrero op na het lopen :@
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 mei 2026 @ 17:18:38 #74
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220930299
Oh, nooit geweten dat ze in de A1GP auto's borgen met een.... *tromgeroffel*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage zondag 31 mei 2026 @ 17:19:35 #75
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220930303
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:18 schreef Nattekat het volgende:
Oh, nooit geweten dat ze in de A1GP auto's borgen met een.... *tromgeroffel*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ipv een roedeltje mannetjes die met pijn en moeite de auto opzij rollen of gaan lopen klooien met een takelwagen?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 31 mei 2026 @ 17:20:15 #76
209864 loveislikeakiss
Geluk is een gerucht
pi_220930307
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:06 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja nog steeds :+

Mijn stappenteller heeft me genaaid, 160 minuten gelopen en maar 15k stapjes :(
naai em terug
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
  Redactie Frontpage zondag 31 mei 2026 @ 17:21:07 #77
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220930313
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:20 schreef loveislikeakiss het volgende:

[..]
naai em terug
Ja hoe doe je dat? Niet meer op de oplader leggen? Daar heb ik dan vooral mezelf mee -O-
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 mei 2026 @ 17:21:27 #78
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220930316
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:19 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ipv een roedeltje mannetjes die met pijn en moeite de auto opzij rollen of gaan lopen klooien met een takelwagen?
:Y

100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 31 mei 2026 @ 17:21:36 #79
209864 loveislikeakiss
Geluk is een gerucht
pi_220930317
quote:
10s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:21 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja hoe doe je dat? Niet meer op de oplader leggen? Daar heb ik dan vooral mezelf mee -O-
geen idee, niet meer updaten? voor straf verdrinken?
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
  Redactie Frontpage zondag 31 mei 2026 @ 17:25:22 #80
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220930329
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:21 schreef Nattekat het volgende:

[..]
:Y

[ afbeelding ]
Wel een beetje een gif van het niveau dit:
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage zondag 31 mei 2026 @ 17:26:11 #81
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220930331
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:21 schreef loveislikeakiss het volgende:

[..]
geen idee, niet meer updaten? voor straf verdrinken?
Niet meer updaten heb ik ook mezelf mee, verdrinken is lastig denk ik, waterdicht en alles
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220930339
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:49 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben van mening dat @:essnhills een nieuwe slang moet maken voor 2026/2027.
|:)
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220930341
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 16:51 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik ben van mening dat essn daar veel beter in is.
Uiteraard
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 mei 2026 @ 17:29:02 #84
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220930345
quote:
9s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:25 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Wel een beetje een gif van het niveau dit:
[ afbeelding ]
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 mei 2026 @ 17:30:26 #85
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220930349
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:27 schreef essnhills het volgende:

[..]
|:)
*O*
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage zondag 31 mei 2026 @ 17:30:34 #86
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220930351
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:29 schreef Nattekat het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Alleen waarom ziet dit er uit alsof het footage uit de jaren '80 is?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 mei 2026 @ 17:31:15 #87
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220930354
quote:
10s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:30 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Alleen waarom ziet dit er uit alsof het footage uit de jaren '80 is?
Omdat dit ook 20 jaar geleden is :Y
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage zondag 31 mei 2026 @ 17:31:58 #88
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220930358
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:31 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Omdat dit ook 20 jaar geleden is :Y
Oh wist niet dat die A1GP alweer zo lang bestond :o
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 mei 2026 @ 17:33:42 #89
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220930364
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:31 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Oh wist niet dat die A1GP alweer zo lang bestond :o
Eerste grote autosportevenement dat ik ooit bezocht heb. In wat uiteindelijk het laatste jaar bleek te zijn.

In augustus ga ik voor het eerst sinds die race weer een race meemaken in Zandvoort. Daartussenin komt nog 4x België en een keer Oostenrijk, dus werd ook wel weer hoog tijd.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 31 mei 2026 @ 17:37:45 #90
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220930376


Mijn jaarlijkse verjaardagsmuntje was een dag te vroeg deze keer *O* Is niet erg natuurlijk. In Enkhuizen nota bene _O_ Goed voor de spreiding, hadden we nog niet. Staat weer mooi op de kaart *O*

Achter een bankje aan de haven :s)

Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 mei 2026 @ 17:39:08 #91
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220930387
https://nos.nl/artikel/26(...)s-nodig-in-groningen

Soms vraag ik me echt af wat mensen bezielt om ongetraind deel te nemen aan een halve marathon. Iedere sukkel met een beetje basisconditie kan met minimale training vast wel een goede gooi doen, maar die sukkels moeten echt tegen zichzelf in bescherming genomen worden :N

Je moet niet trainen voor perfecte omstandigheden, je moet gewoon trainingen hebben waar je helemaal naar de tyfus gaat om je grenzen te leren kennen en verleggen. Ik ben voorzichtig begonnen aan mijn opbouw naar een triathlon, en dankzij m'n sterke basisconditie merk ik dat ik qua op stevig tempo wandelen waarschijnlijk al binnen hele korte tijd een 10km makkelijk aan kan. Betekent niet dat ik klaar ben om een 10km te lopen...
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220930408
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:39 schreef Nattekat het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)s-nodig-in-groningen

Soms vraag ik me echt af wat mensen bezielt om ongetraind deel te nemen aan een halve marathon. Iedere sukkel met een beetje basisconditie kan met minimale training vast wel een goede gooi doen, maar die sukkels moeten echt tegen zichzelf in bescherming genomen worden :N

Je moet niet trainen voor perfecte omstandigheden, je moet gewoon trainingen hebben waar je helemaal naar de tyfus gaat om je grenzen te leren kennen en verleggen. Ik ben voorzichtig begonnen aan mijn opbouw naar een triathlon, en dankzij m'n sterke basisconditie merk ik dat ik qua op stevig tempo wandelen waarschijnlijk al binnen hele korte tijd een 10km makkelijk aan kan. Betekent niet dat ik klaar ben om een 10km te lopen...
Zijn ook gewoon getrainde mensen die te hard van stapel lopen hoor.

Ook jij kan de man met de hamer eens tegenkomen.
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 mei 2026 @ 17:44:01 #93
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220930410
Like ontvangen van Goois meisje.

Mijn eerste reactie is 'verdacht' _O-
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage zondag 31 mei 2026 @ 17:45:49 #94
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220930419
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:43 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Zijn ook gewoon getrainde mensen die te hard van stapel lopen hoor.

Ook jij kan de man met de hamer eens tegenkomen.
Ja als je net de dagen ervoor niet de juiste rust hebt gehad of net wat verkeerds hebt gegeten dan kun je al een flinke klap krijgen
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 31 mei 2026 @ 17:45:56 #95
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220930420
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:43 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Zijn ook gewoon getrainde mensen die te hard van stapel lopen hoor.

Ook jij kan de man met de hamer eens tegenkomen.
Nou ja je kunt je voorstellen dat er een verschil is tussen "Hmm, niet ideel vandaag, kan lastig worden" en "Holy Mother of God wat een kutidee". Toch? :?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage zondag 31 mei 2026 @ 17:46:36 #96
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220930423
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:44 schreef Nattekat het volgende:
Like ontvangen van Goois meisje.

Mijn eerste reactie is 'verdacht' _O-
Zou d'r eerder aanspreken met 'hoi' of iets dergelijks, maar als jij vrouwen liever aanspreekt met 'verdacht'
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 mei 2026 @ 17:49:06 #97
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220930445
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:43 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Zijn ook gewoon getrainde mensen die te hard van stapel lopen hoor.

Ook jij kan de man met de hamer eens tegenkomen.
Naar de tyfus gaan moet je ook trainen. Ik sport nu wel lang genoeg op een redelijk hoog niveau om de fijne kneepjes wel te kennen en weet hoe het is om echt totaal naar de tyfus te gaan. Je kan het nooit helemaal uitsluiten natuurlijk, zelfs op de Olympische Spelen komt het wel eens voor (op de 10km voor vrouwen in Parijs nog), maar ik denk niet dat we het hier over zulke uitzonderingen hebben.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 mei 2026 @ 17:50:36 #98
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220930457
quote:
10s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:46 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Zou d'r eerder aanspreken met 'hoi' of iets dergelijks, maar als jij vrouwen liever aanspreekt met 'verdacht'
Denk dat 'verdacht' oprecht nog wel eens een hoger succespercentage kan hebben dan 'hoi'.

Maar ik heb al twee matches op dit moment, ze mag achteraan aansluiten :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage zondag 31 mei 2026 @ 17:51:09 #99
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220930462
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:49 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Naar de tyfus gaan moet je ook trainen. Ik sport nu wel lang genoeg op een redelijk hoog niveau om de fijne kneepjes wel te kennen en weet hoe het is om echt totaal naar de tyfus te gaan. Je kan het nooit helemaal uitsluiten natuurlijk, zelfs op de Olympische Spelen komt het wel eens voor (op de 10km voor vrouwen in Parijs nog), maar ik denk niet dat we het hier over zulke uitzonderingen hebben.
Als je lekker maanden in het voorjaar hebt getraind met aangename temperaturen en alleen op de dagen dat je je echt goed voelde helemaal tot de max bent gegaan is een toernooi onder druk met benauwde hitte niet het beste plan
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 mei 2026 @ 17:52:50 #100
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220930466
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:51 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Als je lekker maanden in het voorjaar hebt getraind met aangename temperaturen en alleen op de dagen dat je je echt goed voelde helemaal tot de max bent gegaan is een toernooi onder druk met benauwde hitte niet het beste plan
Nee dat zeg ik.

Kan in theorie wel prima, maar dan moet je niet voor een persoonlijk record gaan.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220930491
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:49 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Naar de tyfus gaan moet je ook trainen. Ik sport nu wel lang genoeg op een redelijk hoog niveau om de fijne kneepjes wel te kennen en weet hoe het is om echt totaal naar de tyfus te gaan. Je kan het nooit helemaal uitsluiten natuurlijk, zelfs op de Olympische Spelen komt het wel eens voor (op de 10km voor vrouwen in Parijs nog), maar ik denk niet dat we het hier over zulke uitzonderingen hebben.
Op de OS zijn het in de regel sporters die goed getraind zijn. Zelfs daar gaat het mis.

Denk dat je jezelf overschat als je denkt dat het je niet kan gebeuren.
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 mei 2026 @ 17:59:32 #102
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220930497
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:57 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Op de OS zijn het in de regel sporters die goed getraind zijn. Zelfs daar gaat het mis.

Ja dat zeg ik.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 31 mei 2026 @ 18:03:01 #103
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220930513
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:59 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ja dat zeg ik.
Gamma
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Redactie FP zondag 31 mei 2026 @ 18:03:05 #104
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220930515
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:59 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ja dat zeg ik.
Gamma?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage zondag 31 mei 2026 @ 18:03:26 #105
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220930516
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 17:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Denk dat je jezelf overschat als je denkt dat het je niet kan gebeuren.
Het is NK, die zou zichzelf nooit overschatten
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 mei 2026 @ 18:10:34 #106
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220930541
quote:
10s.gif Op zondag 31 mei 2026 18:03 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Het is NK, die zou zichzelf nooit overschatten
Precies :Y
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 31 mei 2026 @ 18:12:31 #107
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220930551
Morgen weer aan de arbeid.
Qua lessen beperkt, maar wat belletjes plegen met ouders, en contact opnemen met de tweede corrector van mijn examens.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Redactie Frontpage zondag 31 mei 2026 @ 18:14:16 #108
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220930557
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 18:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Morgen weer aan de arbeid.
Qua lessen beperkt, maar wat belletjes plegen met ouders, en contact opnemen met de tweede corrector van mijn examens.
Is het al bijna tijd voor de zomervakantie?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 31 mei 2026 @ 18:16:10 #109
18113 sacha
elders
pi_220930572
*O* gefeli meneer Fles *O*
...
  zondag 31 mei 2026 @ 18:16:32 #110
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220930575
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 18:14 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Is het al bijna tijd voor de zomervakantie?
Nog 6 weken, valt tegen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Redactie Frontpage zondag 31 mei 2026 @ 18:19:03 #111
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220930584
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 18:16 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Nog 6 weken, valt tegen.
Oh dan valt die wel laat dit jaar, of lijkt dat maar zo?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 mei 2026 @ 18:19:22 #112
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220930589
Voor de grap eens gekeken naar de tijden van de triathlon van vorig jaar. Ik kan heel rustig uitzwemmen en het merendeel nog gewoon verslaan op het zwemstuk :+

Om vervolgens bij het hardlopen aan alle kanten voorbijgelopen te worden, maar details.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 31 mei 2026 @ 18:21:09 #113
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220930595
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 18:19 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Oh dan valt die wel laat dit jaar, of lijkt dat maar zo?
Hou het nooit zo bij, tbh. Het komt wanneer het komt.
We hebben nog een toetsweek, een projectweek. En verder niet veel meer te doen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Redactie Frontpage zondag 31 mei 2026 @ 18:25:01 #114
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220930615
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Hou het nooit zo bij, tbh. Het komt wanneer het komt.
We hebben nog een toetsweek, een projectweek. En verder niet veel meer te doen.
Ja heb ook het idee dat die examens elk jaar vroeger zijn waardoor dat misschien zo lijkt :P
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 mei 2026 @ 18:29:33 #115
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220930647
Tis best goed voor je zelfvertrouwen om op eens wat te kiezen te hebben in de dating apps :@
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220930660
Zomervakantie ook maar eens betaald. Wel een duur jaartje zo hier in huize Haags. :T
Zonder wrijving geen glans
pi_220930677
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 18:29 schreef Nattekat het volgende:
Tis best goed voor je zelfvertrouwen om op eens wat te kiezen te hebben in de dating apps :@
Zolang er geen dates zijn is het net zoals bij je crypto.
  zondag 31 mei 2026 @ 18:33:14 #118
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220930681
AH, mijn wasmachine centrifugeert weer _O_ Zeker een vergissing vorige week :)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220930683
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 18:19 schreef Nattekat het volgende:
Voor de grap eens gekeken naar de tijden van de triathlon van vorig jaar. Ik kan heel rustig uitzwemmen en het merendeel nog gewoon verslaan op het zwemstuk :+

Om vervolgens bij het hardlopen aan alle kanten voorbijgelopen te worden, maar details.
Ik heb ooit een sprint gedaan. Voor een ongeoefende zwemmer is dat al killing.
  Redactie Frontpage zondag 31 mei 2026 @ 18:35:44 #120
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220930697
quote:
17s.gif Op zondag 31 mei 2026 18:33 schreef Dr_Flash het volgende:
AH, mijn wasmachine centrifugeert weer _O_ Zeker een vergissing vorige week :)
Of die is nu bang dat je hem gaat vervangen dus die gooit nog even zijn laatste krachten er uit
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 mei 2026 @ 18:38:32 #121
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220930712
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 18:33 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Ik heb ooit een sprint gedaan. Voor een ongeoefende zwemmer is dat al killing.
Ja, wat dat betreft heb ik echt een gigantisch voordeel. De snelste tijd bij het zwemmen bij de lokale triathlon kan ik waarschijnlijk wel bij in de buurt komen. Ding is dat ik dan helemaal naar de gedver ben, niet echt ideaal als er nog 40km gefietst moet worden direct erna :P

Maar op een iets rustiger tempo kan ik nog steeds makkelijk onder de 30 minuten aantikken en helemaal vers op de fiets stappen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 mei 2026 @ 18:41:06 #122
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220930734
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 18:33 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Zolang er geen dates zijn is het net zoals bij je crypto.
Die ene die ik echt zie zitten en waar ik al een aantal dagen mee zit te chatten houdt het een beetje tegen :{

Hoog tijd om daar eens een knoop door te hakken, want merk wel een beetje dat ik bij haar interesse begin te verliezen omdat het zo lang duurt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 31 mei 2026 @ 18:45:08 #123
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220930760
quote:
10s.gif Op zondag 31 mei 2026 18:35 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Of die is nu bang dat je hem gaat vervangen dus die gooit nog even zijn laatste krachten er uit
Vriendin van me liep van de week enorm te klagen "BOehoe mijn wasmachine is stuk de afvoer zit verstopt. Zitten allemaal muntjes in ik heb er al 8 euro uit gehaald :'( "

:o :X
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 mei 2026 @ 18:46:13 #124
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220930766
quote:
11s.gif Op zondag 31 mei 2026 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Vriendin van me liep van de week enorm te klagen "BOehoe mijn wasmachine is stuk de afvoer zit verstopt. Zitten allemaal muntjes in ik heb er al 8 euro uit gehaald :'( "

:o :X
Ja dit kan geen toeval zijn.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage zondag 31 mei 2026 @ 18:47:02 #125
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220930776
quote:
11s.gif Op zondag 31 mei 2026 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Vriendin van me liep van de week enorm te klagen "BOehoe mijn wasmachine is stuk de afvoer zit verstopt. Zitten allemaal muntjes in ik heb er al 8 euro uit gehaald :'( "

:o :X
Hoe krijg je überhaupt zoveel muntjes in je wasmachine :{
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie FP zondag 31 mei 2026 @ 18:47:33 #126
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220930781
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 18:47 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Hoe krijg je überhaupt zoveel muntjes in je wasmachine :{
Wensmachine?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 31 mei 2026 @ 18:48:04 #127
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220930788
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 18:47 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Hoe krijg je überhaupt zoveel muntjes in je wasmachine :{
Ze heeft een inwonende zoon die nogal een sloddervos is kennelijk.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 31 mei 2026 @ 18:48:23 #128
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220930793
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 18:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Wensmachine?
Het is meer een gokkast als ik het zo hoor :D _O-
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Redactie FP zondag 31 mei 2026 @ 18:49:19 #129
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220930802
quote:
10s.gif Op zondag 31 mei 2026 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Het is meer een gokkast als ik het zo hoor :D _O-
Zo kan je het ook noemen ja :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage zondag 31 mei 2026 @ 18:49:24 #130
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220930804
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Ze heeft een inwonende zoon die nogal een sloddervos is kennelijk.
Of denkt die dat je centjes in de wasmachine moet doen om hem aan te zetten?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie FP zondag 31 mei 2026 @ 18:50:32 #131
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220930817
quote:
10s.gif Op zondag 31 mei 2026 18:49 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Of denkt die dat je centjes in de wasmachine moet doen om hem aan te zetten?
Zijn idee van kostgeld?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 31 mei 2026 @ 18:50:47 #132
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220930822
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Ze heeft een inwonende zoon die nogal een sloddervos is kennelijk.
Mag hij een nieuwe betalen
Tap tap tap
  Moderator / Redactie FP zondag 31 mei 2026 @ 18:51:05 #133
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220930825
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 18:50 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Mag hij een nieuwe betalen
Genoeg geld blijkbaar.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220930872
quote:
10s.gif Op zondag 31 mei 2026 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Het is meer een gokkast als ik het zo hoor :D _O-
Kijk, ik heb ook een boekje gemaakt





"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  zondag 31 mei 2026 @ 18:55:23 #135
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220930877
Blijkbaar was er code geel vanwege onweer. Niks van gemerkt.
Tap tap tap
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 mei 2026 @ 18:56:09 #136
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220930891
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 18:55 schreef CherryLips het volgende:
Blijkbaar was er code geel vanwege onweer. Niks van gemerkt.
Code zon :Y
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 31 mei 2026 @ 18:57:17 #137
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220930901
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 18:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Zijn idee van kostgeld?
Hij kost wel geld zo ja
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 31 mei 2026 @ 18:58:32 #138
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220930907
quote:
6s.gif Op zondag 31 mei 2026 18:54 schreef essnhills het volgende:

[..]
Kijk, ik heb ook een boekje gemaakt

[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
_O_ En nou nog even gauw een stickervel met zonnetjes halen :+
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220930970
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 18:41 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Die ene die ik echt zie zitten en waar ik al een aantal dagen mee zit te chatten houdt het een beetje tegen :{

Hoog tijd om daar eens een knoop door te hakken, want merk wel een beetje dat ik bij haar interesse begin te verliezen omdat het zo lang duurt.
Ik ging op donderdag swipen zodat ik in het weekend kon daten.
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 mei 2026 @ 19:06:40 #140
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220931007
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:03 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Ik ging op donderdag swipen zodat ik in het weekend kon daten.
Is maar net wat je intenties zijn natuurlijk. Ik heb vrij serieuze intenties, dus dan ben ik toch net wat kieskeuriger over wie ik wil matchen dan als het gewoon voor de lol was. Die levensfase heb ik helaas gemist dankzij corona.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220931054
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:06 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Is maar net wat je intenties zijn natuurlijk. Ik heb vrij serieuze intenties, dus dan ben ik toch net wat kieskeuriger over wie ik wil matchen dan als het gewoon voor de lol was. Die levensfase heb ik helaas gemist dankzij corona.
Elkaar via een dating-app spreken of in het echt is zo anders. Je kunt beter gewoon relatief snel afspreken; al is het maar voor een snelle koffie. Dan weet je meteen of er wel iets van een klik is.

Ik heb maar 2 dates gehad via Tinder trouwens; in allebei de gevallen zijn die meteen voor iets langer blijven plakken. Misschien niet zo'n goede ervaringsdeskundige.
pi_220931087
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 18:55 schreef CherryLips het volgende:
Blijkbaar was er code geel vanwege onweer. Niks van gemerkt.
Ik heb bijna een uur in het onweer gelopen. _O- Overal riviertjes.
  Moderator / Redactie FP zondag 31 mei 2026 @ 19:15:50 #143
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220931096
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:15 schreef Recce het volgende:

[..]
Ik heb bijna een uur in het onweer gelopen. _O- Overal riviertjes.
Wauw O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 mei 2026 @ 19:16:25 #144
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220931103
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:11 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Elkaar via een dating-app spreken of in het echt is zo anders. Je kunt beter gewoon relatief snel afspreken; al is het maar voor een snelle koffie. Dan weet je meteen of er wel iets van een klik is.

Ik heb maar 2 dates gehad via Tinder trouwens; in allebei de gevallen zijn die meteen voor iets langer blijven plakken. Misschien niet zo'n goede ervaringsdeskundige.
Ik had ook al liever gisteren dan vandaag afgesproken, maar als zij dat liever niet heeft, heb ik er natuurlijk ook verder geen invloed op. Heb ook 2 dates gehad via die apps, en bij geen van beiden is er veel chatverkeer geweest. Die eerste was via Breeze zelfs.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP zondag 31 mei 2026 @ 19:16:32 #145
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220931104
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:03 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Ik ging op donderdag swipen zodat ik in het weekend kon daten.
Tinder was voor mij nooit zo'n succes.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220931122
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Tinder was voor mij nooit zo'n succes.
Beste is gewoon via FOK!.
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 mei 2026 @ 19:19:18 #147
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220931124
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Tinder was voor mij nooit zo'n succes.
Tinder zie ik als de final boss :') _O-

Ben 2 weken terug met Happn begonnen en dat bevalt me best goed tot nu toe, daar komen bijna alle likes vandaan die niet van bedroevende kwaliteit zijn. En dan heb ik daar niet eens een bio geschreven, omdat ik er pas later achter kwam dat dat überhaupt een optie was. Ander voordeel van Happn is dat ik het absoluut ga inzetten op het waterpolotoernooi volgende maand |:)
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP zondag 31 mei 2026 @ 19:20:48 #148
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220931143
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:19 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Beste is gewoon via FOK!.
Oh?
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:19 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Tinder zie ik als de final boss :') _O-

Ben 2 weken terug met Happn begonnen en dat bevalt me best goed tot nu toe, daar komen bijna alle likes vandaan die niet van bedroevende kwaliteit zijn. En dan heb ik daar niet eens een bio geschreven, omdat ik er pas later achter kwam dat dat überhaupt een optie was. Ander voordeel van Happn is dat ik het absoluut ga inzetten op het waterpolotoernooi volgende maand |:)
Final boss :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 mei 2026 @ 19:20:52 #149
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220931144
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:19 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Beste is gewoon via FOK!.
Behalve als je onder de 30 bent. Dan ben je zo'n kleine minderheid dat je nog een grotere kans hebt om het gouden ei te raken.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP zondag 31 mei 2026 @ 19:22:42 #150
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220931155
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:20 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Behalve als je onder de 30 bent. Dan ben je zo'n kleine minderheid dat je nog een grotere kans hebt om het gouden ei te raken.
Leuke dames op Fok hoor O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 mei 2026 @ 19:23:13 #151
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220931158
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Final boss :D
Ik heb een heel plan de campagne :Y
1. Happn
2. Op het waterpolotoernooi in juli (als het godverdomme eindelijk eens goed weer is daar)
3. Tinder
4. Groepsreis Japan
5. Opgeven en een kat nemen
5a. Direct daarna alsnog iemand tegen het lijf lopen en met die kat opgescheept zitten
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 mei 2026 @ 19:24:28 #152
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220931174
Heb ook een beetje haast met die apps omdat die 30 toch wel een vrij harde grens gaat zijn in de range van vele twintigers.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP zondag 31 mei 2026 @ 19:24:44 #153
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220931177
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:23 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik heb een heel plan de campagne :Y
1. Happn
2. Op het waterpolotoernooi in juli (als het godverdomme eindelijk eens goed weer is daar)
3. Tinder
4. Groepsreis Japan
5. Opgeven en een kat nemen
5a. Direct daarna alsnog iemand tegen het lijf lopen en met die kat opgescheept zitten
Oef ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 mei 2026 @ 19:25:23 #154
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220931186
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Oef ;(
Wat is daar oef aan :o
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 31 mei 2026 @ 19:26:10 #155
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220931193
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:23 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik heb een heel plan de campagne :Y
1. Happn
2. Op het waterpolotoernooi in juli (als het godverdomme eindelijk eens goed weer is daar)
3. Tinder
4. Groepsreis Japan
5. Opgeven en een kat nemen
5a. Direct daarna alsnog iemand tegen het lijf lopen en met die kat opgescheept zitten
stap 5 O+
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie FP zondag 31 mei 2026 @ 19:28:52 #156
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220931221
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:25 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Wat is daar oef aan :o
Klein plan eerlijk gezegd :@
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  roze zondag 31 mei 2026 @ 19:34:41 #157
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220931327
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:23 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik heb een heel plan de campagne :Y
1. Happn
2. Op het waterpolotoernooi in juli (als het godverdomme eindelijk eens goed weer is daar)
3. Tinder
4. Groepsreis Japan
5. Opgeven en een kat nemen
5a. Direct daarna alsnog iemand tegen het lijf lopen en met die kat opgescheept zitten
Want je kan geen kat hebben en een relatie? :?
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie FP zondag 31 mei 2026 @ 19:35:13 #158
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220931335
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:34 schreef Ama het volgende:

[..]
Want je kan geen kat hebben en een relatie? :?
Hij kan beter een poes hebben.

Hihaho
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 mei 2026 @ 19:35:24 #159
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220931336
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:34 schreef Ama het volgende:

[..]
Want je kan geen kat hebben en een relatie? :?
Kat is backup voor de relatie.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 mei 2026 @ 19:35:35 #160
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220931339
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Hij kan beter een poes hebben.

Hihaho
Heb je de lolbroek van nizno geleend?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  roze zondag 31 mei 2026 @ 19:35:39 #161
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220931340
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:35 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Kat is backup voor de relatie.
Oke bijzonder.
Your beauty never ever scared me.
  zondag 31 mei 2026 @ 19:36:03 #162
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220931343
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:25 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Wat is daar oef aan :o
Zo veel energie erin. Voor zo weinig resultaat.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 mei 2026 @ 19:37:03 #163
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220931349
Dat Gooise meisje dat mij geliket heeft is niet op zoek naar een serieuze relatie zie ik nu ik nog even goed naar dat profiel kijk :D
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 31 mei 2026 @ 19:38:45 #164
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220931358
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:37 schreef Nattekat het volgende:
Dat Gooise meisje dat mij geliket heeft is niet op zoek naar een serieuze relatie zie ik nu ik nog even goed naar dat profiel kijk :D
Die zoekt dus gewoon seks. Ook prima toch.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie FP zondag 31 mei 2026 @ 19:42:08 #165
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220931375
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:37 schreef Nattekat het volgende:
Dat Gooise meisje dat mij geliket heeft is niet op zoek naar een serieuze relatie zie ik nu ik nog even goed naar dat profiel kijk :D
Snel, geef haar een beurt en wie weet wonen jullie straks gelukkig lang O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 mei 2026 @ 19:45:23 #166
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220931406
quote:
11s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Die zoekt dus gewoon seks. Ook prima toch.
Als ik 4-5 jaar geleden op die apps had gezeten was die date vast al ingepland inmiddels :P

Ben nu ouder en wijzer. En om heel eerlijk te zijn is het best lastig om in een serieuze zoektocht op eens die knop om te zetten :@
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 mei 2026 @ 19:46:02 #167
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220931411
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Snel, geef haar een beurt en wie weet wonen jullie straks gelukkig lang O+
Ik kan met 99,9% zekerheid zeggen dat dit totaal geen match is :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage zondag 31 mei 2026 @ 19:46:17 #168
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220931416
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:45 schreef Nattekat het volgende:
Ben nu ouder en wijzer
Oh, kun je mij dat ook leren?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 31 mei 2026 @ 19:46:25 #169
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220931417
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:45 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Als ik 4-5 jaar geleden op die apps had gezeten was die date vast al ingepland inmiddels :P

Ben nu ouder en wijzer. En om heel eerlijk te zijn is het best lastig om in een serieuze zoektocht op eens die knop om te zetten :@
Oké opa
Tap tap tap
  zondag 31 mei 2026 @ 19:46:43 #170
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220931423
Ik word alleen maar ouder. Niet wijzer.
Tap tap tap
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 mei 2026 @ 19:47:39 #171
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220931437
quote:
10s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:46 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Oh, kun je mij dat ook leren?
Ouder worden hoef je niets voor te doen, dus dat is een makkie. En tenzij je dingen vergeet word je in principe ook steeds wijzer.

Heb niet gezegd dat ik oud en wijs ben.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP zondag 31 mei 2026 @ 19:48:23 #172
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220931448
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:46 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik kan met 99,9% zekerheid zeggen dat dit totaal geen match is :P
:'(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage zondag 31 mei 2026 @ 19:48:27 #173
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220931449
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik word alleen maar ouder. Niet wijzer.
Ik allebei niet
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220931458
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:46 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik kan met 99,9% zekerheid zeggen dat dit totaal geen match is :P
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 mei 2026 @ 19:50:26 #175
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220931462
quote:
10s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:48 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ik allebei niet
Kijk, dat is het echte geheim. Dat moet je aan de rest leren :Y
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage zondag 31 mei 2026 @ 19:52:21 #176
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220931476
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:50 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Kijk, dat is het echte geheim. Dat moet je aan de rest leren :Y
Nee ik mag bomenknuffelen niet adviseren :N
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 31 mei 2026 @ 19:53:31 #177
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220931486
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:46 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik kan met 99,9% zekerheid zeggen dat dit totaal geen match is :P
Kan je d'r nog steeds wel even snel een prikje geven :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220931490
quote:
6s.gif Op zondag 31 mei 2026 18:54 schreef essnhills het volgende:

[..]
Kijk, ik heb ook een boekje gemaakt

[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
:wtf: Begin jij nou ook al
  roze zondag 31 mei 2026 @ 19:53:45 #179
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220931492
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:50 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ik moet lachen. :')
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 mei 2026 @ 19:53:55 #180
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220931493
quote:
10s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:52 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Nee ik mag bomenknuffelen niet adviseren :N
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage zondag 31 mei 2026 @ 19:54:56 #181
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220931506
quote:
9s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:53 schreef Modus het volgende:

[..]
:wtf: Begin jij nou ook al
Allemaal boekjes maken *G*
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 31 mei 2026 @ 19:56:22 #182
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220931515
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:46 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Oké opa
Echt he. Hij kan net zelf z'n billen afvegen :')
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  Moderator / Redactie FP zondag 31 mei 2026 @ 19:57:38 #183
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220931532
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:50 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Kijk, dat is het echte geheim. Dat moet je aan de rest leren :Y
Ik word niet ouder, ik level up.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 mei 2026 @ 20:01:35 #184
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220931566
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ik word niet ouder, ik level up.
Zo werkt dat niet.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220931581
quote:
10s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:54 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Allemaal boekjes maken *G*
jij maakt boekje over industrieterreinen ?
ik over lego sets
@Nattekat over al zn klachten?
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Redactie Frontpage zondag 31 mei 2026 @ 20:06:48 #186
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220931600
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:03 schreef mschol het volgende:

[..]
jij maakt boekje over industrieterreinen ?
ik over lego sets
@:nattekat over al zn klachten?
Dat van Kat wordt wel een meerdelig epos waar we een aparte bibliotheek voor moeten bouwen :{
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 31 mei 2026 @ 20:07:01 #187
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220931602
quote:
9s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:53 schreef Modus het volgende:

[..]
:wtf: Begin jij nou ook al
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 31 mei 2026 @ 20:09:55 #188
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220931630
quote:
10s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:06 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Dat van Kat wordt wel een meerdelig epos waar we een aparte bibliotheek voor moeten bouwen :{
Oh nou begin me er niet over :P Ik heb alleen al over de 60 excursiegidsjes gemaakt. En nog een paar andere boekjes zoals de Kibbelingbijbel, en een boekje over het maken van boekjes. Wat inmiddels ook zwaar achterhaald is en best wel een deel 2 kan gebruiken trouwens :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Redactie FP zondag 31 mei 2026 @ 20:11:26 #189
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220931643
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:01 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Zo werkt dat niet.
Wellus. Get more experienced.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220931644
quote:
13s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 mei 2026 @ 20:11:53 #191
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220931648
quote:
10s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:06 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Dat van Kat wordt wel een meerdelig epos waar we een aparte bibliotheek voor moeten bouwen :{
Als Fles die bibliotheek gevuld heeft, kan zelfs dat boek van essn er niet meer bij.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 mei 2026 @ 20:12:07 #192
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220931649
Oh spuit11
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP zondag 31 mei 2026 @ 20:12:13 #193
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220931651
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:11 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Als Fles die bibliotheek gevuld heeft, kan zelfs dat boek van essn er niet meer bij.
Dik boek dan.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 mei 2026 @ 20:13:57 #194
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220931668
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Wellus. Get more experienced.
Maar ook ouder :Y
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  roze zondag 31 mei 2026 @ 20:17:51 #195
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220931694
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:03 schreef mschol het volgende:

[..]
jij maakt boekje over industrieterreinen ?
ik over lego sets
@:nattekat over al zn klachten?
Waar ga ik een boekje van maken?
Your beauty never ever scared me.
  zondag 31 mei 2026 @ 20:20:44 #196
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220931716
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:17 schreef Ama het volgende:

[..]
Waar ga ik een boekje van maken?
Belevenissen der kad
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 31 mei 2026 @ 20:22:55 #197
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220931728
ik heb het account van @LTVDK gevonden op Threads

dit was het foto waardoor ik het zeker wist

Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220931744
quote:
9s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:53 schreef Modus het volgende:

[..]
:wtf: Begin jij nou ook al
*)
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Moderator / Redactie FP zondag 31 mei 2026 @ 20:25:15 #199
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220931746
quote:
99s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:22 schreef Nizno het volgende:
ik heb het account van @:ltvdk gevonden op Threads

dit was het foto waardoor ik het zeker wist

[ afbeelding ]
Handig als je je bips moet wassen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 31 mei 2026 @ 20:28:46 #200
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220931783
Zal morgen wel even een boel Flesboekjes op een hoop gooien voor een fotootje :P Vast leuk :D
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 mei 2026 @ 20:28:59 #201
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220931787
Goois meisje heeft iemand gevonden denk ik, d'r profiel is foetsie.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP zondag 31 mei 2026 @ 20:33:02 #202
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220931810
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:28 schreef Nattekat het volgende:
Goois meisje heeft iemand gevonden denk ik, d'r profiel is foetsie.
Of jij wachtte te lang.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 mei 2026 @ 20:36:35 #203
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220931827
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Of jij wachtte te lang.
Haar hele profiel is verdwenen, dat heeft niets met mij te maken :D
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220931853
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:17 schreef Ama het volgende:

[..]
Waar ga ik een boekje van maken?
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Belevenissen der kad
dat of
ama's poetsavonturen
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  roze zondag 31 mei 2026 @ 20:42:20 #205
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220931864
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:41 schreef mschol het volgende:

[..]
[..]
dat of
ama's poetsavonturen
_O-
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie FP zondag 31 mei 2026 @ 20:46:31 #206
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220931892
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:36 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Haar hele profiel is verdwenen, dat heeft niets met mij te maken :D
Ohw, ik weet ook niet hoe dat werkt :@
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 mei 2026 @ 20:48:27 #207
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220931902
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ohw, ik weet ook niet hoe dat werkt :@
Ik ook niet verder. Heb nog even gecheckt, dit is wel de enige app waar je reeds uitgegeven likes nog kan annuleren, dus kan ook zijn dat dat is gebeurd.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 mei 2026 @ 20:49:25 #208
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220931907
Maar goed, kans is bijzonder klein dat ik überhaupt teruggeliket had :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220931917
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:42 schreef Ama het volgende:

[..]
_O-
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 mei 2026 @ 20:53:40 #210
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220931936
quote:
10s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:51 schreef mschol het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Waar zijn de gevleugelden?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  roze zondag 31 mei 2026 @ 20:54:27 #211
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220931939
quote:
10s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:51 schreef mschol het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Jammer weer.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie FP zondag 31 mei 2026 @ 20:54:34 #212
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220931942
quote:
10s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:51 schreef mschol het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Haarkleur is verkeerd!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220931946
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Haarkleur is verkeerd!
ja hey, ik zit mobiel, als jij het beter kan, laat maar zien :6
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_220931947
quote:
10s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:54 schreef Ama het volgende:

[..]
Jammer weer.
ik vond em wel grappig :@
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_220931952
@Modus goed topic in FB. Gaan we niets mee doen.
  Moderator / Redactie FP zondag 31 mei 2026 @ 21:02:26 #216
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220931979
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Modus goed topic in FB. Gaan we niets mee doen.
Whut?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  roze zondag 31 mei 2026 @ 21:03:57 #217
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220931985
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Modus goed topic in FB. Gaan we niets mee doen.
Echt he
Your beauty never ever scared me.
  zondag 31 mei 2026 @ 21:04:19 #218
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220931989
quote:
99s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:22 schreef Nizno het volgende:
ik heb het account van @:ltvdk gevonden op Threads

dit was het foto waardoor ik het zeker wist

[ afbeelding ]
Ik vond net een Nattekat op reddit.
Tap tap tap
  zondag 31 mei 2026 @ 21:04:47 #219
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220931990
Ik heb net iets in vijf minuten gedaan wat ik al vier maanden uitstelde.
Tap tap tap
  zondag 31 mei 2026 @ 21:05:02 #220
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220931992
Volg mij voor meer tips over volwassen gedrag.
Tap tap tap
pi_220931999
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb net iets in vijf minuten gedaan wat ik al vier maanden uitstelde.
*trots
pi_220932008
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb net iets in vijf minuten gedaan wat ik al vier maanden uitstelde.
*klapt*
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  roze zondag 31 mei 2026 @ 21:08:32 #223
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220932011
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:55 schreef mschol het volgende:

[..]
ik vond em wel grappig :@
Is die ook. :D
Your beauty never ever scared me.
pi_220932014
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb net iets in vijf minuten gedaan wat ik al vier maanden uitstelde.
Broek omhoog.
  zondag 31 mei 2026 @ 21:09:59 #225
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220932024
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:09 schreef Modus het volgende:

[..]
Broek omhoog.
Moet ze die wel aanhebben
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zondag 31 mei 2026 @ 21:15:01 #226
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220932065
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:28 schreef Nattekat het volgende:
Goois meisje heeft iemand gevonden denk ik, d'r profiel is foetsie.
Vuige neuksnol
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 mei 2026 @ 21:21:15 #227
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220932109
Echt iedere zondag weer maak ik dezelfde fout door niet op de tijd te letten voor ik de volgende Marvelfilm aan zet.

Ik vind de late zonsondergang echt fantastisch, maar het speelt een beetje met m'n gevoel voor tijd.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  roze zondag 31 mei 2026 @ 21:24:34 #228
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220932133
quote:
10s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Vuige neuksnol
Sow
Your beauty never ever scared me.
  zondag 31 mei 2026 @ 21:25:45 #229
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220932144
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:21 schreef Nattekat het volgende:
Echt iedere zondag weer maak ik dezelfde fout door niet op de tijd te letten voor ik de volgende Marvelfilm aan zet.

Ik vind de late zonsondergang echt fantastisch, maar het speelt een beetje met m'n gevoel voor tijd.
De Britse tijd zou voor jou veel beter zijn. :Y

Lekker om 19 uur al donker.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 mei 2026 @ 21:26:00 #230
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220932147
quote:
7s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
De Britse tijd zou voor jou veel beter zijn. :Y

Lekker om 19 uur al donker.
Neuj :(
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 31 mei 2026 @ 21:29:24 #231
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220932162
quote:
7s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
De Britse tijd zou voor jou veel beter zijn. :Y

Lekker om 19 uur al donker.
Nee joh.
Tap tap tap
  zondag 31 mei 2026 @ 21:30:10 #232
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220932169
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:21 schreef Nattekat het volgende:
Echt iedere zondag weer maak ik dezelfde fout door niet op de tijd te letten voor ik de volgende Marvelfilm aan zet.

Ik vind de late zonsondergang echt fantastisch, maar het speelt een beetje met m'n gevoel voor tijd.
Dit heb ik ook :')
Ik zet Bridgerton maar aan denk ik.
Tap tap tap
  roze zondag 31 mei 2026 @ 21:32:22 #233
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220932184
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:29 schreef Modus het volgende:
Maar verder wil het hier even bij laten tot Danny zelf zich meldt, om te voorkomen dat hij eerst 200 posts moet lezen (wat ie ws niet zou doen).
Dan kan je lang wachten hoor.
Your beauty never ever scared me.
  zondag 31 mei 2026 @ 21:32:43 #234
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220932188
Pijlen Keilen hier
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zondag 31 mei 2026 @ 21:34:45 #235
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220932197
quote:
88s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
Pijlen Keilen hier
oh wat nou weer dan?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 31 mei 2026 @ 21:38:23 #236
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220932206
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
oh wat nou weer dan?
Eurotour

Finale tussen tromgeroffel

Luke Woodhouse en niemand minder dan Ryan Joyce

:') :') :') :') :') :') :') :')
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zondag 31 mei 2026 @ 21:39:10 #237
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220932210
quote:
10s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:51 schreef mschol het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Wacht hier gaan echt meerdere dingen mis :+
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 31 mei 2026 @ 21:39:36 #238
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220932213
quote:
88s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:38 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Eurotour

Finale tussen tromgeroffel

Luke Woodhouse en niemand minder dan Ryan Joyce

:') :') :') :') :') :') :') :')
Nou allang beter dan Nuke vs Fluke deel 8712
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 31 mei 2026 @ 21:42:14 #239
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220932231
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Nou allang beter dan Nuke vs Fluke deel 8712
Die deden allebei niet mee
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zondag 31 mei 2026 @ 21:43:02 #240
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220932232
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:42 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Die deden allebei niet mee
Oh Woodhouse :o Okee. Ideale schoonzoon vs ideale speklap dus :D
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220932256
quote:
10s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Wacht hier gaan echt meerdere dingen mis :+
Je verwacht het niet van AI.
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 mei 2026 @ 21:49:02 #242
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220932261
quote:
10s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Wacht hier gaan echt meerdere dingen mis :+
Ik zie helemaal geen rare dingen, zou dit zo in het echte leef tegen kunnen komen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 mei 2026 @ 21:49:47 #243
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220932265
Ben zelfs fan van de vlag.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  roze zondag 31 mei 2026 @ 21:54:50 #244
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220932294
Over 2 weken zijn we net klaar met verven als het goed is. *O* Oh en moet NL zn eerste wedstrijd spelen.
Your beauty never ever scared me.
pi_220932301
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 20:55 schreef mschol het volgende:

[..]
ja hey, ik zit mobiel, als jij het beter kan, laat maar zien :6
quote:
10s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Wacht hier gaan echt meerdere dingen mis :+
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  zondag 31 mei 2026 @ 21:55:44 #246
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220932305
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:49 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik zie helemaal geen rare dingen, zou dit zo in het echte leef tegen kunnen komen.
Nattekat zoekt naakteslak Het lijkt te veel op elkaar denk ik.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 31 mei 2026 @ 21:56:04 #247
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220932307
bedtijd jongons
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 31 mei 2026 @ 21:56:57 #248
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220932313
Biw :W
Same shit, different day
SC hopper present
  zondag 31 mei 2026 @ 21:57:43 #249
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220932316
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
bedtijd jongons
Nog niet. Ik heb bijna mijn doel gehaald
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zondag 31 mei 2026 @ 21:58:37 #250
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220932319
TOP50 w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/ w/
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220932341
top50?
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 31 mei 2026 @ 22:04:01 #252
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220932346
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 22:03 schreef mschol het volgende:
top50?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zondag 31 mei 2026 @ 22:08:20 #253
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220932369
quote:
99s.gif Op zondag 31 mei 2026 22:04 schreef Nizno het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Dat ja. Laat het hem maar lekker zelf uitzoeken
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zondag 31 mei 2026 @ 22:17:26 #254
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220932412
Weekend weer voorbij.

Tijd voor bed. :z
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  zondag 31 mei 2026 @ 22:20:31 #255
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220932428
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 22:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weekend weer voorbij.

Tijd voor bed. :z
Trusten

Ik ga ook zo.

Morgen weer aan de gleuf....
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 31 mei 2026 @ 22:23:20 #256
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220932443
:W
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Redactie Frontpage zondag 31 mei 2026 @ 22:28:19 #257
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220932463
quote:
7s.gif Op zondag 31 mei 2026 21:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
De Britse tijd zou voor jou veel beter zijn. :Y

Lekker om 19 uur al donker.
De Britse tijd zou wel logischer zijn voor ons, maar ja, die Duitsers weer he ...
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 mei 2026 @ 22:39:55 #258
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220932500
quote:
10s.gif Op zondag 31 mei 2026 22:28 schreef LTVDK het volgende:

[..]
De Britse tijd zou wel logischer zijn voor ons, maar ja, die Duitsers weer he ...
Niks logisch an.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage zondag 31 mei 2026 @ 22:40:39 #259
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220932503
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 22:39 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Niks logisch an.
Nee ok, eigenlijk zou het maar een half uurtje moeten zijn, maar dan wordt het allemaal zo ingewikkeld
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 mei 2026 @ 22:43:55 #260
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220932514
quote:
10s.gif Op zondag 31 mei 2026 22:40 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Nee ok, eigenlijk zou het maar een half uurtje moeten zijn, maar dan wordt het allemaal zo ingewikkeld
Het enige argument dat ik er ooit voor heb gehoord is van puristen die denken dat de zon om 12:00 het hoogst aan de hemel moet staan.

Kan je verklappen dat het mij aan m'n reet kan roesten hoe laat de zon het hoogst aan de hemel staat. Wat me wel aan m'n reet kan roesten is dat ik niet om 6:00 al uit m'n bed gebrand wordt door de zon en de lange avonden O+
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage zondag 31 mei 2026 @ 22:44:29 #261
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220932515
quote:
10s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:52 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Nee ik mag bomenknuffelen niet adviseren :N
Zeg ik net dat je dat niet moet doen, gaan ze het toch weer proberen :N
quote:
Auto verwoest bij ongeval in Breda: voertuig belandt in hekwerk, bestuurder naar ziekenhuis

Een automobilist is zondagavond gewond geraakt bij een crash met zijn auto op de Charles Petitweg in het noorden van Breda. De auto botste tegen een boom en belandde in een hekwerk.


https://www.bndestem.nl/1(...)ziekenhuis~af98d556/
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage zondag 31 mei 2026 @ 22:45:36 #262
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220932521
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 22:43 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Het enige argument dat ik er ooit voor heb gehoord is van puristen die denken dat de zon om 12:00 het hoogst aan de hemel moet staan.

Kan je verklappen dat het mij aan m'n reet kan roesten hoe laat de zon het hoogst aan de hemel staat. Wat me wel aan m'n reet kan roesten is dat ik niet om 6:00 al uit m'n bed gebrand wordt door de zon en de lange avonden O+
Ja ze kunnen beter gewoon stoppen met heel die zomer/wintertijd
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 mei 2026 @ 22:46:08 #263
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220932523
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 22:45 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja ze kunnen beter gewoon stoppen met heel die zomer/wintertijd
Permanente zomertijd dan wel :Y
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 mei 2026 @ 22:46:35 #264
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220932525
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 22:44 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Zeg ik net dat je dat niet moet doen, gaan ze het toch weer proberen :N
[..]

Dat is overduidelijk een hek dat geknuffeld wordt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220932529
quote:
99s.gif Op zondag 31 mei 2026 22:04 schreef Nizno het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
top50 :{
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_220932532
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 22:46 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Permanente zomertijd dan wel :Y
sochtrnds om 5 uur uit bed gebrand
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 mei 2026 @ 22:49:48 #267
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220932540
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 22:47 schreef mschol het volgende:

[..]
sochtrnds om 5 uur uit bed gebrand
Met zomertijd komt de zon juist later op.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Redactie Frontpage zondag 31 mei 2026 @ 22:50:15 #268
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220932541
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 22:46 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dat is overduidelijk een hek dat geknuffeld wordt.
Lees de tekst nog eens
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 mei 2026 @ 22:51:47 #269
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220932542
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 22:50 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Lees de tekst nog eens
Botste tegen boom, dacht aan jouw advies, en ging toen een hek knuffelen :Y
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220932547
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 22:44 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Zeg ik net dat je dat niet moet doen, gaan ze het toch weer proberen :N
[..]

  zondag 31 mei 2026 @ 22:54:12 #271
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220932552
Ik kreeg vanmiddag een middelvinger omdat ik van rechts kwam denk ik.
Tap tap tap
  roze zondag 31 mei 2026 @ 22:56:04 #272
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220932556
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 22:44 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Zeg ik net dat je dat niet moet doen, gaan ze het toch weer proberen :N
[..]

Daar is nie veel meer van over.
Your beauty never ever scared me.
  Redactie Frontpage zondag 31 mei 2026 @ 23:04:29 #273
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220932585
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 22:51 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Botste tegen boom, dacht aan jouw advies, en ging toen een hek knuffelen :Y
Ja moet volgende keer specifieker zijn denk ik :{
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  roze zondag 31 mei 2026 @ 23:06:59 #274
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220932596
@ESF1Gamer ik ben nu bij

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
  maandag 1 juni 2026 @ 00:08:24 #275
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_220932874
Een jaar Tante Ess

Gefeliciteerd @essnhills
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  maandag 1 juni 2026 @ 05:58:12 #276
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220933223
quote:
10s.gif Op zondag 31 mei 2026 22:28 schreef LTVDK het volgende:

[..]
De Britse tijd zou wel logischer zijn voor ons, maar ja, die Duitsers weer he ...
Ja, lekker om 3 uur al licht. *O*

:')
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  maandag 1 juni 2026 @ 06:02:10 #277
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220933224
Tevens goedemorgen :O :W
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220933240
moin, misschien is dit ook iets voor deze SC? :)
https://www.at5.nl/artike(...)idoost-is-pakketpunt

[ Bericht 17% gewijzigd door Karzai op 01-06-2026 06:28:16 ]
  maandag 1 juni 2026 @ 06:50:53 #279
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220933272
:W
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  Moderator / Redactie FP maandag 1 juni 2026 @ 06:56:41 #280
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220933281
:W
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220933319
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 07:26:37 #282
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220933342
:O
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 1 juni 2026 @ 07:27:29 #283
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220933348
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 06:23 schreef Karzai het volgende:
moin, misschien is dit ook iets voor deze SC? :)
https://www.at5.nl/artike(...)idoost-is-pakketpunt
Ik vind Amsterdam wat ver om een pakketje op te halen.
Tap tap tap
  maandag 1 juni 2026 @ 07:30:51 #284
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_220933355
Gefeliciteerd @essnhills *O* *O*
  maandag 1 juni 2026 @ 07:39:17 #285
141482 Q.
JurassiQ
pi_220933391
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 07:27 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ik vind Amsterdam wat ver om een pakketje op te halen.
Het is ook nooit goed. :{w
For great justice!
pi_220933409
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 06:23 schreef Karzai het volgende:
moin, misschien is dit ook iets voor deze SC? :)
https://www.at5.nl/artike(...)idoost-is-pakketpunt
zoiets hadden we hier in de stad ook..
die zijn ermee gekapt omdat het constant gezeik was dat bezorgers maar gewoon alles bij hen dumpte :')
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 07:47:45 #287
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220933413
Gefeliciteerd @essnhills *O*
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  maandag 1 juni 2026 @ 07:48:56 #288
141482 Q.
JurassiQ
pi_220933417
Gefeliciteerd @essnhills *O*
For great justice!
  maandag 1 juni 2026 @ 07:49:12 #289
141482 Q.
JurassiQ
pi_220933418
Mn werkkamer is nu al een verkoelende 24 graden. *O*
For great justice!
  maandag 1 juni 2026 @ 07:51:00 #290
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220933421
Gefeliciteerd, Essie. :)
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_220933422
Gefeliciteerd @essnhills
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  Moderator / Redactie FP maandag 1 juni 2026 @ 07:53:04 #292
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220933429
Feli essie *O*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 juni 2026 @ 07:54:39 #293
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220933431
Gefeliciteerd @essnhills *O*
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220933439
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2026 07:27 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ik vind Amsterdam wat ver om een pakketje op te halen.
Ik dacht ook meer om van je eigen huis een pakketpunt te maken
pi_220933443
Taart en vele knuffels vandaag essje!
  maandag 1 juni 2026 @ 07:58:40 #296
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220933444
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 07:12 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is de grap?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_220933445
Gelukkig iets koeler vandaag nu ik weer aan het werk mag perfecte timing weer
pi_220933447
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 07:58 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Wat is de grap?
Denk dat de clou is dat ze bang zijn dat de buitenlanders hun werk afpakken
  Redactie Frontpage maandag 1 juni 2026 @ 08:04:59 #299
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220933469
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 07:58 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Wat is de grap?
Is het George?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220933473
Even vol
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 08:07:11 #301
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220933474
quote:
80s.gif Op maandag 1 juni 2026 08:04 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Is het George?
Russell?
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')