Wensmachine?quote:Op zondag 31 mei 2026 18:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe krijg je überhaupt zoveel muntjes in je wasmachine
Ze heeft een inwonende zoon die nogal een sloddervos is kennelijk.quote:Op zondag 31 mei 2026 18:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe krijg je überhaupt zoveel muntjes in je wasmachine
Het is meer een gokkast als ik het zo hoorquote:
Zo kan je het ook noemen jaquote:Op zondag 31 mei 2026 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is meer een gokkast als ik het zo hoor![]()
Of denkt die dat je centjes in de wasmachine moet doen om hem aan te zetten?quote:Op zondag 31 mei 2026 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze heeft een inwonende zoon die nogal een sloddervos is kennelijk.
Zijn idee van kostgeld?quote:Op zondag 31 mei 2026 18:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of denkt die dat je centjes in de wasmachine moet doen om hem aan te zetten?
Mag hij een nieuwe betalenquote:Op zondag 31 mei 2026 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze heeft een inwonende zoon die nogal een sloddervos is kennelijk.
Genoeg geld blijkbaar.quote:
Kijk, ik heb ook een boekje gemaaktquote:Op zondag 31 mei 2026 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is meer een gokkast als ik het zo hoor![]()
Code zonquote:Op zondag 31 mei 2026 18:55 schreef CherryLips het volgende:
Blijkbaar was er code geel vanwege onweer. Niks van gemerkt.
quote:Op zondag 31 mei 2026 18:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kijk, ik heb ook een boekje gemaakt
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik ging op donderdag swipen zodat ik in het weekend kon daten.quote:Op zondag 31 mei 2026 18:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die ene die ik echt zie zitten en waar ik al een aantal dagen mee zit te chatten houdt het een beetje tegen
Hoog tijd om daar eens een knoop door te hakken, want merk wel een beetje dat ik bij haar interesse begin te verliezen omdat het zo lang duurt.
Is maar net wat je intenties zijn natuurlijk. Ik heb vrij serieuze intenties, dus dan ben ik toch net wat kieskeuriger over wie ik wil matchen dan als het gewoon voor de lol was. Die levensfase heb ik helaas gemist dankzij corona.quote:Op zondag 31 mei 2026 19:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ging op donderdag swipen zodat ik in het weekend kon daten.
Elkaar via een dating-app spreken of in het echt is zo anders. Je kunt beter gewoon relatief snel afspreken; al is het maar voor een snelle koffie. Dan weet je meteen of er wel iets van een klik is.quote:Op zondag 31 mei 2026 19:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is maar net wat je intenties zijn natuurlijk. Ik heb vrij serieuze intenties, dus dan ben ik toch net wat kieskeuriger over wie ik wil matchen dan als het gewoon voor de lol was. Die levensfase heb ik helaas gemist dankzij corona.
Ik heb bijna een uur in het onweer gelopen.quote:Op zondag 31 mei 2026 18:55 schreef CherryLips het volgende:
Blijkbaar was er code geel vanwege onweer. Niks van gemerkt.
Wauwquote:Op zondag 31 mei 2026 19:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb bijna een uur in het onweer gelopen.Overal riviertjes.
Ik had ook al liever gisteren dan vandaag afgesproken, maar als zij dat liever niet heeft, heb ik er natuurlijk ook verder geen invloed op. Heb ook 2 dates gehad via die apps, en bij geen van beiden is er veel chatverkeer geweest. Die eerste was via Breeze zelfs.quote:Op zondag 31 mei 2026 19:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Elkaar via een dating-app spreken of in het echt is zo anders. Je kunt beter gewoon relatief snel afspreken; al is het maar voor een snelle koffie. Dan weet je meteen of er wel iets van een klik is.
Ik heb maar 2 dates gehad via Tinder trouwens; in allebei de gevallen zijn die meteen voor iets langer blijven plakken. Misschien niet zo'n goede ervaringsdeskundige.
Tinder was voor mij nooit zo'n succes.quote:Op zondag 31 mei 2026 19:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ging op donderdag swipen zodat ik in het weekend kon daten.
Beste is gewoon via FOK!.quote:Op zondag 31 mei 2026 19:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tinder was voor mij nooit zo'n succes.
Tinder zie ik als de final bossquote:Op zondag 31 mei 2026 19:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tinder was voor mij nooit zo'n succes.
Oh?quote:
Final bossquote:Op zondag 31 mei 2026 19:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tinder zie ik als de final boss![]()
Ben 2 weken terug met Happn begonnen en dat bevalt me best goed tot nu toe, daar komen bijna alle likes vandaan die niet van bedroevende kwaliteit zijn. En dan heb ik daar niet eens een bio geschreven, omdat ik er pas later achter kwam dat dat überhaupt een optie was. Ander voordeel van Happn is dat ik het absoluut ga inzetten op het waterpolotoernooi volgende maand
Behalve als je onder de 30 bent. Dan ben je zo'n kleine minderheid dat je nog een grotere kans hebt om het gouden ei te raken.quote:
Leuke dames op Fok hoorquote:Op zondag 31 mei 2026 19:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Behalve als je onder de 30 bent. Dan ben je zo'n kleine minderheid dat je nog een grotere kans hebt om het gouden ei te raken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |