Op de OS zijn het in de regel sporters die goed getraind zijn. Zelfs daar gaat het mis.quote:Op zondag 31 mei 2026 17:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Naar de tyfus gaan moet je ook trainen. Ik sport nu wel lang genoeg op een redelijk hoog niveau om de fijne kneepjes wel te kennen en weet hoe het is om echt totaal naar de tyfus te gaan. Je kan het nooit helemaal uitsluiten natuurlijk, zelfs op de Olympische Spelen komt het wel eens voor (op de 10km voor vrouwen in Parijs nog), maar ik denk niet dat we het hier over zulke uitzonderingen hebben.
Ja dat zeg ik.quote:Op zondag 31 mei 2026 17:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op de OS zijn het in de regel sporters die goed getraind zijn. Zelfs daar gaat het mis.
Gammaquote:
Gamma?quote:
Het is NK, die zou zichzelf nooit overschattenquote:Op zondag 31 mei 2026 17:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Denk dat je jezelf overschat als je denkt dat het je niet kan gebeuren.
Preciesquote:Op zondag 31 mei 2026 18:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is NK, die zou zichzelf nooit overschatten
Is het al bijna tijd voor de zomervakantie?quote:Op zondag 31 mei 2026 18:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Morgen weer aan de arbeid.
Qua lessen beperkt, maar wat belletjes plegen met ouders, en contact opnemen met de tweede corrector van mijn examens.
Nog 6 weken, valt tegen.quote:Op zondag 31 mei 2026 18:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is het al bijna tijd voor de zomervakantie?
Oh dan valt die wel laat dit jaar, of lijkt dat maar zo?quote:
Hou het nooit zo bij, tbh. Het komt wanneer het komt.quote:Op zondag 31 mei 2026 18:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh dan valt die wel laat dit jaar, of lijkt dat maar zo?
Ja heb ook het idee dat die examens elk jaar vroeger zijn waardoor dat misschien zo lijktquote:Op zondag 31 mei 2026 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hou het nooit zo bij, tbh. Het komt wanneer het komt.
We hebben nog een toetsweek, een projectweek. En verder niet veel meer te doen.
Zolang er geen dates zijn is het net zoals bij je crypto.quote:Op zondag 31 mei 2026 18:29 schreef Nattekat het volgende:
Tis best goed voor je zelfvertrouwen om op eens wat te kiezen te hebben in de dating apps
Ik heb ooit een sprint gedaan. Voor een ongeoefende zwemmer is dat al killing.quote:Op zondag 31 mei 2026 18:19 schreef Nattekat het volgende:
Voor de grap eens gekeken naar de tijden van de triathlon van vorig jaar. Ik kan heel rustig uitzwemmen en het merendeel nog gewoon verslaan op het zwemstuk
Om vervolgens bij het hardlopen aan alle kanten voorbijgelopen te worden, maar details.
Of die is nu bang dat je hem gaat vervangen dus die gooit nog even zijn laatste krachten er uitquote:Op zondag 31 mei 2026 18:33 schreef Dr_Flash het volgende:
AH, mijn wasmachine centrifugeert weerZeker een vergissing vorige week
Ja, wat dat betreft heb ik echt een gigantisch voordeel. De snelste tijd bij het zwemmen bij de lokale triathlon kan ik waarschijnlijk wel bij in de buurt komen. Ding is dat ik dan helemaal naar de gedver ben, niet echt ideaal als er nog 40km gefietst moet worden direct ernaquote:Op zondag 31 mei 2026 18:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb ooit een sprint gedaan. Voor een ongeoefende zwemmer is dat al killing.
Die ene die ik echt zie zitten en waar ik al een aantal dagen mee zit te chatten houdt het een beetje tegenquote:Op zondag 31 mei 2026 18:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zolang er geen dates zijn is het net zoals bij je crypto.
Vriendin van me liep van de week enorm te klagen "BOehoe mijn wasmachine is stuk de afvoer zit verstopt. Zitten allemaal muntjes in ik heb er al 8 euro uit gehaaldquote:Op zondag 31 mei 2026 18:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of die is nu bang dat je hem gaat vervangen dus die gooit nog even zijn laatste krachten er uit
Ja dit kan geen toeval zijn.quote:Op zondag 31 mei 2026 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vriendin van me liep van de week enorm te klagen "BOehoe mijn wasmachine is stuk de afvoer zit verstopt. Zitten allemaal muntjes in ik heb er al 8 euro uit gehaald"
![]()
Hoe krijg je überhaupt zoveel muntjes in je wasmachinequote:Op zondag 31 mei 2026 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vriendin van me liep van de week enorm te klagen "BOehoe mijn wasmachine is stuk de afvoer zit verstopt. Zitten allemaal muntjes in ik heb er al 8 euro uit gehaald"
![]()
Wensmachine?quote:Op zondag 31 mei 2026 18:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe krijg je überhaupt zoveel muntjes in je wasmachine
Ze heeft een inwonende zoon die nogal een sloddervos is kennelijk.quote:Op zondag 31 mei 2026 18:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe krijg je überhaupt zoveel muntjes in je wasmachine
Het is meer een gokkast als ik het zo hoorquote:
Zo kan je het ook noemen jaquote:Op zondag 31 mei 2026 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is meer een gokkast als ik het zo hoor![]()
Of denkt die dat je centjes in de wasmachine moet doen om hem aan te zetten?quote:Op zondag 31 mei 2026 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze heeft een inwonende zoon die nogal een sloddervos is kennelijk.
Zijn idee van kostgeld?quote:Op zondag 31 mei 2026 18:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of denkt die dat je centjes in de wasmachine moet doen om hem aan te zetten?
Mag hij een nieuwe betalenquote:Op zondag 31 mei 2026 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze heeft een inwonende zoon die nogal een sloddervos is kennelijk.
Genoeg geld blijkbaar.quote:
Kijk, ik heb ook een boekje gemaaktquote:Op zondag 31 mei 2026 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is meer een gokkast als ik het zo hoor![]()
Code zonquote:Op zondag 31 mei 2026 18:55 schreef CherryLips het volgende:
Blijkbaar was er code geel vanwege onweer. Niks van gemerkt.
quote:Op zondag 31 mei 2026 18:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kijk, ik heb ook een boekje gemaakt
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik ging op donderdag swipen zodat ik in het weekend kon daten.quote:Op zondag 31 mei 2026 18:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die ene die ik echt zie zitten en waar ik al een aantal dagen mee zit te chatten houdt het een beetje tegen
Hoog tijd om daar eens een knoop door te hakken, want merk wel een beetje dat ik bij haar interesse begin te verliezen omdat het zo lang duurt.
Is maar net wat je intenties zijn natuurlijk. Ik heb vrij serieuze intenties, dus dan ben ik toch net wat kieskeuriger over wie ik wil matchen dan als het gewoon voor de lol was. Die levensfase heb ik helaas gemist dankzij corona.quote:Op zondag 31 mei 2026 19:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ging op donderdag swipen zodat ik in het weekend kon daten.
Elkaar via een dating-app spreken of in het echt is zo anders. Je kunt beter gewoon relatief snel afspreken; al is het maar voor een snelle koffie. Dan weet je meteen of er wel iets van een klik is.quote:Op zondag 31 mei 2026 19:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is maar net wat je intenties zijn natuurlijk. Ik heb vrij serieuze intenties, dus dan ben ik toch net wat kieskeuriger over wie ik wil matchen dan als het gewoon voor de lol was. Die levensfase heb ik helaas gemist dankzij corona.
Ik heb bijna een uur in het onweer gelopen.quote:Op zondag 31 mei 2026 18:55 schreef CherryLips het volgende:
Blijkbaar was er code geel vanwege onweer. Niks van gemerkt.
Wauwquote:Op zondag 31 mei 2026 19:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb bijna een uur in het onweer gelopen.Overal riviertjes.
Ik had ook al liever gisteren dan vandaag afgesproken, maar als zij dat liever niet heeft, heb ik er natuurlijk ook verder geen invloed op. Heb ook 2 dates gehad via die apps, en bij geen van beiden is er veel chatverkeer geweest. Die eerste was via Breeze zelfs.quote:Op zondag 31 mei 2026 19:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Elkaar via een dating-app spreken of in het echt is zo anders. Je kunt beter gewoon relatief snel afspreken; al is het maar voor een snelle koffie. Dan weet je meteen of er wel iets van een klik is.
Ik heb maar 2 dates gehad via Tinder trouwens; in allebei de gevallen zijn die meteen voor iets langer blijven plakken. Misschien niet zo'n goede ervaringsdeskundige.
Tinder was voor mij nooit zo'n succes.quote:Op zondag 31 mei 2026 19:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ging op donderdag swipen zodat ik in het weekend kon daten.
Beste is gewoon via FOK!.quote:Op zondag 31 mei 2026 19:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tinder was voor mij nooit zo'n succes.
Tinder zie ik als de final bossquote:Op zondag 31 mei 2026 19:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tinder was voor mij nooit zo'n succes.
Oh?quote:
Final bossquote:Op zondag 31 mei 2026 19:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tinder zie ik als de final boss![]()
Ben 2 weken terug met Happn begonnen en dat bevalt me best goed tot nu toe, daar komen bijna alle likes vandaan die niet van bedroevende kwaliteit zijn. En dan heb ik daar niet eens een bio geschreven, omdat ik er pas later achter kwam dat dat überhaupt een optie was. Ander voordeel van Happn is dat ik het absoluut ga inzetten op het waterpolotoernooi volgende maand
Behalve als je onder de 30 bent. Dan ben je zo'n kleine minderheid dat je nog een grotere kans hebt om het gouden ei te raken.quote:
Leuke dames op Fok hoorquote:Op zondag 31 mei 2026 19:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Behalve als je onder de 30 bent. Dan ben je zo'n kleine minderheid dat je nog een grotere kans hebt om het gouden ei te raken.
Ik heb een heel plan de campagnequote:
Oefquote:Op zondag 31 mei 2026 19:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een heel plan de campagne
1. Happn
2. Op het waterpolotoernooi in juli (als het godverdomme eindelijk eens goed weer is daar)
3. Tinder
4. Groepsreis Japan
5. Opgeven en een kat nemen
5a. Direct daarna alsnog iemand tegen het lijf lopen en met die kat opgescheept zitten
stap 5quote:Op zondag 31 mei 2026 19:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
1. Happn
2. Op het waterpolotoernooi in juli (als het godverdomme eindelijk eens goed weer is daar)
3. Tinder
4. Groepsreis Japan
5a. Direct daarna alsnog iemand tegen het lijf lopen en met die kat opgescheept zitten
Klein plan eerlijk gezegdquote:
Want je kan geen kat hebben en een relatie?quote:Op zondag 31 mei 2026 19:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
1. Happn
3. Tinder
4. Groepsreis Japan
Hij kan beter een poes hebben.quote:Op zondag 31 mei 2026 19:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Want je kan geen kat hebben en een relatie?
Kat is backup voor de relatie.quote:Op zondag 31 mei 2026 19:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Want je kan geen kat hebben en een relatie?
Heb je de lolbroek van nizno geleend?quote:Op zondag 31 mei 2026 19:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hij kan beter een poes hebben.
Hihaho
Zo veel energie erin. Voor zo weinig resultaat.quote:
Die zoekt dus gewoon seks. Ook prima toch.quote:Op zondag 31 mei 2026 19:37 schreef Nattekat het volgende:
Dat Gooise meisje dat mij geliket heeft is niet op zoek naar een serieuze relatie zie ik nu ik nog even goed naar dat profiel kijk
Snel, geef haar een beurt en wie weet wonen jullie straks gelukkig langquote:Op zondag 31 mei 2026 19:37 schreef Nattekat het volgende:
Dat Gooise meisje dat mij geliket heeft is niet op zoek naar een serieuze relatie zie ik nu ik nog even goed naar dat profiel kijk
Als ik 4-5 jaar geleden op die apps had gezeten was die date vast al ingepland inmiddelsquote:Op zondag 31 mei 2026 19:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die zoekt dus gewoon seks. Ook prima toch.
Ik kan met 99,9% zekerheid zeggen dat dit totaal geen match isquote:Op zondag 31 mei 2026 19:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Snel, geef haar een beurt en wie weet wonen jullie straks gelukkig lang
Oh, kun je mij dat ook leren?quote:
Oké opaquote:Op zondag 31 mei 2026 19:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik 4-5 jaar geleden op die apps had gezeten was die date vast al ingepland inmiddels
Ben nu ouder en wijzer. En om heel eerlijk te zijn is het best lastig om in een serieuze zoektocht op eens die knop om te zetten
Ouder worden hoef je niets voor te doen, dus dat is een makkie. En tenzij je dingen vergeet word je in principe ook steeds wijzer.quote:
quote:Op zondag 31 mei 2026 19:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan met 99,9% zekerheid zeggen dat dit totaal geen match is
Ik allebei nietquote:
quote:Op zondag 31 mei 2026 19:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee ik mag bomenknuffelen niet adviserenquote:Op zondag 31 mei 2026 19:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kijk, dat is het echte geheim. Dat moet je aan de rest leren
Kan je d'r nog steeds wel even snel een prikje gevenquote:Op zondag 31 mei 2026 19:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:Op zondag 31 mei 2026 18:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kijk, ik heb ook een boekje gemaakt
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Allemaal boekjes makenquote:
Echt he. Hij kan net zelf z'n billen afvegenquote:
Ik word niet ouder, ik level up.quote:Op zondag 31 mei 2026 19:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kijk, dat is het echte geheim. Dat moet je aan de rest leren
Zo werkt dat niet.quote:Op zondag 31 mei 2026 19:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik word niet ouder, ik level up.
Dat van Kat wordt wel een meerdelig epos waar we een aparte bibliotheek voor moeten bouwenquote:Op zondag 31 mei 2026 20:03 schreef mschol het volgende:
[..]
jij maakt boekje over industrieterreinen ?
ik over lego sets
@:nattekat over al zn klachten?
Oh nou begin me er niet overquote:Op zondag 31 mei 2026 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat van Kat wordt wel een meerdelig epos waar we een aparte bibliotheek voor moeten bouwen
Wellus. Get more experienced.quote:
Als Fles die bibliotheek gevuld heeft, kan zelfs dat boek van essn er niet meer bij.quote:Op zondag 31 mei 2026 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat van Kat wordt wel een meerdelig epos waar we een aparte bibliotheek voor moeten bouwen
Dik boek dan.quote:Op zondag 31 mei 2026 20:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als Fles die bibliotheek gevuld heeft, kan zelfs dat boek van essn er niet meer bij.
Maar ook ouderquote:Op zondag 31 mei 2026 20:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wellus. Get more experienced.
Waar ga ik een boekje van maken?quote:Op zondag 31 mei 2026 20:03 schreef mschol het volgende:
[..]
jij maakt boekje over industrieterreinen ?
ik over lego sets
@:nattekat over al zn klachten?
quote:
Handig als je je bips moet wassen.quote:Op zondag 31 mei 2026 20:22 schreef Nizno het volgende:
ik heb het account van @:ltvdk gevonden op Threads
dit was het foto waardoor ik het zeker wist
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |