Of jij wachtte te lang.quote:Op zondag 31 mei 2026 20:28 schreef Nattekat het volgende:
Goois meisje heeft iemand gevonden denk ik, d'r profiel is foetsie.
Ohw, ik weet ook niet hoe dat werktquote:Op zondag 31 mei 2026 20:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Haar hele profiel is verdwenen, dat heeft niets met mij te maken
Ik ook niet verder. Heb nog even gecheckt, dit is wel de enige app waar je reeds uitgegeven likes nog kan annuleren, dus kan ook zijn dat dat is gebeurd.quote:Op zondag 31 mei 2026 20:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ohw, ik weet ook niet hoe dat werkt
Haarkleur is verkeerd!quote:
ja hey, ik zit mobiel, als jij het beter kan, laat maar zienquote:
Whut?quote:Op zondag 31 mei 2026 20:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Modus goed topic in FB. Gaan we niets mee doen.
Echt hequote:Op zondag 31 mei 2026 20:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Modus goed topic in FB. Gaan we niets mee doen.
Ik vond net een Nattekat op reddit.quote:Op zondag 31 mei 2026 20:22 schreef Nizno het volgende:
ik heb het account van @:ltvdk gevonden op Threads
dit was het foto waardoor ik het zeker wist
[ afbeelding ]
*trotsquote:Op zondag 31 mei 2026 21:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb net iets in vijf minuten gedaan wat ik al vier maanden uitstelde.
*klapt*quote:Op zondag 31 mei 2026 21:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb net iets in vijf minuten gedaan wat ik al vier maanden uitstelde.
Broek omhoog.quote:Op zondag 31 mei 2026 21:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb net iets in vijf minuten gedaan wat ik al vier maanden uitstelde.
Vuige neuksnolquote:Op zondag 31 mei 2026 20:28 schreef Nattekat het volgende:
Goois meisje heeft iemand gevonden denk ik, d'r profiel is foetsie.
De Britse tijd zou voor jou veel beter zijn.quote:Op zondag 31 mei 2026 21:21 schreef Nattekat het volgende:
Echt iedere zondag weer maak ik dezelfde fout door niet op de tijd te letten voor ik de volgende Marvelfilm aan zet.
Ik vind de late zonsondergang echt fantastisch, maar het speelt een beetje met m'n gevoel voor tijd.
Neujquote:Op zondag 31 mei 2026 21:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De Britse tijd zou voor jou veel beter zijn.
Lekker om 19 uur al donker.
Nee joh.quote:Op zondag 31 mei 2026 21:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De Britse tijd zou voor jou veel beter zijn.
Lekker om 19 uur al donker.
Dit heb ik ookquote:Op zondag 31 mei 2026 21:21 schreef Nattekat het volgende:
Echt iedere zondag weer maak ik dezelfde fout door niet op de tijd te letten voor ik de volgende Marvelfilm aan zet.
Ik vind de late zonsondergang echt fantastisch, maar het speelt een beetje met m'n gevoel voor tijd.
Dan kan je lang wachten hoor.quote:Op zondag 31 mei 2026 21:29 schreef Modus het volgende:
Maar verder wil het hier even bij laten tot Danny zelf zich meldt, om te voorkomen dat hij eerst 200 posts moet lezen (wat ie ws niet zou doen).
Eurotourquote:
Wacht hier gaan echt meerdere dingen misquote:
Nou allang beter dan Nuke vs Fluke deel 8712quote:Op zondag 31 mei 2026 21:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Eurotour
Finale tussen tromgeroffel
Luke Woodhouse en niemand minder dan Ryan Joyce
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die deden allebei niet meequote:Op zondag 31 mei 2026 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou allang beter dan Nuke vs Fluke deel 8712
Oh Woodhousequote:
Je verwacht het niet van AI.quote:Op zondag 31 mei 2026 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wacht hier gaan echt meerdere dingen mis
Ik zie helemaal geen rare dingen, zou dit zo in het echte leef tegen kunnen komen.quote:Op zondag 31 mei 2026 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wacht hier gaan echt meerdere dingen mis
quote:Op zondag 31 mei 2026 20:55 schreef mschol het volgende:
[..]
ja hey, ik zit mobiel, als jij het beter kan, laat maar zien
quote:Op zondag 31 mei 2026 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wacht hier gaan echt meerdere dingen mis
Nattekat zoekt naakteslak Het lijkt te veel op elkaar denk ik.quote:Op zondag 31 mei 2026 21:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie helemaal geen rare dingen, zou dit zo in het echte leef tegen kunnen komen.
Nog niet. Ik heb bijna mijn doel gehaaldquote:
Dat ja. Laat het hem maar lekker zelf uitzoekenquote:
Trustenquote:Op zondag 31 mei 2026 22:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weekend weer voorbij.
Tijd voor bed.
De Britse tijd zou wel logischer zijn voor ons, maar ja, die Duitsers weer he ...quote:Op zondag 31 mei 2026 21:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De Britse tijd zou voor jou veel beter zijn.
Lekker om 19 uur al donker.
Niks logisch an.quote:Op zondag 31 mei 2026 22:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De Britse tijd zou wel logischer zijn voor ons, maar ja, die Duitsers weer he ...
Nee ok, eigenlijk zou het maar een half uurtje moeten zijn, maar dan wordt het allemaal zo ingewikkeldquote:
Het enige argument dat ik er ooit voor heb gehoord is van puristen die denken dat de zon om 12:00 het hoogst aan de hemel moet staan.quote:Op zondag 31 mei 2026 22:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ok, eigenlijk zou het maar een half uurtje moeten zijn, maar dan wordt het allemaal zo ingewikkeld
Zeg ik net dat je dat niet moet doen, gaan ze het toch weer proberenquote:
quote:Auto verwoest bij ongeval in Breda: voertuig belandt in hekwerk, bestuurder naar ziekenhuis
Een automobilist is zondagavond gewond geraakt bij een crash met zijn auto op de Charles Petitweg in het noorden van Breda. De auto botste tegen een boom en belandde in een hekwerk.
https://www.bndestem.nl/1(...)ziekenhuis~af98d556/
Ja ze kunnen beter gewoon stoppen met heel die zomer/wintertijdquote:Op zondag 31 mei 2026 22:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het enige argument dat ik er ooit voor heb gehoord is van puristen die denken dat de zon om 12:00 het hoogst aan de hemel moet staan.
Kan je verklappen dat het mij aan m'n reet kan roesten hoe laat de zon het hoogst aan de hemel staat. Wat me wel aan m'n reet kan roesten is dat ik niet om 6:00 al uit m'n bed gebrand wordt door de zon en de lange avonden
Permanente zomertijd dan welquote:Op zondag 31 mei 2026 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ze kunnen beter gewoon stoppen met heel die zomer/wintertijd
Dat is overduidelijk een hek dat geknuffeld wordt.quote:Op zondag 31 mei 2026 22:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeg ik net dat je dat niet moet doen, gaan ze het toch weer proberen
[..]
Lees de tekst nog eensquote:Op zondag 31 mei 2026 22:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is overduidelijk een hek dat geknuffeld wordt.
Botste tegen boom, dacht aan jouw advies, en ging toen een hek knuffelenquote:
quote:Op zondag 31 mei 2026 22:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeg ik net dat je dat niet moet doen, gaan ze het toch weer proberen
[..]
Daar is nie veel meer van over.quote:Op zondag 31 mei 2026 22:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeg ik net dat je dat niet moet doen, gaan ze het toch weer proberen
[..]
Ja moet volgende keer specifieker zijn denk ikquote:Op zondag 31 mei 2026 22:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Botste tegen boom, dacht aan jouw advies, en ging toen een hek knuffelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ja, lekker om 3 uur al licht.quote:Op zondag 31 mei 2026 22:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De Britse tijd zou wel logischer zijn voor ons, maar ja, die Duitsers weer he ...
Ik vind Amsterdam wat ver om een pakketje op te halen.quote:Op maandag 1 juni 2026 06:23 schreef Karzai het volgende:
moin, misschien is dit ook iets voor deze SC?![]()
https://www.at5.nl/artike(...)idoost-is-pakketpunt
Het is ook nooit goed.quote:Op maandag 1 juni 2026 07:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind Amsterdam wat ver om een pakketje op te halen.
zoiets hadden we hier in de stad ook..quote:Op maandag 1 juni 2026 06:23 schreef Karzai het volgende:
moin, misschien is dit ook iets voor deze SC?![]()
https://www.at5.nl/artike(...)idoost-is-pakketpunt
Ik dacht ook meer om van je eigen huis een pakketpunt te makenquote:Op maandag 1 juni 2026 07:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind Amsterdam wat ver om een pakketje op te halen.
Is het George?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |