abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP zondag 31 mei 2026 @ 18:47:33 #126
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220930781
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 18:47 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Hoe krijg je überhaupt zoveel muntjes in je wasmachine :{
Wensmachine?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 31 mei 2026 @ 18:48:04 #127
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220930788
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 18:47 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Hoe krijg je überhaupt zoveel muntjes in je wasmachine :{
Ze heeft een inwonende zoon die nogal een sloddervos is kennelijk.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 31 mei 2026 @ 18:48:23 #128
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220930793
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 18:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Wensmachine?
Het is meer een gokkast als ik het zo hoor :D _O-
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Redactie FP zondag 31 mei 2026 @ 18:49:19 #129
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220930802
quote:
10s.gif Op zondag 31 mei 2026 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Het is meer een gokkast als ik het zo hoor :D _O-
Zo kan je het ook noemen ja :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage zondag 31 mei 2026 @ 18:49:24 #130
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220930804
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Ze heeft een inwonende zoon die nogal een sloddervos is kennelijk.
Of denkt die dat je centjes in de wasmachine moet doen om hem aan te zetten?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator / Redactie FP zondag 31 mei 2026 @ 18:50:32 #131
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220930817
quote:
10s.gif Op zondag 31 mei 2026 18:49 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Of denkt die dat je centjes in de wasmachine moet doen om hem aan te zetten?
Zijn idee van kostgeld?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 31 mei 2026 @ 18:50:47 #132
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220930822
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Ze heeft een inwonende zoon die nogal een sloddervos is kennelijk.
Mag hij een nieuwe betalen
Tap tap tap
  Moderator / Redactie FP zondag 31 mei 2026 @ 18:51:05 #133
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220930825
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 18:50 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Mag hij een nieuwe betalen
Genoeg geld blijkbaar.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220930872
quote:
10s.gif Op zondag 31 mei 2026 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Het is meer een gokkast als ik het zo hoor :D _O-
Kijk, ik heb ook een boekje gemaakt





"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  zondag 31 mei 2026 @ 18:55:23 #135
62419 CherryLips
chocoholic
pi_220930877
Blijkbaar was er code geel vanwege onweer. Niks van gemerkt.
Tap tap tap
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 mei 2026 @ 18:56:09 #136
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220930891
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 18:55 schreef CherryLips het volgende:
Blijkbaar was er code geel vanwege onweer. Niks van gemerkt.
Code zon :Y
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 31 mei 2026 @ 18:57:17 #137
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220930901
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 18:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Zijn idee van kostgeld?
Hij kost wel geld zo ja
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 31 mei 2026 @ 18:58:32 #138
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220930907
quote:
6s.gif Op zondag 31 mei 2026 18:54 schreef essnhills het volgende:

[..]
Kijk, ik heb ook een boekje gemaakt

[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
_O_ En nou nog even gauw een stickervel met zonnetjes halen :+
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220930970
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 18:41 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Die ene die ik echt zie zitten en waar ik al een aantal dagen mee zit te chatten houdt het een beetje tegen :{

Hoog tijd om daar eens een knoop door te hakken, want merk wel een beetje dat ik bij haar interesse begin te verliezen omdat het zo lang duurt.
Ik ging op donderdag swipen zodat ik in het weekend kon daten.
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 mei 2026 @ 19:06:40 #140
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220931007
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:03 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Ik ging op donderdag swipen zodat ik in het weekend kon daten.
Is maar net wat je intenties zijn natuurlijk. Ik heb vrij serieuze intenties, dus dan ben ik toch net wat kieskeuriger over wie ik wil matchen dan als het gewoon voor de lol was. Die levensfase heb ik helaas gemist dankzij corona.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220931054
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:06 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Is maar net wat je intenties zijn natuurlijk. Ik heb vrij serieuze intenties, dus dan ben ik toch net wat kieskeuriger over wie ik wil matchen dan als het gewoon voor de lol was. Die levensfase heb ik helaas gemist dankzij corona.
Elkaar via een dating-app spreken of in het echt is zo anders. Je kunt beter gewoon relatief snel afspreken; al is het maar voor een snelle koffie. Dan weet je meteen of er wel iets van een klik is.

Ik heb maar 2 dates gehad via Tinder trouwens; in allebei de gevallen zijn die meteen voor iets langer blijven plakken. Misschien niet zo'n goede ervaringsdeskundige.
pi_220931087
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 18:55 schreef CherryLips het volgende:
Blijkbaar was er code geel vanwege onweer. Niks van gemerkt.
Ik heb bijna een uur in het onweer gelopen. _O- Overal riviertjes.
  Moderator / Redactie FP zondag 31 mei 2026 @ 19:15:50 #143
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220931096
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:15 schreef Recce het volgende:

[..]
Ik heb bijna een uur in het onweer gelopen. _O- Overal riviertjes.
Wauw O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 mei 2026 @ 19:16:25 #144
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220931103
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:11 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Elkaar via een dating-app spreken of in het echt is zo anders. Je kunt beter gewoon relatief snel afspreken; al is het maar voor een snelle koffie. Dan weet je meteen of er wel iets van een klik is.

Ik heb maar 2 dates gehad via Tinder trouwens; in allebei de gevallen zijn die meteen voor iets langer blijven plakken. Misschien niet zo'n goede ervaringsdeskundige.
Ik had ook al liever gisteren dan vandaag afgesproken, maar als zij dat liever niet heeft, heb ik er natuurlijk ook verder geen invloed op. Heb ook 2 dates gehad via die apps, en bij geen van beiden is er veel chatverkeer geweest. Die eerste was via Breeze zelfs.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP zondag 31 mei 2026 @ 19:16:32 #145
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220931104
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:03 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Ik ging op donderdag swipen zodat ik in het weekend kon daten.
Tinder was voor mij nooit zo'n succes.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220931122
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Tinder was voor mij nooit zo'n succes.
Beste is gewoon via FOK!.
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 mei 2026 @ 19:19:18 #147
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220931124
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Tinder was voor mij nooit zo'n succes.
Tinder zie ik als de final boss :') _O-

Ben 2 weken terug met Happn begonnen en dat bevalt me best goed tot nu toe, daar komen bijna alle likes vandaan die niet van bedroevende kwaliteit zijn. En dan heb ik daar niet eens een bio geschreven, omdat ik er pas later achter kwam dat dat überhaupt een optie was. Ander voordeel van Happn is dat ik het absoluut ga inzetten op het waterpolotoernooi volgende maand |:)
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP zondag 31 mei 2026 @ 19:20:48 #148
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220931143
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:19 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Beste is gewoon via FOK!.
Oh?
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:19 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Tinder zie ik als de final boss :') _O-

Ben 2 weken terug met Happn begonnen en dat bevalt me best goed tot nu toe, daar komen bijna alle likes vandaan die niet van bedroevende kwaliteit zijn. En dan heb ik daar niet eens een bio geschreven, omdat ik er pas later achter kwam dat dat überhaupt een optie was. Ander voordeel van Happn is dat ik het absoluut ga inzetten op het waterpolotoernooi volgende maand |:)
Final boss :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 mei 2026 @ 19:20:52 #149
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220931144
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:19 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Beste is gewoon via FOK!.
Behalve als je onder de 30 bent. Dan ben je zo'n kleine minderheid dat je nog een grotere kans hebt om het gouden ei te raken.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP zondag 31 mei 2026 @ 19:22:42 #150
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220931155
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 19:20 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Behalve als je onder de 30 bent. Dan ben je zo'n kleine minderheid dat je nog een grotere kans hebt om het gouden ei te raken.
Leuke dames op Fok hoor O+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')