Allemaal boekjes makenquote:
Echt he. Hij kan net zelf z'n billen afvegenquote:
Ik word niet ouder, ik level up.quote:Op zondag 31 mei 2026 19:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kijk, dat is het echte geheim. Dat moet je aan de rest leren
Zo werkt dat niet.quote:Op zondag 31 mei 2026 19:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik word niet ouder, ik level up.
Dat van Kat wordt wel een meerdelig epos waar we een aparte bibliotheek voor moeten bouwenquote:Op zondag 31 mei 2026 20:03 schreef mschol het volgende:
[..]
jij maakt boekje over industrieterreinen ?
ik over lego sets
@:nattekat over al zn klachten?
Oh nou begin me er niet overquote:Op zondag 31 mei 2026 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat van Kat wordt wel een meerdelig epos waar we een aparte bibliotheek voor moeten bouwen
Wellus. Get more experienced.quote:
Als Fles die bibliotheek gevuld heeft, kan zelfs dat boek van essn er niet meer bij.quote:Op zondag 31 mei 2026 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat van Kat wordt wel een meerdelig epos waar we een aparte bibliotheek voor moeten bouwen
Dik boek dan.quote:Op zondag 31 mei 2026 20:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als Fles die bibliotheek gevuld heeft, kan zelfs dat boek van essn er niet meer bij.
Maar ook ouderquote:Op zondag 31 mei 2026 20:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wellus. Get more experienced.
Waar ga ik een boekje van maken?quote:Op zondag 31 mei 2026 20:03 schreef mschol het volgende:
[..]
jij maakt boekje over industrieterreinen ?
ik over lego sets
@:nattekat over al zn klachten?
quote:
Handig als je je bips moet wassen.quote:Op zondag 31 mei 2026 20:22 schreef Nizno het volgende:
ik heb het account van @:ltvdk gevonden op Threads
dit was het foto waardoor ik het zeker wist
[ afbeelding ]
Of jij wachtte te lang.quote:Op zondag 31 mei 2026 20:28 schreef Nattekat het volgende:
Goois meisje heeft iemand gevonden denk ik, d'r profiel is foetsie.
Ohw, ik weet ook niet hoe dat werktquote:Op zondag 31 mei 2026 20:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Haar hele profiel is verdwenen, dat heeft niets met mij te maken
Ik ook niet verder. Heb nog even gecheckt, dit is wel de enige app waar je reeds uitgegeven likes nog kan annuleren, dus kan ook zijn dat dat is gebeurd.quote:Op zondag 31 mei 2026 20:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ohw, ik weet ook niet hoe dat werkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |