Ik heb een heel plan de campagnequote:
Oefquote:Op zondag 31 mei 2026 19:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een heel plan de campagne
1. Happn
2. Op het waterpolotoernooi in juli (als het godverdomme eindelijk eens goed weer is daar)
3. Tinder
4. Groepsreis Japan
5. Opgeven en een kat nemen
5a. Direct daarna alsnog iemand tegen het lijf lopen en met die kat opgescheept zitten
stap 5quote:Op zondag 31 mei 2026 19:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
1. Happn
2. Op het waterpolotoernooi in juli (als het godverdomme eindelijk eens goed weer is daar)
3. Tinder
4. Groepsreis Japan
5a. Direct daarna alsnog iemand tegen het lijf lopen en met die kat opgescheept zitten
Klein plan eerlijk gezegdquote:
Want je kan geen kat hebben en een relatie?quote:Op zondag 31 mei 2026 19:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
1. Happn
3. Tinder
4. Groepsreis Japan
Hij kan beter een poes hebben.quote:Op zondag 31 mei 2026 19:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Want je kan geen kat hebben en een relatie?
Kat is backup voor de relatie.quote:Op zondag 31 mei 2026 19:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Want je kan geen kat hebben en een relatie?
Heb je de lolbroek van nizno geleend?quote:Op zondag 31 mei 2026 19:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hij kan beter een poes hebben.
Hihaho
Zo veel energie erin. Voor zo weinig resultaat.quote:
Die zoekt dus gewoon seks. Ook prima toch.quote:Op zondag 31 mei 2026 19:37 schreef Nattekat het volgende:
Dat Gooise meisje dat mij geliket heeft is niet op zoek naar een serieuze relatie zie ik nu ik nog even goed naar dat profiel kijk
Snel, geef haar een beurt en wie weet wonen jullie straks gelukkig langquote:Op zondag 31 mei 2026 19:37 schreef Nattekat het volgende:
Dat Gooise meisje dat mij geliket heeft is niet op zoek naar een serieuze relatie zie ik nu ik nog even goed naar dat profiel kijk
Als ik 4-5 jaar geleden op die apps had gezeten was die date vast al ingepland inmiddelsquote:Op zondag 31 mei 2026 19:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die zoekt dus gewoon seks. Ook prima toch.
Ik kan met 99,9% zekerheid zeggen dat dit totaal geen match isquote:Op zondag 31 mei 2026 19:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Snel, geef haar een beurt en wie weet wonen jullie straks gelukkig lang
Oh, kun je mij dat ook leren?quote:
Oké opaquote:Op zondag 31 mei 2026 19:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik 4-5 jaar geleden op die apps had gezeten was die date vast al ingepland inmiddels
Ben nu ouder en wijzer. En om heel eerlijk te zijn is het best lastig om in een serieuze zoektocht op eens die knop om te zetten
Ouder worden hoef je niets voor te doen, dus dat is een makkie. En tenzij je dingen vergeet word je in principe ook steeds wijzer.quote:
quote:Op zondag 31 mei 2026 19:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan met 99,9% zekerheid zeggen dat dit totaal geen match is
Ik allebei nietquote:
quote:Op zondag 31 mei 2026 19:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan met 99,9% zekerheid zeggen dat dit totaal geen match is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |